رضا صادقی: فرقۀ رجوی ممنوعیت در فرانسه، تظاهرات در بروکسل

0
1053

امسال ولی  دولت فرانسه با استفاده از ترفند خود این فرقۀ ورشکسته مبنی بر تهدیدات تروریستی علیه فرقه برگزاری این شوی سالانۀ فرقه را ممنوع کرد از این رو فرقۀ ‌درمانده مجبور شده که به جای جمع آوری نفر در سالن ویلپن پاریس و برنامۀ پرهزینه سالانه اش که با دعوت لابیهای آمریکایی و عرب خود برگزار می کرد، تظاهرات در بیرون از نوع همان آکسیونهای خیابانی که هر از چندی برپا می کرد برگزار کند. دولت فرانسه از همان سال گذشته به مریم قجر گوشزد کرده بود که دیگر باید بساطش را در فرانسه جمع کند و از سال آینده حق برگزاری چنین برنامه هایی را در خاک این کشور ندارد. ولی فرقۀ رجوی این ممنوعیت را پنهان کرده و از اعلام آن خودداری کرد و دنبال راهی می گشت که این عدم برگزاری شوی سالانه در فرانسه آن هم بعد از بیست و پنج سال پیاپی را به نحوی برای هواداران اندکش در خارجه و اسیران در بندش در آلبانی توجیه و رفع و رجوع کند و برای اینکه نگوید علت عدم برگزاری در فرانسه ممنوعیت آن توسط دولت این کشور می باشد در نوزده فروردین گذشته در پیامی که از قول رهبر «مرحوم» ش مسعود رجوی با شمارۀ ۱۲ پخش کرد اعلام کرد که …

فرقۀ رجوی ممنوعیت در فرانسه، تظاهرات در بروکسل

رضا صادقی جبلی، پیوند رهایی، 07.06.2019

فرقۀ رجوی ممنوعیت در فرانسه، تظاهرات در بروکسلاخبار این روزهای مجاهدین خلق، فرقه رجوی، دستمایه تفریح خبرگزاری های ایران 

فرقۀ رجوی ممنوعیت در فرانسه، تظاهرات در بروکسل

تظاهرات فرقۀ رجوی در بروکسل به دنبال ممنوعیت شوی سالانه اش در فرانسه

نوشتۀ رضا صادقی جبلی عضو قدیمی سابق سازمان مجاهدین

رضا صادقی جبلی

چند روز پیش با یکی از همرزمان سابق که کماکان درتشکیلات سازمان مجاهدین (فرقۀ رجوی) و در اورسوراواز فرانسه مستقر است برای مدتی صحبت کردم. او چنان ناراحت و آشفته بود که فکر کردم سرانجام تصمیم گرفته فرار کند. بعد از چند دقیقه و خوردن قهوه اش شروع به افشای برنامه های فرقه برای تظاهرات امسال کرد که قرار است روز پانزدهم ژوئن در بروکسل برگزار شود و جزئیات بسیاری در آن مورد را برایم توضیح داد.

او نشستهای مریم و مهدی ابریشمجی که به قول وی « قرقره کردن دروغ و فریب های چهل سال گذشته رجوی » بود  را برایم بازگو کرد.

در این نشست مریم قجر به آنها گفته است: « ما بایستی با توان حداکثر و شعار می توان و باید، برای تشدید تضادها بین امریکا و رژیم و قانع کردن آنها برای مقابلۀ نظامی هر آنچه در توان داریم را انجام دهیم.»

این همرزم سابق که بشدت از همکاری فرقه با عربستان و آمریکا متناقض بود ادامه داد که شنبه پانزدهم ژوئن ساعت سه الی شش بعدازظهر در میدان شومن بروکسل قرار است تظاهرات موشکی برگزار کنیم و دوباره رژیم را سرنگون کنیم! به همین دلیل  تیم های مختلفی در کشورهای اروپا سازماندهی شده اند و به آنها گفته شده ما باید تا می توانیم نفر برای تظاهرات جمع کنیم و خواهر مریم گفته «هر مجاهد بایستی هزار نفر را برای تظاهرات بیاورد»!

تیم هایی در بلژیک و هلند با مسئولیت سهیلا و در فرانسه با مسئولیت فریده و در آلمان با مسئولیت اعظم، پروانه، لیلا و سعید، و در اتریش با مسئولیت پروین و در اسکاندیناوی با مسئولیت مرضیه و منوچهر وو… سازماندهی شده اند تا برای این تظاهرات در بروکسل سیاهی لشکر جمع آوری کنند. همچنین  تیم ها و نفرات زیادی در حال آماده کردن ماکت های موشک هستند تا خطر موشکی ایران را برجسته کنند.

این همرزم سابق که بشدت متناقض بود می گفت آخر توان دفاعی ایران چه ربطی به استراتژی ما برای سرنگونی رژیم دارد و مگر بقیه کشورها موشک ندارند؟.

هر ساله فرقۀ خائن و وطن فروش رجوی با پولهای وهابیون آدمکش و البته بن سلاخ قصاب  برای شوی مسخره و پوشالی ویلپنت در فرانسه از پناهندگان کشورهای اروپایی تا دانشجویان و بی خانمانها را حتی از امریکا با فریب و دروغ به پاریس می آورد تا بجای ایرانی به اربابان خارجی قالب کند و با هوچیگری و دجالیت اعلام می‌کرد که بیش از یکصد و بیست هزار نفر!! را در سالن ده هزار نفری جا داده است.

امسال ولی  دولت فرانسه با استفاده از ترفند خود این فرقۀ ورشکسته مبنی بر تهدیدات تروریستی علیه فرقه برگزاری این شوی سالانۀ فرقه را ممنوع کرد از این رو فرقۀ ‌درمانده مجبور شده که به جای جمع آوری نفر در سالن ویلپن پاریس و برنامۀ پرهزینه سالانه اش که با دعوت لابیهای آمریکایی و عرب خود برگزار می کرد، تظاهرات در بیرون از نوع همان آکسیونهای خیابانی که هر از چندی برپا می کرد برگزار کند.

دولت فرانسه از همان سال گذشته به مریم قجر گوشزد کرده بود که دیگر باید بساطش را در فرانسه جمع کند و از سال آینده حق برگزاری چنین برنامه هایی را در خاک این کشور ندارد. ولی فرقۀ رجوی این ممنوعیت را پنهان کرده و از اعلام آن خودداری کرد و دنبال راهی می گشت که این عدم برگزاری شوی سالانه در فرانسه آن هم بعد از بیست و پنج سال پیاپی را به نحوی برای هواداران اندکش در خارجه و اسیران در بندش در آلبانی توجیه و رفع و رجوع کند و برای اینکه نگوید علت عدم برگزاری در فرانسه ممنوعیت آن توسط دولت این کشور می باشد در نوزده فروردین گذشته در پیامی که از قول رهبر «مرحوم» ش مسعود رجوی با شمارۀ ۱۲ پخش کرد اعلام کرد که: «از هموطنان، از مشتاقان آزادی ایران و یاران شورشگر و اشرف‌نشان در کشورهای مختلف درخواست می‌کنم اگر قبول افتد، امسال گردهمایی سالانه مقاومت را به موازات اعتراضات مردم‌مان در داخل ایران، به تظاهرات در خیابان‌ها، در شهرها و مکانها در شرایط و زمانی که مناسب می‌بینند، بکشانند» تا بگوید که علت عدم برگزاری شوی سالانه دستور رهبری است!! و بدینگونه علت عدم برگزاری هر گونه تجمع و حتی تظاهرات در فرانسه را که ممنوعیت آن از سوی دولت مکرون بود ماستمالی کرده و لاپوشانی کن، چنانکه آن جملۀ اعلام شده به نام رجوی را در ابتدای اطلاعیۀ مربوط به تظاهرات ۱۵ ژوئن در بروکسل عینا در سایت رسمی فرقه درج کرده اند!!.

مضحک این است که این رجوی ساختگی در پیامش دجالانه و عوامفریبانه می گوید: «اگر قبول افتد»!! عجب رهبر مقاومتی که برای یک تظاهرات هم از هوادارانش اجازه و موافقت می خواهد؟ از همین نوع جملات معلوم می شود که مطلقا این متن ادبیات و فرهنگ رجوی نیست زیرا رجوی هرگز اهل این نوع اجازه خواهی ها و تعارفات و لو به ظاهر و دجالانه نبود. وانگهی نمی گوید چه شد امسال بعد از بیش از دو دهه، شوی ویلپنی ثابت فرانسه را به تظاهرات در کشورهای غیر فرانسه تبدیل کرد؟ مگر سالهای گذشته اعتراضات مردم در داخل کشور وجود نداشت؟ و اگر شما به دستور رهبر مفقود «مرحوم» این کار را می کنید پس کو تظاهرات خیابانی تان در فرانسه؟ چرا رفتید بلژیک؟ چرا در همین فرانسه تظاهرات برگزار نمی کنید؟ این را می گویند: «با سیلی صورت را سرخ نگه داشتن» تا ورشکستگی و خواری و فلاکتش از رنگ پریدۀ چهره اش معلوم نشود!! زهی وقاحت و دریدگی و توهین به شعور مردم بویژه ایرانیان خارج و حتی هواداران و افراد خود فرقه!!…

البته سعی کردم برای مخفی ماندن هویت همرزم سابق بسیاری از خبرها را فعلا بازگو نکنم.

رجوی وطن فروش برای رسیدن به قدرت در چهل ساله گذشته هر آنچه را می توانست برای حملۀ نظامی امریکا و اسرائیل به ایران انجام داد ولی نه تنها موفق نشد بلکه خودش فعلا یا مانند اربابش صدام  در سوراخ چاهی در غیبت است و یا مرده است  و از طرفی فرقۀ بی صاحبش هم دچار شدیدترین بحران‌های تاریخ  خود شده که بجز ظاهر پوسیده چیزی از آن باقی نمانده است.

البته همانطوریکه قبلا هم در مقالات مختلف گفته ام نه آمریکا و نه اروپا به هیچ وجه حسابی روی این فرقه باز نکرده اند مخصوصا کشورهای اروپایی که تماما سفارت در ایران دارند و بخوبی از تنفر مردم از این فرقه مطلع هستند. همچنین تا جایی که به آقای ترامپ بر میگردد ایشان نه تنها اعلام کرده خواهان جنگ نیست بلکه به تازگی اعلام کرده که خواهان تغییر رژیم هم نیست و تنها یک چیز می خواهد وآنهم ایران بدون بمب اتم می باشد و به جان بولتن هم دستور داد علنا و رسما اعلام کند که دولت آمریکا سیاست تغییر رژیم را دنبال نمی کند و همین دیروز هم مایک پامپئو وزیر خارجه اش در سوئیس اعلام کرد نه تنها خواهان سرنگونی نیست بلکه از دوازده پیش شرط هم علنا عقب نشینی کرد و گفت حاضر است بدون پیش شرط وارد مذاکره با ایران بشود.

اکنون هم که ناو آبراهام لینکن در سیصد و بیست کیلومتری آبهای خلیج فارس لنگر انداخته اعلام شده که علت آن جلوگیری از تنش با ایران است و آمریکا خواهان درگیری نیست. پس این فقط توهمات رجوی وطن فروش بزدل است که چون خودش همیشه آمادۀ فرار بوده فکر می‌کرد که الان است که رژیم ایران دم و دستگاهش را جمع کند و به عراق برود!

شوی های مسخرۀ سال‌های اخیر فرقه با هزینه های هنگفتی که  خرج آن کردند نه تنها  پشیزی ارزش و دستاورد سیاسی برای این فرقه بهمراه نیاورد بلکه  هر سال بعد از  این شو تعداد زیادی از اعضا فرار کردند و به افشاگری علیه رجوی پرداختند.

آیا براستی افشای برنامه اتمی و موشکی مملکت و دست در دست دشمنان این مرز و بوم گذاشتن ربطی به سرنگونی رژیم داشت و دارد؟

آیا این خیانت نیست که کسی اسرار نظامی کشور خودش را به بیگانگان بدهد؟

مگر توان نظامی ارتش شاهنشاهی ایران کم بود؟ و مگر قدرت موشکی و توپخانه ایران در زمان شاه کم بود؟ و مگر ایران کلا حرف اول را در خاورمیانه نمی زد؟ و مگر نیروهای چپ از جمله خود سازمان مجاهدین آن زمان شاه را «ژاندارم خلیج» لقب نداده بودند؟ و مگر همه اینها از سرنگون شدن رژیم شاه جلوگیری کرد؟

آیا داشتن زرادخانۀ هسته ای و قدرت موشکی شوروی مانع سقوط آن شد؟

به هرحال تظاهرات با شعارهایی علیه توان موشکی رژیم و دخالت در کشورهای عربی و…. یاوه سرایی تنها به هدف خالی نبودن عریضه و ابراز وجود یک فرقۀ ورشکسته و در حال فروپاشی و خالی نگذاشتن روزهای ژوئن طبق معمول سنواتی است و بس.

این دوست و همرزم سابقم میگفت مجری این شوی میدان بروکسل هم فرد کودنی به نام نصرت است و افرادی دیگر به نامهای بهاره، بهشته، حسن و شکوه هم قرار است شعارهای ضد موشکی درست کنند و مسئول شعارها هستند.

توان نظامی و قدرت بازدارندگی برای هر کشوری و مخصوصا ایران عزیز ما  واجب  است چرا که اصل و جوهر و صورت مسئله ایران است و هیچ ربطی به سرنگون شدن و یا نشدن رژیم آن ندارد لااقل امروز به روشنی می توان گفت که تنها دشمنان ایران از این توان نگران و ناراضی هستند چرا که طرح امریکا و دشمنان منطقه ای ابران آرزوی تجزیۀ وطن ما را دارند و در این میان فرقۀ متعفن رجوی جلودار وطن فروشی و جنگ و ویرانی ایران است.

ماکت موشک درست کردن هم برای این تظاهرات اتفاقا در این راستاست و رجوی متوهم میخواهد هر طور شده آمریکا را به حمله نظامی به ایران وادار کند و نیز برنامه دارند بزودی و بعد از تظاهرات دیگری که روز بیست ونهم ژوئن در واشنگتن برگزار خواهند کرد دوباره علیرضا جعفرزاده و سونا صمصامی را برای افشای یک سایت مخفی اتمی !! دیگر وارد گود کرده و به اصطلاح افشاگری کنند.

خیلی جالب است که این فرقۀ پوسیده ادعا می‌کند از درون رژیم اطلاعات دارد آنهم سری ترین ولی حتی قادر نیست لانۀ عنکبوتی خودش را هم حفظ کند.

البته برای ما جداشدگان روشن است که فرقۀ رجوی به هیچ وجه نفوذی ویا اطلاعات سری لااقل بعد از سال شصت و هفت به این طرف ندارد و اطلاعات و عکس های ماهواره ای توسط دشمنان ایران از جمله اسرائیل به رجوی داده می‌شود.

ایرانیان آزاده و وطن پرست؛

دشمنی و ضدیت با جمهوری اسلامی یک موضوع داخلی و مربوط به مردم ایران می باشد و ربطی به هیچ بیگانه ای ندارد.

دشمنان ایران زمین در پی تجزیه و ویرانی کشور ما هستند و فرقۀ رجوی به مثابۀ ضد ایرانی ترین نیروی ارتجاعی همراه و پرچم دار این دشمنان می باشد. لذا بر همۀ ما وطن پرستان است که جلوی این وطن فروشان ایستاده و آنها را افشا کنیم.

همرزمان سابق ، برادران و خواهران عزیزم؛

مگر استراتژی ترسیم شده توسط رجوی خائن و بزدل  فراری برای سرنگونی رژیم، ارتش آزادیبخش ملی و جنگ آزادیبخش نوین نبود؟ در کجای این استراتژی همدست شدن با دشمنان قسم خوردۀ ایران بود؟

مگر نمی گفت ما مستقل ترین! ، تحصیل کرده ترین! و وطن پرست ترین نیرو هستیم!

باز هم تکرار میکنم که تعهد شمایان و همۀ ما به خلق قهرمان ایران بوده و هست نه به رجوی خائن که سازمان حنیف بزرگ را به این ذلت ‌و خواری کشاند.

پس به سوگند و تعهد خود در قبال مردم ایران پایبند باشید نه به تعهدهای اجباری و زورکی دیکته ای در قبال یک خائن فراری بزدل.

زنده و پاینده باد ایران عزیز

رضا جبلی

۱۳ خرداد ۱۳۹۸

۳ ژوئن ۲۰۱۹

فرقۀ رجوی ممنوعیت در فرانسه، تظاهرات در بروکسل

لینک به منبع

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید