منصور نظری: آرزوهای برباد رفته رجوی و بولتون

0
1059

آرزوهای برباد رفته رجوی و بولتون

منصور نظری، ایران اینترلینک، هشتم ژوئن ۲۰۱۹:… یکی از همین بیماران روانی که حرفهای مسعود رجوی گور به گور شده را قرقره میکند گفته هرکس با تحریم و جنگ مخالف است همسو با رژیم است . باید به شارلاطانهای شیادگفت غلط اضافی نکنید شما زود است که جای اون گور به گور شده را بگیری اون کسی که این حرفها را به مخالفینش میزد الان معلوم نیست زیر دشداشه کدام شیخک عرب گم و گور شده است . آرزوهای برباد رفته رجوی و بولتون 

Nazari-Mansour

آرزوهای برباد رفته رجوی و بولتون

آرزوهای برباد رفته رجوی و مزدوران وطن فروش جنگ طلب

چند ماه گذشته یکی از پرجوش و خروش ترین روزهای جنگ طلبان و مزدوران وطن فروش بود ، به گونه ای که بعضی از این خائنین کفش و کلاه کرده بودند و چمدانهایشان را بسته بودند که سوار بر موج جنگ و ویرانی بر روی ناوهای امریکائی در ایران فرود می آیند ، بعضی از این بیماران روانی که خود را اپوزسیون هم مینامند چنان از خود بیخود شده بودند که به مردم هم پیام میدادند وقتی اجنبی به ایران حمله کرد کسی برای دفاع از کشورش حرکتی نکند و درخانه بماند و بعد گفته بودند ما می آئیم و با برنده جنگ وارد گفتگو میشویم.  فرقه تا بن استخوان فاسد رجوی و مریم رجوی هم به قربانیان گرفتارش در آلبانی هم گفته بود که همین روزهاست که بر دوش بن سلمان و بولتون در تهران فرود می آیند. بخشی دیگر از  همین جنس مزدوران وطن فروش و تجزیه طلب هم چمدانهایشان را بستند و دور هم جمع شدند و پرچم هایشان را علم کردند و هر کدام با نامی آماده شدند که به پیشواز متجاوزان به ایران بروند . اما غافل از اینکه یواشکی به ترامپ رساندند که زمین سفت جای شا…یدن نیست . در نتیجه ترامپ با یک ویراژ ۱۸۰ درجه ای  گفت قصد ندارد به ایران حمله کند . آب سردی که بر سر این خائنین و مزدوران وطن فروش ریخته شد آنچنان بود که فرقه رجوی تاریخ سرنگونی را دوسال دیگر تمدید کرد و قربانیانش را مجبور به دادن تعهدی دیگر تا سال ۲۰۲۱ کرد . بعضی دیگر از این وطن فروشان و مزدوران هم به کما رفتند و با خروج ناوهای امریکائی از منطقه خلیج فارس گوئی که رویای این جنگ طلبان هم در دریا غرق شد و اینک همه این خائنین و مزدوران بی وطن عزادار شده اند. زیرا انها فکر میکردند جنگی در میگیرد و ایران با همه زیرساختهای آن ویران میشود و بعد اینها بر بال متجاوزان مینشینند و در ایران فرود می آیند و قدرت را بدست میگیرند . باید به این بی شرف های پست فطرت که میخواستند ایران را ویران کنند گفت  در خواب ببنید ویرانی ایران را . مردم ایران هرگز اجازه نخواهند داد تمامیت ارضی ایران زیر سم این مزدوران اجنبی نابود شود  و مهمتر اینکه تاریخ چند هزار ساله ایران در پوست و رگ و ریشه ما مردم ایران جاریست و مهمترین درس آن نیز درس مقاومت در برابر متجاوزان و اجنبیست . بن سلمان آدمکش  فکر میکرد میتواند این تاریخ پرعظمت را با مشتی مزدور خائن همچون فرقه رجوی و دیگر خائنین و تجزیه طلبان جنایتکار ویران کند. نه او و نه هیچکس دیگری نمیتواند ریشه های ما بولتون کاخ سفید را به خاک سیاه می نشاندو سرزمینمان را نشانه روند .

سرزمین و تاریخ ما ایران با همه فراز و فرود هایش هیچگاه بدنبال جنگ و ویرانی نبوده است . صلح و آزادی و برادری شعار مردم ایران بوده و هست اما در مقابل تجاوز به سرزمینش هرگز سرتسلیم فرود نیاورده و نخواهد آورد. این رمز و راز ایران ماست و هیچ ربطی هم به نوع حکومتش ندارد که چه کسی حاکم است . فرودستانی همچون مرتجعین عرب منطقه هم باید در مغز پوکشان این را فروکنند.

بیماران روانی یا همان مزدوران بی وطنی که مشغول لیسیدن دستان خونین بن سلمان هستند، همان نوکران اجنبی ها و جنگ طلبانی همچون بولتون که روز و شبش با فکر جنگ و بمباران کشورهای دیگر سپری میشود نیز بدانند مردم ایران بار ها ثابت کرده اند که علیرغم تمام مشکلاتی که با دولت و حکومت ایران دارند اما هرگز وطنشان را نخواهند فروخت اگر کسی باور ندارد باید تاریخ ایران را بخواند ، و واقعیت را امروز ببیند .

اما علاوه بر همه اینها مردم ایران و ایرانیان آزاده خارج از ایران همیشه گفته اند نه به جنگ  و ویرانیهایش  و نه به تحریم های ضد انسانی تحت هر عنوان این مرز روشن بین ایرانیان آزاده و خائنین و مزدوران اجنبیست  . بسیار روشن است هر آنکس که خواستار جنگ و حمله کشور اجنبی به کشور ما ایران است جدای از اینکه چه کسی است او یک خائن است زیرا که جنگ یعنی ویرانی برای همه طرفها  و هر آنکس که خواستار تحریم مردم ایران است بدون شک یک خائن و مزدوراست و در بهترین حالت یک کاسبکار از جنس دزدانی که در اثر تحریم مردم ایران را چپاول کردند و بعد سر از کاباره های کانادا در آوردند. کسانی همچون مرجان ال یا خاوری و یا …، حالت دیگری متصور نیست ، نکته عجیب اینجاست شنیدم که یکی از همین بیماران روانی که حرفهای مسعود رجوی گور به گور شده را قرقره میکند گفته هرکس با تحریم و جنگ مخالف است همسو با رژیم است . باید به شارلاطانهای شیادگفت اولا غلط اضافی نکنید ، دوما این تاکتیک و فرهنگ کثیف رجوی دم خروسیست که این بیماران روانی بیرون میدهند تاکتیک های سوخته رجوی را ما خوب میشناسیم که چگونه مخالفانش را با رژیم مال کردن میخواست حذف کند ، سوما شما زود است که جای اون گور به گور شده را بگیری اون کسی که این حرفها را به مخالفینش میزد الان معلوم نیست زیر دشداشه کدام شیخک عرب گم و گور شده است ، و نکته جالب اینجاست با اینکه تمام جهان میدانند تحریم وجنگ ضدبشریست و بطور خاص در ایران ، مردم ایران در اثر تحریم ها اسیب های زیادی دیده اند از همه نظر از معشیت تا بیماران تا تک تک مردم ایران زخم تحریم را با تمام وجودشان حس کرده ومیکنند بعد اینها مدافع حقوق بشر هم هستند و دنبال جنگ و تحریم و به ان هم افتخار میکنند ننگ برشما خجالت بکشید ، و در آخر اینکه سرنوشت کشور ما ایران در ایران و توسط مردم ایران رقم میخورد . هیچ اجنبی و مزدور اجنبی هم نمیتواند برای مردم ایران آزادی و برابری و عدالت بیاورد. این هشتاد میلیون مردم ایران هستند که خود سرنوشتشان را تعئین وتکلیف  میکنند و بس.

آرزوهای برباد رفته رجوی و بولتون 

https://iran-interlink.org

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید