آلمان تظاهرات فرقه رجوی در برلین را لغو کرد

0
785

آلمان تظاهرات فرقه رجوی در برلین را لغو کرد

محمد کرمی، وبلاگ عیاران، پاریس، دوازدهم ژوئن ۲۰۱۹:… سران فرقۀ رجوی بر آن شدند که این خود نمائی به ادعای از قبل اعلام شده اش! «صدهزار نفری»! سالانه را به صورت تظاهرات در دو کشور اروپائی یعنی  در بلژیک (بروکسل) در تاریخ ۱۵ ژوئن و آلمان (برلین) در تاریخ ۲۲ ژوئن با اختلاف یک هفته از هم برگزار کنند تا نیروهایشان و افراد اجاره ای خارجی را که هرساله می آوردند بتوانند در اینجا ها به صورت چند باره به نمایش بگذارند اما دولت آلمان نیز همچون فرانسه اجازۀ چنین تظاهراتی را به تشکیلات فرقه نداد و تمام خام خیالی هایی را که رهبران فرقه در سر پرورانده بودند با اجرا نشدن این تظاهرات بر باد رفت و تمام رشته های چندین ماهه شان پنبه شد. تظاهرات فرقه رجوی در آلمان هم منتفی شد. چرا؟ 

iran ghalam 2

حضور فرمانده لشکر فدایی مسعود رجوی در آلمان، تهدیدی برای دمکراسی است

تظاهرات فرقه رجوی در آلمان هم منتفی شد. چرا؟

علی رغم لابی گری های فراوانی که فرقه رجوی با دولت فرانسه انجام  داد تا بتواند شوی سالانه اش در ویلپنت پاریس را برگزار کند خوشبختانه موفق نشد که امسال اجازه این کار را بگیرد. علت اصلی آن برمی گردد به افتضاحاتی که سال قبل با همدستی دولت اسرائیل بوجود آوردند.

بعد از ۱۵ سال که مستمر این شو را در پاریس داشتند که درواقع جشن مبارزه مسلحانه سی خرداد بود، ولی این برنامه را آغشته به سس حقوق بشر می کردند  و تحت عناوین مختلفی مانند همبستگی با قیام مردم، همبستگی با خیزش های اعتراضی ، همبستگی با مردم ایران در دفاع از حقوق بشر و دمکراسی ووو… امسال دولت فرانسه به هیچ عنوان به آنان اجازۀ این کار را نداد .

از این رو سران فرقۀ رجوی بر آن شدند که این خود نمائی به ادعای از قبل اعلام شده اش! «صدهزار نفری»! سالانه را به صورت تظاهرات در دو کشور اروپائی یعنی  در بلژیک (بروکسل) در تاریخ ۱۵ ژوئن و آلمان (برلین) در تاریخ ۲۲ ژوئن با اختلاف یک هفته از هم برگزار کنند تا نیروهایشان و افراد اجاره ای خارجی را که هرساله می آوردند بتوانند در اینجا ها به صورت چند باره به نمایش بگذارند . به همین دلیل بروشور تظاهرات برلین را در اوایل ماه می در دنیای مجازی پخش کردند  و توسط ارتش سایبری شروع به تبلیغ آن نمودند. اما دولت آلمان نیز همچون فرانسه اجازۀ چنین تظاهراتی را به تشکیلات فرقه نداد و تمام خام خیالی هایی را که رهبران فرقه در سر پرورانده بودند با اجرا نشدن این تظاهرات بر باد رفت و تمام رشته های چندین ماهه شان پنبه شد.

تظاهرات فرقه رجوی در آلمان هم منتفی شد

حال به خاطر این آبروریزی ها تشکیلات فرقه در آلبانی دست پیش را گرفته و رهبرانش در نشست های خودشان با اعضا دارند برای توجیه و رفع و رجوع این شکست های سیاسی زمینه چینی می کنند و قبل از هر چیز به آنها از قول مسعود رجوی «مرحوم» پیام درون تشکیلاتی می خوانند که : بله امسال ما  خودمان نخواستیم در پاریس گردهمائی برگزار کنیم و تظاهرات آلمان را هم خودمان منتفی کرده ایم .

پس از این شکست ها سران فرقه می خواستند برنامۀ تظاهرات بزرگی حداقل در پایتخت آلبانی یعنی در شهر تیرانا برگزار کنند یعنی تا جائی که بتوانند از جاهای مختلف به جای پاریس نفرات را به آلبانی ببرند. اما دولت آلبانی هم به خاطر شرایط خودش اجازۀ چنین کاری را به آنها نداد . از این رو بخاطر محدودیتهایی که با آنها مواجه شدند اکنون می خواهند برنامه ای داخل قلعۀ الموتی ( کمپ اشرف ۳) در حومۀ تیرانا برگزار کنند که از لابی های آلبانی و تعدادی دیگر از سیاست بازان اجاره ای هر ساله شان برای شرکت در آن دعوت کنند و تعدادی از این افراد را که در کشورهای دیگر هستند به آلبانی و تعدادی را که در آلبانی یا جاهای دیگر می باشند برای سخنرانی به بروکسل ببرند. در ضمن در نظر دارند برای پر کردن صندلی های خالی خود همانند شیوه شان در اشرف عراق اهالی روستاهای اطراف قلعه شان در آلبانی را هم دعوت کنند تا به حیاط خلوت بسا ظاهرسازی شده و آراستۀ زندان «اشرف ۳» بروند و  صندلیهای خالی گذاشته شده را برای دوربینهای بخش تبلیغاتشان پر کنند. در این رابطه الان یک ماه است که یک شرکت آلبانیایی به سفارش سران فرقه مشغول درست کردن محلی برای این به اصطلاح گردهمایی خودی و خود خندی به اصطلاح بزرگ!! توصیف شده از قبل! می باشد.

جل الخالق به اینهمه زرنگی و خرمردرندی و هوش و ذکاوت در لاپوشانی شکست و ورشکستگی!!.

تظاهرات فرقه رجوی در آلمان هم منتفی شد. چرا؟

تظاهرات فرقه رجوی در آلمان هم منتفی شد. چرا؟

تظاهرات فرقه رجوی در آلمان هم منتفی شد. چرا؟

تظاهرات فرقه رجوی در آلمان هم منتفی شد. چرا؟

تظاهرات فرقه رجوی در آلمان هم منتفی شد. چرا؟

لینک به منبع

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید