تحریم زندگی مردم، خواست دائمی مجاهدین خلق!

0
534

دلیل این کار دردرجه ی اول عدم مساعدت مردم برای قدرت گرفتن رجوی از یک طرف ونشان دادن چراغ سبز به جهانخواران است که دشمنی حیوانی نسبت به مردم ایران دارند که درصدد کسب استقلال وشکوفائی کشور خودشان بوده وهستند! حکومت ایران قسمت مهم این درآمد را صرف رفاه مردم میکرد والبته ممکن هم هست که قسمتی ازاین درآمدها- چنانکه درسراسر جهان مرسوم است – صرف لیفت ولیس ها و … هم میشد! اما مهم انست که صنعت پتروشیمی ایران ، عامل بزرگ کسب استقلال صنعتی واقتصادی برای کشور است و جلوگیری ازکار آن، دشمنی سرسختانه ای با مردم ایران بحساب میآید! بخصوص که صنعت پترو شیمی ایران ، جزو مهم اقتصاد مولد ایران بوده ونقش بسیار خوبی درارتقاء وتوسعه ی کشور دارد.

تحریم زندگی مردم، خواست دائمی مجاهدین خلق!

حمید تبریزی ـ 12.06.2019

در “سخن روز” وبسایت اصلی فرقه ی رجوی آمده است :

” تحریم پتروشیمی رژیم مانند تحریم نفتی از دیرباز خواسته مجاهدین و مقاومت ایران بود و با این تحریم در واقع می‌توان گفت فعالیت‌های سیاسی و افشاگریهای مقاومت سرانجام نتیجه داد و این ضربه بزرگ به رژیم آخوندی و بازوی اصلی ترور و سرکوب آن، سپاه پاسداران وارد آمد. زیرا پتروشیمی پس از نفت مهمترین منبع درآمد رژیم بود …”.

نه تنها تحریم پتروشیمی، بلکه تحریم تمام عرصه های زندگی مردم ازدیر باز خواست رجوی ها بود وهست!

دلیل این کار دردرجه ی اول عدم مساعدت مردم برای قدرت گرفتن رجوی از یک طرف ونشان دادن چراغ سبز به جهانخواران است که دشمنی حیوانی نسبت به مردم ایران دارند که درصدد کسب استقلال وشکوفائی کشور خودشان بوده وهستند!

حکومت ایران قسمت مهم این درآمد را صرف رفاه مردم میکرد والبته ممکن هم هست که قسمتی ازاین درآمدها- چنانکه درسراسر جهان مرسوم است – صرف لیفت ولیس ها و … هم میشد!

اما مهم انست که صنعت پتروشیمی ایران ، عامل بزرگ کسب استقلال صنعتی واقتصادی برای کشور است و جلوگیری ازکار آن، دشمنی سرسختانه ای با مردم ایران بحساب میآید!

بخصوص که صنعت پترو شیمی ایران ، جزو مهم اقتصاد مولد ایران بوده ونقش بسیار خوبی درارتقاء وتوسعه ی کشور دارد.

درادامه :

” محصولات پتروشیمی رژیم یک‌سوم از صادرات غیرنفتی ایران را به ارزش حدود ۱۳الی ۱۴میلیارد دلار در سال تشکیل می‌داد. ضمن این‌که از همین جاست که به‌عنوان نمونه اختلاس نزدیک به ۷میلیارد دلاری با فرار متهمینش به خارج از کشور هم سر می‌زند “.

درکنار ارزش ریالی بالای تولید و صادرات پتروشیمی ،این نوع صادرات با انواع دیگر آن فرق داشته ودرخدمت اقتصاد مولد کشور بوده وبنابراین هدف قرار گرفتن آن بمنزله ی جلوگیری از رشد اقتصادی ما، تنگ تر کردن معیشت مردم محسوب شده وحکم تروریزم اقتصادی را داشته وجنایت برعلیه بشریت میباشد!

ضمنا این دوستان بزرگتر شما چرا اجازه میدهند که مال دزدیده شده از مردم، دربانک های آنها نگهداری شود وچرا آنرا به ایران بازنگردانده ومال خری میکنند؟!

بازهم :

” از سوی دیگر رژیم مدعی است که تحریم پتروشیمی از قبل هم جاری بوده و بنابراین تأثیرات اقتصادی آن ناچیز است، ضمن این‌که آخوندها اضافه کرده‌اند پتروشیمی تحریم پذیر نیست و تحریم پتروشیمی تنها یک اقدام نمادین است “.

واقعا هم همینطور است .

به محض خروج آمریکا ازبرجام ، صنعت پتروشیمی هم شامل این قاعده ی خبیثانه شده بود وآمریکا این بار برای روحیه دادن به متحدان ریز ودرشت خاورمیانه ایش ونیز غلیظ کردن بار روانی قضیه ، کار انجام شده را دوباره مطرح نموده است.

ونیز :

” هم‌چنان که پمپئو وزیر خارجه و بولتون مشاور امنیت ملی آمریکا تصریح کردند، سیاست آمریکا هم‌چنان وارد آوردن فشار حداکثری به رژیم برای وادار کردن آن به مذاکره و تسلیم است “.

این مسئله را که همگان میدانند و بیشتر جنبه ی تسلیم آنرا درست تر میشمارند وهرانسان عاقلی باین موضوع واقف است که اگر آمریکا احتیاجی به مذاکره داشته باشد ، به برجامی که بطور مستقیم یا غیر مستقیم 10 سال برای آن مذاکرات جدی ونفس گیر انجام گرفته ، بر میگردد وآنگاه احتیاج منطقی ای برای مذاکره ی مجدد نخواهد بود!

آمریکا با این روش ، درکنار نیات پلیدانه ای که دارد، میخواهد قدرت 5کشور بزرگ دیگر را نادیده گرفته و به جهانیان بقبولاند که مذاکره وقتی معنی دارد که اولا فقط تنها با او باشد وثانیا قدرت چانه زنی را ازکشور تجرید شده سلب نماید که معنی ای جز تسلیم ندارد!!!

با این وضع ، بخاطر این ابراز چاکری، دست باند رجوی درد نکند!!!

//////////////////////////////////

آرشیو موضوع : فعالین حقوق بشر

علی هاجری: میخی بر تابوت ویلپنت و فرقه مجاهدین خلق

علی هاجری: میخی بر تابوت ویلپنت و فرقه مجاهدین خلق

در این بین مزد بگیران و جیره خوران کم نبودند امثال بولتون و جولیانی و یک دوجین از اینها که بعد از توجیه اولیه توسط خانم رئیس جمهور روی سن آمده یکی پس از دیگری به ایراد سخنرانی می پرداختند البته ناگفته نمانده که در قسمت جایگاه افراد شرکت کننده آمریکایی ها در جلو قرار داشتند و از …

منصور نظری: آرزوهای برباد رفته رجوی و بولتون

علی هاجری: میخی بر تابوت ویلپنت و فرقه مجاهدین خلق

آرزوهای برباد رفته رجوی و بولتون منصور نظری، ایران اینترلینک، هشتم ژوئن ۲۰۱۹:… یکی از همین بیماران روانی که حرفهای مسعود رجوی گور به گور شده را قرقره میکند گفته هرکس با تحریم و جنگ مخالف است همسو با رژیم است . باید به شارلاطانهای شیادگفت غلط اضافی نکنید شما زود است که جای اون …

حامد صرافپور: فتوا های شرعی مسعود رجوی برای اعضای مجاهدین

حامد صرافپور: فتوا های شرعی مسعود رجوی برای اعضای مجاهدین

فرمانده این مقر محمد حیاتی (عضو سابق دفتر سیاسی و از اعضای هیئت اجرائی جدید سازمان بعد از رسیدن مسعود رجوی به مقام رهبری عقیدتی) بود که از سه گردان رزمی مردانه و دو گردان پشتیبانی زنانه تشکیل می شد. خرداد 1366 که مصادف با ماه رمضان بود، اولین فتوای شرعی از جانب مسعود رجوی …

غلامعلی میرزایی: روز از نو روزی از نو سناریو ی فرقه رجوی در تیرانا ـ آلبانی

حامد صرافپور: فتوا های شرعی مسعود رجوی برای اعضای مجاهدین

توپ و تانک را به اسم« گرد آوری سلاح» بجای «خلع سلاح »( اسمی که رجوی با شارلاتانیزم و برای تحمیق افراد روی خلع سلاح گذاشت؛ وبا وقاحت می گفت نه ما تسلیم نشدیم وما راخلع سلاح نکردند ما خود داوطلبانه سلاحها را جمع آوری کردیم) و با تشریفات آنچنانی به نیروهای آمریکا (امپریالیزم) تحویل داد وتغییر جبهه …

وزیر امور خارجه آلمان با هدف نجات برجام به تهران می‌رود

حامد صرافپور: فتوا های شرعی مسعود رجوی برای اعضای مجاهدین

هایکو ماس، وزیر امور خارجه آلمان، روز دوشنبه، ۲۰ خرداد، عازم تهران می‌شود تا برای نجات برجام با دولتمردان جمهوری اسلامی مذاکره کند. ماریا ادبار، سخنگوی وزارت امور خارجه آلمان گفته است که ماس در این سفر از جمله با محمدجواد ظریف دیدار خواهد کرد.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید