عظیم میش مست: برای دوست گرامی منوچهر عبدی،این خاک چه زیباست ولی خاک وطن نیست

0
1467

در این مدت بسیاری ازدوستان دست به اعتراض و فعالیت ها ی گسترده ای زدند تا سرانجام گره این کار باز شد وتمامی سنگ اندازیها مانع تراشیها وسدومانع ساختنهای فرقه رجوی دود هوا شد درهمین جا ازتمامی دوستانی که دراین راستا فعالیتی کردند کمال تشکررا دارم .در این میان فقط یک سوال باقی می ماند که براستی چرا فرقه رجوی به طرز جنون آمیزی با رفتن افراد جدا شده نزد خانوادهایشان با تمام قوا مخالفت میکند .مگر خود این فرقه افراد جداشده را تشویق به رفتن از آلبانی نمی کند. مگر خود این فرقه برای رفتن جداشدگان از آلبانی به برخی ها کمک مال نکرده و نمی کند . مگر خود این فرقه شرایط را برای برخی ازجداشدگان در آلبانی سخت و دشوار نکرده است البته بازدوبند وباج دادن به این یا آن طرف .با این وجود وقتی نوبت به رفتن به ایران ووطن خودمان می رسد اینطور افسار پاره میکند . واقعا فرقه ازچه چیزی ترس ووحشت دارد والا چه ربطی به فرقه دارد که تا این حد سنگ اندازی و مانع تراشی کند .

برای دوست گرامی منوچهر عبدی،این خاک چه زیباست ولی خاک وطن نیست

محمد عظیم میش مست، تیرانا، سایت نجات یافتان از مجاهدین خلق در آلبانی ـ ایران آزادی ـ 18.06.2019

لینک به منبع

Albania-Mojahedin-Ramsa 260-410
هموطنان عزیز سلام
سرانجام بعد ازماه ها چشم انتظاری وبعد ازکنار رفتن سدومانع های بسیاری دوست مون آقای منوچهر عبدی راهی وطن شد در این مدت فر قه رجوی تمامی تلاشش را به کار بست تا مانع رفتن افراد جداشده از جمله آقای عبدی به وطنشان شود به هیمن دلیل دراین راستا از هیچگونه رذالت وزوبندی دریغ نکرد این فرقه به نحو هیستریک وجنون آسایی با رفتن جدا شدها به وطن ونزد خانواده هایشان مخالف است دولت آلبانی دریک اقدام دور ازانتظار با خروج منوچهر مخالفت میکرد تا اینکه منوچهر دست به اعتصاب غذا زد و دولت آلبانی سرانجام کوتاه آمد واجازه خروج را صادر کرد .

در این مدت بسیاری ازدوستان دست به اعتراض وفعایتها ی گسترده ای زدند تا سرانجام گره این کار باز شد وتمامی سنگ اندازیها مانع تراشیها وسدومانع ساختنهای فرقه رجوی دود هوا شد درهمین جا ازتمامی دوستانی که دراین راستا فعالیتی کردند کمال تشکررا دارم .در این میان فقط یک سوال باقی می ماند که براستی چرا فرقه رجوی به طرز جنون آمیزی با رفتن افراد جدا شده نزد خانوادهایشان با تمام قوا مخالفت میکند .مگر خود این فرقه افراد جداشده را تشویق به رفتن از آلبانی نمی کند. مگر خود این فرقه برای رفتن جداشدگان از آلبانی به برخی ها کمک مال نکرده و نمی کند . مگر خود این فرقه شرایط را برای برخی ازجداشدگان در آلبانی سخت و دشوار نکرده است البته بازدوبند وباج دادن به این یا آن طرف .با این وجود وقتی نوبت به رفتن به ایران ووطن خودمان می رسد اینطور افسار پاره میکند . واقعا فرقه ازچه چیزی ترس ووحشت دارد والا چه ربطی به فرقه دارد که تا این حد سنگ اندازی و مانع تراشی کند . به نظر من تنها وتنها یک دلیل وجود دارد حفظ افراد دردرون تشکیلات با بستن تمامی روزنهای امید فرقه با تمام قوا در درون مناسبات تبلیغ میکند که کمیساریا ازآلبانی رفته اداره رمسا تعطیل شده حقوق جدا شدگان قطع شده که بانی وباعث آن خود این فرقه بوده بنابراین شرایط بسیار سخت شده نتیجه اخلاقی اینکه هوس جدا شدن به سر کسی نزند خلاصه راهی برای بیرون زدن ازفرقه وجود ندارد با رفتن منوچهر عبدی به وطنمان ونزد خوانواده اش تمامی تبلیغات فرقه دود شد واین یک روزنه امید برای تمامی کسانی خواهد بود که به هردلیل نمی خواهند بیشتر ازاین دراسارت فرقه رجوی بمانند .

//////////////////////////

Albania-manouchehr Abdi -nejatyaftegan dar Albani 2- 260-410

منوچهرعبدی: دروغ و فریبکاری در فرقه مجاهدین خلق تا کجا ؟

آری ! رهبری فرقه مجاهدین خلق کاملا ریا کار ، ضد انسان و بسیار  دروغگو هست یکی از دوستانم که هنوز در زندان اشرف 3 در آلبانی اسیر می باشد، حدودا شصت ساله و […]

Manouchehr Abdi-2- 260-410

منوچهر عبدی : چرا فرقه رجوی علیه اعضای جدا شده از مجاهدین در آلبانی توطئه میکند؟

در حال حاضر ما اطلاع داریم که فرقه مجاهدین ترددات نفرات را به بیرون چه برای گردش یا خرید یا هر چیز دیگر یا ممنوع کرده  یا به حداقل رسانده است […]

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید