جواد فیروزمند:مریم رجوی در تظاهرات بلژیک خواهان حمله نظامی آمریکا به ایران شد

0
1255

جدای از اینکه مجاهدین بعنوان یک فرقه مخرب، یک سازمان تروریست، یک تشکیلات آلت دست سرویس های غربی هیچگونه سنخیت و پیوندی با مردم ایران نداشته و ندارد، سیل خروشان مجاهدین که بنابه خواسته رجوی براه افتاد، فقط توانست ۳۰۰ نفر اجاره ای و تعدادی لابی اروپایی را به بروکسل پایتخت بلژیک بکشاند. تصاویر و فیلم هایی که مجاهدین در وب سایت هایشان منعکس نموده اند، گویای این شکست، خواری و ذلت مجاهدین و رهبران مادام العمر و تاریخ مصرف گذشته آنان است. سازمانی که با وقاحت مدعی بود برای سرنگونی حکومت ایران، هر سال ۱۲۰۰۰۰ نفر را در زیر سقف ۵۰۰۰ نفره سالن ویلپنت پاریس جا می دهد، امسال به ۳۰۰ نفر دربروکسل و کمتر از انگشتان دست در اتریش، سوئد و کانادا رسید تا با این تعداد افراد اجاره ای مدعی آلترناتیو دموکراتیک مردم ایران باشد. آلترناتیوی که حتی یک ایرانی مستقل و آزاد را در خود ندارد و هر چه هست اعضاء و سیاهی لشگر اجاره ای است که با پول و وعده سفر و غذای مجانی به اینگونه مراسم ها کشانده می شوند. آلترناتیوی که بیش از ۴۰ سال است در خشونت و ترور غرق شده و بنابه اعترافات خود در نشریات همین سازمان ده ها هزار تن از مردم ایران را به خاک و خون کشیده.

مریم رجوی گرامیداشت ترور خشونت و جنگ 

مریم رجوی در تظاهرات بلژیک خواهان حمله نظامی آمریکا به ایران شد

رجوی و گرامیداشت جنگ، خشونت و ترور در تظاهرات بلژیک

جواد فیروزمند، آریا ایران ـ 21.06.2019

همانگونه که در برنامه های قبلی اشاره کردیم، امسال در ماه خرداد درب ویلپنت پاریس به روی مریم رجوی و لابی های رنگانگ مجاهدین بسته است. جدای از عوامل یا علل ممنوعیت این گونه از فعالیت های فرقه رجوی در فرانسه، این موضوع از نظر ناظران سیاسی و افراد جداشده از آنان، شکست بزرگی برای رهبران سازمان محسوب می گردد.

ماهی که قرار بود پارسال در همین روزها، مریم رجوی بر روی دوش جان بولتون، جولیانی و دیگر مزدبگیران سازمان به تهران برده شود.

ماهی که مجاهدین آن را با بمب گذاری ها و سال ها جنایت و آدمکشی در ایران و دیگر کشورها، با میلیون ها دلار هزینه و بسیج پناهندگان و توریست های اروپای شرقی در ویلپنت پاریس گردهم می آمدند و این روز را گرامی می داشتند.

با بسته شدن پرونده این گونه فعالیت ها در فرانسه، آنها به تظاهرات خیابانی و میز کتاب در بلژیک، اتریش، سوئد، کانادا و آمریکا روی آوردند.

تا با فرار از پاسخگویی به اعضای دربند خود که در زندان اشرف ۳ گرفتار شده اند، وانمود نمایند که رهبری مقاومت چنین خواسته است.

«مسعود رجوی – پیام شماره ۱۲- ۱۹فروردین ۱۳۹۸:

از هموطنان، از مشتاقان آزادی ایران و یاران شورشگر و اشرف‌نشان در کشورهای مختلف درخواست می‌کنم اگر قبول افتد، امسال گردهمایی سالانه مقاومت را به موازات اعتراضات مردم‌مان در داخل ایران، به تظاهرات در خیابان‌ها، در شهرها و مکانها در شرایط و زمانی که مناسب می‌بینند، بکشانند. بگذارید امسال سیل خروشانی از ایرانیان جاری شود. تجربه‌های پاریس، ورشو، مونیخ، واشنگتن و لندن گویا و شایان تقدیر است. »

«مریم رجوی – تظاهرات روز ۸مارس در واشینگتن – ۱۷ اسفند ۱۳۹۷:

ایران یک آلترناتیو دموکراتیک و با صلاحیت یعنی شورای ملی مقاومت ایران وجود دارد مقاومت ریشه‌دار که قادر است رژیم را سرنگون کند و اداره امور را در دوران گذار به‌عهده بگیرد. »

این قسمت از برنامه امروز به تظاهرات سیصد نفره مجاهدین در بروکسل اختصاص دارد. یا آنچه که مجاهدین از دو هفته پیش تبلیغ نموده اند؛ «تظاهرات بزرگ در بروکسل در همبستگی با قیام و مقاومت ایران»

یا «سیل خروشان ایرانیان، صدای رسای مردم ایران و ارتش آزادی‌ستان»

جدای از اینکه مجاهدین بعنوان یک فرقه مخرب، یک سازمان تروریست، یک تشکیلات آلت دست سرویس های غربی هیچگونه سنخیت و پیوندی با مردم ایران نداشته و ندارد، سیل خروشان مجاهدین که بنابه خواسته رجوی براه افتاد، فقط توانست ۳۰۰ نفر اجاره ای و تعدادی لابی اروپایی را به بروکسل پایتخت بلژیک بکشاند.

تصاویر و فیلم هایی که مجاهدین در وب سایت هایشان منعکس نموده اند، گویای این شکست، خواری و ذلت مجاهدین و رهبران مادام العمر و تاریخ مصرف گذشته آنان است.

سازمانی که با وقاحت مدعی بود برای سرنگونی حکومت ایران، هر سال ۱۲۰۰۰۰ نفر را در زیر سقف ۵۰۰۰ نفره سالن ویلپنت پاریس جا می دهد، امسال به ۳۰۰ نفر دربروکسل و کمتر از انگشتان دست در اتریش، سوئد و کانادا رسید تا با این تعداد افراد اجاره ای مدعی آلترناتیو دموکراتیک مردم ایران باشد.

آلترناتیوی که حتی یک ایرانی مستقل و آزاد را در خود ندارد و هر چه هست اعضاء و سیاهی لشگر اجاره ای است که با پول و وعده سفر و غذای مجانی به اینگونه مراسم ها کشانده می شوند.

آلترناتیوی که بیش از ۴۰ سال است در خشونت و ترور غرق شده و بنابه اعترافات خود در نشریات همین سازمان ده ها هزار تن از مردم ایران را به خاک و خون کشیده.

آلترناتیوی که دشمنان مردم ایران را بر مردم ترجیح می دهد و هر روز بر طبل تحریم و جنگ می کوبد تا مگر جرقه ای درگیرد و در ویرانه های پس از جنگ به آمال و آرزوهای برباد رفته چنگ زند.

آلترناتیو دموکراتیک مریم و مسعود رجوی که از ۴۰ سال پیش زندان و شکنجه گاه ساخته و اعضای ناراضی خود را به بند زندان و شکنجه گاه کشانده.

آلترناتیو دموکراتیکی که هر گونه آزادی اجتماعی را بر اعضای خود حرام دانسته و زن و مرد را در میان سیم های خاردار اشرف ۳ آلبانی از جهان امروز ایزوله نموده است.

آلترناتیو دموکراتیک مریم و مسعود رجوی که بنیان خانواده و روابط خانوادگی را برانداخته و زن و مرد و فرزند را به رسمیت نمی شناسد.

آلترناتیو دموکراتیکی که انتقاد را بر نمی تابد و در جهان آزاد به ترور اخلاقی منتقدان مشغول است.

آلترناتیوی که اعضای کنونی اش را نه مردم ایران، بلکه پارلمانتر ها و شخصیت های مزدور و اجاره ای تشکیل می دهند و با دلار های حاکمان عقب مانده و مرتجع برخی کشورهای منطقه تغذیه می گردند.

بله این است آلترناتیو آزادی ستان یک فرقه عقب مانده و تروریست که از قوانین مدنی و حقوق بشری اروپا سوء استفاه نموده و خود را جایگزین دموکراتیک مردم ایران جا می زند.

با همه این احوال اگر بخواهیم به توانمندی های واقعی این سازمان در گذشته، حال و آینده اشراف داشته باشیم، همین فیلم ها عکس ها، مواضع و التماس های مکرر آنان به کشورهای غربی گویای همه چیز است.

مسلما امروز با قاطعیت می توان گفت که بایگانی شدن تتمه یک گروه جانی و آدمکش در آلبانی، نه می تواند نقش جایگزین مناسب برای مردم ایران را بازی نماید و نه چیزی بیشتر در چنته دارد که برای فروش عرضه نماید.

این است سرنوشت شوم فرقه ای جدا از مردم که مراحل ضد انسانی و ضد ایرانی را در ۴۰ سال گذشته طی نمود و اکنون به این درجه از پستی و ذلت تن داده است.

لینک به منبع

///////////////////////////////

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید