زهرا میرباقری: رجوی و سوزش از ممنوعیت برگزاری ویلپنت در پاریس

0
1069

و مجدداً تکرار می کنم :

دموکراسی و همبستگی ملی برای تو پشیزی ارزش ندارد واز آنجا که هیچ نیروی عاقل و دمکراسی طلب و میهن پرست در داخل و بویژه خارجه تو را قبول ندارند، و در رسانه های خارجه هم به سربازان آل سعود بن سلمان – امریکا – نتانیاهو مشهور شده اید. چرا ؟ زیرا همانطورکه در مطالب قبلی ام گفتم، دیگربا آدم های متفاوت که شخصاً تجربه من و سایر جداشدگان از سازمان مجاهدین را طی نکرده اند ، اکنون هم صدا و هم موضع شده ایم ونگاه ها در باره کیس رجوی ها، یکسان تحلیل می کند و یکسان می نگرند و این در تاریخ بی سابقه هست ، همگان متحد و یک نظر در باره سازمان مجاهدین و رجوی یک تحلیل دارند وبه اعتراف همه ازجمله تحلیل گران مجرب و قدیمی درسراسر جهان و نیز در بریتانیا و حتی بی بی سی ، و برای نمونه دوست دارم این تحلیل را در زیر مجدداً بیاورم :

رجوی و سوزش از ممنوعیت برگزاری ویلپنت در پاریس

زهرا میرباقری ـ 23.06.2019

Sobhani-NoWar

آیا آمریکا علیه ایران وارد جنگ خواهد شد؟ آمریکا می خواهد، اما نمی تواند

رجوی و سوزش از ممنوعیت برگزاری ویلپنت در پاریس
باید از مسعود رجوی که در پوشش “سخنگوی مجاهدین” سخن پراکنی می کند، پرسید : چرا رسماَ ازسوراخ بیرون نمی آیی؟! آخر تا به کی می خواهی قبر نشین باشی؟!باید از مسعود رجوی سوال کرد : چرا با این موضعگیری ها در پوشش “سخنگوی مجاهدین” تلاش می کند با سیلی صورت خود را سرخ کند؟! و با تصور ابلهانه ، دمیدن در تنور جنگ و با هلهله از هدف قرار گرفتن نفت کش ها خیال می کند به اصطلاح فرقه اش روآمده است ! و دوران سکونش به پایان رسیده است !

رجوی !

بیهوده آب درهاون اپوزیسیون می کوبی! و با شقاوت ، جنایتکاری و ددمنشی درتنورجنگ می دمی تا جنگ آمریکا علیه ایران زمین شروع شود ، الان شدیداً در بد مستی درحال بد رقصی هستی ! ، وفقط خود گویی و خود خندی !

( شما بخوانید تایید کننده سخنان رجوی تنها و تنها غارنشینان اشرف ۳ هستند که آنها هم بشدت درحال ریزش روزانه و ساعتی هستند .)

باید بگویم بیهوده نگران سوء استفاده از حملات بر روی کشتی ها هستی !! و سوزش و نگرانیت از این بابت در ۲۴ خرداد در پوشش سخنگوی مجاهدین را خواندیم :

اتهام حملات ایران به کشتی ها تحت هر عنوان، مانند سمبل کردن بمب گذاری و تروریسم در ویلپنت، همچنین بازی سخیف نسبت دادن به یکی از جناحهای داخل کشور بر خلاف تمایل جناح دیگر…

آقای رجوی !

لطفا ً کمی هم از سوزش و علت کنسل و ممنوع شدن ویلپنت در پاریس و تظاهرات دربرلین آلمان هم بگو !!!

بند کردن به “حملات به کشتی ها” و … دردی ازهزاران درد بی درمان تو درمان نمی کند ، از ریزش شدید نیروها در اردوگاه سیاه اشرف ۳ و ممنوعیت برگزاری سالگرد ۳۰ خرداد در پاریس و ممنوعیت برگزاری تظاهرات در برلین آلمان برای گرامی داشت روز نمایش جنگ طلبی خودت ، کمی اشاره بنمایی بد نیست !.

و مجدداً تکرار می کنم :

دموکراسی و همبستگی ملی برای تو پشیزی ارزش ندارد واز آنجا که هیچ نیروی عاقل و دمکراسی طلب و میهن پرست در داخل و بویژه خارجه تو را قبول ندارند، و در رسانه های خارجه هم به سربازان آل سعود بن سلمان – امریکا – نتانیاهو مشهور شده اید.

چرا ؟ زیرا همانطورکه در مطالب قبلی ام گفتم، دیگربا آدم های متفاوت که شخصاً تجربه من و سایر جداشدگان از سازمان مجاهدین را طی نکرده اند ، اکنون هم صدا و هم موضع شده ایم ونگاه ها در باره کیس رجوی ها، یکسان تحلیل می کند و یکسان می نگرند و این در تاریخ بی سابقه هست ، همگان متحد و یک نظر در باره سازمان مجاهدین و رجوی یک تحلیل دارند وبه اعتراف همه ازجمله تحلیل گران مجرب و قدیمی درسراسر جهان و نیز در بریتانیا و حتی بی بی سی ، و برای نمونه دوست دارم این تحلیل را در زیر مجدداً بیاورم :

تحلیل گر ایرانی مقیم بریتانیا میگوید: این دسته بندی را که یک طرف انتخاب مسیر مجاهدین خلق و سوی دیگر کمک به تندروهای حکومت و سپاه پاسداران است رد می کند و حادثه بزرگی مثل جنگ را برهم زننده این مرزبندی‌ها می داند. او می گوید: “اپوزیسیونی (مجاهدین خلق ) که به آن اشاره می کنید، بخش اندک از جامعه ایرانیان خارج از کشور است که تا امروز نتوانسته در یک گردهم‌آیی بیش از ۳۰۰ نفر را جمع کند. بنابراین صحبت از میزان اثرگذاری این اپوزیسیون شوخی است.”

زهرا سادات میرباقری

لینک به منبع ـ انجمن نجات

//////////////////////////////

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید