صداقی:پیام مسعود رجوی از قبر ! مگر مرده ها هم از قبر سر بیرون میآورند

0
1697

پیام مسعود رجوی از قبر ! مگر مرده ها هم از قبر سر بیرون میآورند

میر باقر صداقی، انجمن وطنم، سوئیس، اول ژوئیه ۲۰۱۹:… سالهاست به یقین خبر, گمان میبردم ترکی فیصل راست گفته که مسعود رجوی مرحوم شده است و خانم مریم رجوی بیوه .  شاید این نشان  کمالات روزگار هست یا فریب هر چه که باشد آدمی ناخوداگاه به یاد ضرب المثل خر داغ میکنند کبابی در کار نیست میافتد . گوئی خبر تحریمهای سپاه و بیت رهبری لب و لوچه خیلی های را آب انداخته, مردک هم( مسعود ) به زعم کباب سری از قبر بیرون آورد و گفت من هم هستم . اگر شما ندیدید ما اعضا چه جدا شده و چه باقیمانده در تشکیلات چه بسیار  چاپلوسی ها از این مردک  پیش صاحب خانه ( صدام حسین) و صاحب خانه جدید آمریکا دیده ایم.  پیام مسعود رجوی از قبر  

Sobhani-NoWar

آیا آمریکا علیه ایران وارد جنگ خواهد شد؟ آمریکا می خواهد اما نمی تواند

Mirbagher-Sedaghi-MKO 

پیام مسعود رجوی ! مگر مرده ها هم از قبر سر بیرون میآورند

میر باقر صداقی انجمن وطنم سوئیس ۲۹ ژوئن ۲۰۱۹

سالهاست به یقین خبر, گمان میبردم ترکی فیصل راست گفته که مسعود رجوی مرحوم شده است و خانم مریم رجوی بیوه .  شاید این نشان  کمالات روزگار هست یا فریب هر چه که باشد آدمی ناخوداگاه به یاد ضرب المثل خر داغ میکنند کبابی در کار نیست میافتد .

گوئی خبر تحریمهای سپاه و بیت رهبری لب و لوچه خیلی های را آب انداخته, مردک هم( مسعود ) به زعم کباب سری از قبر بیرون آورد و گفت من هم هستم . اگر شما ندیدید ما اعضا چه جدا شده و چه باقیمانده در تشکیلات چه بسیار  چاپلوسی ها از این مردک   پیش صاحب خانه ( صدام حسین) و صاحب خانه جدید آمریکا دیده ایم مگر هزاران بار مسعود از خاطراتش در جلسات و ملاقاتهایش با سید رئیس( صدام حسین) برای ما تعریف نمیکرد صدام هر چه بود در گنده لاتی هم برای خودش مردی بود  البته این حرف جانبداری از صدام نباید تلقی شود و در تکمیل جمله  باید بگم صدام پای مسعود رجوی و نیروهایش در عراق ایستاد ولی اولین کسی که صدام را به نیروهای انگلیسی و آمریکا فروخت همین مسعود رجوی بود. چه بسیار در مناسبات بعد از سقوط صدام حسین میشنیدیم که سازمان اطلاعات اماکن حساس و محرمانه  عراق را به نیروهای ائتلاف داده است مخصوصا کاخهای صدام حسین را که در آنها ملاقات برقرار میشد . رجوی  بوقلمون صفت بعد از سقوط صدام به یکباره تمام نوشته ها و کتابهای ترانه سرودها مخصوصا  نبرد با آمریکا و سر کوچه کمینه را جمع کرد و شد دعا گوی صاحب خانه جدید . با این اوصاف دشمنی این مردک با سپاه پاسداران  حافظ مرزها و رهبریش قابل فهم  است وقتی رجوی دوش بدوش سربازان عراقی میجنگید تا پیروزی عراق را در جنگ تثبیت و تضمین  کند این مردان سپاه بودند که با نبود امکانات و تحریم تسلیحاتی با چنگ وناخن دندان از این مرز و بوم پاسداری میکردن و در عوض شما  مزدوری میکردید .

تا جائیکه ما بیاد داریم همیشه و در همه حال دولتهای آمریکا با مردم ایران سر دشمنی داشته و دارند برای ایران چاره ای جز مقاومت باقی نمانده است مگر این دولت در مذاکره با دولت اوباما به برجام نرسیده بودند چرا آقای ترامپ یکجانبه برجام را کنار گذاشت و با تحریم مردم ایران آنها را در وضعیت بد معشیتی قرار داد باید کوریا مغرض باشی تا این دشمنی آمریکا با مردم ایران را نبینی بعد از خروج آمریکا از برجام هر گونه مذاکره با آمریکا میشود تسلیم چرا باید در مقابل زور گوئی و زیاده خواهی تسلیم شد ترامپی که مردم ایران را مردم تروریست میداند به نظر شما به تر و خشک مردم ما رحم خواهد کرد البته که نه آقای رجوی وقتی منجی شما میشود آمریکا من به تمام تاروپود به خود می لرزم شما با  چه منطقی آمریکا را منجی یافتید مگر تجربه افغانستان و عراق و لیبی کافی نیست مگر بعد از سرنگونی طالبان , صدام و قذافی مردم این کشورها به رفاه و آرامش رسیدند این چه نسخه ایست که شما برای مردم ایران می پیچید واقعا بر شما ننگ باد  .

بیش از هر زمانی ایران به یک دولت مقتدر نیاز داشته و دارد و خوشبختانه به یمن نیروهای ارتش و سپاه با تمام کم و کاستیها  دولت مقتدردر ایران برقرار هست چرا شما دست دوستی به این مردم دراز نمی کنید چرا هر روز بیگانه و بیگانه پرستر میشوید . آقای رجوی کدام کشور با انقلاب به خوشبختی رسیده است شما کشوری را سراغ دارید؟  مردم از هیچ انقلابی خیر ندیدند شما و جنگ تان به اسم انقلاب از اساس باطل هست آیا بر کسی پوشیده است که شما در حسرت رسیدن به حکومت اینهمه دست به کشتار و ترور وقتل زده اید منظور شما از دیالوگ سازنده و انتقادی چیست کدام اجنبی چشم دیدن ایران مقتدر را دارد  چرا باید ایران منتظر و در قید پاسخگویی به این و آن دولت بیگانه باشد .

 میر باقر صداقی انجمن وطنم

لینک به منبع

/////////////////////////////////////////////////////////

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید