به زعم باند رجوی، تجاوزگر کسی است که از سرزمین خود دفاع میکند!

0
410

وآیا کسی باور میکند که ایران درکنار مرزهای خود وبرعلیه کشوری که با تمام امکانات نظامی وجهنمی خود ودرحالی که ازبابت تحریم همه جانبه ی ایران دست به نسل کشی زده و جنایت برعلیه بشریت انجام داده ، جنگ طلبی میکند ومهاجمین صلح طلب اند؟! بلی درست است : انسان های بی وجدان وبی وطنی مانند رجوی و گماشتگان نزدیک اش ، باور میکنند و جزو حیوان های درنده ی  انسان نما و استثنائات میباشند! البته تکلیف اربابان ودوستان جهانی شان نیز روشن است! باز هم : ” هنگامی که سیاستمداران آمریکایی آشکارا استدلال می‌کنند رژیم خویشتنداری و احتیاط را به حساب ضعف می‌گذارد و بر حملات و اقدامات خود می‌افزاید، در واقع به نوعی در حال دعوت مخاطبانش به پیوستن به یک ائتلاف حداقل اقتصادی بر ضد رژیم است “.

چه خویشتنداری دربین بوده؟ اولا سران پنتاگون حمله به ایران را کاری درسطح بسیار خطرناک وپرضرر دیده و توصیه ی اکید دارند که جنگی نشود! ثانیا خود ترامپ نیز بخاطر عدم انتخاب شدن درانتخابات ریاست جمهوری آمریکا که مدت زیادی به ایامش نمانده ، بنفع خود نمیداند که وارد جنگی بشود که کسی درآن پیروز نخواهد شد! شما رجوی ها ، معنی این ملاحظات آنها را خویشتنداری میدانید؟!

به زعم باند رجوی، تجاوزگر کسی است که از سرزمین خود دفاع میکند!

حمید تبریزی ـ 03.07.2019

فرقه ی رجوی به واژه ها هم خیانت کرد و تجاوزگر وارد شده ازدهها کیلومتر دورتر را بجای جامعه ی جهانی وآنهم ازنوع مظلومش نشانده است!!

سرمقاله ی وبسایت اصلی رجوی ، “به سوی اجماع جهانی “ نام دارد ودر بخش هایی ازآن آمده است :

” رژیم هم‌چنان به اقدامات تحریک‌آمیز خود ادامه می‌دهد و در واقع تا حدی پرده از روی رفتار جنگ‌افروزانه‌اش کنار زده و ماهیت خود را بیشتر بارز کرده است، در نتیجه این جنبهٔ مثبت تحولات اخیر است زیرا دنیا بهتر می‌تواند ماهیت این رژیم را که مقاومت از ابتدا می‌گفت، ببیند “.

متاسف ازاینم که حسرت به دل شدم تا انسانی وابسته به باند رجوی را پیدا کرده وازاو سئوال کنم که چگونه ممکن است تا وجدان انسان اجازه بدهد به دولتی که در سرحدات خود نشسته وبا طمانینه ولحاظ احتیاط های لازم که مانع جنگ فرا گیر منطقه ای شود ، از سرحدات خود دفاع میکند ، انگ تروریستی وماجرا جویی بزند و متجاوزین از آنسوی جهان عارض شده را، جامعه ی جهانی بنامد!!

سپس :

” اما در روزها و هفته‌های اخیر از نظر سیاسی برگ مهمی ورق خورده که اهمیت جدی در تعیین‌تکلیف بسیاری مسایل دارد و آن ترکیدن بادکنک تبلیغاتی رژیم در مورد جنگ‌طلبی و جنگ‌افروزی طرف مقابل است “.

وآیا کسی باور میکند که ایران درکنار مرزهای خود وبرعلیه کشوری که با تمام امکانات نظامی وجهنمی خود ودرحالی که ازبابت تحریم همه جانبه ی ایران دست به نسل کشی زده و جنایت برعلیه بشریت انجام داده ، جنگ طلبی میکند ومهاجمین صلح طلب اند؟!

بلی درست است :

انسان های بی وجدان وبی وطنی مانند رجوی و گماشتگان نزدیک اش ، باور میکنند و جزو حیوان های درنده ی  انسان نما و استثنائات میباشند!

البته تکلیف اربابان ودوستان جهانی شان نیز روشن است!

باز هم :

” هنگامی که سیاستمداران آمریکایی آشکارا استدلال می‌کنند رژیم خویشتنداری و احتیاط را به حساب ضعف می‌گذارد و بر حملات و اقدامات خود می‌افزاید، در واقع به نوعی در حال دعوت مخاطبانش به پیوستن به یک ائتلاف حداقل اقتصادی بر ضد رژیم است “.

چه خویشتنداری دربین بوده؟

اولا سران پنتاگون حمله به ایران را کاری درسطح بسیار خطرناک وپرضرر دیده و توصیه ی اکید دارند که جنگی نشود!

ثانیا خود ترامپ نیز بخاطر عدم انتخاب شدن درانتخابات ریاست جمهوری آمریکا که مدت زیادی به ایامش نمانده ، بنفع خود نمیداند که وارد جنگی بشود که کسی درآن پیروز نخواهد شد!

شما رجوی ها ، معنی این ملاحظات آنها را خویشتنداری میدانید؟!

دوباره :

” آیا رژیم توانسته در همان «اینس‌تکس» که خودش هم از حقارت و بی‌تاثیری آن می‌نالد، یک گام پیش ببرد “؟

باوجود اینکه کافی بنظر نمیرسد ،اما ممکن است که بسمت قانع کنندگی برود وبنابراین جواب شما مثبت است!!

همینطور :

” آنچه در عمل دیده می‌شود این است که تمام نظرگاههای مجاهدین و مقاومت ایران درباره این رژیم از جانب همهٔ دست‌اندر کاران در صحنهٔ عمل مهر تأیید خورده و توسط همهٔ دست‌اندر کاران بین‌المللی مورد اذعان قرار گرفته است “.

آن دسته از دست اندرکاران بین المللی که بیش از دو سوم مردم جهان را رهبری میکنند ( دولت آنها هستند) ، هرگز چنین مهر تاییدی نزده اند و تنها کسانی تایید میکنند که نماینده ی نیم درصدی های جهان که همان ثروتمندان زالو صفت باشند ، محسوب میشوند!

ما بارها گفته ایم که مجاهدین خلق، اکثریت نزدیک به تمام ” خلق های قهرمان جهان ” را برسمیت نمیشناسند و تنها کشته ومرده ی این حاکمان مدافع منافع کثیف مفت خورهای فربه میباشند وتحلیل هایش ازاین تفکر ارتجاعی نشات میگیرد که البته تقصیر این ضد مردمی بودن مجاهدین رجوی ، بعهده ی ما نیست!

اینجانب کماکان به مجاهدین توصیه میکنم که با رفع محدودیت های تمام عیار که اعضای سازمان را گرفتار آن کرده اند ، مجوزی برای صلح طلبی ودموکراسی خواهی خود کسب کرده وآنگاه درباره ی این وآن به اظهار نظر بپردازد!!

/////////////////////////////////////////////

Sobhani-Firouzmand-rooykarde teroristi mojahedin

رویکرد تروریستی و جنگ طلبانه مجاهدین خلق ـ رجوی علیه مردم ایران

Teror va khoshounat 4

فصل جنون 

Sobhani-NoWar

آیا آمریکا علیه ایران وارد جنگ خواهد شد؟ آمریکا می خواهد اما نمی تواند

 

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید