این زن دیر رسیده و زود رشد کرده!

0
1128

شما مژگان خانم!

مدت زیادی تحت حفاظت نیروهای آمریکائی سرگرم سرپرستی دستگاه مغز شویی رجوی بوده و به کمک این اشغالگران عراق، سد سدیدی درمقابل مراجعه ی خانواده ها که یک درخواست ساده ی ملاقات با فرزندانشان که موضوع دستگاه شکنجه ومغز شوئی شما بودند ، بوجود آوردید!! مریم هم که ازمدت ها قبل شما را ترک کرده بود وغمی نداشت که با شما باشتراک بگذارد! ضمنا، بلند گوهای مورد اشاره ی شما برای رساندن صدای خانواده های متقاضی ملاقات بود که شما بدستور مریم ومسعود اجازه ی این ملاقات را به آنها نمیدادید و متقابلا بلند گوهای قوی تری دربرابر صدای این بلندگوهایی که قرار بود پژواک غمناک صدای خانواده ها باشد ، قرار داده بودید که شعر وشعارهای ضدبشری ازآنها بگوش میرسید و صدای حق وعدالتی ازآنها بر نمیخواست! برابر اطلاعات کاملا موثق ، شما با دیدن لیست خانواده های استدعا کننده ی ملاقات، کار نگهبانی را طوری سازماندهی میکردید که فرزندان این خانواده ها درداخل شما، درمحل هایی دورتر مستقر شوند وقادر به شنیدن صداهایی که بقدر کافی با ممانعت روبرو بوده ، نشوند! مژگان خانم بعنوان اسوه ی بارز ترقی سریع و مشکوک درتشکیلات رجوی، به سخنان خودچنین ادامه میدهد:  

” در شرایطی که ارتش آزادیبخش ۱۹،۷۶۱قطعه سلاح آماده شلیک داشت. شامل ۸۲۰تانک و خودروی زرهی و ۵۱۰قبضه توپخانه و نزدیک به ۲۰هزار تن انواع مهمات اما در کمال تعجب، فرمانده ارتش آزادیبخش، برادر مسعود، فرمان داد که نباید به طرف نیروهای آمریکایی شلیک شود. حتی یک گلوله هم از طرف ما شلیک نشد. حرف او این بود که دشمن ما فقط رژیم آخوندهاست نه آمریکا “.

پس بنیانگذاران سازمان مجاهدین که همواره دشمن اصلی مردم ایران وسراسر جهان را امپریالیزم جهانی بسرکردگی آمریکا معرفی کرده بودند، یاوه میگفتند؟! اگر اینها یاوه سرایانی بیش نبودند، به چه حقی برخون آنها تکیه زده و درحرف هم که شده لحظه ای رهایشان نمیکنید و همواره ” کبیر” شان معرفی میکنید؟ آیا این عمل مرشد اعظم شما ، چیزی جز یک عمل عمیقا ماکیاولیستی نیست؟!

این زن دیر رسیده وزود رشد کرده!

حمید  تبریزی – 16.07.2019

صحبت از خانم مژگان پارسایی است که بدون داشتن کوچکترین سوابق مبارزاتی در دوران شاه ، درآمریکا به مجاهدین رجوی پیوست وبا سرعت زیاد وبسیار قابل تامل وبدون طی دوران هواداری وسمپاتی ، وارد تشکیلات شد ومعاون مسعود ومریم گشت!

اوهم جزو سخنرانان کنفرانس قلعه ی مانز بود وچنین گفته است :

” من و همه خواهران و برادرانم در ۱۴سال پایداری در اشرف و لیبرتی روزانه تلاشهای شما را در کنار خواهر مریم می‌دیدیم که چگونه در غمها و شادیها، در اشکها و لبخندها، همه جا با ما همراه بودید. در محاصره، در قتل‌عام، در شکنجه روانی با ۳۲۰بلندگو به مدت دو سال “.

منظورش این روسپیان سیاسی است که در کنفرانس حضور داشته وبازهم قول دادند که بزودی همراه مریم درتهران باشند .

تهرانی که نام جدیدش بطور مسخره آمیزی ” اشرف 4″ نامیده شده است !

شما مژگان خانم!Mojgan-parsayi-MKO-Terorismus

مدت زیادی تحت حفاظت نیروهای آمریکائی سرگرم سرپرستی دستگاه مغز شویی رجوی بوده و به کمک این اشغالگران عراق، سد سدیدی درمقابل مراجعه ی خانواده ها که یک درخواست ساده ی ملاقات با فرزندانشان که موضوع دستگاه شکنجه ومغز شوئی شما بودند ، بوجود آوردید!!

مریم هم که ازمدت ها قبل شما را ترک کرده بود وغمی نداشت که با شما باشتراک بگذارد!

ضمنا، بلند گوهای مورد اشاره ی شما برای رساندن صدای خانواده های متقاضی ملاقات بود که شما بدستور مریم ومسعود اجازه ی این ملاقات را به آنها نمیدادید و متقابلا بلند گوهای قوی تری دربرابر صدای این بلندگوهایی که قرار بود پژواک غمناک صدای خانواده ها باشد ، قرار داده بودید که شعر وشعارهای ضدبشری ازآنها بگوش میرسید و صدای حق وعدالتی ازآنها بر نمیخواست!

برابر اطلاعات کاملا موثق ، شما با دیدن لیست خانواده های استدعا کننده ی ملاقات، کار نگهبانی را طوری سازماندهی میکردید که فرزندان این خانواده ها درداخل شما، درمحل هایی دورتر مستقر شوند وقادر به شنیدن صداهایی که بقدر کافی با ممانعت روبرو بوده ، نشوند!

مژگان خانم بعنوان اسوه ی بارز ترقی سریع و مشکوک درتشکیلات رجوی، به سخنان خودچنین ادامه میدهد:

” در شرایطی که ارتش آزادیبخش ۱۹،۷۶۱قطعه سلاح آماده شلیک داشت. شامل ۸۲۰تانک و خودروی زرهی و ۵۱۰قبضه توپخانه و نزدیک به ۲۰هزار تن انواع مهمات اما در کمال تعجب، فرمانده ارتش آزادیبخش، برادر مسعود، فرمان داد که نباید به طرف نیروهای آمریکایی شلیک شود. حتی یک گلوله هم از طرف ما شلیک نشد. حرف او این بود که دشمن ما فقط رژیم آخوندهاست نه آمریکا “.

پس بنیانگذاران سازمان مجاهدین که همواره دشمن اصلی مردم ایران وسراسر جهان را امپریالیزم جهانی بسرکردگی آمریکا معرفی کرده بودند، یاوه میگفتند؟!

اگر اینها یاوه سرایانی بیش نبودند، به چه حقی برخون آنها تکیه زده و درحرف هم که شده لحظه ای رهایشان نمیکنید و همواره ” کبیر” شان معرفی میکنید؟

آیا این عمل مرشد اعظم شما ، چیزی جز یک عمل عمیقا ماکیاولیستی نیست؟!

بازهم :

” دومین خاطره را از ژنرال اودیرنو برایتان می‌گویم که در می‌۲۰۰۳ دو روز از صبح تا غروب برای گفتگو با مجاهدین به اشرف آمد. او فکر می‌کرد با یک نیروی تروریستی روبه‌رو می‌شود.

ابتدا از دیدن زنان فرمانده تعجب کرد. بعد ما وضعیت ایران را برای او توضیح دادیم و این‌که ملاها چه می‌کنند و ما چه اهدافی داریم. در پایان روز دوم، ژنرال اودیرنو به خبرگزاری فرانسه گفت: آنها هدفهای مشابه ما برای ایجاد دموکراسی و جنگ با ظلم و ستم دارند و خیلی تشریک مساعی کردندنامگذاری تروریستی آنها باید بازبینی شود “.

آیا اونپرسید که چرا درتشکیلات شما قحط ارجال است وهیچ مردی مسئولیت عمده ای ندارد؟

نگفت که زن سالاری – که درتشکیلات شما مترادف  با مسعود سالاری است- یک پدیده ی ارتجاعی ومربوط به عهد عتیق است؟!

این فرمانده آمریکائی اینقدر احمق بود که نمیدانست اسلاف شما مستشارانی ازآنها را با عنوان ” اعدام انقلابی ” بقتل رسانده اند ودرموردش سرودی هم تهیه نموده اند که مدتها هم بکار شما میرفت؟!

مسلم میدانست وبا شما- احتمالا در درجه ی اول ازشخص خود رجوی- این سئوال را مطرح کرده بود ومطمئنم که جواب شما این بوده که این قاتلان مستشاران غیر خودی بوده اند و شما درته دل خود ازآنها اعلام برائت کرده اید وحاضرید با جاسوسی برای آمریکا و بهم زدن وضع عراق ، جبران مافات نمایید!

با عطف نظر به ترقی غیر طبیعی شما، شخصا کسی نیستید که بعنوان ” رخنه ای ”  از آمریکا به عراق فرستاده شده اید ودراین برهه ی حساس ، ایفای نقش نموده اید؟!

همچنین :

” امروز ما بعد از همه رنجها، بیش از هر زمانی با خواهر مریم به ایران آزاد نزدیک هستیم. مهاتما گاندی گفت هر چند مستبدان در ابتدا شکست ناپذیر به‌نظر می‌رسند «اما در پایان آنها همیشه سقوط می‌کنند “.

قسمت اول این پاراگراف جریان خواب پنبه دانه ای اشتر است و رابطه ای با دنیای واقعیات ندارد!!

درمورد این حرف گاندی باید پرسید که آیا این مسئله شامل حال رجوی ها هم میشود؟!

جوجه دیکتاتورهایی که ازهر دیکتاتوری بی رحم تر وبی پرواترند؟!

————————-

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید