عبدالکریم ابراهیمی: دست و پا زدنهاى مریم رجوى از سر استیصال است

0
1278

دست و پا زدنهاى مریم رجوى از سر استیصال است

عبدالکریم ابراهیمی، ایران فانوس، نوزدهم ژوئیه 2019:… در مرحله دوم اسارتگاه اشرف ٣ در کشور آلبانى  را روى آنتن برده و نمایشهاى مسخره اى حول آن به اجرا گذاشته است که این شورى بى اندازه و زیاده روى بیش از حد مریم رجوى براى فریب افراد تشکیلات بر ضد خودش در درون و فقط تبلیغات پوچ در بیرون ما حصل آن بوده است بطورى که گفته میشود مریم رجوى نیمى از دارایى مالى فرقه را براى تبلیغات جهت بزک کردن چهره خود و ژست ابراز وجود اختصاص داده است. دست و پا زدنهاى مریم رجوى از سر استیصال است 

Sobhani_hassan-Heyrani-260-410

گفتگوی محمد حسین سبحانی با حسن حیرانی از اعضای جداشده از مجاهدین خلق در آلبانی

دست و پا زدنهاى مریم رجوى از سر استیصال است

عبداکریم ابراهیمیِ/ ایران فانوس/ ۱۸.۰۷.۲۰۱۹

عبدالکریم ابراهیمی آلمان

عبدالکریم ابراهیمی آلمان

سرمایه گذارى مریم رجوى روى ترامپ براى حمله به ایران و مانور عجوزه پیر براى فریب افراد اسیر در تشکیلات مخوف و ضد انسانى اش و سور و سات راه انداختن در البانى و برپا کردن جلسات و نشستهاى زیاد و تکلیف براى اسیران که باید مسئولیت پذیرفته و وارد فاز سرنگونى و تعهد صد برابر شوند، بعد از سرنگونى پهباد فوق پیشرفته آمریکا در خلیج فارس توسط ایران و عقب نشینى ترامپ از تهدیدات به حمله تا دست دراز کردنهاى سران کاخ سفید به سوى ایران براى آغاز مذاکره بدون پیش شرط، یک آوار بس سنگینى بود که بر فرق مریم رجوى وارد شد و رؤیاى فریبنده اش که در مخ افراد تشکیلاتش کرده بود و تسکینى موقت بر الامِ  نارضایتیها، فرارها و سرپیچیها از دستورات تشکیلاتى  نهاده بود به یک باره فرو ریخت و موج فرار و هرج و مرج در تشکیلات پوسیده فرقه رجوى در اشرف ٣ در کشور البانى به دنبال داشت، بصورتى که تمام توان تشکیلاتى و ایدئولوژیکى مریم رجوى در مهار این معضل به ناکامى انجامیده و  با فشار روحى و روانى آن بیمارى لاعلاج مریم رجوى عود کرد تا جایى که افراد درون تشکیلات به این وضعیت بیمارى و ضعف جسمى مریم رجوى در اشرف ٣ در البانى پى برده و علت را از مسئولین خود جویا شده، اما کسى بدرستى جواب نداده است و علت را کم خوابى و مشغولیت زیاد مریم رجوى قلمداد کرده اند، اما واقعیت همان است که مریم رجوى بیمارى لاعلاج دارد و اینرا از بقیه مخفى نگه میدارند.

اشاره کردم به موج فرار و سرپیچى تشکیلاتى در فرقه رجوى در یک ماهه اخیر، این مشکل اینقدر حاد است و تشکیلات رجوى را در فروپاشى کامل سوق داده است که مریم رجوى تمام انرژى خود و مسئولینش را صرف این کرده است که هر طور شده موقتا حتى شده به خاطر افکار عمومى جلوى آن را سد کرده و افکار عمومى را به سمت  وجود تشکیلاتش در البانى سوق دهد و بگوید تشکیلاتش هنوز سر پاست.

اولین اقدام مریم رجوى در کاستن و مهار نارضایتى و فرار افراد اسیر در تشکیلاتش، کم کردن فشارهاى یدى از کارهاى روزمره و مشغول کردن افراد به نشستن پشت کامپیوتر که نسبتا فشارجسمى آن کمتر است. این حیله و نقشه هاى فریبانه نتیجه تجارب طولانى عمر تشکیلاتى رجوى است که براى بقاء خود و فرقه اى نگهداشتن تشکیلاتش به آن نیاز داشته و آن را بکار میگیرد.

در مرحله دوم اسارتگاه اشرف ٣ در کشور آلبانى  را روى آنتن برده و نمایشهاى مسخره اى حول آن به اجرا گذاشته است که این شورى بى اندازه و زیاده روى بیش از حد مریم رجوى براى فریب افراد تشکیلات بر ضد خودش در درون و فقط تبلیغات پوچ در بیرون ما حصل آن بوده است بطورى که گفته میشود مریم رجوى نیمى از دارایى مالى فرقه را براى تبلیغات جهت بزک کردن چهره خود و ژست ابراز وجود اختصاص داده است.

آوردن شخصیتهاى لابى و حقوق بگیر قدیمى به اشرف ٣ براى روحیه دادن به اسیران در تشکیلات یک هزینه هنگفتى طلب میکند که شرایط بغرنج کنونى و فرار و نارضایتیهاى درونى بر مریم رجوى تحمیل کرده است. اوج این  „شو“ هاى مسخره، گردهمایى سالانه فرقه رجوى در اشرف ٣ در کشور البانى است که این خود فلسفه جداگانه اى از فریب و ریا براى تأثیر بر روحیه نداشته اسیران و براى ابراز وجود در افکار عمومى دارد، بگذریم که با پرداخت پول به شخصیتهاى لابى خود و روانه کردن آنها در این مراسم و مراسمات دیگر فرقه فقط و فقط جنبه تبلیغاتى داشته و مطلق تا جایى که من سراغ دارم و تجاربى که بیش از ربع قرن از تشکیلات داشته ام اینگونه کارهاى رجوى نتوانسته علاج درد تشکیلاتش از نارضایتى و فرار شود. مریم رجوى در این مراسم قبل از یاوه سرایى خودش کلیپ هاى به اصطلاح از داخل ایران براى حضار پخش کرده که کانونهاى شورشى نداشته اش در ایران فعالین آن هستند و حول این کلیپ هاى کذایى که خنده هاى هر بیننده اى را بر مى انگیزد میگوید که لشکریان شورشى ما در داخل ایران آماده قیام هستند و مجاهدین باید به وظائف خود عمل کرده و از آنها عقب نمانند!. چه پر رو و وقیح این مریم رجوى تشریف دارند، فکر میکند با این اباطیل گفتنها خریدارى هم دارد. نه خانم عقب مانده قرون وسطى، اینطور نیست، شما پول هنگفتى که به این لابیهاى خودت میدهى قطع کن ببین کیا کنارت خواهند نشست و به چرندیاتت گوش خواهند داد چه برسد که حرفهاى دروغ و پوچ ات را باور کنن.

شما بدون پرداخت پول حتى یک حامى نخواهید داشت چون دیگر پر و بالى براى عرض اندام ندارید و نه خودت را فریب بده و نه بیرون از خودت آدمها را خَر حساب کن. دوران شما بسر آمده است،  خانم عجوزه „مریم رجوى “ قدرى به خودتان بیائید، با پرداخت پول در دنیاى ارتباطات امروزى و جمع کردن پنج نفر و در دست گرفتن عکس منفورتان آنهم خارج از دید عمومى که با احتمال زیاد توسط همین مجاهدین صدیقتان در اشرف ٣ ضبط گردیده، کار شاقى نیست همانگونه که در قرارگاه اشرف در عراق چنین سناریوهایى  راه میانداختید و در آنجا ضبط میکردید و روى آنتن میبردید و حول آن تبلیغات دروغ و شیطان سازى راه میانداختید! آیا برایتان جز افشاى چهره فریبنده و مُزٓوٓر خود و شوهرتان، دست آورد دیگرى در پى داشت!؟

با چهره پنهان چند تا محتاج پول نمیشود رژیم را سرنگون کرد. در ایران اگر حتى صد نفر هوادار ایدئولوژیکى سازمان داشت حتما اقدامى از آنها بر علیه رژیم با این وضعیت نسبتاً باز سیاسى دیده میشد، من مطمئن هستم که ملت ایران از رجوى و سرانش بشدت متنفر هستند و رجوى مطلق پایگاهى در بین مردم ایران در خارج چه رسد در داخل ایران ندارد و این همه تبلیغات و سر کوبیدن به سنگ مریم رجوى دست و پا زدن قبل از غرق شدن است.

پایان

لینک به منبع

——————————————

————–

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید