غفور فتاحیان: مرگها در تشکیلات رجوی سراغ سران نمی رود. چرا؟

0
809

خلاصه این آخر و عاقبت اسیران سالمند در البانی است که اگر خواهان زنده ماندن و زندگی هستند باید در این چند صباحی که برای زندگی دارند از انجا خارج شوند. لذا من خطاب به این اسیران می گویم که شماها به خوبی می دانید این فرقۀ واماندۀ علیل و ذلیل دیگر دستش به جایی نمی رسد و امروزه که می بینید تبدیل به یک بیزانس اطلاعاتی برای کشورها ی عرب منطقه شده است البته این برای مریم و سران این فرقه خوب است که پولش را می گیرند و از بهترین امکانات برخوردارند و زندگی خودشان را دارند اما درماندگان اسیر و سالخورده در البانی چی چیزی را دارا می باشدند؟ آخر شماها که در این سنین بالا در انجا مانده اید به چه چیزی دلتان را خوش کرده اید؟ به شوهایی که در آلبانی به نام کنفرانس بین المللی برگزار کردید که کسانی همچون جولیانی و غیره می ایند و صحبت می کنند و به شما دلداری می دهند؟ در این صورت سخت در اشتباه هستید. اینها که می بینید همه اشان با پول خریداری شده اند و این را شماها بهتر از من می دانید و اگر از اینها همانند جولیانی و یا بولتون که قبلا انجا می امد کاری ساخته بود ساده ترین کار را برای این فرقه انجام می دادند مثلا الان چندین سال است که مریم زبانش بیرون امده برای رفتن به امریکا چرا راهش نمی دهند؟ تازه این که کاری ندارد هر کسی می تواند ویزا بگیرد برود اما چرا این نمی تواند برود؟ چون امثال جولیانی فقط پول می گیرند بیایند حرف بزند اینکه خرجی ندارد. آنها در اینهمه سالها حتی نتوانستند مریم رجوی را برای یک مسافرت عادی هم به آمریکا ببرند تا چه رسد به اینکه او را محبوب دل ترامپ کرده و یا موهوم تر اینکه او را به قدرت برسانند!! اگر هم دلتان را به ترامپ خوش کرده اید که فردا امریکا به جمهوری اسلامی حمله می کند و مریم را به تخته شاهی می رساند باز هم می گویم سخت در اشتباهید و اگر پشت گوشتان را ببینید این یکی را به خواب هم نخواهید دید. چرا اولا امریکا در هیچ شرایطی به ایران حمله نمی کند و در ثانی اگر حمله کند مگر مردم ایران مریم رجوی و یا شماها را راه می دهند؟ مگر اصلا مردم ایران شماها را می شناسند؟

مرگها در تشکیلات رجوی سراغ سران نمی رود. چرا؟

غفور فتاحیان، انجمن نجات از فرقه ها ـ 22.07.2019

Sobhani_hassan-Heyrani-260-410

مرگها در تشکیلات رجوی سراغ سران نمی رود. چرا؟

غفور فتاحیان پاریس

نوشتۀ غفور فتاحیان عضو قدیمی جداشده از فرقۀ رجوی

چند روز بیش سایت بدنام فرقه رجوی اعلام کرد که اسماعیل رضایی یکی از اعضای در بند این فرقه در بیمارستانی در آلبانی درگذشت.

حال سوال اساسی اینجاست که چرا در فرقه رجوی همیشه عناصر رده پایین و مخالف در انواع و اقسام بیمارستان های آلبانی یا کشورهای دیگر می میرند در حالی که سن هر کدام از این مردگان چند ده کمتر از مسئولین بالای این فرقه جنایت کار است. مثلا چرا مهدی ابریشمچی و یا عباس داوری (رحمان) و یا دها جنایتکار و ادم کش حرفه ای که سنهایشان بین 70 و 80 می باشد به این نوع بیماریها دچار نشده و نمی میرند؟

ایا مریم رجوی به اندازه سر سوزنی به این فکر کرده است که چرا اینطوری است؟ اصلا خودش مریض هم نمی شود در حالیکه سنش از 60 گذشته است.

البته بگذریم که یکی از آرزویهای همین خانم این است که هر چی زودتر تک به تک افراد مستقر در خانه سالمندان اشرف سه در آلبانی بمیرند تا خیالش از همه بابت راحت شود و دیگر کسی بیرون نیاید تا علیه او افشاگری کند و برای مریم و فرقه اش بهترین سناریو این است که همه اینها در یک روز بمیرند و این هم از مرگ آنها استفاده سیاسی خودش را بکند وگرنه این فرقه هیچ گاه و در هیچ زمانی حاضر نبود که از جیب خودش خرج کند و همیشه دست کثیفش در جیب اعضای خودش است و از کیسۀ همین اسیران در بندی که در کهن سالی به سر می ببرند خرج می کند.

مرگها در تشکیلات رجوی سراغ سران نمی رود. چرا؟

این قیبل مرگ و میرهای فزایندۀ باقی ماندۀ اسیران گرفتار در اسارتگاه آلبانی سرنوشت تک به تک انها در این شرایط انواع فشارهای روحی و جسمی می باشد لذا اگر همین الآن از فرقه رجوی خارج نشوند فردا به همان سرنوشتی دچار خواهند شد که چند وقت بیش اکبر و محراب و امروزهم اسماعیل دچار آن شدند.

خلاصه این آخر و عاقبت اسیران سالمند در البانی است که اگر خواهان زنده ماندن و زندگی هستند باید در این چند صباحی که برای زندگی دارند از انجا خارج شوند.

لذا من خطاب به این اسیران می گویم که شماها به خوبی می دانید این فرقۀ واماندۀ علیل و ذلیل دیگر دستش به جایی نمی رسد و امروزه که می بینید تبدیل به یک بیزانس اطلاعاتی برای کشورها ی عرب منطقه شده است البته این برای مریم و سران این فرقه خوب است که پولش را می گیرند و از بهترین امکانات برخوردارند و زندگی خودشان را دارند اما درماندگان اسیر و سالخورده در البانی چی چیزی را دارا می باشدند؟

آخر شماها که در این سنین بالا در انجا مانده اید به چه چیزی دلتان را خوش کرده اید؟ به شوهایی که در آلبانی به نام کنفرانس بین المللی برگزار کردید که کسانی همچون جولیانی و غیره می ایند و صحبت می کنند و به شما دلداری می دهند؟

در این صورت سخت در اشتباه هستید. اینها که می بینید همه اشان با پول خریداری شده اند و این را شماها بهتر از من می دانید و اگر از اینها همانند جولیانی و یا بولتون که قبلا انجا می امد کاری ساخته بود ساده ترین کار را برای این فرقه انجام می دادند مثلا الان چندین سال است که مریم زبانش بیرون امده برای رفتن به امریکا چرا راهش نمی دهند؟ تازه این که کاری ندارد هر کسی می تواند ویزا بگیرد برود اما چرا این نمی تواند برود؟ چون امثال جولیانی فقط پول می گیرند بیایند حرف بزند اینکه خرجی ندارد. آنها در اینهمه سالها حتی نتوانستند مریم رجوی را برای یک مسافرت عادی هم به آمریکا ببرند تا چه رسد به اینکه او را محبوب دل ترامپ کرده و یا موهوم تر اینکه او را به قدرت برسانند!!

اگر هم دلتان را به ترامپ خوش کرده اید که فردا امریکا به جمهوری اسلامی حمله می کند و مریم را به تخته شاهی می رساند باز هم می گویم سخت در اشتباهید و اگر پشت گوشتان را ببینید این یکی را به خواب هم نخواهید دید.

چرا اولا امریکا در هیچ شرایطی به ایران حمله نمی کند و در ثانی اگر حمله کند مگر مردم ایران مریم رجوی و یا شماها را راه می دهند؟ مگر اصلا مردم ایران شماها را می شناسند؟

بهترین مثال این است که در همین خارج کشور بیش از پنج میلیون ایرانی زندگی می کنند، از این تعداد چند نفر هوادار فرقۀ رجوی هستند؟ به آسمان هفتم هم بروید به صد نفر نمی رسند. شما تظاهرات خارج کشور فرقه رجوی را نگاه کنید، همه نفرات خارجی هستند که انها را برای هر تظاهراتی اجیر کرده و از این کشور به آن کشور می چرخانند. اینها را که دیگر شماها از من بهتر می دانید. پس چرا اجازه می دهید که مریم و باند فرقه ای اش به ناجوانمردانه ترین شکل ممکن از شماها سوء استفاده کند؟

لینک به منبع

—————————————–

—————————

————–

——————–

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید