آنها هم مثل باند رجوی ، درچنبره ی وابستگی قرار دارند!

0
1109

اما کره جنوبی دردست آمریکا ماند ودیکتاتوری درراس امور قرار گرفت که به فاصله ی کوتاهی وبدون اینکه محکمه ای درکار باشد، حدود یکصد هزار نفر را تیرباران نموده وسکوت قبرستانی درکره جنوبی برقرار نمود . اما سیاست آمریکا دربرابر ژاپن وکره ی جنوبی همان نبود که مثلا درمورد ایران اعمال کرد. برخلاف تمام مستعمرات ونیمه مستعمرات آمریکا، این دوکشور اجازه یافتند که با بستن دروازه های خود بر روی کالاهای خارجی ، به رشد صنایع خود وانجام انقلاب صنعتی شان پرداخته وتبدیل به قطب صنعتی گردند تا دربرابر شوروی سابق وچین استقلال یافته ، به چماق آمریکا تبدیل شوند! از آمریکا سفارشات زیادی دریافت کردند که این سفارشات صنایع این دوکشور را رونق زیادی بخشید و … ازنظر اقتصادی قوی باشند و این قدرت اقتصادی خواه ناخواه زندگی مردم را هم بهتر تامین میکرد ولی ازنظر سیاسی،  بدون اجازه ی آمریکا ، تقریبا حق هیچ نوع مذاکره ای با دیگران را ندارند! سیاست این دوکشور را فرماندهان نظامی آمریکائی مستقر درمنطقه تعیین میکنند و … کره ی جنوبی چنین کشوری است وما کارهای رهبران بی اختیار کره را بحساب آمریکا میگذاریم وبرخلاف مجاهدین خلق ، براین نظر نیستیم که نیروی دیگری وارد دشمنی با ما شده وباوجود خوشحالی مجاهدین ، شوکی برماها که برجریان امر اشراف داریم ، وارد نشده وحتی میدانیم که این کشور وابسته، درصدد اعزام نیرو به خلیج فارس بوده ویا کرده است !

آنها هم مثل باند رجوی ، درچنبره ی وابستگی قرار دارند!

حمید  تبریزی ـ 23ز08ز2019

درخبری منتشره از رسانه های باند رجوی چنین آمده است :

” کره جنوبی واردات نفت از ایران در ماه ژوئیه را روی صفر نگهداشت. رویترز نوشت در حالیکه کره جنوبی نفتش را از آمریکا و امارات متحده عربی وارد می کند واردات نفت از ایران را برای سومین ماه متوالی روی صفر نگه داشته است “.

رهبران این کشور، کاری برخلاف وظیفه و مسئولیتی که دربرابر آمریکا دارند ، نکرده وبنابراین این اقدامش نباید تعجبی را برانگیزد!

مردم باید بدانند که کره کشوری بود که در ایام جنگ جهانی در اشغال ژاپن بود واین اشغالگری ازنوع بیرحم ترین و ضدبشری ترین آن بود.

مثلا گروه بزرگی از زنان کره  با غداری غیر قابل وصف جمع آوری شده بودند تا به ارتش اشغالگر ژاپن (کم نظیر درغداری وبیرحمی ) ، خدمات جنسی ارائه دهند !

بعد از شکست ژاپن، آمریکا ابدا فرصت نداد که کره ای ها طعم استقلال را بکشد و با کمک ارتش بازسازی شده ی ژاپن ، مجددا کره را تصرف نمود وبعد از قتل عام مردم کره ( کشتار 2میلیون نفر) ، قسمت شمالی کره ازاشغال آزاد شد وجمهوری دموکراتیک کره ( کره ی شمالی) بوجود آمد که البته بسرعت مورد تحریم قرار گرفت وبا این حال ، توانست به کشور خودکفا تبدیل شده وخار چشم جهانخواران گردد با وجود کاستی هایی که درمورد تک حزبی بودن و …، که مورد تایید اینجانب نیست.

اما کره جنوبی دردست آمریکا ماند ودیکتاتوری درراس امور قرار گرفت که به فاصله ی کوتاهی وبدون اینکه محکمه ای درکار باشد، حدود یکصد هزار نفر را تیرباران نموده وسکوت قبرستانی درکره جنوبی برقرار نمود .

اما سیاست آمریکا دربرابر ژاپن وکره ی جنوبی همان نبود که مثلا درمورد ایران اعمال کرد.

برخلاف تمام مستعمرات ونیمه مستعمرات آمریکا، این دوکشور اجازه یافتند که با بستن دروازه های خود بر روی کالاهای خارجی ، به رشد صنایع خود وانجام انقلاب صنعتی شان پرداخته وتبدیل به قطب صنعتی گردند تا دربرابر شوروی سابق وچین استقلال یافته ، به چماق آمریکا تبدیل شوند!

از آمریکا سفارشات زیادی دریافت کردند که این سفارشات صنایع این دوکشور را رونق زیادی بخشید و …

ازنظر اقتصادی قوی باشند و این قدرت اقتصادی خواه ناخواه زندگی مردم را هم بهتر تامین میکرد ولی ازنظر سیاسی،  بدون اجازه ی آمریکا ، تقریبا حق هیچ نوع مذاکره ای با دیگران را ندارند!

سیاست این دوکشور را فرماندهان نظامی آمریکائی مستقر درمنطقه تعیین میکنند و …

کره ی جنوبی چنین کشوری است وما کارهای رهبران بی اختیار کره را بحساب آمریکا میگذاریم وبرخلاف مجاهدین خلق ، براین نظر نیستیم که نیروی دیگری وارد دشمنی با ما شده وباوجود خوشحالی مجاهدین ، شوکی برماها که برجریان امر اشراف داریم ، وارد نشده وحتی میدانیم که این کشور وابسته، درصدد اعزام نیرو به خلیج فارس بوده ویا کرده است !

مجددا :

” کشورهای آمریکای مرکزی، خاور دور و برخی از کشورهای حاشیه خلیج فارس نیز این آمادگی را دارند تا دنباله رو آمریکاییها باشند. حتی ترکیه در حال حاضر در برخی از فرودگاههای خود به هواپیماهای ایرانی سوخت نمیدهد”.

خوشبختانه ما دراین لیست، یک کشور مردمی ومستقلی را مشاهده نمیکنیم – که اگر بوجود آید -حامی ما خواهد بود .

تنها درمورد ترکیه میتوانیم بگوییم که با وجود اینکه عضو رسمی وبسیار مهم پیمان ناتو ( دنبالچه ی آمریکا ) میباشد ، درابطه با مناسباتش با ایران، باوجود زیگزال هایی که وجود دارد ، درمواردی استقلال رای توام با بازی های سیاسی  معمول وگاها خاص خود نشان میدهد!

درهر صورت ، هرکاری درجهت دشمنی با ما مردم ایران ، مشکلی از رجوی ها را حل نخواهد کرد!

————————————–

 

Massoud Rajavi Zende ast ya morde

مسعود رجوی کجاست؟ زنده است؟ یا مرده؟

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید