نامه سرگشاده منصور نظری به مقامات آلبانی + ترجمه

0
1126

هشدار عضو جداشده مجاهدین به مقامات آلبانی

منصور نظری، ایران اینترلینک، ششم اکتبر 2019:… از مجاهدین و شخص رجوی بپرسید عملیات جاری وغسل هفتگی و نشست های تف باران و امثالهم چه بوده است و چیست؟  از مجاهدین خلق بپرسید چند نفر از افراد مستقر در قرارگاه مجاهدین با خانواده خود در ارتباط هستند واگر نیست بپرسید دلیلش چیست؟ در پایان لازم می بینم که به شما بگویم سازمان مجاهدین خلق به کشور و مردم خودش ، به اعضای سازمان خودش و حتی به ولینعمتان خودش در عراق و اروپا و امریکا به کرات خیانت کرده است.  شما خودی تر از آنها نیستید. مطمئن باشید کسی که به  کشور و مردمش خیانت کرد به شما نیز خیانت خواهد کرد. هشدار عضو جداشده مجاهدین به مقامات آلبانی 

هشدار عضو جداشده مجاهدین به مقامات آلبانی

لینک به متن انگلیسی

محمد حسین سبحانی: نگاهی به ملاقات مریم رجوی با رئیس جمهور آلبانی

خانم ها و آقایان و مسئولین دولت آلبانی

اینجانب منصور نظری بیش از بیست سال را درسازمان مجاهدین خلق گذرانده ام وسپس از این سازمان جدا شده ام ، بد نیست کمی از تجربیات ما در این سازمان آگاه شوید ، زیرا انچه سران سازمان مجاهدین خلق به شما میگویند ، با آنچه که دردنیای واقعی وجود داشته کاملا متفاوت ودر عین حال متضاد است .

هشدار عضو جداشده مجاهدین به مقامات آلبانی

منصور نظری پاریس

چندی پیش آقای ایلیرمتا رئیس جمهور آلبانی به محل اسکان سازمان مجاهدین رفتند و با مریم رجوی ملاقات کرده اند. در این ملاقات مریم رجوی به گونه ای سازمان مجاهدین را معرفی کرده اند که گوئی سازمانی هستند با گذشته درخشان و با پشتوانه مردمی. اما همه اینها دروغی بیش نیست. سازمان مجاهدین خلق هیچگاه سازمانی انقلابی و مردمی نبوده و نیست، چرا که اگر اینها سازمانی مردمی وانقلابی بودند گذشته خود را در ایران وعراق انکار نمیکردند.

سازمان مجاهدین خلق در حقیقت یک سازمان سکت و یک فرقه خطرناک است که اینک بصورت مافیائی اداره میشود.  رهبر این سازمان مسعود رجویست که نزدیک به بیش از پانزده سال است مخفی شده است ، ازخود بپرسید اگرمسعود رجوی ریگی به کفش ندارد چرا پنهان شده است ؟ البته ما به شما میتوانیم بگوییم که دلیل مخفی شدن این رهبر خطرناک برای جامعه چیست ولی شما میتوانید مستقیم هم از مریم رجوی بپرسید که چرا در قرارگاه اشرف عراق در درون سازمان مجاهدین زندان درست کردند و بیش از هزار نفر را زندانی کرده اند و چندین نفر نیز در این ماجرا به قتل رسیدند؟ ازآنها بپرسید که چند هزار نفر از مردم ایران در اثر ترورهای کور بدست سازمان مجاهدین خلق کشته شده اند وهمچنین هزاران نفری از اعضای مجاهدین که قربانی روش های خشونت طلبانه این سازمان شدند؟

 

اینها تنها گوشه ای از گذشته سازمان مجاهدین خلق است. فقط گوشه ای از آنچه رخ داده است. همین چند روز پیش که اقای رئیس جمهور البانی ازمقر سازمان مجاهدین خلق دیدار کردند ، اما هزاران پدر ومادر وخواهر نمیتوانند فرزندانشان را در درون این سازمان ملاقات کنند. آیا این جز لکه ننگ چیز دیگری میتواند برای این سازمان باشد؟ مجاهدین خلق از چه چیزی می هراسد که اجازه ملاقات به خانواده های این قربانیان نمیدهند؟ اما برای فریب شما اجازه ملاقات به شما میدهند؟ از خود بپرسید چگونه است که میلیونها ایرانی در خارج از ایران زندگی میکنند اما فقط تعدادی اندک از ایرانیان خواهان رابطه با این گروه هستند. چرا حمایت از این سازمان مجاهدین خلق ایران به چند ده نفر خلاصه میشود؟ همه اینها علائم و نشانه های خطر هستند که شما باید متوجه ان باشید و در دام نیفتید.

تقاضا می کنم هرکدام از شما را باز با حق الزحمه یا بدون حق الزحمه دعوت به لابی گری کردند و اگر مجددا به ملاقات و بازدید از این قرارگاه مجاهدین رفتید از مجاهدین و شخص رجوی بپرسید عملیات جاری وغسل هفتگی و نشست های تف باران و امثالهم چه بوده است و چیست؟  از مجاهدین خلق بپرسید چند نفر از افراد مستقر در قرارگاه مجاهدین با خانواده خود در ارتباط هستند واگر نیست بپرسید دلیلش چیست

در پایان لازم می بینم که به شما بگویم سازمان مجاهدین خلق به کشور و مردم خودش ، به اعضای سازمان خودش و حتی به ولینعمتان خودش در عراق و اروپا و امریکا به کرات خیانت کرده است.  شما خودی تر از آنها نیستید. مطمئن باشید کسی که به  کشور و مردمش خیانت کرد به شما نیز خیانت خواهد کرد.

به امید صلح و آزادی برای تمامی مردم جهان

با احترام منصورنظری

رونوشت

سفارت البانی در فرانسه

دفتر ریاست جمهوری آلبانی

پایان

لینک به منبع

هشدار عضو جداشده مجاهدین به مقامات آلبانی

——————————————-

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید