ناهید خانم ! خلق قهرمان ایران شد مریم رجوی!؟

0
831

در زمانی که درنوک پیکان گزافه گویی قرار داری و تمجید وتحسین را درحد زشت ترین شکل آن بکار برده ای، نفی این کار چیزهایی را ثابت میکند: 1-  مثلا تو مریم را درسطح اولیاء ا… دانسته وفکر میکنی هر تعریف وتمجیدی ازآنها ثواب دارد وقباحتی درکار نیست! 2- درحالی که با آن سن وسال ات ، معنی گزافه گویی وستایش را باید خوب بفهمی ، میخواهی ثابت کنی که نوشته های متفرعن تو، ازاین خصوصیات برخوردار نیست وآنچه درمورد مریم گفته ای کم است و حق مطلب را ادا نمیکنی. یعنی میتوانستی باو ظل ا… و  … هم بگویی که نگفتی؟! 3- دراین کار منافع مادی درخور توجهی وجود دارد وتو نتوانستی با حقیقت دشمنی نکنی! 4- چنان بهم ریخته ای که کاری بهتر ازاین نمیتوانی بکنی. مثلا گروگان هایی دردست مریم داری که میخواهی توجه بیشتری به آب ونان آنها بشود ویا راست راستگی دچار مغزشویی خاص فرقه ای گشته ای! همچنین :

” … و درست همین‌جا و از بطن همه اینهاست که سئوال دیرین ته نشین شده در اذهان میهن دوستان بی‌غرض و حقیقت‌جو دوباره مطرح میشود که راستی بدون مجاهدین و رهبری”مریم“ اینک ”در کجای جهان ایستاده“ * بودیم …”.

البته کمی فرق میکرد !با این توضیح که ترورهای بدستور مسعود با کف زدن های غمزه آلود مریمی که آن موقع جوان بود ، احتمالا ابعاد کمتری می یافت و سبب اعدام های بعدی نمیشد. شما برای بدست آوردن حامی دربین دشمنان مردم ایران اینهمه دست به جاسوی نمیزدید وکشور خسارت کمتر ازاینی که دیده نمیدید!

ناهید خانم ! خلق قهرمان ایران شد مریم رجوی!؟

حمید تبریزی ـ 24.11.2019

اخیر پیرزنی بنام ناهید همت‌آبادی رجویست که علاقه ی وافری به استعمال الفاظ برای خود نشان دادن دارد، دست بقلم شده ومدح نامه ای تهوع برانگیز بنفع مریم رجوی منتشر کرده وجالب اینکه بارها تاکید نموده  که بدون این تعریف وتمجیدهای او هم، چیزی ازمقام بلند مریم رجوی کم نمیشود که جواب کوتاه این قسمت از حرف او این است که اگر چنین ضرورتی موجود نیست، برای چه مینویسی؟!

 

ناهید خانم!

آیا مسعود رجوی مرده که تو تعارف خشک وخالی هم درحق او نکرده ای ودرعوض ماموریت یافته ای که به مسعود زدایی که اندک اندک درتشکیلات مجاهدین رواج یافته، رواج بیشتری بدهی؟!

درنوشته ی این خانم که ” بنام مردم و بنام مریم ” منتشر کرده و شعار اولیه ی سازمان ” بنام خدا وبنام خلق قهرمان ایران ” حذف شده ، ملاحظه میکنیم :

” … زیرا حقیقت ملموس، جدی و جاذبه او بر تارک یگانه آلترناتیو واقعی و انقلابی میهن را نه یاران و رهروانش و نه حتی بیشمار شاهدانی از تبار بیگانه بلکه تاریخ مبارزات استقلال‌طلبانه مردم ایران گواه صادق است که با بودن و رهگشایی ”مریم“ خلاء حضور بانوان در بالاترین مدار رهبری جنبشهای انقلابی طی تمام تاریخ یاد شده، به فراز ارزنده و بارزی از بلوغ آرمانی، شأن و شایستگی سیاسی دست یازیده است …”.

اولا آنچه که تو میگویی، آمال وآرزوهای غیر قابل تحقق شماست خانم!

دراین صحبت ها نه از حقیقت، که از واقعیات هم خبری نیست وعمده کار شما دراین مدح نامه ی رسوا، نشاندن تخیلات مالیخولیایی تو بجای واقعیات سرسخت زمینی است که ازیک دیوانه ی بندی ، بیشتربرمیآید!

ثانیا ، آلترناتیوی که رجوی ها آنرا میشناسند، جریانی باید باشد مزدور و دشمن منافع ملی که خوشبختانه ومتاسفانه شما دراین عرصه تنها نیستید و لقب یگانگی شامل حالتان نمیشود!

آیا چنین آلترناتیوها که باند رجوی یکی ازآنهاست ، چیزی جز مایه ی ننگ برای مریم رجوی باقی میگذارد؟!

ثالثا تاریخ چنین چیزی را  که شما میگویید، تایید نمیکند والبته عکس آنرا چرا!

رابعا، موقعیت زنانی که گرفتار مناسبات رجوی هستند ، ازاینکه به برده ی فیزیکی وجنسی رجوی تبدیل شده و میرغضبی دستگاه خلافت رجوی به آنها تحمیل شده ، از ننگ های بارز فرقه ی رجوی بوده و بهتر بود که ابدا مطرح نمیکردی!

ناهید خانم میگوید :

” برای همین میگویم این دلنوشته ساده و ناکامل که نگارنده‌اش نیز نه تنها از گزافه‌گویی بلکه حتی از ابراز تحسین و ستایش متداول در حاشیه‌ی آداب روزمره جاری نیز عاجز و گریزان است را نه ”مریم“ بدان نیاز و نه حتی وزن ناچیزی بر حقیقت و ضرورت حضور او میافزاید “.

در زمانی که درنوک پیکان گزافه گویی قرار داری و تمجید وتحسین را درحد زشت ترین شکل آن بکار برده ای، نفی این کار چیزهایی را ثابت میکند:

 

1-  مثلا تو مریم را درسطح اولیاء ا… دانسته وفکر میکنی هر تعریف وتمجیدی ازآنها ثواب دارد وقباحتی درکار نیست!

2- درحالی که با آن سن وسال ات ، معنی گزافه گویی وستایش را باید خوب بفهمی ، میخواهی ثابت کنی که نوشته های متفرعن تو، ازاین خصوصیات برخوردار نیست وآنچه درمورد مریم گفته ای کم است و حق مطلب را ادا نمیکنی. یعنی میتوانستی باو ظل ا… و  … هم بگویی که نگفتی؟!

3- دراین کار منافع مادی درخور توجهی وجود دارد وتو نتوانستی با حقیقت دشمنی نکنی!

4- چنان بهم ریخته ای که کاری بهتر ازاین نمیتوانی بکنی.

مثلا گروگان هایی دردست مریم داری که میخواهی توجه بیشتری به آب ونان آنها بشود ویا راست راستگی دچار مغزشویی خاص فرقه ای گشته ای!

همچنین :

” … و درست همین‌جا و از بطن همه اینهاست که سئوال دیرین ته نشین شده در اذهان میهن دوستان بی‌غرض و حقیقت‌جو دوباره مطرح میشود که راستی بدون مجاهدین و رهبری”مریم“ اینک ”در کجای جهان ایستاده“ * بودیم …”.

البته کمی فرق میکرد !

با این توضیح که ترورهای بدستور مسعود با کف زدن های غمزه آلود مریمی که آن موقع جوان بود ، احتمالا ابعاد کمتری می یافت و سبب اعدام های بعدی نمیشد. شما برای بدست آوردن حامی دربین دشمنان مردم ایران اینهمه دست به جاسوی نمیزدید وکشور خسارت کمتر ازاینی که دیده نمیدید!

همینطور :

” با اینحال گمان میکنم اما ارزش والا و یگانه‌ی”مریم“ قصه‌ی ناگفته‌ی بی‌پایانی ست که درک حقیقت و جاذبه‌ی آن تنها پس از حضور او در ایران دست خواهد داد آنهم هنگامیکه همگان بخصوص بیشتر وقتی که از زبان زنان ستمدیده محروم و تحقیر شده تعریف و بازگو شود با گویشهای گوناگون و اشکهای شادی افزون  “.

من که درمیان مردم زندگی میکنم ، در زنان ومردان ایران این آمادگی را نمیبینم که بخاطر برآورد شدن آرزوهای حیوانی  بوالهوسی مانند مسعود رجوی- که حالا نشان میدهی که نیست- ازهمدیگر جدا شده و فرزندانشان را دراختیار عجوزه هایی مثل تو قرار دهی که برای مریم میلیشیا بسازی!

//////////////////////////

 

 

دست یکی از بستگانم را با میل گرد شکستید و آن نفر هم عینک طرف مقابل را از چشمش برداشته وبه عنوان سند هنوز در اختیار دارد و در هر دادگاه میتواند این را اثبات کند. زنی که توان مقابله ازخود را ندارد شما با چماقدارانتان این کار غیر انسانی را انجام دادید . مطالب گفتنی زیادی دارم که شاید به صدها کتاب برسد و خواستم فقط برای روشن شدن افکار عمومی این را بیان کنم که فرقه مجاهدین خلق با تولید این برنامه ها میخواهد سرپوشی بر گذشته ننگین خود بگذارد در صورتی که مردم  ایران شناخت کافی از این فرقه دارند و نیازی نمیبینم که بیشتر از این توضیحی بدهم فقط خواستم به سناریو نویس این برنامه که خود او هم از رجوی دستور میگیرد بگویم که گذشته ها را فراموش نکن ومطالبی را که بیان میکنی چندین بار در ذهن خودت باز خوانی کن.  اما نکته آخری که بایستی بگویم در گزارش بی بی سی  در قسمت اول گفته بود که به دلیل کمبود وقتی که داریم نمیتوانیم تمام برنامه ومصاحبه شما را پخش کنیم ولی در روزهای آینده با همکارانمان در بخش عربی وانگلیسی و فارسی آنرا پخش خواهیم کرد ، خوب این کجای کار اشکال دارد ؟ به خبرنگار بی بی سی گیر دادی که چرا چند بار  از آن تاریکخانه گزارش تهیه کرده است؟ این استلال آفسایدی تو دیگه فقط توی همان دستگاه فرقه رجوی معنی دارد و نه در دنبای آزاد اطلاعات.

مگر ” غسل در صحنه ” و توبه در درگاه رجوی در نشست های معزشویی دروغ است؟

به خبرنگار بی بی سی گیر دادی که نه یکبار، و چرا چند بار  از آن تاریکخانه گزارش تهیه کرده است؟

غلامعلی میرزایی ، تیرانا ، سایت نجات یافتگان از مجاهدین خلق در آلبانی ـ ایران آزادی ـ 24.11.2019

البته ناگفته نماند که این برنامه از قبل تهیه شده ونوشتاری آن چندین بار تمرین و گوینده این برنامه چنیدن بارآن را ضبط وسپس حذف کرده تا در نهایت چندین موضوع را که بدست او داده شده باز خوانی کرده . آنچه را که در اول خبرنگار بی بی سی گفته جهت اینکه یاد اوری برای دیگران نشه درک.شتراری خودش بدست مجری نداده که نفرات نباید به سکس فکر کنند. فقط اشاره ای کرده به اینکه مگر امکان دارد مانع فکر دیگران شد .انهم با گفته های سانسوری به شیوه خودشان. 

باید گفت مگر همان فکر کردن در ذهن نبود که بایستی بطورروزانه انرا در نشتهای مختلف در بین جمع گوهران بی بدیل در دفترها یکه به عنوان هدیه به نفرات می دادند بایستی این نفرات د رجیبهایشان می گذاشتند و درتمام اوقات  همراه خود می داشتند و هر لحظه  یا فکری که به ذهنشان چه موقع خواب یا بیداری در آن دفتر چه کذایی یاداشت می کردند که بایستی روزانه همانطور که گفتم رد جمع خوانده میشد که غسل روزانه محسوب میشدو یا همان غسل در صحنه نام برده میشد . و فکرکنم این شخص که این نوشتاری را تهیه کرده فراموش کرده که بگوید همان غسل روزانه را بایستی در پایان هفته جمع بندی می کردی ودربین جمع همین نفرات می خواندند. 

خوب روز وهفته برای گوهران بی بدیل کافی نبود وبایستی در هر سر فصل ویا به مناسبتهای مختلف همینها باز خوانی میشد البته بایستی با آب وتاب بیشتری باز گویی می کردی و با فضاحت بیشتری تکرار میکردی که بگویند تو مجاهد خلق هستی که این نشستهای صفر صفر سر فصلی بود که از نماز روز واجب تر بود وحتی خوابی هم که دیده بودی که مربوط به خانواده بود بیان میکردی حالا چه شده است که شما بقول خودتان در برنامه پربیننده! آفساید که میلیونها نفر در سراسر جهان آنرا نگاه میکنند حرف از ما میزنید یا اینکه به خبرنگارهایی که واقعیتها را ردارند از قول ما بیان میکنند مارک مزدوری میزنی چون آنها در مقابل من یا دیگران در مقابل شما سر تعظیم  فرود نیاوردند وبه اسکناسهای دلاری شما نه گفتند حال مزدور شده اند . 

اما نکته بعد این است که شما در برنامه خود بیان کردید که ما گفته ایم که موبایل نداشتیم وبا دنیای بیرون در ارتباط نبودیم آیا این غلط است یا دروغ؟

مگر خودتان اتاقهایی کنترل شده ای را که با کامپیوتر با دنیای بیرون در ارتباط بودید را فراموش کرده اید که فقط حق این را داشتیم که با اکانتهای ساختگی خودتان آن هم نه با اسم واقعی با مردم ارتباط برقرار کنیم را فراموش کرده اید چون با اکانتها که ارتباط داشتیم روزهای اول اسم واقعی خود را که میگفتیم و میگفتیم که از مجاهدین خلق هستیم چه تهمتهایی به ما میزدنند حال برای ما شده ای مبارز راه وطن حال چرا دروغ من که خودم که کارم درامداد بود وبا اکانتها که ارتباط نداشتم ولی تمامی نفرات که ارتباط داشتند واز دوستان خودم بودند با دلسردی که مردم به ما اهانت میکنند این مسائل را میگفتند وبا حالت طنز آمیزی میگفتند اینم کار امروز ما فکر میکردیم که اگر اسم مجاهد را بیاوریم برایما ن سر ودست میشکنند وما را قهرمان ملی مینامنند در صورتی که اهانتهایی که به ما میشد از کار دلسرد میشدیم و کارمان شده بود که بگوییم ما امروز مثلا 100 کامنت داشتیم ودر سطح جهانی بالا رفتیم .

نکته بعد آیا یادتان رفت که تمام خانواده هایی که جلوی در اشرف می آمدند وبعضی از مادران از ندیدن فرزندانشان جلوی درب اشرف سکته کردند و به فرزندانشان اطلاع ندادید این را فراموش کرده اید آیا همه آنها مزدور بودند مگر خود رجوی نمیگفت که اینها تماما خانواده های من هستند وشما کاری نداشته باشید پس خود رجوی هم بایستی در ارتباط با مزدوران باشد . 

اما یک نکته قابل توجه در مورد خودم نه برای دفاع از خودم بلکه برای روشن شدن حقایق آقایی که در فرقه این سناریو را تهیه کرده فراموش کرده بپرسد که من را به چه نحوی برای مصاحبه بردند اصل وقایع به این شرح بود که یک روز من را صدا زدند و گفتند که بلند گوهایی که جلوی درب اشرف نصب کرده اند نام تو را برده اند و یک یاداشت هم برای من فرستادند من که نامه را دیدم نامه نه به اسم کسی بود و نه به دست خطی که من شناخت داشتم از خانواده ام چون دست خطها را از قدیم میشناختم و در ذهنم حک شده بود وقتی که به فرمانده آن قسمت و یگانی که در آن بودم علت مصاحبه را پرسیدم گفتند این هیچ ربطی به تو ندارد و خانواده تو به عراق نیامده اند بلکه اسامی تو و اسامی همه را وزارت اطلاعات دارد و از بلندگو اسامی همه را پخش میکند واین اسامی هم توسط فردی آورده شده که نمیخواهم اسم او را برای تو بگویم من هم وقتی این را شنیدم گفتم خانواده من هم که نیامده چه الزامی دارد که اسم من را در بلند گو اعلام کنند در صورتی که اگر  خانواده من اگر به عراق آمده بودند خودتان آن را اعلام میکردید . بایست اینجا گفت این مجری که برنامه آفساید را تولید میکند اصلا از موضوع پیش آمده خبر ندارد که موضوع من با خبرنگار که داشتم گفتگو میکردم از این موضوعات اطلاعی ندارد . 

اگر شما واقعیت را میگویید پس چرا خانواده من که حتی بجز اشرف به لیبرتی هم به دنبال من آمدند باز هم اطلاعی ندادید شما که میدانستید که آنها مزدور وزارت اطلاعات هستند پس چرا به من نگفتید یا اخراجم نکردید چون من کسی بودم که خانواده ام مزدور بوده وشما با ناجوانمردی که بعد من اطلاع پیدا کردم دست یکی از بستگانم را با میل گرد شکستید و آن نفر هم عینک طرف مقابل را از چشمش برداشته وبه عنوان سند هنوز در اختیار دارد ودر هر دادگاه میتواند این را اثبات کند. زنی که توان مقابله ازخود را ندارد شما با چماقدارانتان این کار غیر انسانی را انجام دادید مطالب گفتنی زیادی دارم که شاید به صدها کتاب برسد وخواستم فقط برای روشن شدن افکار عمومی این را بیان کنم که فرقه با تولید این برنامه ها میخواهد سرپوشی بر گذشته ننگین خود بگذارد در صورتی که مردم  ایران شناخت کافی از این فرقه دارندو نیازی نمیبینم که بیشتر از این توضیحی بدهم فقط خواستم به سناریو نویس این برنامه که خود او هم از رجوی دستور میگیرد بگویم که گذشته ها را فراموش نکن ومطالبی را که بیان میکنی چندین بار در ذهن خودت باز خوانی کن. 

واما نکته آخری که بایستی بگویم در گزارش بی بی سی  درقسمت اول گفته بود که به دلیل کمبود وقتی که داریم نمیتوانیم تمام برنامه ومصاحبه شما را پخش کنیم ولی در روزهای آینده با همکارانمان در بخش عربی وانگلیسی و فارسی آنرا پخش خواهیم کرد ، خوب این کجای کار اشکال دارد ؟ به خبرنگار بی بی سی گیر دادی که چرا چند بار  از آن تاریکخانه گزارش تهیه کرده است؟ این استلال آفسایدی تو دیگه فقط توی همان دستگاه فرقه رجوی معنی دارد و نه در دنبای آزاد اطلاعات.

_______________________

Mojahedin- Afsaid-Rajavi va toupchi 260-410

رحمان محمدیان: بازهم کوه موش زایید! جیغ بنفش فرقه رجوی از گزارش تلویزیون بی بی سی

توجه داشته باشید که جملات کوتاه و بافاصله است و هیچکدام وصل به بعدی نیست ولی رجوی که خود را در زمینه کتابت و بلاغت هم سرآمد روزگار می داند […]

sobhani-Firouzmand-goftegou- 260-410

وحشت مجاهدین از روشنگری اعضای جداشده در آلبانی در رسانه های بین المللی

اما پس از انتقال به آلبانی شرایط ساختار سازمان مجاهدین نسبت به اعضای سازمان نه تنها تغییر نکرده بلکه خشن تر از گذشته نیز شده است. جداشدگان از مجاهدین در […]

Albania-BBC-Hassan Heyrani 260 -410

مجاهدین خلق در آلبانی چه می کنند؟ غسل و توبه در نشست های شبانه با خواندن تناقضات جنسی

 مجاهدین خلق در آلبانی چه می کنند؟ غسل و توبه در نشست های شبانه با خواندن تناقضات جنسی گفتگوی تلویزیون بی بی سی با آقای حسن حیرانی در برنامه 60 […]

Albania-Ehsan Bidi-260-410

توطئه علیه احسان بیدی نمونه ای از معضل اتحادیه اروپا با آلبانی است

زیرا تحمل هیچگونه منتقد و مخالف را ندارند، برخورد با خانواده های اعضای خودشان در مقابل زندان اشرف در عراق خود گویاترین نمونه دیکتاتوری این فرقه و سرانش می باشد، […]

Albania-BBC-MKO-260-410

مجاهدین خلق در آلبانی؛ گروهی که اعضایش نباید به دستور رجوی به سکس و خانواده فکر کنند

شش سال از زمانی که آلبانی میزبان مجاهدین خلق، یکی از گروه‌های اصلی مخالف حکومت ایران شده، گذشته است. صدها نفر از اعضای گروه آن را ترک کرده‌اند و تعدادی […]

Albania-Iranian-guests-BBC - Mirzayi-Heyrani 260-410

مصاحبه بی بی سی با آقایان حسن حیرانی و غلام میرزایی ـ مجاهدین خلق فرقه هستند

پس از انقلاب سال ۱۹۷۹ ، مجاهدین خلق راهشان را از دولت ایران جدا کردند – اعضای آنان بدلیل جنگ مسلحانه تحت پیگرد قرار گرفتند و این سازمان حدود سه […]

Albania-Mujahedin-e-Khalq-MEK-BBc-Mirzayi 260-410

آقای میرزایی در مصاحبه با رادیو بی بی سی در مورد فرقه مجاهدین در آلبانی روشنگری کرد ـ من 38 سال است که اجازه ندارم فرزند و همسرم را ببینم

آقای میرزایی در مصاحبه با رادیو بی بی سی در مورد فرقه مجاهدین در آلبانی روشنگری کرد من 38 سال است که اجازه ندارم فرزند و همسرم را ببینم آقای […]

Albania-Victims of MEK 260-410

ابراز نگرانی و اعتراض اعضای جدا شده از مجاهدین به رییس جمهور آلبانی ـ توطئه فرقه مجاهدین علیه آقای احسان بیدی محکوم است

ما بطور قانونی وارد کشور شما شده وکاری بر خلاف قوانین انجام نداده و به رعایت قوانین ملتزم هستیم. به همین دلیل هم انتظار داریم با ما که سختی های زیادی […]

Albania-Mohammad Azim Mishmast_Shahin 260-410

محمد عظیم میش مست: بالاترین خطر برای فرقه مجاهدین در آلبانی شعله کشیدن عشق و عاطفه است ـ قسمت3

وقتی دیدند که من کوتاه بیا نیستم گفتن که چه چیزی عوض شده که تو بعد ازسالیان به فکر تماس باخانواده افتاده ای تهدیدات این کار را تو نمیدانی معلوم […]

Albania-gholamali Mirzaie -Khaterat 260-410

برای آنهایی که هنوز مجاهدین خلق را نمی شناسند، خاطرات غلامعلی میرزایی ـ قسمت دهم

 آن شب هر کاری کردم رغبت نکردم چیزی بخورم با همان دو عدد سمون که یکی برای صیحانه ویکی برای شام بود خودم را قانع کردم که اینطور راحت تر […]

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید