ابراهیم خدابنده: حمایت عربستان از رجوی متوقف شده است؟

0
1180
حمایت عربستان از رجوی متوقف شده است؟

حمایت عربستان از رجوی متوقف شده استابراهیم خدابنده، انجمن نجات، ششم دسامبر 2019:… در این پیام، آنچه ظاهرا بیشترین حساسیت را در رجوی ایجاد کرده “تأمین هزینه های مجاهدین خلق توسط عربستان سعودی” می باشد که آن را “داستانسرایی و یاوه گویی” خوانده است. تلویزیون ایران اینترنشنال متعلق به سعودی هم این میان بی نصیب نمانده و مورد بازخواست رجوی قرار گرفته است که چرا با مسعود خدابنده و ایرج مصداقی مصاحبه داشته و آنان به حمایت مالی سعودی از رجوی اشاره کرده اند. حمایت عربستان از رجوی متوقف شده است 

mobareze-mosalahane-Iran-Ghalam-Motade khoshounat 2

حمایت عربستان از رجوی متوقف شده است

ظاهراً سعودی دیگر حاضر به حمایت از رجوی نیست

توسط ابراهیم خدابنده آخرین بروزرسانی ۱۴ آذر ۱۳۹۸

پیامی با عنوان “پیام شماره 17 مسعود رجوی” مورخ 4 آذر 1398 از رسانه های سازمان مجاهدین خلق قرائت گردید که جدا از خالی بندی ها و رجز خوانی های معمول و وعده و وعیدهای توخالی همیشگی برای روحیه دادن به نیروهای روحیه باخته در آلبانی، دارای یک نکته جالب بود.

ابراهیم خدابنده مدیرعامل انجمن نجات

ابراهیم خدابنده مدیرعامل انجمن نجات

در این پیام رجوی سؤال می کند: “دستگاه های امنیتی غربی کجا و از چه موقع در فکر سرنگونی رژیم بوده اند؟” و بعد ادامه می دهد: “عربستان سعودی اگر می توانست به حملات موشکی و پهبادی رژیم به تأسیسات نفتی خودش و به سلسله حملات زنجیره ای به فرودگاه ها و شهرهایش، پاسخی در خورد می داد”. سپس سعودی برای دادن “پوشش تبلیغاتی برای بقایای شاه و ریزشی های شیخ” مورد نکوهش قرار می گیرد.

در این پیام، آنچه ظاهرا بیشترین حساسیت را در رجوی ایجاد کرده “تأمین هزینه های مجاهدین خلق توسط عربستان سعودی” می باشد که آن را “داستانسرایی و یاوه گویی” خوانده است. تلویزیون ایران اینترنشنال متعلق به سعودی هم این میان بی نصیب نمانده و مورد بازخواست رجوی قرار گرفته است که چرا با مسعود خدابنده و ایرج مصداقی مصاحبه داشته و آنان به حمایت مالی سعودی از رجوی اشاره کرده اند.

یک سؤال، که پاسخ آن برای هر کسی که مختصر آشنایی با مجاهدین خلق و خصوصاً سوابق شخص رجوی داشته باشد کاملاً روشن است، اینست که آیا رجوی معذوریتی برای گرفتن پول از عربستان سعودی دارد؟ کسی که همه گونه همکاری نظامی و اطلاعاتی با دشمن متجاوز به خاک میهن داشته و طی بیش از دو دهه زیر چتر حمایتی صدام حسین بوده است، اگر سعودی یا هر کس دیگری به او پول بدهد آیا منعی در دریافت آن می بیند؟

این که از یک طرف تلویزیون ایران اینترنشال تحت حمایت سعودی با دو جداشده از سازمان مجاهدین خلق مصاحبه می کند و این که از طرف دیگر رجوی در این پیام به سعودی حمله می نماید و عدم پاسخگویی درخور به موشک و پهباد را به رخش می کشد و از پوشش تبلیغاتی سایرین شکایت دارد به چه معناست؟ به غیر از اینست که ظاهراً پول و تبلیغ و حمایت قطع شده است؟

خبرگزاری ها اعلام کردند که وزیر خارجه عمان یوسف بن علوی برای سومین بار جهت میانجیگری به تهران آمد و با رئیس جمهور دیدار داشت و روحانی به وی گفت که هیچ مشکلی برای تجدید روابط با عربستان سعودی ندارد.

به دنبال سقوط صدام حسین یعنی تنها حامی دولتی رجوی، او به دنبال جایگزینی این بار در غرب می گشت که همه جا دست رد به سینه اش خورد و نهایتاً به سراغ سعودی رفت. حالا حتی برای آن ها هم مسجل شده است که رجوی به آخر خط رسیده و تمام شده و به تاریخ پیوسته است و لذا ترجیح داده اند تا کمک به رجوی را قطع کرده و به دنبال عادی سازی روابط با ایران باشند.

اما آنچه این میان دغدغه اصلی ما در انجمن نجات و زجرآور است وضعیت اسیران ذهنی و عینی رجوی در اردوگاه فرقه ای رجوی در تیرانا می باشد که خانواده های دردمند و رنج کشیده آنان در فراق عزیزان خود روزمره شکنجه می شوند و دستشان کوتاه است.

رجوی بهتر است کمی واقعیات را بپذیرد و دست از سر کسانی که سالیان سال است آنان را از ارتباط با دنیای خارج خصوصاً خانواده و دوستانشان محروم کرده بردارد و اجازه بدهد بیش از این عمرشان بیهوده تلف نشود و آنان را با این گونه رجزخوانی ها مشغول نگه ندارد.

به امید روزی که تمامی قربانیان فرقه رجوی در اردوگاه آلبانی بتوانند با خانواده های خود ارتباط برقرار نموده و پا به دنیای آزاد بگذارند.

ابراهیم خدابنده

حمایت عربستان از رجوی متوقف شده است

لینک به منبع

//////////////////////////////////////////

رحمان محمدیان:بازهم کوه موش زایید ! جیغ بنفش فرقه رجوی از گزارش بی بی سی

رحمان محمدیان:بازهم کوه موش زایید !  جیغ بنفش فرقه رجوی از گزارش بی بی سی

توجه داشته باشید که جملات کوتاه و بافاصله است و هیچکدام وصل به بعدی نیست ولی رجوی که خود را در زمینه کتابت و بلاغت هم سرآمد روزگار می داند حالا اینجا به نفعش نیست و مغلطه می کند و در حالیکه خودش در آفساید است توپ جمع کن بدبخت را وارد ماجرا کرده که حتی می ترسد واژه “سکس ” را از جمله ” مجاهدین خلق ، گروهی که اعضایش نباید به سکس فکر کنند ” را به زبان بیاورد که نکند شب توی ” دیگ ” نشست مغزشویی برود. هم چنین توپ چمع کن رجوی در آفساید مانده اشاره نمی کند که در گزارش بی بی سی امده بود که :  افراد در درون سازمان مجاهدین دفتر کوچکی دارند که باید لحظات عاشقانه و  تناقضات جنسی خود را روزانه در آن بنویسند و هر شب در نشست هایی تحت عنوان ” دیگ ” ، ” عملیات جاری ” و ” غسل ” شرکت  کرده  و با خواندن تناقضات جنسی از درگاه رجوی توبه کنند. یا این توپ جمع کن از قول  خبرنگار می گوید: ” برخی تحلیلگران این سازمان را یک فرقه میدانند.” حتما شما می گویید هیچکس اینرا نمی گوید؟ پس سرتان را از لاک خودتان بیرون بیاورید و کمی به اطرافتان نگاه کنید. دوم گفت اینها لباس متحد الشکل می پوشند. حتما این هم دروغ است. بعد در این گزارش با لات بازی و شارلاتانیزم از نوع رجوی آنرا کش وقوس می دهد (با پوزش از خوانندگان این متن)  خودش را به خریت می زند و به گونه ای هزل و بی مسمی به تیم فوتبال و ارتش ها تعمیم میدهد. و فکر میکند که همه مثل خوشان احمقند و … این سازمان پول زیادی دارد. اینهم یک جمله کوتاه اما خبرنگار اشتباهش این بود که نگفت که عالم و آدم می دانند این پولها از کجا آمده و می آید شاید باید به گزارش اداره اطلاعات کشور آلمان اشاره می کرد که چند سال قبل در گزارش سالانه خود گفته بود و منتشر هم شد که این گروه پولدارترین گروه اپوزوسیون دنیاست و…

بازهم کوه موش زایید !

جیغ بنفش فرقه رجوی از گزارش بی بی سی

رحمان محمدیان ، تیرانا ، سایت نجات یافتگان از مجاهدین خلق در آلبانی ، ایران آزادی ـ 19.11.2019

لینک به منبع

Albania-RTV Nwes- nejatyaftegan az ferghe Mojahedin khalgh 260-410

بازهم چه شده که اینقدر این فرقه داد و فریاد راه انداخته که آی داد و آی بیداد مردم خبرنگاری پیدا شده و جراُت کرده و کمی از واقعیت های این فرقه را گفته و این جز جگر زده چرا اصلا وارد حریمی شده که ما با تمام توش و توان سالهای سال است از همه مخفی کردیم.

من گاهی بر حسب عادت و شاید هم کنجکاوی سری به سایت و تلویزیون این فرقه می زنم که ببینم بازهم آه و فغانشان از چه چیزی بلند است و بازهم این دستگاه دروغ پراکنی رجوی شارلاتان به چه کشفی نائل آمده است ! مزدوری دیگر ویا..

آخه در منطق این مردک و اذنابش همه  باید از او تعریف و تمجید کنند و الامزدورند!

آخه دمب امریکا بودن و از عربستان و … پول گرفتن که عیب نیست. برای مردم ایران که تحریم و بدبختی طلب کردن از درگاه امپریالییزم عزیز که مزدوری نیست. اماوای؛ هرکس بخواهد بفهمد رجوی چه جعلقی است و چکار کرده و می کند می شود مزدور!

در تلویزیون دروغباف این جماعت سیمای مقاومت(سوء استفاده از نام مقاومت)؛ گاهی پسرکی نادان و البته بزرگ شدۀ در  دستگاه فریب و ریای رجوی برنامه ای دارد بنام آفساید که خیلی لوس وبا ادا و اطوار و بسیار بچگانه اجرا می کند و البته فکر می کند که خیلی هم هنرمند است. اینرا می گویم چون من این بچه را می شناسم که چقدر عقده ای و متوهم است. بیاد دارم که دوستان خودش منظورم افرادی که با او نزدیک و یا همکارو همرده هستند همیشه می گفتند که این بچه آنقدر متوهم و عقده دارد که فکر می کند در جهان تک است مثلا می گفتند که ازاینکه بگوید من خوشتیپ ترین و خوش گوترین گوینده هستم و رودست ندارم اصلا ابایی ندارد و این نقل مجلس دوستانش بود.

حالا هم این بچه را سر کار گذاشته وبرنامه ای برایش ترتیب داده و به صحنه آورده اند که مشتی حرف مفت را سرهم کند ومثلا برنامه رادیو بی بی سی را نقد و مچ خبرنگار آن را بگیرد و عجب نقدی کرد. حالاچه کسی برای این بچه متوهم متنی نوشته و سرکارش گذاشته بگذرد ولی سوز دل رجوی از گزارش بی بی سی را خوب عیان کرد.

نکته هایی که در این مسخره بازی از گزارش بی بی سی گرفته شد را نگاه کنید اول خبرنگار یک بیوگرافی کوتاه از این فرقه و آنچه را در بیرون و در نگاه آنهای که به این سازمان نگاه می کنند بیان کرد خیلی هم کوتاه؛ اصلا هم نه تایید کرد و نه تکذیب. ولی هرکس این متن را نوشته انگار اصلا در این دنیا زندگی نمی کنه و نمیداند یک گزارش گر اول یک خلاصه و تاریخچه می گوید بر اساس آنچه شنیده و یا دیده است .

توجه داشته باشید که جملات کوتاه و بافاصله است و هیچکدام وصل به بعدی نیست ولی رجوی که خود را در زمینه کتابت و بلاغت هم سرآمد روزگار می داند حالا اینجا به نفعش نیست و مغلطه می کند و در حالیکه خودش در آفساید است توپ جمع کن بدبخت را وارد ماجرا کرده که حتی می ترسد واژه “سکس ” را از جمله ” مجاهدین خلق ، گروهی که اعضایش نباید به سکس فکر کنند ” را به زبان بیاورد که نکند شب توی ” دیگ ” نشست مغزشویی برود. هم چنین توپ چمع کن رجوی در افساید مانده نمی گوید که چرا افراد در درون سازمان مجاهدین دفتر کوچکی دارند که باید لحظات عاشقانه و  تناقضات جنسی خود را روزانه در آن بنویسند و هر شب در نشست هایی تحت عنوان ” دیگ ” ، ” عملیات جاری ” و ” غسل ” شرکت  کرده  و با خواندن تناقضات جنسی از درگاه رجوی توبه کنند.

یا این توپ جمع کن از قول  خبرنگار می گوید: ” برخی تحلیلگران این سازمان را یک فرقه میدانند.”

حتما شما می گویید هیچکس اینرا نمی گوید؟ پس سرتان را از لاک خودتان بیرون بیاورید و کمی به اطرافتان نگاه کنید.

دوم گفت اینها لباس متحد الشکل می پوشند. حتما این هم دروغ است. بعد در این گزارش با لات بازی و شارلاتانیزم از نوع رجوی آنرا کش وقوس می دهد (با پوزش از خوانندگان این متن)  خودش را به خریت می زند و به گونه ای هزل و بی مسمی به تیم فوتبال و ارتش ها تعمیم میدهد. و فکر میکند که همه مثل خوشان احمقند و …

این سازمان پول زیادی دارد. اینهم یک جمله کوتاه اما خبرنگار اشتباهش این بود که نگفت که عالم و آدم می دانند این پولها از کجا آمده و می آید شاید باید به گزارش اداره اطلاعات کشور آلمان اشاره می کرد که چند سال قبل در گزارش سالانه خود گفته بود و منتشر هم شد که این گروه پولدارترین گروه اپوزوسیون دنیاست و…

حالا این بچه و کسانی مثل او و البته نویسنده متن این برنامه شاید نداند و یانخواهد بداند که این پولها ازکجا آمده و می اید اما همه دنیا فیلمهای پول گرفتن از دستگاه اطلاعاتی صدام را که دیده اند و یا پولهایی که آمریکا در اختیار کمیساریا گذا شت که این فرقه برای جابجایی متحمل هیچ هزینه ای نشود را که همه خبر دارند و منتشر شده است. همان موقع هم کسانی که دراین فرقه بودند یادشان هست که رجوی چقدر عجز ولابه می کرد که می گویند این پولها خرج جابجائی و اسکان و …برای مجاهدین شده است و حرفش این بود که چرا این پولها را بخود ما نمی دهند تا خودمان بدلخواه خرج کنیم.

در این نمایش هزل همچنین گفته شد که انبوهی شخصیتهای سیاسی در گردهم آیی مجاهدین شرکت و از اهداف مجاهدین حمایت کرده اند. حتما بازهم یادش رفته که خود رجوی می گفت از این سیاستمداران ورشکسته در آمریکا واقصی نقاط جهان زیاد است و بحث فقط بر سر قیمت و پولی است که باید به انها پرداخت شود تا بیایندو همه با به کاهش هزینه فرامی خواند تا بشود از این افراد تعداد بیشتری را به« برنامه های خواهر مریم» و«گردهم آیی ها» گسیل داشت.

همان زمان در بین افراد این حرفها رواج داشت که چطور است که این افراد تا در مصدر کاری هستند بما کاری ندارند حتی در بیشتر موارد ضد ماهستند اما همینکه بیکار می شوند و ورشکسته سراغ ما می آیند و به طنز می گفتند این دلارهای بد مذهب چکار که نمی کنند!

اما نکته ای که بسیار قابل توجه است اینکه خودش گفت مجاهدین گفته اند اگر قرار است با اضداد ماهم مصاحبه شود ما مصاحبه نمی کنیم. پس شرط این است که فقط ما حرف بزنیم وگرنه بازی بی بازی. وای عجب که اینها چقدر آزادمنش هستند و آزادی را حق همه می دانند.

بیچاره مچ خودشان را ندانسته باز کرد که وقتی می گویند فرقه رجوی می گوید فقط ما و نه هیچ کس دیگر؛ پس درست است. حتما این را هم انکار می کنی خودت گفتی که شرط این بوده است.  ای کلک می خواهی تنها به قاضی بروی و هیچ شاهدی را هم قبول نداری. تا هرچه می خواهی از خودت تعریف کنی و هرچه بدی هم به طرف مقابل گفتی کسی نباشد که بگوید دروغ گفتی؛ هُش.

پس خبرنگار کسی است که فقط به حرفهای شما گوش کند و هرچه شما می خواهید بگوید و بنویسد! یاللعجب به این میگویند آزادگی و آزادمنشی! آزادی فقط برای من!.

شاید بعضی ها بیاد داشته باشند که بعد سرنگونی صدام که آمریکایی ها کنترل اشرف را بدست گرفتند تعدادی از خانواده ها توانستند بیایند و وارد اشرف شوند تا عزیزان خودشان را ببینند. خیلی از این خانواده ها و افراد هوادار و این را غنیمت می شمردند. این فرقه هم چون نمی توانست جلوی اینکار را بگیرد و می خواست که بگوید اینجا فضای باز وجود دارد از این خانواده ها بسیار سوء استفاده میکرد و لی خیلی زود به ضد خودش تبدیل شد چون افراد کلی از دور تعریف و تمجید شنیده و نمی دانستند که در درون این فرقه چه خبر است ولی بمحض آمدن می فهمیدند که همه است دروغ بوده و سراب گولشان زده است. من بارها از خانواده ها می شنیدم که می گفتند عمری هوادار بودیم ولی همینکه الان آمدیم و از نزدیک دیدیم عطای شما را به لقایتان بخشیدیم و از حالا نه من نه شما. همه هم روی این نکته انگشت می گذاشتد که شما اصلا فکر می کنید فقط شما درست می گویید و بقیه احمقند و چرا اصلا اجازه نمی دهید کسی حرف بزند؟ شما چرا اینقدر متوهم هستید که از همه بیشتر می فهمید؟ شما چرا اینقدر خودرای هستید؟ اصلااجازه نمی دهید کسی حرف بزند و فقط می خواهید سخنرانی کنید ؟ و خیلی از آنها از همانجا گفتند آقا خداحافظ ما نخواستیم و از شما خیری برای ملت ایران در نمی آید. علت هم همین بود چون رجوی دید بدجوری دارد رسوا می شود و هرچه بافته بود پنبه می شود خانواده را نجس اعلام و گفت دیگر راه ندهید و هرکس هم بدنبال خانواده و بفکر خانواده باشد خائن و بریده است .

اما دوران فریب و شارلاتانیزم بسر آمده و از قدیم گفته اند عمر دروع کوتاه است و دروغ های این جماعت هر روز بیشتر برملاو مچشان باز می شود. علت هم همین است که اگر کسی از جدا شدگان حتی خاطرات خودش را بنویسد چون مردم از خلال آنچه برفرد گذشته به اوج فریبکاری و جنایات و دغلبازی این فرقه پی می برند فوری این جماعت در بوق کرنا می کنند که آی یافتیم!!! مزدور را یافتیم!!!

در همه جای جهان خاطره نویسی مرسوم و حق هرکسی است الا رد فرقه رجوی که همه میدانند که اینکار ممنوع و مذ موم بود.

رحمان محمدیان – تیرانا – آبان 98

____________________________

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید