عطش فروزان برای آزادی، کمک به سیمای ضد آزادی را نقض میکند!

0
1131

صحت این ادعا ابدا ثابت نشده وبا لحاظ خواسته های مردم ایران ، منطقی تر است که کمکی بشما نکنند و برابر تحقیقات میدانی انجام شده ی چند، چنین هم بوده و ضررش برای شما که مریم خانم باشید، این است که تعداد قلیلی ازروشنفکران جامعه که باین مسائل توجهی دارند ، میفهمند که تودروغ میگویی واکثریت قاطبه ی اهالی ایران هم که اطلاعی ازاین موضوع نداشته ودرد یا منافع مشترکی با سازمان مجاهدین خلق ندارند! ضمنا، صرفنظر از حاشیه هایی که وجود داشت ، حرکات اعتراضی قسمت کمی ازمردم ایران ، برای تامین مایحتاج زندگی شان بود که آنرا با هزاران کیلوسریشم هم نمیتوان با خواسته های پلید باندرجوی، بهم چسباند! دیگر اینکه اگر ملتی ” عطش فروزان برای آزادی ” داشته باشد، با باند رجوی که دشمن آزادی است ، داد وستدی نخواهد داشت!

عطش فروزان برای آزادی، کمک به سیمای ضد آزادی را نقض میکند!

حمید تبریزی ـ 24.12.2019

در پیام مریم رجوی به سیمای ضد آزادی  که به‌ مناسبت بیست و چهارمین همیاری ملی؟! منتشر شده، آمده است :

“استقبال گسترده هموطنان عزیزمان از بیست و چهارمین برنامه همیاری ملی با سیمای آزادی فراز دیگری از آتشباری و عزم آتشین مردم ایران در امتداد قیام آبان‌ماه ۹۸ برای سرنگونی دیکتاتوری آخوندی است. نشانه‌یی شعله‌ور از همبستگی ملی و میهنی و به‌گفته مسعود رجوی ”عطش فروزان برای آزادی“.

صحت این ادعا ابدا ثابت نشده وبا لحاظ خواسته های مردم ایران ، منطقی تر است که کمکی بشما نکنند و برابر تحقیقات میدانی انجام شده ی چند، چنین هم بوده و ضررش برای شما که مریم خانم باشید، این است که تعداد قلیلی ازروشنفکران جامعه که باین مسائل توجهی دارند ، میفهمند که تودروغ میگویی واکثریت قاطبه ی اهالی ایران هم که اطلاعی ازاین موضوع نداشته ودرد یا منافع مشترکی با سازمان مجاهدین خلق ندارند!

ضمنا، صرفنظر از حاشیه هایی که وجود داشت ، حرکات اعتراضی قسمت کمی ازمردم ایران ، برای تامین مایحتاج زندگی شان بود که آنرا با هزاران کیلوسریشم هم نمیتوان با خواسته های پلید باندرجوی، بهم چسباند!

دیگر اینکه اگر ملتی ” عطش فروزان برای آزادی ” داشته باشد، با باند رجوی که دشمن آزادی است ، داد وستدی نخواهد داشت!

همچنین :

” آری، مردم و مقاومت ایران با بهای سنگین به جهشی عظیم و بازگشت‌ناپذیر دست یافتند. این همیاری پرتویی از همین دوران جدید بود و هم سندی پرشکوه از استقلال و خودکفایی مقاومت ایران “.

مردم ایران چیزی ومقاومت ایران که نام دیگر سازمان مجاهدین رجوی است ، چیز دیگر و درتضاد وتقابل باهمدیگر قرار دارند واعتلای یکی، بمنزله ی تنازل دیگری است .

اگر مردم ایران پیروز شده اند، لابد که بضرر رجوی ها خواهد بود وبرعکس ودراین اظهارات چیزی که به مریم رجوی میماند ، لوس بازی وخود فریبی است!

بازهم :

“این همیاری را باید ادامه و استمرار قیام و بخشی از آن محسوب کرد. به‌راستی ملتی که چنین شور و ایمان و ایثاری برای آزادی دارد و در این راه از جان و مال خود می‌گذرد بی‌شک میهن خود را آزاد خواهد کرد “.

این خیمه شب بازی و قسمت مسالمت آمیز اعتراضات مردمی، هیچ ارتباطی بهم ندارند و اگر ارتباطی دراین گیرودار وجود داشته باشد، جنجال آفرینی های همیاری؟! شما با تخریباتی بود که شما انجام آنرا بعهده گرفتید و البته ماهم دیدیم که قضیه ابعاد دیگری هم داشت !

ضمنا این موضوع را با اطمینان کامل بدانید که هرنوع پیشرفت مردم ، بضرر شماست ویا درآبادانی کشور، نابودی شما نهفته است!

———————————-

 

 

 

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید