فتاحیان:غلط های اضافی سخنگوی مجاهدین که جرأت به زبان آوردن اسم خودش را ندارد

0
1264

چرا که این سازمان که تبدیل به یک فرقه شده خودش هم دیگر پایه و اساسی و پایگاهی مردمی در داخل کشور و حتی در خارج کشور و در میان گروههای اپوزیسیون هم ندارد بلکه در نزد ایرانیان منفور و مطرود می باشد. حال بماند که خود مسعود رجوی گور به گور شده در آن دنیا اشرف چهار را تاسیس کرده!! و حالا هم تک به تک جناب عزرائیل آنها را در اشرف سه در البانی به دام می اندازد و به اشرف چهار منتقل می کند تا تشکیلات و یکانهای شورشی رجوی در جهنم گسترده بشوند!! بطوریکه در همین هفته گذاشته در دو روز پیاپی دو نفر از سران فرقه رفتند پیش مسعود و انشاء لله در آینده نزدیک بقیۀ سران آن هم به اشرف چهار نزد مسعود رجوی منتقل می شوند تا آنجا یکان جهنمی خودش را فقط با آن تعداد سران تشکیل بدهد که در آن صورت این دنیایی ها از دست شیادیها و حقه بازیهای آنان راحت شده و اسیران دربند تشکیلاتشان در این دنیا و مشخصا در آلبانی آزاد و رها می شوند. به امید آن روز…

غلط های اضافی سخنگوی مجاهدین که جرأت به زبان آوردن اسم خودش را ندارد

غفور فتاحیان، انجمن نجات از فرقه ها ـ 24.12.2019

غلط های اضافی سخنگوی مجاهدین که جرأت به زبان آوردن اسم خودش را ندارد

نوشتۀ غفور فتاحیان عضو قدیمی جداشده از فرقۀ رجوی

23-12-2019

سایت فارسی زبان فرقه رجوی که توسط سرویس های عربی اداره می شود هر ازگاهی نکاتی را که سران فرقه جرأت بیان آن را ندارند بدون هیچ نام و نشانی با اسم مستعار سخنگوی مجاهدین اعلام می کند که هیچ خرجی برای هیچ کس ندارد و کسی هم مسئولیت آن را به عهده نمی گیرد و در واقع یک اراجیف صد بار تکرار شده فرقه رجوی است. زیرا کسی نمی داند این سخنگو کیست و کجاست؟

حال برای خوانندگان عزیز هویت اصلی این سخنگوی کذاب فرقه را افشا می کنم تا بدانند اصلا از کجا آمده و برای چه بکار می رود.

زمانی که ما در عراق و در قلعه بدنام اشرف بودیم فرقه رجوی که جرات بیان بعضی نکات به نام بدنام خودش را نداشت و نمی خواست دستی در آن داشته باشد می آمد و فقط برای روحیه دادن به نفرات روحیه باخته و زوار دررفته خود به تعدادی از مسئولینش مأموریت می داد که یک بیانیه قلابی را درست کرده و به نام سخنگوی مجاهدین در اسلو منتشر کنند که آنها هم همین کار را می کردند ولی حتی خود همین مسئولین این کار خودشان را مورد تمسخر قرار می دادند. من یادم هست که وقتی برای اولین بار در رابط با همین موضوع شروع به تبلیغات کردند و همه را داخل سالن جمع کرده و گفتند پیام رجوی است، بعداز خواندن آن بیشتر اعضا متناقض شدند که این چه نوع پیامی است که هیچ اسم و رسمی ندارد آخر مگر کسی به غیراز ماها که در اشرف هستیم و تازه کلی مسئولین برای ما توجیه گذاشتند که این پیام مسعود است مگر کسی متوجه می شود که این پیام کیست؟ این سخنگو کی است؟ حال مردم عادی در جامعه که هیچ شناختی از مجاهدین ندارند از کجا متوجه بشوند که این مسعود رجوی ملعون است؟. ولی ما در همان ابتدا متوجه می شدیم که این فقط برد داخل تشکیلاتی دارد و لاغیر.

غفور فتاحیان پاریس

بله، هدف فرقه هم همین بود و اصلا نیازی نداشت به بیرون و جامعه ایران که بفهمند که این از کجا است؟ این مسئولین فرقه فقط داخل مناسبات و تشکیلات خودشان برایشان مهم بود که از هم نپاشد چون خودشان بهتر از هر کسی می دانستند که گوش کسی به این حرفها بدهکار نیست.

حال نگاه کنید به همین سایت فارسی زبان فرقه که پیام سخنگوی مجاهدین یا همان ملعون رجوی را که از جهنم یا همان اشرف چهار صادر کرده تا ببینید که حتی جرات نکرده اسم خودش را بیاورد.

تازه خطاب به کانونهای شورشی در عراق است!! حال بگذریم که درهمان زمان که ما در عراق بودیم خودمان را می کشتیم و کلی پول می دادیم تا یک نفر حرفی در حمایت از ما بزند آن هم نزد خودمان نه جای دیگر!!!

حال این مردک ملعون از آن دنیا در اشرف چهار (جهنم) به کانون شورشی عراق!! پیام می دهد.

و جالب است بدانید که کانونهای شورشی مریم خانم هم که همه در کوه و بیابان هستند با صورت پوشیده چند عکسی هم برای اربابان مریم می فرستند تا مزد ارسالی برای مریم به تأخیر نیافته. در این رابطه به این زنک شیاد و شوهر مرده اش باید گفت این چه کانون شورشی است که جرأت هیچ فدا کردنی را ندارد البته وقتی که رهبر بزدل آنها مسعود رجوی باشد کانون های شورشی او هم بهتر از این نمی شوند. بگذریم که تمام این فیلمسازیها و عکسبرداریها و شعارنویسی ها در همان اشرف سه در آلبانی توسط بخشی به نام ستاد داخله انجام می شود.

این موضوع مرا یاد قلعه اشرف می اندازد که آنجا هم همین ستاد داخل کشور بود که خودمان آنجا همه کار در داخل اشرف و روی در و دیوارهای آنجا اعم از چسباندن عکس و شعار نویسی انجام می دادیم و فیلم آن را هم برمی داشتیم که مسئولین ستاد تبلیغات آن را به عنوان داخل کشور پخش می کردند و خودمان هم برای خودمان کف می زدیم و از آن تعریف می کردیم!! برای همین است که در این سازمان هیچ نوع تبلیغی در رابطه با فعالیتهایش در داخل کشور پایه و اساسی ندارد چرا که این سازمان که تبدیل به یک فرقه شده خودش هم دیگر پایه و اساسی و پایگاهی مردمی در داخل کشور و حتی در خارج کشور و در میان گروههای اپوزیسیون هم ندارد بلکه در نزد ایرانیان منفور و مطرود می باشد.

حال بماند که خود مسعود رجوی گور به گور شده در آن دنیا اشرف چهار را تاسیس کرده!! و حالا هم تک به تک جناب عزرائیل آنها را در اشرف سه در البانی به دام می اندازد و به اشرف چهار منتقل می کند تا تشکیلات و یکانهای شورشی رجوی در جهنم گسترده بشوند!! بطوریکه در همین هفته گذاشته در دو روز پیاپی دو نفر از سران فرقه رفتند پیش مسعود و انشاء لله در آینده نزدیک بقیۀ سران آن هم به اشرف چهار نزد مسعود رجوی منتقل می شوند تا آنجا یکان جهنمی خودش را فقط با آن تعداد سران تشکیل بدهد که در آن صورت این دنیایی ها از دست شیادیها و حقه بازیهای آنان راحت شده و اسیران دربند تشکیلاتشان در این دنیا و مشخصا در آلبانی آزاد و رها می شوند. به امید آن روز.

غلطهای اضافی سخنگوی مجاهدین که جرأت به زبان آوردن اسم خودش را ندارد

لینک به منبع

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

 

äääääääää

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید