ادوارد ترمادو: تبرئه ترامپ فرقه رجوی را خوشحال کرد

0
920

 براستی بایستی از فرقه رجوی و سرانشان پرسید چرا و با چه رویی هنوز به مواضع ضد ایرانی خود پایبند مانده اید و در هر گوشه ای از این دنیا هرگاه که قدمی بر علیه کشور و مردم ایران برداشته می شود تنها و تنها شما مشوق دشمنان ایران هستید؟ آیا از نظر شما مبارزه با یک حکومت در ضدیت با مردم آن کشور خلاصه می شود؟ آیا با دروغ و تزویر می توانید خود را به یک جامعه تحمیل کنید؟ و حتی اگر تحمیل هم کنید آیا می توانید یک حکومت مردمی تشکیل دهید و کشور را با دمکراسی اداره کنید؟ چون شما اساسآ به دمکراسی اعتقادی ندارید و البته مقصر خود شما نیستید، عدم پذیرش دمکراسی به ائیدولوژی ارتجاعی شما برمی گردد، در اصل شما در سال ۱۳۶۰ و اعلام جنگ مسلحانه از نظر مردم ایران تمام شدید. تبرئه ترامپ فرقه رجوی را خوشحال کرد.

تبرئه ترامپ فرقه رجوی را خوشحال کرد

ادوارد ترمادو ، وبلاگ ادوارد، 10.02.2020

فرقه مجاهدین از تبرئه ترامپ خوشحال است

در یک زدوبند بی سابقه در امریکا ودادگاهی که تمامآ در دست جمهوری خواهان جنگ طلب اداره می شد دونالت ترامپ با رای همکاران ضد ایرانی خود تبرئه شد، این سومین رئیس جمهور امریکاست که در تاریخ این کشور به عنوان رئیس دولت بی لیاقت مورد موخذه قرار می گیرد، در دوران قبل بیل کلینتون هم به همین منوال دادگاهی شد اما او حداقل پس از پایان کار از مردم امریکا بخاطر اشتباهاتش عذرخواهی کرد ، اما ترامپ با خودخواهی تمام تازه طلبکار هم شد و همین صبح دیروز دو تن از کارکنان کاخش را به دلیل شهادت بر علیه خودش اخراج کرد رجوی هم همین خاصیت را دارد با تمام گندی که تا کنون زده هرگز حاضر نشده تا از مردم شریف ایران عذرخواهی کند و تازه طلبکار هم هست، در درون فرقه رجوی هم اگر کسی در هر رده ای به رجوی اعتراض می کرد روز بعد از بالا به پایین سرنگونش میکرد، چقدر اینان هم خصلتند ( کبوتر با کبوتر)

لازم به یاداوری است که بیل کلینتون یکی از کسانی بود که مسعود رجوی ارادت خاصی به ایشان داشت و گویا باهم نامه نگاری هم داشتند (البته من از قول رجوی می گوییم که نامه کلینتون به خودش را در یکی از نشستها می خواند چه می دانم شاید دروغ می گفت چون محیط تشکیلاتی رجوی بسته بود و هست و هر دروغی را می تواند بگوید و تحمیل کند) خوب هر کس که تنش به مجاهدین مالید همین عاقبتش است، از روزی که ترامپ وارد کاخ سفید شد فرقه رجوی بخاطر مواضع ضد ایرانی ترامپ توسط جان بولتون ها و مک کین ها دنبال شکارش بود هر قدمی که ترامپ بر علیه کشور و مردم ایران برمی دارد اولین مشوق او فرقه رجوی است، فرقه ضد ایرانی و دارودسته رجوی مفت بازان در قماری هستند که خود را بی جهت وارد بازی کرده در حالیکه خود می دانند هیچ شانسی در این بازی برای برنده شدن ندارند و مثل همیشه بازنده اصلی هستند.

اگر چه دونالت ترامپ از این معرکه با زدوبند پرید اما به هر حال یک رئیس جمهوری است که توسط مجلس نمایندگان کشورش که نیمی از مردم امریکا را نمایندگی می کنند مفتضح شد و این در تاریخ امریکا ثبت خواهد شد، فرقه رجوی از این پس دنبال کسی است که از نظر نیمی از مردم خودش قابل اعتبار نیست و البته خود فرقه رجوی که در درون مردم ایران اصلآ قابل اعتبار و اعتماد نبوده و نیست.

براستی بایستی از فرقه رجوی و سرانشان پرسید چرا و با چه رویی هنوز به مواضع ضد ایرانی خود پایبند مانده اید و در هر گوشه ای از این دنیا هرگاه که قدمی بر علیه کشور و مردم ایران برداشته می شود تنها و تنها شما مشوق دشمنان ایران هستید؟ آیا از نظر شما مبارزه با یک حکومت در ضدیت با مردم آن کشور خلاصه می شود؟ آیا با دروغ و تزویر می توانید خود را به یک جامعه تحمیل کنید؟ و حتی اگر تحمیل هم کنید آیا می توانید یک حکومت مردمی تشکیل دهید و کشور را با دمکراسی اداره کنید؟ چون شما اساسآ به دمکراسی اعتقادی ندارید و البته مقصر خود شما نیستید، عدم پذیرش دمکراسی به ائیدولوژی ارتجاعی شما برمی گردد، در اصل شما در سال ۱۳۶۰ و اعلام جنگ مسلحانه از نظر مردم ایران تمام شدید.

فرقه رجوی بخاطر تبرئه شدن ترامپ طبیعتآ شاد و خوشحال است و این هم دقیقنآ بیانگر ضدیتشان با ایران و ایرانی است و البته که هیچ فایده ای برایشان به غیر از رسوایی هر چه بیشتر در پی نخواهد داشت، آپوزاسیون واقعی و مردمی کسی است که در حین مبارزه، در برابر بیگانگان مدافع مردم خود باشد و در همه جا از حق مردم خود دفاع کند، نه مثل فرقه رجوی که وقتی امریکا ایرانیان را از صد سوراخ تحریم می کند هم خوشحال می شوند و هم با لابی گری تلاش می کنند تا فشار بیشتری به مردم وارد کنند.

وقتی ایرانیان را از ورود به امریکا منع می کنند و در مرز هزاران توهین به ایرانیان میشود فرقه رجوی چشمانش کور نیست اما هیچ موضعی نمی گیرد، حتی هنگامی که چند سال پیش در عربستان به نو جوان چهارده ساله ایرانی در فرودگاه سعودی تعرض جنسی شد فرقه رجوی از ترس ارباب سعودی لالمونی گرفت و هیچ حرفی نزد، آیا این است آپوزاسیونی که به قول خودش می خواهد بر هشتاد میلیون حکومت کند؟ وقتی که از سر ترس جرآت هیچگونه موضعگیری برای دفاع از مردم خودش ندارد و می ترسد که منافع مالی اش از بین برود، اگر واقعآ اینان مردمی بودند در قدم اول بایستی در مقابل امریکا می ایستادند و سر تحریم مردم ایران موضع مردمی میگرفتند، اما برعکس تشویق هم کردند و هنوز هم دنبال فشار بیشتر بر مردم ایران هستند و در هیچ تلاشی هم کوتاهی نمی کنند، تاریخ ایران جنین عجوبه هایی بخود ندیده، والبته که اینان در آخر راه هستند و امروز هم با این شرایط در آلبانی تنها بایستی در فکر دارو و دوا و درمان و پوشک افرادشان باشند، که خیر این کار بهتر از فریب مردم ایران و سر کار گذاشتن افراد در درون آسایشگاه سالمندان آلبانی است.

لینک به منبع

//////////////////////////////////////

 

 

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید