حیرانی:بیمارستان “ننه ترزا ” و “انقلاب خواهر مریم” در آلبانی ، مگر افراد برده شما هستند؟

0
982

  مگر افراد برده شما هستند که باید چنین به آنان امر و نهی و حتی درخصوصی ترین امورشان تابع شما باشند؟  ثانیا بر فرض که تو درست بگویی آیا کاری و شرافتی و عمل خیری و باقی الصالحاتی بیشتر از اینکه فردی با یک زن بی پناهی زندگی مشترک بخواهد داشته باشد؟ یک زندگی مشترک ایجاد کند و و با هم زندگی کنند؟ آیاشما مرامی و عقیده ای را پیدا می‌کنید که این کار را محکوم یا آنکه آن را شماتت کند.  آیا غیر از این می توان به شما گفت لعنت به روح پلید شما با آن همه ادعا و فریب مگر چه عیبی دارد کسی از زن بی نوا و بی کسی دستگیری و کمکش کند نه واقعا عیب اینکار کجاست ؟ شما را چه می شود وکجای شما می سوزد ؟ مگر رهبران رذلتان اینقدر سنگ زنان بی دفاع و بی پناه  مثلادر جمهوری اسلامی زن ستیز ایران را بر سر وروی نامبارک و کثیف خود نمی کوبند؟   شما چشم ندارید ببینید کسی صاحب خانه و زندگی شده و زندگی از سر و سامان گرفته است چونکه مدام در تشکیلات مزرعه حیوانات شمالازم دارید اخبار دروغ  از جداشدگان برای نفرات  بخوانید تا بسرشان نزند که دنبال زندگی خودشان بروند از بدبختی بیچارگی و فلاکت و اینکه بریده ها برای نون شبشون مانده اند و… 

مگر افراد برده شما هستند؟

بیمارستان “ننه ترزا ” و “انقلاب خواهر مریم” در آلبانی

سوراخ شدن “اتقلاب خواهر مریم”  در خیابان پشت ” بیمارستان ننه ترزا ” در آلبانی

تیرانا ، حسن حیرانی ، سایت نجات یافتگان از مجاهدین خلق در آلبانی ـ ایران آزادی ـ 23.03.2020

لینک به منبع

لینک به قسمت اول

لینک به قسمت دوم

با سلام به همه دوستان؛ 

خلاصه آنچه گذشت…… 

امامن خیلی خجالت کشیدم ……. 

ناگفته نماند که نفرات همراه راه که برای همراهی و کمک به مریض به بیمارستان می‌آیند همه از افراد لایه) M (به بالا هستند یعنی کسانی که نزدیک به چهل سال مثلاً سابقه مبارزاتی دارند! چون اینها مورد اعتماد تشکیلات هستند اما همین ا نفرات در کوچه روبروی بیمارستان (مادر ترزا)  به خانم هایی  که در ازای دریافت مقدار کمی پول ورفتن به مسافرخانه های ارزان قیمت سکس انجام می دهند برای برقراری یک رابطه دریغ شده مراجعه می‌کنند و… . 

و اما ادامه مطلب: 

علت و انگیزه نگارش این سطور برای نگارنده اتفاق جدید و عجیبی است که در دفتر فرقه مستمری نفرات را میدهد افتاده است که اینجانب را بر آن داشت که به این موضوع اشاره کنم.!!!   

در یکی دو هفته قبل همین مسئولین بالای فرقه که دست پرورده های ایدئولوژی تشکیلاتی خواهر مریم و برادر مسعود هستند و در دفتر فرقه ماهیانه مستمری نفرات رامی دهند در رابطه با ازدواج یکی از نفرات جدا شده که تصمیم گرفته بود با زنی زندگی مشترک داشته تا به او  کمک کند که بتواند زندگیش را اداره وهردوطرف سروسامان بگیرند از طریق نفرات مرتبط با دفتر پیام داده بودند که بروید به فلانی بگویید که چرا زن گرفته او یک زن فاحشه است و چرا با یک فاحشه ازدواج کرده و آبروی ایران و ایرانی را بردی و انبوهی مزخرفات کثیف دیگر؛  اگر قطع رابطه نکنی مستمری تو را قطع می کنیم . 

 بعد از آن هم نام یکی دیگر از بچه‌های دیگر را آوردند که او هم رفته و با یک فاحشه زندگی می کند و اینطوری آبروی همه ایرانی ها را میبرند.( البته این سس قضیه است چون این فرقه و سرانش نه غم ایران دارند و نه ایرانی وگرنه چطور از آمپریالیسم تقاضای بمباران مردم وایران را دارند ؟)  

اول اینکه به تو چه ربطی دارد؟ 

 مگر افراد برده شما هستند که باید چنین به آنان امر و نهی و حتی درخصوصی ترین امورشان تابع شما باشند؟  

ثانیا بر فرض که تو درست بگویی آیا کاری و شرافتی و عمل خیری و باقی الصالحاتی بیشتر از اینکه فردی با یک زن بی پناهی زندگی مشترک بخواهد داشته باشد؟ یک زندگی مشترک ایجاد کند و و با هم زندگی کنند؟ آیاشما مرامی و عقیده ای را پیدا می‌کنید که این کار را محکوم یا آنکه آن را شماتت کند. 

 آیا غیر از این می توان به شما گفت لعنت به روح پلید شما با آن همه ادعا و فریب مگر چه عیبی دارد کسی از زن بی نوا و بی کسی دستگیری و کمکش کند نه واقعا عیب اینکار کجاست ؟ شما را چه می شود وکجای شما می سوزد ؟ مگر رهبران رذلتان اینقدر سنگ زنان بی دفاع و بی پناه  مثلادر جمهوری اسلامی زن ستیز ایران را بر سر وروی نامبارک و کثیف خود نمی کوبند؟  

 شما چشم ندارید ببینید کسی صاحب خانه و زندگی شده و زندگی از سر و سامان گرفته است چونکه مدام در تشکیلات مزرعه حیوانات شمالازم دارید اخبار دروغ  از جداشدگان برای نفرات  بخوانید تا بسرشان نزند که دنبال زندگی خودشان بروند از بدبختی بیچارگی و فلاکت و اینکه بریده ها برای نون شبشون مانده اندو… . 

 ضمنا  کارکسی که صادقانه به شما می گوید من دیگر شما را قبول ندارم و می اید بیرون و دنبال زندگی خود می رود و البته برای تنویر افکار عمومی در رابطه با تاریکیهای فرقه هر قدر که می تواند افشاگری می کند اگربا  فردی هم تفاهم وتمایل داشته باشد زندگی مشترک را شروع می‌کندصد شرف دارد به اینکه  در فرقه باشی و جز فرماندهان فرقه باشی و امین چشم تشکیلات باشی و به عنوان نفر همراه به بیمارستان مادر ترزا بروی و در ساعتی که همه باید از بخش بیمارستان خارج شوند( چون دکترهای بیمارستان  روزانه مریض ها و معاینه می کنند وهمه باید اتاق مریض را ترک کنند  ) بروی و از آن پولی که تشکیلات به تو داده که برای مریض خرید کنی  خاک بر سرخودت بکنی و…   

من آنچه را که می دانستم بی کم و کاست به نگارش درآوردم. قضاوت با شماخوانندگان 

*رجوی در قسمتهایی که به فحشا در ایران اشاره می کرد با محکوم کرد رژیم ایران که عامل اصلی بالارفتن نرخ فحشا در ایران سیاستهای غلط جمهوری اسلامی است باد به غبغب می انداخت و می گفت که یکی از وظایف ما بعد از سرنگونی سروسامان دادن و نجات همین زنان و تشکیل زندگی آبرومندانه برای آنان است! البته باید بیایند در انقلاب مریم تطهیر شوند وبا تاُسی به مریم و انقلابش نجات پیدا کنند! منظورش شاید عضوگیری آنان بعنوان اعضای آینده سازمانش بود !شاید چون فکر می کرد این بی نوایان از سر نیاز به این سازمان می پیوئدد و آینده سازمانش تضمین می شود! 

پایان  

با تشکر 

حسن حیرانی  

////////////////////////////

Hassan Heyrani - MKO-maryam Rajavi-260-410

بیمارستان “ننه ترزا ” و “انقلاب خواهر مریم” در آلبانی ـ قسمت دوم

اما من خیلی خجالت کشیدم و لعنت فرستادم که چرا رهبر دیوانه یک جنبش کار را به جایی برساند که چنین اتفاقاتی بیفتد که حرمت انسان را زیر سوال می برد. در آن لحظه من خودم درک نمی کردم و حتی باورش هم برایم سخت بود.  وقتی که برگشتم از سایر نفرات سوال کردم آیا چنین مکانی و چنین  موضوع در اینجا وجود دارد ؟ که گفتند بله در بفضی نقاط اطراف این محل خانم هایی هستند که عموما هم در سنین بالا، از روی ناچاری روسپی گری می کنند تا شکم خود و خانواده بی نوایشان را سیر کنند. ناگفته نماند که اعضای سازمان مجاهدین که به عنوان نفرات همراه   برای همراهی و کمک به مریض به بیمارستان می‌آیند همه از افراد بالای تشکیلاتی در سطح  لایه) M (به بالا هستند یعنی کسانی که نزدیک به چهل سال مثلاً سابقه مبارزاتی دارند! چون اینها مورد اعتماد تشکیلات هستند اما همین ها نفرات در کوچه روبروی بیمارستان (مادر ترزا)  به خانم هایی  که در ازای دریافت مقدار کمی پول ورفتن به مسافرخانه های ارزان قیمت سکس انجام می دهند برای برقراری یک رابطه دریغ شده مراجعه می‌کنند و… .

شاید نزدیک به یک سال از این موضوع گذشته و من این موضوع را هرگز در جایی خاطرنشان نکردم چرا که ئفس این موضوع برای خود من سخت و دردناک است. از این که بگذریم  بسیاری از همان …

 بیمارستان “ننه ترزا ” و “انقلاب خواهر مریم” در آلبانی

سوراخ شدن “اتقلاب خواهر مریم”  در خیابان پشت ” بیمارستان ننه ترزا ” در آلبانی

تیرانا ، حسن حیرانی ، سایت نجات یافتگان از مجاهدین خلق در آلبانی ـ ایران آزادی ـ 27.02.2020

لینک به قسمت اول

خلاصه آنچه گذشت…

یکی از سمبل های مردم آلبانی «مادر ترزا»پرستار انساندوست مسیحی می باشد؛ یکی از این اماکن بیمارستان مرکزی شهر تیرانا پایتخت این کشور است که در بین نفرات فرقه هم باهمین نام ننه ترزا شهرت یافت.

….یکی از آنها به من گفت: …. ما حتی می دانیم که نفرات همراه مریض که در بیمارستان مادر ترزا یا بیمارستان شماره یک بستری هستند موقع خرید از بیرون به کوچه روبروی بیمارستان  می‌روند و آنجا صفایی  هم می کنند. این را در حالی که میگفتند همزمان هم با همدیگر غش غش  میخندیدند و به هم دیگه به زبان انگلیسی می گفتند (مریم رولوشن) یعنی انقلاب مریم. ….

و اما ادامه مطلب:

اما من خیلی خجالت کشیدم و لعنت فرستادم که چرا رهبر دیوانه یک جنبش کار را به جایی برساند که چنین اتفاقاتی بیفتد که حرمت انسان را زیر سوال می برد. در آن لحظه من خودم درک نمی کردم و حتی باورش هم برایم سخت بود.  وقتی که برگشتم از سایر نفرات سوال کردم آیا چنین مکانی و چنین  موضوع در اینجا وجود دارد ؟ که گفتند بله در بفضی نقاط اطراف این محل خانم هایی هستند که عموما هم در سنین بالا، از روی ناچاری روسپی گری می کنند تا شکم خود و خانواده بی نوایشان را سیر کنند.

ناگفته نماند که اعضای سازمان مجاهدین که به عنوان نفرات همراه   برای همراهی و کمک به مریض به بیمارستان می‌آیند همه از افراد بالای تشکیلاتی در سطح  لایه) M (به بالا هستند یعنی کسانی که نزدیک به چهل سال مثلاً سابقه مبارزاتی دارند! چون اینها مورد اعتماد تشکیلات هستند اما همین ها نفرات در کوچه روبروی بیمارستان (مادر ترزا)  به خانم هایی  که در ازای دریافت مقدار کمی پول ورفتن به مسافرخانه های ارزان قیمت سکس انجام می دهند برای برقراری یک رابطه دریغ شده مراجعه می‌کنند و… .

شاید نزدیک به یک سال از این موضوع گذشته و من این موضوع را هرگز در جایی خاطرنشان نکردم چرا که ئفس این موضوع برای خود من سخت و دردناک است. از این که بگذریم  بسیاری از همان کسانی که نفر همراه مریض هستند که از لایه های بالا می باشند زمانی جزء فرمانده های ما بودند که به برخی از آن ها ارادت هم داشتم و از نظر خودم استفاده ابزاری از این موضوع جهت تخریب چهره فردی که خودشه مقصر و گناهکار صد در صد نیست وقربانی فریبکاری و شانتاژی بنام انقلاب ایدئولوژیک است را درست نمی دانستم  بلکه لعنت  فرستادم به این تشکیلات و ایدئولوژی که عضو چند ده ساله خودش را چرا به چنین نقطه سقوط اخلاقی  می کشاند.

زمانی که در فرقه رجوی بودم بارها و بارها ازمریم پاک رهایی می شنیدیم در رابطه با زن ستیزی و نگاه به زن و این که در عقاید مذهبی و ایدئولوژیکی آخوندی و سنتی ایران حتی اگر هم زنی شرعاً یک ازدواج داشته باشد به صورت بعد از یک ازدواج به صورت یک جنس و کالای دست دوم به عنوان گرفته میشود در صورتی که برای مردان این گونه نیست است و در رابطه با با مظلومیت زنان و اینکه که در اندیشه مذهبی جایی برای آنها نیست و چه ها و چه ها یکی از جنایات رژیم آخوندی را وجود زنانی از این قماش را در خیابانها می دانست و می گفت  اینها قربانی هستند و گناهی ندارند  ویا اینکه عباس داوری  می گفت تمام کارگران جنسی در ایران خواهران و دختران ما هستند وبعنوان یک انقلابی چنین نگاهی داریم.  مسعود رجوی هم با چنان احساسات و آشفتگی قلبی و روحی داستان های تخیلی را  نقل می کرد که مسیح گفت من برای نجات گناهکاران آمده ام  و چاره درد مردم ایران همین انقلاب مریم است * بادمجان دور قاب چین ها وفرماندهانی که کارشان سس زدن به بحث های خواهر مریم و برادر مسعود بود  مثلا دچار تحول شده و میگفتند واقعاً نگاه برادر را می‌بینید چطور نسبت به معظلات جامعه دید وسیع و پیامبرگونه دارد؟!

علت و انگیزه نگارش این سطور برای نگارنده اتفاق جدید و عجیبی است که در دفتر فرقه مستمری نفرات را میدهد افتاده است که اینجانب را بر آن داشت که به این موضوع اشاره کنم.!!!

ادامه دارد .

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

Hassan heyrani-nejatyaftegan dar albani-4-260-410

حسن حیرانی: بیمارستان “ننه ترزا ” و “انقلاب خواهر مریم” در آلبانی

موضوع از این قرار بود و اینطوری این بحث به میان کشیده شد؛ یکی ازآنها من گفت: چیزی از شما وجود ندارد که از چشم ماه پنهان باشد ما یک کشور کوچکی هستیم، اما پلیس امنیتی  ما یادگار دوران انورخوجه است بسیار قوی و به همه چیز مسلط هستیم مخصوص شما ایرانی ها چه ایرانی هایی که در روستای (مانز) هستند – منظور همان مزرعه حیوانات – و چه شمایی  که از آنها جدا شده اید همه تحرکات شما زیر نظر ماست و ما همه چیز را می دانیم. ما حتی می دانیم که نفرات همراه مریض که در بیمارستان مادر ترزا یا بیمارستان شماره یک بستری هستند موقع خرید از بیرون به کوچه روبروی بیمارستان  می‌روند و آنجا صفایی  هم می کنند. مخصوصا در این قسمت گفتار او با یک خنده و ریشخند هم همراه بود این را در حالی که میگفتند همزمان هم با همدیگر غش غش  میخندیدند و به هم دیگه به زبان انگلیسی می گفتند (مریم رولوشن) یعنی انقلاب مریم. من که نسبت به این موضوع اشراف نداشتم گفتم منظورتان را نمی فهمم چه عیب دارد کسی که محدویت دارد و سالها از شهر و.. دور بوده چند دقیقه قدمی بزند. با همان ریشخند گفت منظورم خانم های اونجا است و همه می دانند که اونجا یکسری خانم ها می پلکند که بامقدار کمی پول و رفتن به مسافرخانه های ارزان قیمت به مشتری حال می دهند البته اینکاراز نظرما اشکالی ندارد و هرکس آزاد است هرچه دوست دارد بکند و کشورما کشور ازادی است مخصوصا شما و ان دوستانتان که در فرقه هستند که سالیان متمادی و طولانی از این غریزه طبیعی منع شده اید و به سرکوب این میل طبیعی در این افراد ایجاد مریضی کرده و افرادی شده اید که ایجاد رابطه بامردم و خصوصا زنان واهمه دارید و ناتوان شده اید. منکه منظورش را فهمیدم سرتا پا عرق شدم و تلاش کردم موضوع بحث را عوض کنم که …

بیمارستان ” ننه ترزا ” و ” انقلاب خواهر مریم “

سوراخ شدن “اتقلاب خواهر مریم”  در خیابان پشت ” بیمارستان ننه ترزا ” در آلبانی

تیرانا ، حسن حیرانی ، سایت نجات یافتگان از مجاهدین خلق در آلبانی ـ ایران آزادی ـ 29.01.2020

با سلام به همه دوستان؛

چنانکه اطلاع دارید ، محل پایگاه امن استراتژیک مجاهدان راه آزادی در شهر تیرانا می باشد!که از چند سال پیش گروه گروه و در انتها همگی با هم به اینجا آمدند.

یکی از سمبل های مردم آلبانی «مادر ترزا»پرستار انساندوست مسیحی که عمرش را در خدمت و پرستاری از مردم بی بضاعت و خصوصا جهان سوم گذراند و بعدا از طرف کلیسای کاتولیک بدرجه قدیس نائل شد، می باشد؛ در این کشور اماکن زیادی به اسم ایشان می باشد. یکی از این اماکن بیمارستان مرکزی شهر تیرانا پایتخت این کشور است که در بین مردم آلبانی بنام «مادر ترزا» نامیده و معروف است

زمانیکه در فرقه مجاهدین خلق بودم می دیدم که افراد فرقه  مراجعات زیادی بابت بیماری و غیره به این بیمارستان داشتند این بیمارستان در بین نفرات فرقه هم باهمین نام ننه ترزا شهرت یافت وبه نقطه شاخصی برای همه – حتی برای آدرس دادن یا گرفتن – تبدیل شده بود.  این موضوع را تا همین جا داشته باشید تا در ادامه بحث  به اتفاقات جالبی که در حاشیه بیمارستان که با انقلاب خواهر مریم هم بی ارتباط نیست اشاره  کنم!

همانطور که می دانید  به طور خاص ما جدا شده هایی که در رابطه با فرقه افشاگری می کنیم و خاطرات گذشته را مرور و   آنچه  که شاهد و ناظر آن بودیم کلیک می کنیم بسیار مورد غضب رهبری فرقه هستیم به طوری که فرقه در همدستی بخش فاسد دولت اینجا از هیچ دنائت و شناعت و رذالتی برای به بند کشیدن ما فروگذار نکرده و نمی کند. یکی از این رذالت ها و پلیدی های فرقه دادن گزارشات ساختگی به سیستم اطلاعاتی و پلیس اینجا  در رابطه با ما است تا بخیال خودشان بخش فاسد دولت و پلیس مخفی ( (secret serviceاین کشور را به جان ما بیندازد البته ناگفته نماند که تا حدودی در ابتدا موفق بودند ولی به مرور و گذشت زمان خود (سکرت سرویس) اینجا هم دریافت که این فرقه چقدر پلید است و کلاً این بازجویی ها به ملاقات تبدیل شده و بیشتر آنها به دنبال شناخت بیشتر از واقعیت های این فرقه از ما هستند تا اینکه که بخواهند از ما بازجویی  کنند و بیشتر یک حالت دوستی بین ما به وجود آمد در یکی از همین ملاقات‌ها موضوعی وسط کشیده شدکه من با اینکه مدتها است ازاین فرقه بی حیا جدا شده ام و ظاهرا ربطی بمن ندارد! اما شنیدن آن بعنوان یک ایرانی باعث شرمندگی من شد  که چرا کار به جایی بکشد که ما با این تمدن و افتخارات َتاریخی وفرهنگی مورد ریشخند تنی چند از افسران (سکرت سرویس) کشوری که  به اندازه نصف استان‌های شمالی ما نیست واقع شویم؟

موضوع از این قرار بود و اینطوری این بحث به میان کشیده شد؛ یکی ازآنها من گفت: چیزی از شما وجود ندارد که از چشم ماه پنهان باشد ما یک کشور کوچکی هستیم، اما پلیس امنیتی  ما یادگار دوران انورخوجه است بسیار قوی و به همه چیز مسلط هستیم مخصوص شما ایرانی ها چه ایرانی هایی که در روستای (مانز) هستند – منظور همان مزرعه حیوانات – و چه شمایی  که از آنها جدا شده اید همه تحرکات شما زیر نظر ماست و ما همه چیز را می دانیم. ما حتی می دانیم که نفرات همراه مریض که در بیمارستان مادر ترزا یا بیمارستان شماره یک بستری هستند موقع خرید از بیرون به کوچه روبروی بیمارستان  می‌روند و آنجا صفایی  هم می کنند. مخصوصا در این قسمت گفتار او با یک خنده و ریشخند هم همراه بود این را در حالی که میگفتند همزمان هم با همدیگر غش غش  میخندیدند و به هم دیگه به زبان انگلیسی می گفتند (مریم رولوشن) یعنی انقلاب مریم. من که نسبت به این موضوع اشراف نداشتم گفتم منظورتان را نمی فهمم چه عیب دارد کسی که محدویت دارد و سالها از شهر و.. دور بوده چند دقیقه قدمی بزند. با همان ریشخند گفت منظورم خانم های اونجا است و همه می دانند که اونجا یکسری خانم ها می پلکند که بامقدار کمی پول و رفتن به مسافرخانه های ارزان قیمت به مشتری حال می دهند البته اینکاراز نظرما اشکالی ندارد و هرکس آزاد است هرچه دوست دارد بکند و کشورما کشور ازادی است مخصوصا شما و ان دوستانتان که در فرقه هستند که سالیان متمادی و طولانی از این غریزه طبیعی منع شده اید و به سرکوب این میل طبیعی در این افراد ایجاد مریضی کرده و افرادی شده اید که ایجاد رابطه بامردم و خصوصا زنان واهمه دارید و ناتوان شده اید. منکه منظورش را فهمیدم سرتا پا عرق شدم و تلاش کردم موضوع بحث را عوض کنم که البته طرف متوجه و با من راه آمد و دیگر ادامه نداد.

ادامه دارد

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

Albania-Victims-of-MEK 2-260-410

بیانیه ایرانیان مقیم تیرانا، روشنگری نسبت به روش های پست و سخیف فرقه رجوی در آلبانی

 بدینوسیله من و تمام دوستان ساکن در تیرانا در پایان این افشا نامه اعلام می کنیم که : دست فرقه کاملا برای ما رو شده و هر اتفاقی و هر حرکت و فعالیتی از طرف نفرات مستمری بگیر فرقه هم که علیه ما انجام شود ما هیچگونه واکنش متقابلی و مقابل به مثل نخواهیم داشت چون کاملاً می دانیم که آنها در زیر فشار و اجبار و سوء استفاده های رذیلانه فرقه از مشکلات مالی و صنفی آنها مجبور به این کار شده اند کما اینکه بسیاری از آنها خودشان مستقیم و غیر مستقیم به ما گفته اند و ما بی خبر نیستیم. بنابراین ما امضا کنندگان تنها و تنها خود را مجاب به وظیفه ملی و میهنی خودمان که همانا افشای چهره واقعی این فرقه شیطان صفت برای نسل جوان ایران و مردم محترم آلبانی میدانیم و با هیچ کس دیگری نه تنها دعوا و دشمنی و خصومتی نداریم بلکه خیلی هم احترام می گذاریم چه برسد به این دوستان سابق که همگی قربانیان این فرقه هستند و مثل گذشته هر کمکی از دستمان بر بیاید در حد توان دریغی نخواهیم داشت.

بیانیه ایرانیان مقیم تیرانا

روشنگری نسبت به روش های پست و سخیف فرقه رجوی

تیرانا ، حسن حیرانی ، سایت نجات یافتگان از مجاهدین خلق در آلبانی ـ ایران آزادی ـ 20.11.2019

Hassan Heyrani 2

با سلام به همه دوستان و هموطنان عزیز که مسائل جداشدگان از فرقه منحوس رجوی خائن درآلبانی را دنبال می کنید.

امروز بیستم نوامبر است و دفتر فرقه که همیشه اول ماه مستمری نفراتش را می داد این ماه با بیش از ۱۵ روز تاخیر نفرات را یک به یک صدا زده و در رذیلانه ترین شکل ممکن افراد را مجبور به دادن اعترافات و تعهدات اجباری کرده حتی آنها را تهدید کرده چنانچه از این امر تبعیت نکنند مستمری آنها قطع خواهد شد.

خیلی از نفراتی که مجبور به امضای این اجبار نامه از طرف فرقه پلید رجوی شده‌اند مستقیم و غیرمستقیم با خود من و دوستان تماس گرفتند و بعضاً حضوری ضمن ابراز ناراحتی از این سوء استفاده رذیلانه فرقه عذرخواهی و ابراز انزجار از این حرکت کثیف فرقه هم کرده‌اند و بعضاً به خودشان دشنام می‌دادند و میگفتند مرگ بر این زندگی سگی که این فرقه کثیف به ما تحمیل کرده و ما همان برده های درون تشکیلات فرقه هستیم که امروزهم برای فرقه برده های بیرون تشکیلاتی محسوب میشویم.

موضوع از این قرار است حاج عبدلله مسئول دفتر فرقه به همراه دژخیمان جواد خراسان و فریدون سلیمی به امر رهبر پاکبازشان به همه نفرات گفته اند که همانطور که مزدوران رژیم در تیرانا (منظور نفرات ما هستند که دست این فرقه را برای همگان باز کرده‌ایم و ماهیتش را بر همگان مخصوصا مردم آلبانی بارز می کنیم) با ما مرزبندی دارند وعلیه ما مصاحبه وافشاگری می کنند شما هم عینا اگر می خواهید در زیر سایه سازمان باشید و سازمان شما را تأمین کند باید این برگه تعهدات را امضا کنید و دقیقا مثل آن ها مقاله بنویسید و مصاحبه کنید و حتی به مراجع قضایی اینجا بیاید و علیه آنها شهادت بدهید و شکایت کنید و هر کار دیگری که لازم باشد در انتهای این خواسته ها هم از نفرات برگه ای گرفته شده که باید امضا میکردند مبنی بر اینکه سازمان مجاهدین هیچ تعهدی در قبال وضعیت حقوقی و شرایط من، و غیره من در آلبانی ندارد.

این درحالی است که این ابن الشیطان‌های روزگار و این پس فطرتهای آدم نما ما به روی مبارک خودشان نمی آورند که قرارداد آنها با دولت آلبانی تامین همه نفرات سازمان بود. قسمت عبرت آموزقضیه اینجاست که تا زمانی که تک وتوله های خودشان در تیرانا بودند ماهانه چند صد یورو علاوه بر کمکهای کمیساریا و سایر کمک هایی که عمدتا رو به نفرات خودشان و آقازاده هایشان بود میدادند ولی همین که اینجا کمی پا سفت کردند و فرزندان دلبندشان هم به جای امن تری رسیدند و در سایه پرتوی پر مهر و محبت  خواهر مریم شان و الطاف سازمان پرافتخار مجاهدین قرار گرفتند شروع به انتقام کشی از سایر جدا شده هایی که در اینجا بودند کردند که در جریان هستید هر روز یک مشکلی را ایجاد میکردند تا همه را خسته و دربدر کنند. از تعطیلی رمسا کمیساریا و سایر موضوعات گرفته تا این فیلی که الان برای نفرات مستمری بگیر خودشان هوا کرده اند. از آنجایی که اینها خودشان بهره ای از آنچه که عقل و شعور نامیده میشود نبرده اند فکر می‌کنند سایرین نمی فهمند که این ها چه کار می‌خواهند بکنند. دقیقاً همان دعوای درون تشکیلات بین نفرات که خود سران تشکیلات فرقه ایجاد می کردند تا با شیوه اختلاف بندازو حکومت کن تشکیلات پلیدشان را اداره کنند الان هم به خیال خام خودشان فکرکرده اند که می‌توانند یک دعوای شبه تشکیلاتی در بیرون فرقه بین نفرات جدا شده که از خودشان مستمری دریافت میکنند با ما ایجاد کنند و اینطوری ما را درگیر یکدیگر کنند و انرژی ما را معطوف به آنها و خودشان را به در ببرند.

بدینوسیله من و تمام دوستان ساکن در تیرانا در پایان این افشا نامه اعلام می کنیم که :

دست فرقه کاملا برای ما رو شده و هر اتفاقی و هر حرکت و فعالیتی از طرف نفرات مستمری بگیر فرقه هم که علیه ما انجام شود ما هیچگونه واکنش متقابلی و مقابل به مثل نخواهیم داشت چون کاملاً می دانیم که آنها در زیر فشار و اجبار و سوء استفاده های رذیلانه فرقه از مشکلات مالی و صنفی آنها مجبور به این کار شده اند کما اینکه بسیاری از آنها خودشان مستقیم و غیر مستقیم به ما گفته اند و ما بی خبر نیستیم. بنابراین ما امضا کنندگان تنها و تنها خود را مجاب به وظیفه ملی و میهنی خودمان که همانا افشای چهره واقعی این فرقه شیطان صفت برای نسل جوان ایران و مردم محترم آلبانی میدانیم و با هیچ کس دیگری نه تنها دعوا و دشمنی و خصومتی نداریم بلکه خیلی هم احترام می گذاریم چه برسد به این دوستان سابق که همگی قربانیان این فرقه هستند و مثل گذشته هر کمکی از دستمان بر بیاید در حد توان دریغی نخواهیم داشت.

مرگ بر فرقه شیطان صفت رجوی پلید

با تشکر حسن حیرانی

امضاکنندگان:

حسن حیرانی

رحمان محمدیان

غلام رضا شکری

احسان بیدی

حسن شهباز

علی هاجری

موسی دامرودی

هادی ثانی خانی

محمد عظیم میش مست

غلامعلی میرزایی

پرویز حیدرزاده

مالک بیت مشعل

////////////////////////////////////////////////////

Mojahedin- Afsaid-Rajavi va toupchi 260-410

رحمان محمدیان: بازهم کوه موش زایید! جیغ بنفش فرقه رجوی از گزارش تلویزیون بی بی سی

توجه داشته باشید که جملات کوتاه و بافاصله است و هیچکدام وصل به بعدی نیست ولی رجوی که خود را در زمینه کتابت و بلاغت هم سرآمد روزگار می داند […]

sobhani-Firouzmand-goftegou- 260-410

وحشت مجاهدین از روشنگری اعضای جداشده در آلبانی در رسانه های بین المللی

اما پس از انتقال به آلبانی شرایط ساختار سازمان مجاهدین نسبت به اعضای سازمان نه تنها تغییر نکرده بلکه خشن تر از گذشته نیز شده است. جداشدگان از مجاهدین در […]

Albania-BBC-Hassan Heyrani 260 -410

مجاهدین خلق در آلبانی چه می کنند؟ غسل و توبه در نشست های شبانه با خواندن تناقضات جنسی

 مجاهدین خلق در آلبانی چه می کنند؟ غسل و توبه در نشست های شبانه با خواندن تناقضات جنسی گفتگوی تلویزیون بی بی سی با آقای حسن حیرانی در برنامه 60 […]

Albania-Ehsan Bidi-260-410

توطئه علیه احسان بیدی نمونه ای از معضل اتحادیه اروپا با آلبانی است

زیرا تحمل هیچگونه منتقد و مخالف را ندارند، برخورد با خانواده های اعضای خودشان در مقابل زندان اشرف در عراق خود گویاترین نمونه دیکتاتوری این فرقه و سرانش می باشد، […]

Albania-BBC-MKO-260-410

مجاهدین خلق در آلبانی؛ گروهی که اعضایش نباید به دستور رجوی به سکس و خانواده فکر کنند

شش سال از زمانی که آلبانی میزبان مجاهدین خلق، یکی از گروه‌های اصلی مخالف حکومت ایران شده، گذشته است. صدها نفر از اعضای گروه آن را ترک کرده‌اند و تعدادی […]

Albania-Iranian-guests-BBC - Mirzayi-Heyrani 260-410

مصاحبه بی بی سی با آقایان حسن حیرانی و غلام میرزایی ـ مجاهدین خلق فرقه هستند

پس از انقلاب سال ۱۹۷۹ ، مجاهدین خلق راهشان را از دولت ایران جدا کردند – اعضای آنان بدلیل جنگ مسلحانه تحت پیگرد قرار گرفتند و این سازمان حدود سه […]

Albania-Mujahedin-e-Khalq-MEK-BBc-Mirzayi 260-410

آقای میرزایی در مصاحبه با رادیو بی بی سی در مورد فرقه مجاهدین در آلبانی روشنگری کرد ـ من 38 سال است که اجازه ندارم فرزند و همسرم را ببینم

آقای میرزایی در مصاحبه با رادیو بی بی سی در مورد فرقه مجاهدین در آلبانی روشنگری کرد من 38 سال است که اجازه ندارم فرزند و همسرم را ببینم آقای […]

Albania-Victims of MEK 260-410

ابراز نگرانی و اعتراض اعضای جدا شده از مجاهدین به رییس جمهور آلبانی ـ توطئه فرقه مجاهدین علیه آقای احسان بیدی محکوم است

ما بطور قانونی وارد کشور شما شده وکاری بر خلاف قوانین انجام نداده و به رعایت قوانین ملتزم هستیم. به همین دلیل هم انتظار داریم با ما که سختی های زیادی […]

Albania-Mohammad Azim Mishmast_Shahin 260-410

محمد عظیم میش مست: بالاترین خطر برای فرقه مجاهدین در آلبانی شعله کشیدن عشق و عاطفه است ـ قسمت3

وقتی دیدند که من کوتاه بیا نیستم گفتن که چه چیزی عوض شده که تو بعد ازسالیان به فکر تماس باخانواده افتاده ای تهدیدات این کار را تو نمیدانی معلوم […]

Albania-gholamali Mirzaie -Khaterat 260-410

برای آنهایی که هنوز مجاهدین خلق را نمی شناسند، خاطرات غلامعلی میرزایی ـ قسمت دهم

 آن شب هر کاری کردم رغبت نکردم چیزی بخورم با همان دو عدد سمون که یکی برای صیحانه ویکی برای شام بود خودم را قانع کردم که اینطور راحت تر […]

 

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید