جواد فیروزمند: عالیجناب خونخوار و دانشجویان متهم به ارتباط با مجاهدین

0
1539
مریم رجوی نیز با پرت و پلاگویی و قرار دادن تصویر خود در کنار این دانشجویان وانمود می کند که آنان از مجاهدین هستند و به همین دلیل تأکید می کند ‌که: «دستگیر شدگان در معرض شکنجه و اعدام و هم‌چنین کرونا قرار دارند.» برای کسانیکه با مواضع ضد انسانی رهبران این فرقه آشنایی ندارند، باید اشاره کنم که در ۴۰ سال گذشته، این فرقه به همین شکل از آب گل آلود ماهی گرفته و جان بسیاری از افراد بی گناه را با توجه به حساسیتی که قوه قضاییه نسبت به آنان دارد، به خطر انداخته یا آنان را با موضع گیری های موهوم به کشتن داده اند و سپس به لیست جان باختگان خود اضافه نموده اند. کافی بود عالیجناب رجوی، واقعیت را می گفت و در اطلاعیه ای که صادر کرده اند، ارتباط این دو نفر با مجاهدین را بصورت آشکار و واضح نفی کرده و با زندگی آنان بازی نکنند. چرا که در عالم واقع نیز چنین ارتباطی مشکوک و عاری از حقیقت می تواند باشد چرا که چیزی بطور قطع اثبات نشده است. چون طبق گفته سخنگوی قوه قضاییه آنها در معرض اتهام ارتباط با فرقه رجوی هستند، نه اعدام، نه جرم و یا حتی حکم قانونی، چون نه دادگاهی تشکیل شده و نه جرمی اثبات شده است!

عالیجناب خونخوار و دانشجویان متهم به ارتباط با مجاهدین

جواد فیروزمند ـ 09.05.2020

امیرحسین مرادی دانشجوی فیزیک و علی یونسی دانشجوی مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی شریف که از روز جمعه ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ در بازداشت بسر می برند از مواردی می باشد که مورد توجه رسانه های خبری قرار گرفته است.

از زمان بازداشت، خبر رسمی در این مورد منتشر نشده بود که برخی سایت های پوششی سازمان مجاهدین خلق با عنوان «کمپین آزادی زندانیان سیاسی» و «کمپین جلوگیری از اعدام زندانیان سیاسی» اقدام به مانور خبری نمودند که نگذاریم این افراد توسط جمهوری اسلامی اعدام شوند.
و این در شرایطی بود که هیچگونه اظهارنظر رسمی درباره افراد دستگیر شده منتشر نشده بود.

تا اینکه غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضائیه روز سه شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹، در پاسخ به سوالی درباره اتهامات دو تن از دانشجویانی که به تازگی دستگیر شده اند، گفت: «این افراد متاسفانه به گروه‌های ضد انقلاب به ویژه گروهک تروریستی منافقین وصل شده بودند و ارتباطاتی با آن‌ها برقرار کرده بودند و تحت تعلیمات این گروهک به دنبال انجام اقدامات خرابکارانه در کشور بودند و یکسری اقدامات ایذایی نیز انجام داده بودند.
در بازرسی از منازل آن‌ها اقلام انفجاری کشف شد و ما به این موضوعات کار داریم. این توطئه دشمن بود که می‌خواستند در این شرایط کرونایی بلوایی ایجاد کننده که با هشیاری سربازان گمنام امام زمان این توطئه خنثی شد.»

در واکنش به سخنان غلامحسین اسماعیلی، بلافاصله رهبران فرقه رجوی در همان روز طی صدور اطلاعیه ای، بگونه ای رفتار کردند که این افراد وابسته به مجاهدین خلق بوده و علاوه بر آنان اسامی ۱۸ تن دیگر از زندانیان را با تصویر در تلویزیون خود به نمایش گذاشتند و نوشتند که این دستگیری ها: «آن روی سکه تلاش اطلاعات آخوندها برای بازگشایی سیرک مزدوران با اقدامات مسخره و مجازی تحت عنوان خانواده علیه مجاهدین در آلبانی است.»، چه موضوع بی ربطی!

مریم رجوی نیز با پرت و پلاگویی و قرار دادن تصویر خود در کنار این دانشجویان وانمود می کند که آنان از مجاهدین هستند و به همین دلیل تأکید می کند ‌که: «دستگیر شدگان در معرض شکنجه و اعدام و هم‌چنین کرونا قرار دارند.»

برای کسانیکه با مواضع ضد انسانی رهبران این فرقه آشنایی ندارند، باید اشاره کنم که در ۴۰ سال گذشته، این فرقه به همین شکل از آب گل آلود ماهی گرفته و جان بسیاری از افراد بی گناه را با توجه به حساسیتی که قوه قضاییه نسبت به آنان دارد، به خطر انداخته یا آنان را با موضع گیری های موهوم به کشتن داده اند و سپس به لیست جان باختگان خود اضافه نموده اند.

کافی بود عالیجناب رجوی، واقعیت را می گفت و در اطلاعیه ای که صادر کرده اند، ارتباط این دو نفر با مجاهدین را بصورت آشکار و واضح نفی کرده و با زندگی آنان بازی نکنند. چرا که در عالم واقع نیز چنین ارتباطی مشکوک و عاری از حقیقت می تواند باشد چرا که چیزی بطور قطع اثبات نشده است. چون طبق گفته سخنگوی قوه قضاییه آنها در معرض اتهام ارتباط با فرقه رجوی هستند، نه اعدام، نه جرم و یا حتی حکم قانونی، چون نه دادگاهی تشکیل شده و نه جرمی اثبات شده است!

اما رفتار فرقه خونخوار رجوی مبنی بر اینکه این افراد در معرض اعدام هستند، حساسیت برانگیز است. معنی اش این است که اگر قوه قضاییه آنان را اعدام کند، مجاهدین خلق بدشان نمی آید. تا رهبران فرقه بتوانند به لیست کشته شدگان خود اضافه نمایند و مجاهدین از چنین چیزی خوشحال خواهند شد. این تنها بهره و وجه خونخواری فرقه رجوی است که خواسته است در چنین شرایطی خود را صاحب خون افراد جا بزند و جایگاه و پایگاهی در بین دانشجویان نخبه و جوان ایرانی برای خود باز کند که همه ایرانیان می دانند عاری از حقیقت می باشد!

چرا که هزاران خانواده ایرانی در شهرهای مختلف ایران زندگی میکنند که عضوی از آنان در بین فرقه مجاهدین می باشد. ده ها تیم عملیاتی دستگیر شده مجاهدین در ایران وجود دارند که در گذشته حتی اقدام به عملیات مسلحانه نموده، اما آزاد شده و در ایران زندگی میکنند.

با توجه به حساسیت ها و تنفر عمومی نسبت به سازمان مجاهدین خلق در بین مردم ایران، امید که دست اندرکاران فریب ریاکاریهای فرقه رجوی را نخورده و همانگونه که اعضای خانواده علی یونسی مبنی بر عدم ارتباط او با مجاهدین خلق را رسانه ای کرده اند، نسبت به رفع ابهام و آزادی زندانیان بازداشت شده اقدام جدی به عمل آورند.

aidayounesi@YounesiAida

ویدئوی جاسازی شده

جواد فیروزمند – چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ – ۶ می ۲۰۲۰

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید