باند رجوی، دشمن امثال عسکری زاده ها ی مجاهد است!

0
922

مرحوم محمود عسکری زاد با نوشتن جزوه ی  ” اقتصاد بزبان  ساده ” معروفیت یافت.

جزوه ای که ، همانطور که خودتان هم اشاره کرده اید، برای نخستین بار توسط مرحوم عبدالحسین نوشین، پدر تآتر ایران و نظریه پرداز متوسط اقتصادی – سیاسی ودر دو دهه قبل نوشته شده بود. هردوی این جزوه ها، درمقایسه با آثاری که در دهه های اخیر ودرعرصه ی اقتصاد سیاسی نوشته شده ، اهمیت خود را ازدست داده اند و  بعید است که حالا شخص محققی بخواهد برای دانستن اقتصاد سیاسی باین  دو جزوه ی ابتدائی مراجعه کند. با این حال ، یاد این دونفر که اطلاعات اولیه ی اقتصادی از نگاه خودشان را ارائه داده وزمانی مورد استفاده ی کم سوادانی مانند من بود  گرامی است که البته این امتیاز نصیب باند رجوی که استلزام عملی در راه مخالفت با مفاهیم این جزوه ها را نشان داده ، نمیگردد.

باند رجوی، دشمن امثال عسکری زاده ها ی مجاهد است!

حمید تبریزی ـ 11.06.2020

درمقاله ای که ” وحشت از مجاهدین به زبان ساده ” عنوان یافته ، دررسانه های باند رجوی که نتیجه ی استحاله ی سازمان مجاهدین دهه ی 1350 است ، چنین آمده است :

” نظام ولایت فقیه مدتی است که استراتژی تبلیغاتی‌اش درباره مجاهدین که بایکوت خبری و رسانه‌ای بود را تغییر داده است.سالها پیش و به‌طور شبانه‌روزی در همه رسانه‌هایش فریاد می‌زد که مجاهدین تمام شده‌اند و «از پیدایش به فرجام» رسیدند”.

ازاینکه مجاهدین خلق تمام شده اند، بحثی نیست و مسلما درباره ی پدیده ای ازبین رفته سخنی نمیگویند .

این سازمان سابقا انقلابی و استقلال خواه با ضربات متعددی که برآن وارد شد به میدان بازی مسعود رجوی های متوهم وخود شیفته تبدیل شد ونه تنها از آرمان های اولیه ی آن چیزی باقی نماند  بلکه از درون این تحولات شوم، فرقه ای بسته وباندی مافیایی رویش یافت که بهترین نامش ” باند رجوی ” است ودر دشمنی تمام عیار با بنیانگذاران فقید مجاهدین اولیه، به صف امپریالیزم ( نظام سلطه وتابعیت ) پیوست و دهه هاست که چها ر نعل دراین مسیر ضد میهنی میتازد!

نویسنده ی مقاله درجواب سئوال ” توجه به مجاهدین چرا؟ ” ، خودش جواب خود را اینگونه مطرح میسازد:

” استقبال و توجه بسیار زیاد مردم و به‌ویژه جوانان آگاه و دلیر به رهنمودهای مجاهدین خلق ایران و پیگیری فعالانه‌ٔ استراتژی هزار اشرف و کانون‌های شورشی در سراسر کشور توسط آنها، باعث شده که خط رژیم آخوندی و سرویسهای امنیتی آن تغییر کند؛ به‌نحوی که اینک اگر سنگ از آسمان ببارد، خامنه‌ای و کارگزارانش آن را به اَبابیل مجاهدین نسبت می‌دهند! … “.

به کسانی حمله میشود که مجاهد نیستند چرا که وجود خارجی ندارد وآنکه مورد تهاجم جزئی قرار گرفته ، باند رجوی است  وبارها بشما تذکر داده شده که معرفی باند رجوی بعنوان اپوزیسیون ، نشان دادن زیرکانه وهوشمندانه ی  این امربه سران کشورها وافکار عمومی جهان  است که بدانند که اپوزیسیون جمهوری اسلامی ایران کیست!

این نوع برخورد دیپلماتیک با باند رجوی بدنام ، کاملا بنفع حاکمیت ایران و تبرئه نمودن آن از بسیاری اتهامات است و باند رجوی بطور احمقانه ای این امر را نشانه ی قوت برای خود میداند ویا اصل مطلب را میداند وازسر استیصال به این حرف ها که ابدا بنفع اش نیست ، متوسل میشود.

درادامه :

” دکتر موسی غنی‌نژاد استاد اقتصاد و مشاور باند کارگزاران رژیم آخوندی با نوشتن کتاب و مقاله و مصاحبه و… تلاش می‌کند که علل همه ناکامی‌های نظام ولایت، در اقتصاد به گل نشسته‌اش را به گردن افکار و آرا و اندیشه‌های مجاهدین دهه ۱۳۵۰ بیندازد ودر برابر این سؤال که «شما می‌گویید تفکرات امثال عسگری‌زاده آیا در اقتصاد کنونی جاری است؟ پاسخ می‌دهد: بله هست “.

این استاد محترم دانشگاه طبق سنت معمول شده درجهان ، یک نئو لیبرالیست است ونظرش محترم.

باید منتظر ماند و تئوری های او را که به تاسی از فریدمن ها تدوین یافته ، در عالم عمل مورد مشاهده قرار گیرد.

تقریبا تمام کشورها ازاین نظریه استفاده میکنند و زندگی ومحک تجربه است که نشان خواهد داد که حق با او واستادانش هست ویا اقتصاد دانان دیگری که برخلاف او فکر کرده وارائه ی طرق دیگری میکنند.

دوباره :

“اما خوشتر آن است که در خرداد۱۳۹۹ یاد بنیانگذاران سازمان مجاهدین خلق و به‌ویژه در همین رابطه یاد کادر مرکزی مجاهدین محمود عسگری‌زاده را که در سحرگاه خونین ۴خرداد به‌دست شاه سرسپرده به بیگانه تیرباران شد، گرامی بداریم. آنان با اندیشه‌ها و عملکرد خود نشان دادند که در راه آزادی مردم ایران از ستم و استبداد و بیداد باید جانانه و فداکارانه پای در میدان نبرد گذارد…”.

مرحوم محمود عسکری زاد با نوشتن جزوه ی  ” اقتصاد بزبان  ساده ” معروفیت یافت.

جزوه ای که ، همانطور که خودتان هم اشاره کرده اید، برای نخستین بار توسط مرحوم عبدالحسین نوشین، پدر تآتر ایران و نظریه پرداز متوسط اقتصادی – سیاسی ودر دو دهه قبل نوشته شده بود.

هردوی این جزوه ها، درمقایسه با آثاری که در دهه های اخیر ودرعرصه ی اقتصاد سیاسی نوشته شده ، اهمیت خود را ازدست داده اند و  بعید است که حالا شخص محققی بخواهد برای دانستن اقتصاد سیاسی باین  دو جزوه ی ابتدائی مراجعه کند.

با این حال ، یاد این دونفر که اطلاعات اولیه ی اقتصادی از نگاه خودشان را ارائه داده وزمانی مورد استفاده ی کم سوادانی مانند من بود  گرامی است که البته این امتیاز نصیب باند رجوی که استلزام عملی در راه مخالفت با مفاهیم این جزوه ها را نشان داده ، نمیگردد.

بازهم :

” آری؛ امروز این جوانان آگاه و مبارز میهن ما هستند که به‌رغم تمامی تبلیغات هیستریک رژیم با الهام از راه و منش عسگری زاده‌ها و تأسی به مجاهدین‌خلق پا به میدان گذاشته‌اند تا آزادی را برای مردم خود به ارمغان آورند؛ و تا روز آزادی میهن از پا نمی‌نشینند “.

گفتم که جوانان اگر قصد مبارزه ی انقلابی داشته باشند، منابع محکم تر وعالمانه تری از جزوه ی نامبرده دراختیار دارند.

وانگهی اگر این جوان ها بخواهند از عسکر زاده ها الهام بگیرند، بطور اتوماتیک وطبیعی  دشمنی خود  را با شما بعنوان باند رجوی وخائنین به آرمان های این جان باخته ی استقلال میهن ، نشان خواهند داد.

وقت اینکه شما بتوانید از عسکر زاده ها استفاده کرده ومردم را فریب دهید، دهه هاست که گذشته است هموطنان دشمن وطن!

——————————–

 

محمد حسین سبحانی : این رود از سرچشمه گل آلود بود

 

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید