علی هاجری: چهل سال در جا زدن در استراتژی به گِل نشسته

0
1507

شما فقط و فقط برای حفظ خود و همسر خود این همه بلایا را بر سر اعضا آوردید   و نه برای سرنگونی رژیم ایران چون شما خوب میدانستند استراتژی جنگ آزادیبخش به گل نشسته و دیگر حنای آن رنگی ندارد . وقتی سلاح را از دست دادید بجای آن پرچم را بالا بردی و پرچم سفید بعنوان تسلیم در جلو امپریالیسم و نوچه های آن و حالا بر  دیگران خرده میگیرید و همه را با ناسزا گویی عقب نرانید که گویا شما انقلابی ترین مرد جهان هستید و دیگران مواجب بگیر شاه و شیخ لطف کنید و بگویید شما جیره و مواجب را از کدام سرویس خارجی و عربی میگیرید . شما شکست خود را بگردن دیگران میاندازید در صورتیکه راه خطا را خود شما از اول انتخاب کردید . حالا این کهکشان در فضای مجازی دردی از شما دوا نمیکند ، و فریب و نیرنگ دیگر کافیست و درخواست کردن از نیروهای جمهوری خواه بدرد دکان خودتان میخورد زیرا شما یک گروه سکت و منزوی هستید و همه آنهایی که روزی با شما هم سو بودند از شما و فرقه شما فاصله گرفتند حتی مواجب بگیرها که برای شما یقه درانی میکردند چونکه ماهیت واقعی شما برای همه روشن شد…

چهل سال در جا زدن در استراتژی به گِل نشسته

بفرمایید شما جیره و مواجب را از کدام سرویس خارجی و عربی میگیرید؟

علی هاجری، تیرانا ـ سایت نجات یافتگان از مجاهدین خلق در آلبانی ـ ایران آزادی ـ 03.08.2020

در این دو دهه و بخصوص بعد از سرنگونی دولت عراق از این کهکشانها زیاد بچشم دیدیم و در  هر کهکشان شاه و شیخ دفن و محو و نابود شدند و انقلاب دمکراتیک و جایگزین مردمی و میهنی امور ایران را بدست گرفت ، گذشته از این هر هفته روزهای جمعه در  بریف هفتگی رژیم و عوامل و مزدورانش در کل جهان نابود و از دور خارج میشدند . در این سالیان در هر میتینگ و کهکشان از ده ماده‌ایی گرفته تا سرنگونی در یک زمانبندی مشخص را وعده دادید ولی هر بار بقول مرحوم ما چیزی از دست نمیدهیم و باز تمدید میکنیم . ولی این استراتژی در چهلمین سال خود قرار گرفته و هنوز اندر خم یک جاده هستید و شما که به این موارد عادت دارید و نباید از انتقاد یک یا چند نفر به این شکل خشمگین شوید و تهاجم کنید،  اگر گروهی یا فردی به عملکرد شما انتقادی دارد چرا از کوره در میروید در صورتیکه شما همیشه میگفتید انتقاد سازنده است و فرد و جمع را به جلو پرتاب میکند ، اگر به گروه شما از استفاده زنده از تلویزیون دشمن مردم ایران انتقادی میشود حتما بصلاح خود شماست چون دارندگان این تلویزیون خواهان گرسنگی دادن به مردم ایران و خواهان تجزیه ایران هستند و این چیز بدی نیست و دارند شما را نصیحت میکنند که بیشتر از این در باتلاق خیانت فرو نروید .

در متن پیام آمده است تنها این گروه سازمان‌یافته است که چهار دهه در جنگ مستمر علیه استبداد جنگیده است باید گفت این افتخار نیست که فرزندان ایران زمین را به فنا بدهید بلکه باید از راه درست وارد میشدید . بله رجوی در هر اطلاعیه‌ای از انقلاب درونی و زجر دادن اعضای خود سخن میگوید و از آن دفاع میکند و آن را جهاد اکبر میداند در صورتیکه این کار فقط ریاضت کشیدن بوده و هست .

شما فقط و فقط برای حفظ خود و همسر خود این همه بلایا را بر سر اعضا آوردید   و نه برای سرنگونی رژیم ایران چون شما خوب میدانستند استراتژی جنگ آزادیبخش به گل نشسته و دیگر حنای آن رنگی ندارد . وقتی سلاح را از دست دادید بجای آن پرچم را بالا بردی و پرچم سفید بعنوان تسلیم در جلو امپریالیسم و نوچه های آن و حالا بر  دیگران خرده میگیرید و همه را با ناسزا گویی عقب نرانید که گویا شما انقلابی ترین مرد جهان هستید و دیگران مواجب بگیر شاه و شیخ لطف کنید و بگویید شما جیره و مواجب را از کدام سرویس خارجی و عربی میگیرید . شما شکست خود را بگردن دیگران میاندازید در صورتیکه راه خطا را خود شما از اول انتخاب کردید . حالا این کهکشان در فضای مجازی دردی از شما دوا نمیکند ، و فریب و نیرنگ دیگر کافیست و درخواست کردن از نیروهای جمهوری خواه بدرد دکان خودتان میخورد زیرا شما یک گروه سکت و منزوی هستید و همه آنهایی که روزی با شما هم سو بودند از شما و فرقه شما فاصله گرفتند حتی مواجب بگیرها که برای شما یقه درانی میکردند چونکه ماهیت واقعی شما برای همه روشن شد.

_______________________________________

Ali hajari-Albania 260-410

علی هاجری: سال ۷۴ ، طلبکاری جدید رجوی برای مغزشویی بیشتر اعضای در بند

رجوی در این یک ماه بدنبال چه بود فشار حداکثر به اعضا تا نتوانند نفس بکشند و همه را مجبور به اسم نویسی مجدد در ارتش کرد . اما نکته مهم و حائز  توجه این بود که بصورت هیستریک به زندانیان سیاسی تهاجم میکرد همه افراد حاضر در آن نشست مانده بودند که دشمنی این رجوی با زندانیان سیاسی چیست ، مگر همین افراد نبودند که تا پای جان برای او فدا کاری کرده بودند و بقول خودشان از خانه فراری بودند و جای برای استراحت نداشتند پس دشمنی رجوی با افراد چه بود و چرا مستمر فریاد میکشید که شماها چرا زنده ماندید و خمینی شما را اعدام نکرد ؟!!!! رجوی در نشستهای قبل و نقل قولی که فرمانده هان زندانی کرده بودند که هر کسی زنده مانده است به رژیم بای داده و ندامت کرده است و این رجوی را خشمگین کرده بود و مستمر به اینها می تاخت و در جاهایی خود را با عیسی ابن مریم قیاس میکرد و میگفت که حواریون بعد از دستگیری او را انکار کردند

سال ۷۴ ، طلبکاری جدید رجوی برای مغزشویی بیشتر  اعضای در بند 

علی هاجری، تیرانا ـ سایت نجات یافتگان از مجاهدین خلق در آلبانی ـ ایران آزادی ـ 15.07.2020

در سال ۱۳۷۴ همه مشغول کارهای روتین بودند و مدتها بود که همه اعضا از نشست و غیره راحت بودند که بیک مرتبه خبر رسید که رجوی در بغداد نشستهای درونی را استارت زده است . در آن زمان فرقه را چهار قسمت کرده بودند مرکز 10 و 11 و 12 و ستادها . کسی نمیدانست که این رجوی از جان این نگونبخت ها چه میخواهد ،  روزی که به بغداد رفتیم رجوی در ساختمانی به نام ازهدی با همه ملاقات کرد و از شب بعد از آن ملاقات هرشب نشست برگزار میکرد ، از همان شب اول گفت میخواهم ارتش را منحل کنم من و دوستانم از خدا میخواستیم ولی این نیرنگی بیش نبود و همه ترفندهای او را میدانستند ، چون بود نبود این ارتش فرقی نمیکرد لذا رجوی برای بود و نبود خود می‌جنگید چون میخواست جا پای خود را هرچه بیشتر سفت بکند . رجوی در این یک ماه بدنبال چه بود فشار حداکثر به اعضا تا نتوانند نفس بکشند و همه را مجبور به اسم نویسی مجدد در ارتش کرد . اما نکته مهم و حائز  توجه این بود که بصورت هیستریک به زندانیان سیاسی تهاجم میکرد همه افراد حاضر در آن نشست مانده بودند که دشمنی این رجوی با زندانیان سیاسی چیست ، مگر همین افراد نبودند که تا پای جان برای او فدا کاری کرده بودند و بقول خودشان از خانه فراری بودند و جای برای استراحت نداشتند پس دشمنی رجوی با افراد چه بود و چرا مستمر فریاد میکشید که شماها چرا زنده ماندید و خمینی شما را اعدام نکرد ؟!!!! رجوی در نشستهای قبل و نقل قولی که فرمانده هان زندانی کرده بودند که هر کسی زنده مانده است به رژیم بای داده و ندامت کرده است و این رجوی را خشمگین کرده بود و مستمر به اینها می تاخت و در جاهایی خود را با عیسی ابن مریم قیاس میکرد و میگفت که حواریون بعد از دستگیری او را انکار کردند پس مشخص شد که آه و ناله رجوی از چیست این افراد در زندان ایشان را انکار کرده بودند که حداقل زنده بمانند و بخاطر هیچ و پوچ کشته نشوند . رجوی احساس میکرد که او را به دشمن فروخته اند و همین باعث شده بود که نسبت به این بیچاره ها کینه ورزی کند و آنها را در جمع خرد و له کند. وی میگفت خمینی همه شما ها را غربال کرد و خوبها را کشت و شماها را به سمت من پرتاب کرد و گفت این سهم تو .

وقاحت در دستگاه خودخواهی رجوی حد و حصر نداشت همه اعضای حاضر در نشست یا لمپن یا بریده در زندان های خمینی بودند فقط ایشان منزه ترین بودند   . یک موضوع مهم این بود که رجوی هیچ وقت اذعان نمی کرد و آن این بود که خود او و دوستان قدیمی که همیشه سنگ انقلابیگری را به سینه میزدند چطور از زندان های شاه جان سالم بدر بردند این همیشه در هاله ایی از ابهام بود. چطور شاه بنیانگذاران و مرکزیت سازمان را اعدام کرد ولی این فرد از اعدام به حبس ابد تغییر حکم گرفت گویند که دکتر کاظم رجوی با مراجعه به رئیس‌جمهور وقت اتریش و میانجی شدن وی شاه حکم اعدام را لغو کرد .آیا این با واقعیت روز منطبق بود یا اینکه موضوع دیگری در میان بود ؟

رجوی همیشه میگفت بعد از سرنگونی شاه ما هر کاری کردیم که پرونده ها را از ساواک بیرون بکشیم دولت جدید ایران مانع ایجاد کرد و پرونده ما را نداد گویا میخواست سفید سازی کند و خرابکاری و خیانتی که کرده بود را پاک کند ولی بعد از چند دهه اسناد همکاری ایشان با ساواک  یک بیک رو میشود . اعضای فرقه که زندان کشیدند و ندامت کردند و بعد آزاد شدند حداقل صداقت داشتند که همه چیز خود را بر روی کاغذ بیاورند و در جمع بگویند که ما از مرگ ترسیدیم تو و سازمانت را انکار کردیم ولی آیا شما هم دل و جرات اینکار را دارید که در جمع بقول خودت مجاهدین لم یرطابو خود را طیب  و طاهر کنید یا هنوز دنبال این هستید که چرا اعضای نگونبخت زنده از زندان بیرون آمده اند .بله در سال ۱۳۷۴ رجوی افسارگسیخته بدنبال انتقام گیری از بازماندگان زندانهای ایران بود البته رجوی در عراق هم از کشتن اعضای خود انرژی میگرفت و حاضر بود صدها نفر کشته شوند که او به مقصود خود برسد ولی خوشبختانه همیشه این رجوی بود که بازنده اصلی بوده و هست.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

Albania-marziye Rezayi-MKO 260-410

علی هاجری: زندان اشرف 3 در مانز ـ آلبانی آخرین ایستگاه فرقه مجاهدین

از آنجایی که  فرقه جاهدین هیچ  سنخیتی با دیگران نداشت و خود را بالاتر از دیگران میدانست و میخواست که محوریت با او باشد  لذا به همین خاطر همه از این فرقه فاصله میگرفتند ، گروهها وقتی دیدند که دیدگاههای این فرقه جز سراب نیست و آب در هاون کوبیدن است از این رو بود که فرقه وقتی دید پایگاهی در کردستان ندارد راه عراق را در پیش گرفت ابتدا در کردستان عراق ساکن شد و بعد از مدت کوتاهی مردم کردستان عذر فرقه را خواستند و فرقه مجبور به ترک کردستان عراق شد به این ترتیب در زمامداری صدام حسین فرقه پایگاههای مختلفی را در کنار مرزهای ایران ساخت که بقول رجوی خیز سرنگونی را از آنجا بردارد سالیان بگذشت و بقول خیلیها جوان ترین ارتش دنیا کم کم پای به سن گذاشته و در این اثنا بود که دولت عراق سرنگون شد و فرقه مجبور شد همه پایگاههای خود را واگذار کند بجز اشرف ، رویاهای رجوی یکی پس از دیگری پودر شد و به هوا رفت بله چه میخواست چه بدست آورد ،فراموش نکردم در آن زمان هرچه نوار و غیره بود را در آتش سوزاندند و حتی آرم سازمان را هم با توجیهاتی که میگذاشتند منکر میشدند فکر میکردند که دل امپریالیسم جهانخوار را بدست میآورند تا دیروز کنار دست صدام حسین و حالا وردست آمریکای جهانخوار از توپ و تانک رسیدیم به تیر و کمان …

زندان اشرف 3 در مانز ـ آلبانی آخرین ایستگاه فرقه مجاهدین

علی هاجری، تیرانا ـ سایت نجات یافتگان از مجاهدین خلق در آلبانی ـ ایران آزادی ـ 25.02.2020

در دهه ۱۳۵۰ و بعد از انقلاب ضد سلطنتی که فرقه مجاهدین بنام قیام 1357 از آن نام می برد فرقه مجاهدین از جو بوجود آمده شروع به جذب نیرو کرد و به این صورت بود که در سراسر کشور شروع به درست کردن ستاد و پایگاه کرد و از این طریق شروع به ترویج افکار در بین جوانان کرد و دیری نپایید که با سیاست خاص خود با حکومت وقت سر ناسازگاری را شروع کرد از این رو بود که پایگاههای خود را یکی بعد از دیگری از دست دادند و در سال ۱۳۶۰ به منطقه کردستان پناه آوردند و در آنجا با گروههای دیگر همپیمان شدند ولی این هم پیمانی دیری نپایید و و همه اعلام جدایی کردند راستی چرا این فرقه در بین گروهها منزوی میشد ؟

از آنجایی که  فرقه مجاهدین هیچ  سنخیتی با دیگران نداشت و خود را بالاتر از دیگران میدانست و میخواست که محوریت با او باشد  لذا به همین خاطر همه از این فرقه فاصله میگرفتند ، گروهها وقتی دیدند که دیدگاههای این فرقه جز سراب نیست و آب در هاون کوبیدن است از این رو بود که فرقه وقتی دید پایگاهی در کردستان ندارد راه عراق را در پیش گرفت ابتدا در کردستان عراق ساکن شد و بعد از مدت کوتاهی مردم کردستان عذر فرقه را خواستند و فرقه مجبور به ترک کردستان عراق شد به این ترتیب در زمامداری صدام حسین فرقه پایگاههای مختلفی را در کنار مرزهای ایران ساخت که بقول رجوی خیز سرنگونی را از آنجا بردارد سالیان بگذشت و بقول خیلیها جوان ترین ارتش دنیا کم کم پای به سن گذاشته و در این اثنا بود که دولت عراق سرنگون شد و فرقه مجبور شد همه پایگاههای خود را واگذار کند بجز اشرف ، رویاهای رجوی یکی پس از دیگری پودر شد و به هوا رفت بله چه میخواست چه بدست آورد ،فراموش نکردم در آن زمان هرچه نوار و غیره بود را در آتش سوزاندند و حتی آرم سازمان را هم با توجیهاتی که میگذاشتند منکر میشدند فکر میکردند که دل امپریالیسم جهانخوار را بدست میآورند تا دیروز کنار دست صدام حسین و حالا وردست آمریکای جهانخوار از توپ و تانک رسیدیم به تیر و کمان در گذر زمان فرقه مجبور شد که اشرف را رها کند و به کنار فرودگاه بغداد برود بقول رجوی اشرف یا همان غزه را رها کند و در قفس همه را جای بدهد با اینحال به همین راضی بود که اعضا در ناآگاهی کامل زندگی را بسر ببرند و حتی به قیمت کشته شدن تعداد زیادی ولی عراق را ترک نکند در این بین نه آقا و نه خانم نبودند که ببینند چه بلایی سر اعضا آمده یکی  از دیار فرنگ و دیگری از ناکجا آباد پیام میدادند که اگر اشرف بایستد و اگر لیبرتی چنین و چنان کند دنیا پشت ما می ایستد ولی دیدیم که اینبار هم دنیا بر وفق مراد نبود و مجبور شدند که عراق را ترک کنند پایگاه همجوار مرز تخلیه شد تا آن زمان فکر میکردند در عراق به یک نان و نوایی میرسند ولی ای دل غافل که از روز آتش بس همه چیز تمام شده بود و این را رجوی خوب میدانست دیگر خبری از جنگ و غیره نیست ولی از نا آگاهی اعضای خود استفاده کرد و بحث انقلاب را پیش کشید انقلاب ایدئولوژیک درون فرقه و همه را در دام خود اسیر کرد که گویا بدون انقلاب رژیم سرنگون نمیشود و در این سه دهه با فریب و نیرنگ تعدادی را تا به امروز در دام خود اسیر کرده است،  بعد از ترک عراق  رجوی از سر استیصال آن را هجرت بزرگ نامگذاری کرد ولی واقعیت این بود که باید نام آن را اخراج همگانی نامگذاری میکردند ، ارتش آزادیبخش از بیابانهای عراق به آلبانی آمده بود و هر روز دسته دسته از این فرقه جدا میشدند لذا فرقه تصمیم گرفت باز برای حفظ تشکیلات خودگردان سر به بیابان بگذارد و در مانز در تپه ماهورها ساکن شود بقول معروف ارتش جوان تبدیل شده به باز نشسته های ارتش و به این ترتیب مانز یا نقطه تلاشی فرقه است یا جایی که یکی بعد از دیگری باید سر به خاک بگذارد.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

علی هاجری: فرقه رجوی ! از صدام حسین تا بن سلمان ، بولتون و ترامپ

گویا بولتون هم مثل آقای رجوی از عالم غیب خبر داشت که چه اتفاقاتی در راه است در آن ایام به یکباره  آقای رجوی بر صحبت بولتون سوار شد و چهار نعل تاخت و اعلام سین چهل کرد این به معنی در چهلمین سال رژیم سرنگون خواهد شد به چه شکل و ترتیب بماند ولی برای در زنجیر نگه داشتن نیروهای وارفته خود از همه تعهد گرفت بله این بگذشت تا اینکه ترامپ بر مسند قدرت نشست در آن زمان ترامپ دنبال تکمیل کابینه خود بود به خانه بولتون رفت در آن روزها مجاهدین فکر میکردند که بولتون وزیر خارجه خواهد شد و از قبل او به یک دریای دوغ خواهند رسید ولی به هر حال ترامپ او را به عنوان مشاور امنیتی خود منصوب کرد این بود که آب از لب و لوچه سران فرقه سرازیر شده بود و قند در دل حضرات آب شده بود که گویا جرقه و جنگ و سرنگونی در تقدیر است ، سران فرقه تا آنجا پیش رفته بودند که میگفتند نماینده خواهر مریم در کاخ سفید حضور دارد این بگذشت تا اینکه ترامپ او را هم مثل بقیه از کاخ سفید اخراج کرد ولی آیا فرقه رجوی صحبتی از این موضوع کردند خیر بعد از مدتی زهرا مریخی در نشستهایی که داشت گفت چند نفری سر موضوع بولتون سئوال داشتند ولی ما از کم وکیف آن با خبر نیستیم و قضیه را مسکوت نگه داشت بعد هم گفتند ما بند این فرد یا آن فرد نیستیم سازمان همیشه با “منطق انقلاب و کس نخارد پشت من ” حرکت کرده و میکنیم !!!
 فرقه رجوی ! از صدام حسین تا بن سلمان ، بولتون و ترامپ
علی هاجری، تیرانا ـ سایت نجات یافتگان از مجاهدین خلق در آلبانی ـ ایران آزادی ـ 11.02.2020
Rajavi-saddam
جان بولتون در زمان بوش پسر نماینده آمریکا در شورای امنیت  بود و در همان زمان بدنبال جنگ با ایران و یا بمباران بود تا اینکه بوش پسر او را برکنار کرد و کس دیگری را بجای او گمارد بعد از مدتی که شوهای فرقه رجوی در خارج رونق پیدا کرد و مشتی مزد بگیر از شرق و غرب عالم برای پول در مقابل تمجید از فرقه مجاهدین و رئیس جمهور آن هجوم آوردند به ناگاه آقای بولتون فرصت را غنیمت شمرد و خود را به فرانسه رساند تا از این خان یغما سهمی بدست آورد فرقه مجاهدین هم که از ماهیت ضد رژیمی بولتون خبر داشتند استقبال شایانی از او کردند و او را ترغیب به گفتن صحبت هایی میکردند که هیچ همخوانی با سیاست روز نداشت ،در میتینگهای فرقه گفت رژیم ایران چهل سالگی را جشن نخواهد گرفت گویا بولتون هم مثل آقای رجوی از عالم غیب خبر داشت که چه اتفاقاتی در راه است در آن ایام به یکباره  آقای رجوی بر صحبت بولتون سوار شد و چهار نعل تاخت و اعلام سین چهل کرد این به معنی در چهلمین سال رژیم سرنگون خواهد شد به چه شکل و ترتیب بماند ولی برای در زنجیر نگه داشتن نیروهای وارفته خود از همه تعهد گرفت بله این بگذشت تا اینکه ترامپ بر مسند قدرت نشست در آن زمان ترامپ دنبال تکمیل کابینه خود بود به خانه بولتون رفت در آن روزها مجاهدین فکر میکردند که بولتون وزیر خارجه خواهد شد و از قبل او به یک دریای دوغ خواهند رسید ولی به هر حال ترامپ او را به عنوان مشاور امنیتی خود منصوب کرد این بود که آب از لب و لوچه سران فرقه سرازیر شده بود و قند در دل حضرات آب شده بود که گویا جرقه و جنگ و سرنگونی در تقدیر است ، سران فرقه تا آنجا پیش رفته بودند که میگفتند نماینده خواهر مریم در کاخ سفید حضور دارد این بگذشت تا اینکه ترامپ او را هم مثل بقیه از کاخ سفید اخراج کرد ولی آیا فرقه رجوی صحبتی از این موضوع کردند خیر بعد از مدتی زهرا مریخی در نشستهایی که داشت گفت چند نفری سر موضوع بولتون سئوال داشتند ولی ما از کم وکیف آن با خبر نیستیم و قضیه را مسکوت نگه داشت بعد هم گفتند ما بند این فرد یا آن فرد نیستیم سازمان همیشه با “منطق انقلاب و کس نخارد پشت من ” حرکت کرده و میکنیم !!!براستی این بولتون چکار کرده بود که حتی ترامپ به او میگوید اگر میخواستم به حرفهای او عمل کنم تا الآن جنگ جهانی ششم را هم پشت سر گذاشته بودیم و حالا چه شده که بولتون کتاب مینویسد و در پی افشاگری علیه ترامپ میباشد ، بولتون خیال میکرد که موضع گیریها ترامپ علیه رژیم ایران راه به جنگ میبرد به همین خاطر شب و روز و به دستور اربابانش  در فرقه دنبال ترغیب  ترامپ برای جنگ با ایران بود ولی بیچاره نمیدانست که ترامپ مثل آن شخصی میباشد که در تاریکی از ترس سوت میزند ،به هرحال مثل همیشه سرمایه گذاری فرقه بجایی نرسید و همان اعتباری هم که بولتون داشت از دست رفت و بلا مصرف شد . اگر به قبل برگردیم خواهیم دید که تا بحال رجوی هرچه سرمایه گذاری کرده بر باد رفته از صدام گرفته تا کلینتون و مردم عراق و بولتون و شرکا و حتی خود ترامپ پس باید دید که اشکال در کجاست ؟
بله این خط و استراتژیست که بیش از چهل سال  است که در سراب و بیراهه در حرکت است ، خشت کجی است  از بدو تاسیس این سازمان گذاشته شده و همچنان این دیوار کج بالا رفته است.
—————————
Albania-Victims-of-MEK 2-260-410

بیانیه ایرانیان مقیم تیرانا، روشنگری نسبت به روش های پست و سخیف فرقه رجوی در آلبانی

 بدینوسیله من و تمام دوستان ساکن در تیرانا در پایان این افشا نامه اعلام می کنیم که : دست فرقه کاملا برای ما رو شده و هر اتفاقی و هر حرکت […]

sobhani-Firouzmand-goftegou- 260-410

وحشت مجاهدین از روشنگری اعضای جداشده در آلبانی در رسانه های بین المللی

اما پس از انتقال به آلبانی شرایط ساختار سازمان مجاهدین نسبت به اعضای سازمان نه تنها تغییر نکرده بلکه خشن تر از گذشته نیز شده است. جداشدگان از مجاهدین در […]

Albania-Victims of MEK 260-410

ابراز نگرانی و اعتراض اعضای جدا شده از مجاهدین به رییس جمهور آلبانی ـ توطئه فرقه مجاهدین علیه آقای احسان بیدی محکوم است

ما بطور قانونی وارد کشور شما شده وکاری بر خلاف قوانین انجام نداده و به رعایت قوانین ملتزم هستیم. به همین دلیل هم انتظار داریم با ما که سختی های زیادی […]

Albania-Mohammad Azim Mishmast_Shahin 260-410

محمد عظیم میش مست: بالاترین خطر برای فرقه مجاهدین در آلبانی شعله کشیدن عشق و عاطفه است ـ قسمت3

وقتی دیدند که من کوتاه بیا نیستم گفتن که چه چیزی عوض شده که تو بعد ازسالیان به فکر تماس باخانواده افتاده ای تهدیدات این کار را تو نمیدانی معلوم […]

Ali-Safavi-and-MEK-Fake-News 260-410

غلام رضا شکری: حرف های فرقه مجاهدین و آدم کش قهار علی صفوی مصرف داخلی دارد

روزگار به این منوال نمی ماند که همیشه جاسوس آمریکا  و عربها باشید روزی در  دادگاه باید بنشینید و محاکمه شوید . فعلا که قربانیان نجات یافته از فرقه مجاهدین خلق در آلبانی […]

Albania-RTV Nwes- nejatyaftegan az ferghe Mojahedin khalgh 260-410

تروریست کیست ؟ ما مزدور هستیم یا شما؟

فرقه مجاهدین خلق  آنقدر  بزدل است  که حتی جرات نمی کند حرفهای به اصطلاح رهبر پوشالی انقلاب نوین ایران را رسانه ای کند تا مشخص شود ما تروریست هستم یا او و فرقه […]

Albania-Gholamreza Shekari 260-410

غلامرضا شکری: وطن فروشی و جنگ افروزی رجوی

اما وقتی برنامه را دیدم متوجه شدم باز فرقه در مسیر جنگ افروزی، دروغهای دیگری  را علم کرده تا شاید بتواند برامپ را  راضی کند و اعلام جنگ و…!!!!!!!! میخ طویله  به نقل از رجوی ملعون.  حال راستش من ماندم این […]

malek beyt mashal 260-410

مالک بیت مشعل: خیمه شب بازی های فرقه مجاهدین چند 10 نفره شده اند

فرقه مجاهدین باز هم یک  تظاهرات ۱۰ و۲۰ نفره در آمریکا همراه با اجلاس عمومی سازمانملل متحد راه انداخته است که اتفاقا بر عکس دفعه های قبل نتوانسته در آمریکا تمشاچی اجاره ای […]

Mojahedin-Khalgh-az-tehran-ta-tirana-Hanifnejad-Saeed-Mohsen-Nikbin-Badizadegan-260-410

رحمان محمدیان: ۱۵ شهریور 1344 و رویکرد فرقه گرایی و تروریستی رجوی

این فرد یعنی مسعود رجوی با استفاده از فضای ایجاد شده بعد از انقلاب ضد سلطنتی مردم ایران و میل وافر جوانان به استقلال و رفاه اجتماعی انبوهی نیروهای جوان […]

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید