میلاد آریایی : بشکند دستی که نمک ندارد

2
1146

یک زمانی این جداشدگان از خدا بی‌خبر ما بر و بر جلوی ما ایستاده و با صدای بلند میگفتند – زمان به زیان شماست- ما قبول نمی کردیم آلان که راست اش نه تنها زمان که مکان هم به زیان ما شده است . زمان و مکان اتحاد کردند علیه ما بخدا، توافق هسته ای هم که بیاید رویش…

بشکند دستی که نمک ندارد

میلاد آریایی ـ 04.02.2015
واقعاً نمی‌دانی ما خیلی بد شانس ایم ، روی هر چیزی دست میگذاریم تو زرد از آب در می‌آید
یک نمونه زنده‌اش همین جریان ترور های توی فرانسه که حسابی عرصه را بر خواهر مریم باز کرده ولی حضور صدها پلیس آنرا تنگ کرده ، حالا خدا را شکر یک تظاهراتی گذاشتند اون وسط خواهر مریم هم خودش را جا کرد که بیشتر از این روی ما حساس نشوند چون ما آمدیم با سلام و صلوات از گروه داعش به عنوان قیام دهقانان و عشایر غیور و مردمی دفاع کردیم حالا جرأت نداریم سرمان را بگریم بالا بگیم ما بودیم ، می‌بینی چه کرده‌ایم با خودمان !؟
این‌ها داعشی ها را میگویم از دایناسورها هم وحشی ترند ولی خوب چه می‌شود کرد؟ در زمانی که – برادر مسعود – این چنین دست اش توی پوست گردو گیر کرده است خوب به نظرم به هر خس و خاشاکی آویزان شدن بدور از فایده نیست.
این هم که دیدید چه شد یک دنیایی علیه آن‌ها بر خواستند فقط توی همین پاریس 3 میلیون نفر علیه ترور و تروریسم راه پیمایی کردند شوخی نیست ، خوب این همان جایی است که خواهر مریم به عنوان رئیس جمهور مقاومت سالهاست حضور داشته ولی دریغ از آنکه کسی برایش تره خورد کند ، خوب میدانید این یعنی چه ؟
یعنی اینکه ما عراق را که از دست دادیم هیچ ، … فرانسه را هم داریم از دست میدهیم . آلان فرانسه تا حالا همینطوری و زیر سیبلی حضور ما را پذیرفته و صدایش هم در نمی‌آمد و انگار نه انگار که ما در لیست گروههای تروریستی نام مان آن بالا تابلو شده بود و به روی مبارک اش هم نمی‌آورد ولی هر چیزی یک زمانی دارد یک نقطه پایانی دارد .
آلان که فقط 500 پلیس مدرسه‌ها یهودی‌ها را کنترل میکنند و همین مقدار هم تقریباً ضریب امنیتی شان را بالا برده‌اند چطور ما میتوانیم برویم و یواشکی از قبرستان گل بدزدیم و ببریم اورسورآواز و بگذاریم جلوی تریبونخواهر مریم و عکس بگیریم و باقی قضایا ؟ یک قدری ای هواداران سازمان به خود آید این‌ها همه‌اش نمونه است که اصل موضوع را بفهمید !
به هر صورت پیش‌بینی و تحلیل من از آینده به عنوان یک هوادار که تاکنون همه چیز را بو کشیده و فهمیده و بخاطر همین هم بود که عراق نرفته و دم لای تله نداده است بسیار تنگ و تاریک است و جاده ها چه بسا باریک
یک زمانی این جداشدگان از خدا بی‌خبر ما بر و بر جلوی ما ایستاده و با صدای بلند میگفتند – زمان به زیان شماست- ما قبول نمی کردیم آلان که راست اش نه تنها زمان که مکان هم به زیان ما شده است . زمان و مکان اتحاد کردند علیه ما بخدا، توافق هسته ای هم که بیاید رویش ، می‌شود راه بند نوین استراتژیکی و خیلی جدید انقلاب که یکبار مفصل هشدارش را داده بودم.
به هر صورت بالا رفتن ضریب امنیتی ضربان قلب خواهر مریم را بالا میبرد ، ضربان قلب بالای خواهر مریم ، فشار برادر را بال میبرد واو هم که بیچاره همه امید اش شده این ور آب و تحرکات خواهر مریم و این‌ها ربط دارند همه به هم بخدا . البته خدا خودش به خیر کند کاش برادر بود و خودش کاری میکرد که متأسفانه او هم نیست و به نظر میرسد با این اوضاع حالا حالا ها آفتابی نمی شود.
جدا من بوی خوشی از این حوادث به مشام ام نمی‌رسد تحلیل‌های مرا هر کی شنیده بعدش بهش رسیده حالا این بود از ما گفتن تا که چه به نظر افتد
همیشه شاد و گوش به زنگ باشید
میلاد آریایی

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید