میلاد آریایی: گزارش به مقاومت و شورا

0
807

من دلسوزانه به رهبری مقاومت عرض کنم اشرف و لیبرتی و تیرانای آلبانی را فراموش کنید بیایید ببینید اروپا بخصوص در این استکهلم خودمان که من از نزدیک شاهدش هستم چه خبر است. هواداران پرکنده و پراکنده !! شده اند و با خبر هایی که وقت و بی وقت شورای رهبری ما را از خواب بیدار میکند و …

گزارش به مقاومت و شورا
میلاد آریایی ـ 02 مارس 2015 داستان – نان بیار کباب ببر- را حتما شنیده اید. این داستان سرگذشت دوستان هواداری است که هم آلان در سوئد و استکهلم و اقصی نقاط اروپا از سر و کول هم بالا میروند و برای اینکه بی سر وصدا فلنگ مقاومت را ببندند و پیوند انقلابی خود را با مقاومت سراسری قطع کنند ضمن سبقت از یکدیگر در اتوبان مقاومت برای هم لایی !! هم میکشند.
من دلسوزانه به رهبری مقاومت عرض کنم اشرف و لیبرتی و تیرانای آلبانی را فراموش کنید بیایید ببینید اروپا بخصوص در این استکهلم خودمان که من از نزدیک شاهدش هستم چه خبر است.
هواداران پرکنده و پراکنده !! شده اند و با خبر هایی که وقت و بی وقت شورای رهبری ما را از خواب بیدار میکند و اوقات اش را مثل سک میکند و بعدش صد البته به گوش ما میرسد بعضی ها را به عرش هپروت و بعضی ها را به فرش جنون رسانده است.
خلاصه جونم براتون بگه شما در عراق و پاریس سرگرم برنامه ریزی انقلابی برای کنفرانس های ضد اتمی و آنچنانی هستید و برای ملاقات با نمایندگان پیر و سالخورده و از کار افتاده آمریکایی چه زحماتی که نمی کشید ، من همه را میدانم.
ولی کنار دست تان هواداران شما که روزی شیشه ها می شکستند و صندلی ها را در تجمعات ( غیر مجاهد ) بر سر صاحبان شان خرد میکردند با تب و فشار خون بالا ، گوشه ای خزیده و سالیان آخر عمری را با سری کچل و سبیل سیاه و سفید که مانند جوجه تیغی سر برکشیده اند همگان را آزار داده و یواشکی حتی لجن پراکنی علیه مقاومت و برادر و خواهر میکنند والله ، بالله درست نیست.
کمی هم به اطراف خود بنگرید درست است که این بخت برگشتگان به مانند نمایندگان مفت خور آمریکایی مطایی برای عرضه به شما ندارند ولی این افسردگان سالیان را زیر علم شما سینه زدند و برای حسین حسین گفتن شما چه گریه ها که نکردند خدا را خوش نمی آید با آنان چنین رفتار شود.
اینکه گفتم – نان بیار کباب ببر… به همین جهت است که آنان خودشان میدانند عمر از دست رفته چگونه کباب شان کرده است و نان مقاومت آلان – هم آلان مورد نیاز است که بایست به دادشان برسد منظورم از نان مقاومت هم که میدانید چی هست سر بسته بگویم همان کاری که از ابتدا برای شورایی ها انجام داده و پول تو جیبی ماهانه برایشان در نظر داشتید این پول را جایی خرج کنید که کارایی داشته باشد.
به هر صورت به عنوان یک هوادار همیشه درگیر ولی هوشیار خواستم شرایط بیرونی را برای شما کمی توضیح دهم و قطعا میدانم با تدابیری که رهبری در سر دارد آشی برای انان خواهید پخت که یک وجب رویش روغن بسته باشد . دست مریزاد برادر!!
سپاسگزار

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید