ایران قلم: حضور فرمانده لشکر فدایی مسعود رجوی در آلمان، تهدیدی برای دمکراسی است

0
1178

حضور فرمانده لشکر فدایی مسعود رجوی در آلمان، تهدیدی برای دمکراسی است

ما لازم می دانیم به حضور  همسر رهبری فرقه مجاهدین یعنی مریم رجوی در برلین هشدار دهیم، چرا که  مریم رجوی شریک جرم مسعود رجوی است. همین چندی پیش بود که رهبر فرقه مجاهدین خلق، مسعود رجوی ، در تاریخ اول نوامبر 2014 در یک پیام صوتی با صدای خودش منتقدین خود در اروپا را تهدید به قتل کرد و به لشکر فدایی خود بر این امر فرمان داد و تاکید کرد و مریم رجوی فرمانده این لشگر فدایی در اروپا است . بنابراین ما با توجه به تحریبات و شناخت خودمان از مجاهدین خلق و رهبری آن تاکید می کنیم که با این فرقه و رهبری آن نباید مماشات کرد.

امیدواریم سفر مریم رجوی به برلین با هوشیاری مقامات آلمان منتفی گردد
مریم رجوی شریک جرم مسعود رجوی است
مریم رجوی فرمانده لشکر فدایی مسعود رجوی برای ترور هست

تحریریه ایران قلم  ـ 02 مارس 2015    براساس اخبار دریافت شده از سایت های اینترنتی فرقه مجاهدین قصد دارند در چند روز آینده گردهمایی را در برلین برگزار کند و در همین ارتباط قرار است مریم رجوی نیز برای گرم کردن این خیمه شب بازی به برلین برود.
جدا از جنبه های تبلیغاتی این موضوع برای فرقه مجاهدین، به نظر می رسد که رهبری فرقه برای خروج از بن بستی که در عراق گرفتار شده ،  در صدد برآمده است تا با شانتاز تبلیغاتی وضعیت پیش آمده را جبران کند.
از سوی دیگر نفس حضور رهبر یک فرقه تروریستی در آلمان ، اگر چه بر روی کاغذ از لیست گروه های تروریستی طبقه بندی شده خارج شده باشد ، تاسف برانگیز است و در عین حال تهدید و خدشه ای بر دمکراسی حاکم بر کشور آلمان می باشد، چرا که مریم رجوی قصد دارد با این حضور تبلیغاتی و پر خرج در آلمان کماکان توجه  افکار عمومی را برای اسارت هر چه بیشر قربانیان و اسیران این فرقه در عراق و کمپ لیبرتی جلب کند. مجاهدینی که مریم رجوی آنها را نمایندگی می کند فجایع بسیاری تا کنون در داخل عراق و خارج از عراق و بطور مشخص خودسوزی های 17 ژوئن 2003 را در خیابان های پاریس آفریده است.
ما لازم می دانیم به حضور مجاهدین و همسر رهبری فرقه مجاهدین یعنی مریم رجوی در برلین هشدار دهیم، چرا که  مریم رجوی شریک جرم مسعود رجوی است. همین چندی پیش بود که رهبر فرقه مجاهدین خلق، مسعود رجوی ، در تاریخ اول نوامبر 2014 در یک پیام صوتی با صدای خودش منتقدین خود در اروپا را تهدید به قتل کرد و به لشگر فدایی خود بر این امر فرمان داد و تاکید کرد و مریم رجوی فرمانده این لشکر  فدایی در اروپا است . بنابراین ما با توجه به تحریبات و شناخت خودمان از مجاهدین خلق و رهبری آن تاکید می کنیم که با این فرقه و رهبری آن نباید مماشات کرد.
ما اگر چه مطمئن هستیم که شرکت کنندگان در برنامه های تبلیغاتی فرقه مجاهدین و مریم رجوی ، تنها چند پارلمانتر محدود یا بازنشسته می باشند، اما نباید فراموش کرد که در همین کشور آلمان که قرار است رهبر تروریست فرقه مجاهدین اکنون مورد استقبال قرار گیرد، چند سال پیش مطبوعات راجع به دزدی مجاهدین و سوءاستفاده از سرمایه شهروندان آلمانی بنام کودکان چه پولهای هنگفتی به جیب زدند و افتضاحی را برای دست اندر کاران آلمانی که به سهل انکاری متهم شده بودند، ببار آورد. جالب این است که مریم رجوی این جلسه را با نام ” برای تحمل و برابری – علیه اصول گرایی و زن ستیزی” نام گذاری کرده است ، این در حالیست که زنان در درون تشکیلات فرقه مجاهدین از حق ازدواج محروم هستند، حق انتخاب پوشش ندارندو همه باید لباس یک شکل و یک رنگ بپوشند، هیچ زنی نباید با مردی در یک محل تنها باشد، هیچ زنی حق ارتباط با حتی خویشاوندان خود در درون تشکیلات ندارد و … بسیاری از حقوق اولیه دیگر.
شرکت کنندگان محدود آلمانی برای جلسه این رهبر تروریست های ایرانی باید مطلع باشند یا باید دوباره به آنها یادآوری کرد که خانم رجوی شریک جرم مسعود رجوی می باشد. او دستور آتش سوزی اعضای سازمانش را در اعتراض به دستگیری خود در 17 ژوئن 2003 صادر نمود و باعث ترس و وحشت عابرین از این همه وحشی گری گردید.
تصور می شود که  رفتار بعضی از سیاستمداران آلمانی موجب اسارت بیشتر اعضای مجاهدین در عراق شود، افرادی که چند دهه در حصارهای ذهنی و فیزیکی اسیر می باشند و از ابتدایی ترین حقوق اولیه خود با خبر نیستند. همچنین می توان حدس زد که برای بهبود دمکراسی در ایران نیز دادن چراغ سبز به رهبر یک فرقه تروریستی نه تنها تاثیر مثبتی نخواهد داشت، بلکه با بودن رجوی در برلین که در سرسپردگی به دیکتاتورهای منطقه خاورمیانه و استبداد در درون تشکیلات خود به بدنامی معروف هستند، بر این موضوع نیز تاثیر منفی خواهد گذاشت. بنابراین ما همچنان امیدوار هستیم که سفر مریم رجوی به برلین با درایت و هوشیاری مقامات مسئول دولت فدرال آلمان منتفی گردد.

Maryam-Rajaviontank

zan-MKO_Women_5

khodsoozi9

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید