مصاحبه مهدی سجودی با آقای میرباقر صداقی …

0
1890

ترور و وحشتی را که فرقه رجوی در ۳۰ خرداد ۶۰ راه انداخت در بین مردم ایران هیچ مقبولیتی نداشت و ندارد . بیش از ده سال است که فرقه رجوی شوی ویلپنت پاریس را تکرار می کند اما به اندازه سر سوزنی از این نمایشات طرفی نبسته است . خوشبختانه به یمن آگاهی مردم همه این فرقه را مسخره می کنند ، همه سوال می کنند چرا در نمایشات و تجمءگات این فرقه از افغان ها و آفریقایی ها استفاده می شود و چرا مردم ایران در کنار آنها نیستند .

مصاحبه مهدی سجودی با آقای میرباقر صداقی در حاشیه آکسیون پاریس

15.06.2015

مهدی سجودی: با تشکر از شما آقای صداقی برای شرکت در این مصاحبه . ممکن است  اهداف خودتان را  از شرکت در آکسیون پاریس بیان کنید؟

میرباقر صداقی : فرقه رجوی هرسال در ماه ژوئن در آستانه ۳۰ خرداد با اجاره کردن تعدادی سخنران اجنبی و جنگ طلب و اجاره تعدادی سیاهی لشگر از دانشجویان و پناهندگان ساندیس خور می خواهد نشان دهد که مشروعیت دارد و از طرف دیگر فرقه رجوی در سخنرانیهای دیکته شده در این نمایشات وانمود می کند که گویی این تجمعات جان ساکنان لیبرتی در عراق را حفظ خواهد کرد و نوک پیکان مبارزه مردم ایران در عراق و در لمپ لیبرتی است . آنها به دروغ می خواهند این ذهنیت را القا کنند که اعضای به گروگان گرفته شده این فرقه توسط رهبری در عراق ، مبارزه می کنند در حالی که همه ما خوب می دانیم که این اعضا در عراق با اوهامات ذهنی که فرقه به آنها دیکته می کند می جنگند . سالهاست که جنگ در عراق تعطیل است و اعضای ممنوع الملاقاتی این فرقه در گرداب و منجلاب عراق جانشان در خطر است و اگر اقدام عاجلی صورت نگیرد همه این اعضای نگون بخت در عراق تلف خواهند شد و این خیانت بزرگی است در حق حفظ جان اعضا .

مهدی سجودی: آیا سازمان مجاهدین با گرامیداشت سالگرد آغاز ترور و خشونت  می خواهد پیام خاصی را منتقل کند ؟

میرباقر صداقی : ترور و وحشتی را که فرقه رجوی در ۳۰ خرداد ۶۰ راه انداخت در بین مردم ایران هیچ مقبولیتی نداشت و ندارد . بیش از ده سال است که فرقه رجوی شوی ویلپنت پاریس را تکرار می کند اما به اندازه سر سوزنی از این نمایشات طرفی نبسته است . خوشبختانه به یمن آگاهی مردم همه این فرقه را مسخره می کنند ، همه سوال می کنند چرا در نمایشات و تجمءگات این فرقه از افغان ها و آفریقایی ها استفاده می شود و چرا مردم ایران در کنار آنها نیستند .

مهدی سجودی : آیا سازمان مجاهدین همچنان در عراق خواهد ماند ؟ چرا این سازمان از عراق خارج نمی شود ؟ انگیزه رهبران این سازمان چیست ؟

میرباقر صداقی : طبق قانون عراق این فرقه باید عراق را تا امروز ترک می کرد اما مسعود رجوی با شانتاژ تا به امروز توانسته بیشتر نیروهایش را در عراق قفل کند اما این سیاست تا ابد جواب نخواهد داد لاجرم تمامی اعضا از عراق خارج خواهند شد . خروج تدریجی نیروها از عراق و رفتن به آلبانی گواه ساده ای بر فروپاشی تشکیلات است . مسعود رجوی و تمامی سران ، در این فرقه تا فرق سر آلوده به فساد اخلاقی هستند . شما شاهد افشاگری زنان جداشده از این فرقه بودید که چگونه مسعود رجوی به این زنان با بهانه رقص رهایی و ایدئولوژیکی تجاوز کرده است . شما حتی گزارشات اعضای منتقد و ناراضی در درون تشکیلات را شنیده اید که چگونه تحت شکنجه قرار گرفته اند و تعدادی از آنها زیر شکنجه کشته شده اند . مسعود رجوی از ترس افشاشدن این همه فساد اخلاقی و جنایت نمیخواهد اعضا از عراق خارج شوند .

مهدی سجودی : آقای صداقی ! در این شرایط وضعیت اعضای سازمان و قربانیان در آلبانی را چگونه ارزیابی می کنید ؟

میرباقر صداقی : هرچند این قربانیان در آلبانی هم مثل تمام اعضای قربانی در عراق تمامی سرمایه هایشان از جمله جوانی و عمرشان را باخته اند اما از لحاظ کمی و هم کیفی با اعضای گرفتار در عراق فرق میکند بنا به اخبار موثقی که شنیده ام تعداد زیادی از اعضای جوان که امید بیشتری به زندگی داشته اند از این فرقه جدا شده اند و انجمن نجات یافتگان در آلبانی را تشکیل داده اند و این نیروی محرکی شده تا این دوستان با پشت کاری و با کمک اعضای جداشده و منتقد قدیمی و با تجربه ،اختناق حاکم بر تشکیلات فرقه رجوی را هر چه بیشتر بشکنند و راه خروج را باز کنند .

مهدی سجودی : آیا اینکه مسعود رجوی و مریم رجوی می خواهند آلبانی را مثل قلعه اشرف کنند چقدر به واقعیت می تواند نزدیک باشد ؟

میرباقر صداقی: فرقه رجوی در محیط بسته وا با حمایت صدام و نیروی استخبارات عراق توان حفظ قلعه اشرف را داشت  در تجربه اشرف فروپاشید . مسعود رجوی شعار می داد اگر اشرف بایستد جهان نیز پشت سر آنها خواهد ایستاد اما چنین نشد . قلعه اشرف در مقابل دنیای آزاد و آزادی شکست خورد و فروپاشید .

مهدی سجودی: با تشکر ، برای شما و سایر عزیزان در  انجمن ستارگان در سوئیس آرزوی سلامتی می کنیم.

میر باقر صداقی : من هم متشکرم

DSC01821DSC01819

13juni2015-913 juni 2015-3

DSC01834DSC01831

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید