دو مطلب از کانون وبلاگ نویسان: فوائد اخراج از عراق و ترس مجاهدین

0
653

فوائد اخراج از عراق و ترس مجاهدین (+عجب شباهتی)

کانون وبلاگ نویسان مستقل ایرانی، بیست و هفتم دسامبر ۲۰۱۵:… در خبرها بود که گروه داعش توافق کرده که از حومه دمشق (اردوگاه یرموک ) به رقه بروند این انتقال با نظارت سازمان ملل انجام میشود . نمیدانم که آنها در محل فعلی خود شعار کوهها اگر بجنبند ما جم نخواهیم خورد را میداده اند یا نه و نمیدانم که شباهت این انتقال با تخلیه اشرف تصادفی است یا کار سازمان ملل برای محو گروههای تروریستی ولی اینجا …

هراس مجاهدین خلق از چیست؟

فوائد اخراج از غراق

لینک به منبع

کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان اعلام کرد که روند اخراج فرقه رجوی از خاک عراق شدت گرفته است . این خبر پایان همه تلاش و تقلاهای این فرقه و به نوعی مرگ ایدیولوژیک آن محسوب میشود .

مجاهدین

فضای محصور برای بقای فرقه را از دست میدهند . خاکی که به لحاظ نظامی (همجواری با خاک وطن )و نیز به لحاظ عقیدتی (خاک امامان شیعه ) و بلحاظ همدستی ( حزب بعث و داعش و کشورهای کمک کننده ) برایشان مهم بود از دست میدهند . شعارهای سرنگونی وفلسفه هم پیمانی با صدام و نیز شعار مسعود رجوی هنگام حرکت به زیر قبای صدام که گفت میروم که آتش برافروزم در کوهستانها و نیز گفت مقصد بعدی تهران است .همه و همه پوچی خود را به تمسخر بار ترین وضع نشان میدهند.

افراد

اسیر امکان ارتباط با جهان واقعی را بر خلاف میل سازمان پیدا میکنند.

فعالیت های ضد انسانی ٫ پولشویی و ..آنها بیشتر در دید قرار گرفته و مجبور به پاسخگویی بیشتری خواهند بود .امکان ارتباط بین خانواده ها و اعضای گرفتار فراهم میشود.

ومهمتر از همه امکان رهایی اعضای اسیر فراهم خواهد شد . این تمام خوشحالی ما وعزای رهبری فرقه است. مراقب باید بودکه چگونه میخواهند به انقیاد و بردگی اعضا ادامه دهند . ما البته نخواهیم گذاشت.

عجب شباهتی و عجیب حکایتی

لینک به منبع

مریم رجوی البغدادی مجاهدین خلق

بعضی در تمجید مجاهدین خلق و در پاسخ فرقه بودن و خشونت و ترور و همه و همه برای تطهیرش میگویند هر بدی داشته باشد ولی تشکیلات منسجمی دارد , یا میگویند با این اعضای جان برکفی که دارد … ویا در اظهار لطف میگویند هرچه باشد تنها گروهی است که برعلیه جمهوری اسلامی در حال جنگ است .

البته این اظهارات را خود مجاهدین دامن میزنند تا گندشان را بپوشانند و عده ای سطحی نگر را به دفاع از خود وادار کنند وگرنه همه این محاسنی که برای خود میشمارند را داعش بیشتر دارد و عجیب اینکه هر دو مدعی حکومت و دولت هستند و رهبران هردو مفقود الاثر وهردو پول بیشمار از پشتیبانان مالی خود میگیرند والبته در همه اینها جربزه و لیاقت داعش از مجاهدین بیشتر هم بوده و اربابانشان به یقین از آنها راضی ترند .

حتی اعضای داعش هم راضی ترند , جهاد نکاح در داخل فرقه رجوی گویا فقط مختص رهبری ان است و بس و حتی توان عضوگیری داعش هم بسا بیشتر از این فرقه است این را گفتیم چرا که توان جذب را هم از محاسن خودشان میدانند به هر حال حکایت این تشابه عجیب و غریب که در عراق و سوریه در نقطه تماس قرار میگیرد به همین جاها ختم نمیشود .

در خبرها بود که گروه داعش توافق کرده که از حومه دمشق (اردوگاه یرموک ) به رقه بروند این انتقال با نظارت سازمان ملل انجام میشود . نمیدانم که آنها در محل فعلی خود شعار کوهها اگر بجنبند ما جم نخواهیم خورد را میداده اند یا نه و نمیدانم که شباهت این انتقال با تخلیه اشرف تصادفی است یا کار سازمان ملل برای محو گروههای تروریستی ولی اینجا هم باز داعش جلوتر از مجاهدین است تعداد تقریبا همان است اما آنها توانسته اند به سازمان ملل بقبولانند که در انتقال به لیبرتی ( رقه ) سلاحهای شخصی خود را نیز همراه ببرند اما مجاهدین با سیاستهای رهبرش خیلی قبل تر از این حرفها خودش سلاحها را تحویل داد و سعی کرد به خدمت آمریکایی ها در آید . آنها با خانوادهایشان حرکت میکنند یعنی برخلاف مجاهدین با زن و زندگی هم میتوانند بجنگند , کاری که مجاهدین بخاطرش طلاق و غسل هفتگی و انقلاب ایدئولوژیک را راه انداختند و البته همه و همه دود شد و به هوا رفت .

باید منتظر یکسانی سر انجام این دو فرقه ماند.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید