ایران قلم:این همه صدام حسین در “جوار خاک میهن” برایتان بشگن زد، به جایی رسیدید که الان از فرنگ برسید؟

0
2700

” بشکن زدن ” که چیزی نیست، اگر ترامپ ، با دست های خودش صدام حسین را از قبر در بیاورد و به همراه ترکی فیصل و جولیانی و جنابعالی به رقص عربی هم مشغول شود، باز هم آبی برای فرقه مجاهدین گرم نخواهد شد. در بهترین وضعیت شما از یک مزدور  و آلت دست دون پایه فراتر نخواهید رفت. در ضمن   فراموش نکنید که ” مرحوم مسعود رجوی ” را هم برای این رقص بشکن زنی زنده کنید. خوب نیست شما به تنهایی در این رقص بشکن زنی با نامحرم مشارکت داشته باشید. نکته آخر: شما این همه صدام حسین در ” جوار خاک میهن ” برایتان بشگن زد ، به جایی رسیدید که الان از فرنگ به جایی برسید؟

مریم رجوی: جولیانی به من گفت که ترامپ می خواد  بشکن بزنه

این همه صدام حسین در ” جوار خاک میهن ” برایتان بشگن زد ، به جایی رسیدید که الان از فرنگ به جایی برسید؟

11.11.2016 ـ ایران قلم

فرقه مجاهدین خلق  تا  قبل از اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا مدعی بود خانم هیلاری کلینتون برنده این انتخابات و رئیس جمهور آینده این کشور خواهد بود و در وصفش نوشته بود که کلینتون لباس تروریستی را از تن ما در آورد. خودتان بخوانید:

” … انچه که کابینه احتمالى هیلرى کلینتون را از تمام دولتهاى امریکا در بعد از انقلاب ۵٧ ایران، متمایز میکند پتانسیل تاثیرپذیرى آن در جهت ارتقاء روابطش با مقاومت و اپوزیسیون دمکراتیک مردم ایران است. چنین رویکردى به مقاومت مردمى، بیش از هر سیاست فرضى دیگر امریکا، به ورود کیفى عنصر اجتماعى در صحنه ایران و تسریع سرنگونى رژیم کمک خواهد کرد. ورود به حیطه ممنوعه ایجاد و ارتقاء روابط رسمى با مقاومت مردم ایران- “نا خواسته”، در روز ٢٨ سپتامبر ٢٠١٢ توسط خود خانم کلینتون با خارج کردن مقاومت از لیست تروریستى کلید خورد. از این زاویه، کابینه احتمالى کلینتون داراى بهترین شناخت تاریخى، آمادگى ذهنى، و قدرت تصمیم گیرى براى اتخاذ “به خواسته” چنین سیاست مسئول و راه گشایانه در قبال مردم و مقاومت ایران میباشد. تبیین چنین سیاستى توسط اولین زن رئیس جمهور امریکا در قبال اپوزیسیون ایران که توسط یک زن رهبرى میشود از ویژگى هاى تاریخى چنین سیاستى میباشد… “

http://aftabkaran.com/maghale.php?id=5834

حتما خواندید و ملاحظه کردید که فرقه مجاهدین چه می گفته است، اما درست 24 ساعت بعد از اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهری آمریکا  و پیروزی دونالد ترامپ  در یک چرخش 180 درجه ای ، مریم رجوی مدعی شد که جولیانی عزیز به وی گفته است که ترامپ می خواهد برایش بشگن بزند. حتما تعجب می کنید. اما ماجرا چیست؟ باز رسانه های وابسته به فرقه مجاهدین به نقل از فاکس نیوز و جولیانی شهردار سابق نیویورک نوشته اند:

” شبکه تلویزیونی فاکس نیوز در یکی از میان برنامه های تبلیغاتی امروز صبح خود گفت:« ایران مفاد توافق هسته ای را نقض کرده است. براساس گزارش سازمان ملل متحد، ایران از حد مشخص شده برای ذخایر اب سنگین خود فراتر رفته است.  در هیمن حال شهردار سابق نیویورک گفت ترامپ می تواند به سادگی یک بشکن زدن ، برجام را باطل کند.”

http://aftabkaran.com/akhbar.php?id=32220

در هر صورت محض اطلاع  مریم رجوی به یادآوری می کنیم که ” بشکن زدن ” که چیزی نیست، اگر ترامپ ، با دست های خودش صدام حسین را از قبر در بیاورد و به همراه ترکی فیصل و جولیانی و جنابعالی به رقص عربی هم مشغول شود، باز هم آبی برای فرقه مجاهدین گرم نخواهد شد. در بهترین وضعیت شما از یک مزدور  و آلت دست دون پایه فراتر نخواهید رفت. در ضمن   فراموش نکنید که ” مرحوم مسعود رجوی ” را هم برای این رقص بشکن زنی زنده کنید. خوب نیست شما به تنهایی در این رقص بشکن زنی با نامحرم مشارکت داشته باشید. نکته آخر: شما این همه صدام حسین در ” جوار خاک میهن ” برایتان بشگن زد ، به جایی رسیدید که الان از فرنگ به جایی برسید؟

maryam-rajavi-giuliani

kanooeghalam

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید