درمقابل اقتدای رحویه به جان مک کین ، دیگران چه مطرح میکنند!

0
535

آیا جان مک کین وباند حقیر رجوی – بمثابه کاسه ی داغ تر از آش-  از چنین سیستمی دفاع میکنند  که این فاصله ی وحشتناک وبی نظیر طبقاتی را بوجود  آورده و آنها حاضرند که جهانی را برای حفظ این تعادل؟! به آتش کشند؟؟!! سیستمی که جان مک کین ورجویه کارگزار آن هستند وصاحبان اصلی سیستم که همان ثروتمندان باشند ، آنرا خطرناک میدانند وبدین ترتیب نشان داده میشود که ارباب پذیرفته ونوکر نمی پذیرد؟! آیا جان مک کین و فرقه ی رجویه میخواهند این سیستم حفظ شود؟!

درمقابل اقتدای رحویه به جان مک کین ، دیگران  چه مطرح میکنند!

ارسالی از طرف آقای صابر ـ با تشکر از ایشان ـ 22.01.2017

سه شنبه 28دی ماه 1395

باند رجوی دراقتدای کامل به جان مک کین خونخوار – شخصیت نامتعادلی که درایام کارزار انتخاباتی اش در 8سال پیش، اصلاح ” بامب ، بامب ” را درمورد ایران بکار برد – دوباره سخنان نفرت انگیز این سناتور آمریکائی را نقل کرده است:

” در جلسه استماع کمیته نیروهای مسلح سنای آمریکا، سناتور جان مک‌کین رئیس این کمیته نسبت به گسترش دخالتهای شریرانه رژیم ایران هشدار داد… خلاصه این‌که بسیاری فراموش کرده‌اند داشتن قدرت و توان نظامی ضروری است چرا که در سراسر جهان این برداشت وجود دارد که آمریکا ضعیف و منحرف شده است. این وضعیت فقط دشمنان ما را تحریک می‌کند تا نظم کنونی جهانی را به چالش بکشند”.

بدون توجه به رویاهای شما جان مک کین ها وگروه رحویه ،  ملت آمریکا درزمان زمام داری جلادانی مانند مک کین وعوام فریبانی مثل اوباما و خونخوارانی مثل بوش پسر و … که جان مک کین همواره بعنوان پادوهای ثزوتمندان جزو مدیران جامعه ی آمریکا بودند، 20 تریلیون دلار مقروض شده وزیر ساخت هایش فرسوده گردیده  و ….

آیا بودجه ی نظامی 1تریلیون دلاری آمریکا را که 8برابر بودجه ی نظامی روسیه بوده وتقریبا نصف بودجه ی نظامی تمامی جهان است ، کافی نمیدانید؟!

اگر این بودجه ی نظامی که میتواند جهانی را ازفقر وگرسنگی نجات دهد ، کفاف نمیدهد، مشکل درجای دیگری است و بهتر است عقل تان را جمع کرده ومشکل را درجای دیگر ی جستجو کنید!

مثلا بپذیرید که بنگاه خبر پراکنی  بی بی سی خودتان – که این روزها بنفع جنگ طلبی های اوباما بطور تمام قد وارد میدان شده – شب گذشته خبر داد که 8 نفر ازاهالی جهان ( 6نفر از آمریکا، یکی ازاروپا ویکی از مکزیک ) ثروتی معادل 5/3  میلیارد نفر قسمت فقیر جهان ( نصف مردم جهان) دارند!

حتی بعضی ازاین ثروتمندان پای تلویزیون حاضر شده وگفتند که دلیل این کار ، عدم اخذ مالیات ازثروتمندان است و واقعیت این است که درمقایسه با درآمدها، مالیات طبقات فرودست جامعه  خیلی بیشترازثروتمندان است واین امر ناهنجاری های بزرگ اجتماعی زا تولید کرده وخواهد کرد که درتحلیل نهائی بنفع هیچکس نیست !

آیا جان مک کین وباند حقیر رجوی – بمثابه کاسه ی داغ تر از آش-  از چنین سیستمی دفاع میکنند  که این فاصله ی وحشتناک وبی نظیر طبقاتی را بوجود  آورده و آنها حاضرند که جهانی را برای حفظ این تعادل؟! به آتش کشند؟؟!!

سیستمی که جان مک کین ورجویه کارگزار آن هستند وصاحبان اصلی سیستم که همان ثروتمندان باشند ، آنرا خطرناک میدانند وبدین ترتیب نشان داده میشود که ارباب پذیرفته ونوکر نمی پذیرد؟!

آیا جان مک کین و فرقه ی رجویه میخواهند این سیستم حفظ شود؟!

رجوی ها به نقل از این سرهنگ خلبان قاتل ویتنام و یکی از شرکت کنندگان اصلی درکودتای نئونازیستی اکراین، تاسیس گروه های سلفی و …، چنین مینویسند:

” داعش عارضه‌یی از این بی‌نظمی است، در حالی که جاه‌طلبی برنامه اتمی رژیم ایران به تعویق افتاده ولی متوقف نشده، این رژیم به گسترش دخالت شریرانه خود ادامه می‌دهد. این دخالت از سوریه تا عراق و تا یمن گسترش یافته است”.

اینجانب درمورد علل وعوامل تاسیس داعش به کرات سخن گفته ام وبنابراین این بار برای تنوع هم که شده ، نوشته هایی چند ازدیگران نقل کرده و این بار، بی طرفی خود را درجنگ همه برعلیه همه یا جنگ بی پایان که جان مک کین بنوعی بدان ها پرداخته ، حفظ کنم:

“کاخ سفید در بیانیه ای به مناسبت یک سالگی اجرای برجام گفت که توافق هسته ای آمریکا و جهان را امن تر کرده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از جام جم آنلاین، کاخ سفید در بیانیه‌ای به مناسبت یک سالگی برجام تاکید کرد که ایران به تعهدات خود براساس توافق عمل کرده است. در این بیانیه آمده است؛ برجام برنامه هسته ای ایران را به عقب رانده است و به طور قابل توجهی از دستیابی ایران به سلاح اتمی جلوگیری کرده است. کاخ سفید در بخش دیگری از این بیانیه تصریح کرده که برجام توافقی صرفاً بین ایران و آمریکا نیست. در این بیانیه آمده است: «ایالات متحده بایستی به خاطر داشته باشد که این توافق محصول سال‌ها تلاش است و توافقی بین قدرت‌های جهانی است، نه صرفاً بین ایران و آمریکا.» کاخ سفید، به علاوه تصریح کرده که توافق هسته‌ای با ایران را بایستی در برابر دیگر گزینه‌های موجود مورد ارزشیابی قرار داد. «راه حل دیپلماتیک که مانع از دست‌یابی ایران به توافق هسته‌ای می‌شود به برنامه هسته‌ای مهار‌نشده ایران یا جنگی دیگر در خاورمیانه ارجحیت دارد “

ویک گزارش دیگر:

” ترامپ در دوران تبلیغات انتخاباتی و مناظره هائی که با هیلاری کلینتون داشت حرف های جنجالی و حتی تهدید آمیز زیاد زد، چنان که گوئی او برای جنگ و ویرانی جهان آماده شده است. بسیاری از وحشت و بسیاری زیر فشار تبلیغاتی رسانه های امریکائی از او تصویری برای خود ساختند که نیازی به یادآوری آن نیست. اکثریت مردم جنگ دو بخش سرمایه داری امریکا و بحران همه جانبه ای که یکی از این دو بخش در پی یافتن چاره ای برای آنست را ندیدند. حالا در آستانه ورود ترامپ به کاخ سفید، او مسائل مهمی را با دقت مطرح می کند. از جمله درباره ضرورت جلوگیری از گسترش سلاح اتمی، فشار کمر شکن جنگ زدگان عراق و سوریه و لیبی و افریقا به کشورهای اروپائی و قرار گرفتن اتحادیه اروپا در آستانه از هم پاشی، درباره ضرورت گفتگو و مصالحه با روسیه، درباره اشتباه بزرگ امریکا در حمله به عراق، درباره ضرورت برچیدن بساط داعش و… حتی او در برابر سئوال تحریک آمیزی که از وی در باره “برجام” و مذاکرات اتمی با ایران می کنند می گوید: امریکا امتیاز زیادی داد اما نباید برای اظهار نظر عجله کرد. من حرف هایم را دراین باره گذاشته ام برای دوران ریاست جمهوری ام! او با دقت از لغو تجارت آزاد سخن می گوید. البته فعلا در حد گرفتن مالیات از اتومبیل های امریکایئ که در خارج از امریکا ساخته می شوند و اتومبیل های اروپائی (از جمله مرسد بنز آلمانی) که بدون مالیات وارد آمریکا می شود. او می گوید صنایع باید به امریکا باز گردند تا شغل ایجاد شود و این یعنی بایگانی کردن تجارت آزاد و به نوعی “لیبرالیسم اقتصادی”! اینها نکات مهمی است که سرنوشت آینده اروپا را تعیین می کند و باید با دقت آنها را به حافظه سپرد. همچنان که مسئله ضرورت جمع کردن بساط داعش و کنار آمدن با “برجام” و …. را “.

وهمچنین :

” روز دوشنبه روزنامه آلمانی بیلد و نشریه  انگلیسی تایمز چاپ لندن مصاحبه خود را با ترامپ منتشر کردند. مصاحبه ای که خشم ناتو، اتحلدیه اروپا و دیگر اعضای آن را برانگیخت. رئیس جمهور آینده امریکا که روز جمعه کار خود را  آغاز  خواهد کرد در این مصاحبه گفت: البته ناتو برای او بسیار مهم است اما او در عین حال این اتحادیه را چندین بار  زائد و مغایر با روح زمان خواند. نخست آن که ای سازمان  در سالهای بسیار بسیار دوری طراحی شده ، دوم آن که فقط  پنج کشور هزینه ای را می پردازند که باید بپردازند. این سازمان » زائد » است چون به تروریسم بی اعتنا است».

اشاره دیگر ترامپ نیز برای گوش های هوادار مناسبات ترانس اتلانتیکی در باره اتحادیه اروپا  بی سابقه بود: » در واقع اتحادیه اروپا وسیله ایست برای رسیدن آلمان برای اهدافش». به این دلیل بنظر او خروج انگلستان از این اتحادیه بسیار زیرکانه بوده است. بنظر او دیگر کشورها نیز اتحادیه را ترک خواهند کرد، پذیرفتن پناهندگان فراوان  آن قطره ای بود که جام را لبریز کرد. او برای خانم مرکل صدراعظم آلمان احترام زیادی قائل است ولی: » بنظر من او یک اشتباه بسیار فاجعه بار کرد و آن این بود که به این همه  افراد غیرقانونی اجازه ورود به کشور را داد (…) بنظر من ، ما باید منطقه امن در سوریه ایجاد می کردیم، چنان کاری برای ما بسیار ارزان تر تمام می شد و کشورهای خلیج باید هزینه آن را می پرداختند، در واقع هیچکس بقدر آنها پول ندارد». ولی همه آنچه که روی داده نمی باید روی می داد، به عراق » اصلا نمی باید حمله می شد». آن کار «احتمالا بدترین تصمیمی بوده است که در تاریخ کشور ما گرفته شده است» آن کار «مانند سنگ انداختن در لانه زنبور بوده است» که حالا  به یکی «از بزرگترین مخمصه های  تاریخ تبدیل شده است».

رئیس جمهوری آتی امریکا در پاسخ این سوال که نظرش در باره تحریم های غرب علیه روسیه چیست گفت: بنظر من انسان ها باید با هم کنار بیایند. » ببینیم شاید بتوانیم چند معامله خوب با روسیه بکنیم». سلاحهای اتمی باید کاهش یابند، باید «خیلی کمتر بشوند».

ترامپ انتقاد خود را به برجام اتمی با ایران را تکرار کرد و گفت: «این یکی از بدترین قرار دادهائی است که تاکنون منعقد شده است. اما او حاضر نشد توضیح بدهد که در مورد آن چه در پیش خواهد گرفت.

هیچ یک از سخنان او جنگ طلبان اروپائی را خوش نیامد. سخنان اشتاین مایر وزیر خارجه آلمان چون دیگران بیانگر این نارضایتی بود. او دیروز پس از گفتگو با استولتنبرگ دبیر کل ناتو در بروکسل گفت این سخنان «موجب نگرانی»  سازمان (ناتو) شده است.

بطور کلی سخنان ترامپ در باره اتحادیه اروپا و ناتو «موجب حیرت و نگرانی » در بروکسل شده است. سخنان ترامپ با آنچه که «جیمز ماتیس»  وزیر دفاع آتی در برابر سنای آمریکا گفت در تضاد است. از این رو اشتاین مایر وزیر خارجه آلمان برای تسکین ناآرامی ها گفت «باید  دید سیاست خارجی امریکا چه شکل خواهد یافت» . آنگلا مرکل صدراعظم آلمان در ارتباط با اظهارات ترامپ در مصاحبه اش در برلین گفت: بنظر من  زمام سرنوشت ما اروپائی ها در دست خودمان است» او در باره مناسبات آتی با امریکا گفت :مواضع من در مورد مسائل  ترانس آتلانتیکی روشن است». مرکل روز پنجشنبه طی نطقی در بروکسل گفت »   همکاری ترانس اتلانتیکی  متکی برتضمین ابدی نیست “. پایان نقل قول

وحالا به میزان صداقت رجوی ها که مدعی شکستن سانسور وانحصار هستند ، توجه کرده واگر خواستید، نمره ای هم بدان بدهید!

صابر

 

 

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید