مسعود رجوی: جمهوری اسلامی هم دمکراتیک است ، هم ضد امپریالیسم

0
846

اما مسعود رجوی و سازمان مجاهدین که خود را تنها نیروی ضد امپریالیستی در صحنه داخلی و بین المللی معرفی می کرد و  سرود نبرد با آمریکا می ساخت و شعار های فراوان ضدامپریالیستی می داد ، کارش به جایی رسید که بعد از صدام حسین مزدور و جاسوس تمام عیار برای عربستان ، اسرائیل و آمریکا شده است و تقاضای حمایت  از ” خشن ترین و  درنده ترین جناح های امپریالیستی  ” می کند و  خلاصه شعارش شده است

مسعود رجوی: جمهوری اسلامی هم دمکراتیک است ، هم ضد امپریالیسم

ـ قرار بود مبارزه مسلحانه علیه امپریالیسم باشد

ـ مسعود رجوی ، از آمریکایی بیرون شو تا آمریکایی دوباره بیا

ایران قلم ـ 12.03.2017

https://www.youtube.com/watch?v=KILfvs_C87M&t=244s

مسعود رجوی یک زمانی با خبرنگاران و رسانه ها مصاحبه می کرد، اما بعد از رفتن به بغل صدام حسین و عادت به حرام خوری و مزدوری دیگر با هیچ رسانه و خبرنگاری مصاحبه نکرد تا اینکه کلیه نیروهای مجاهدین در سال 1395 از عراق خارج شدند و هم اکنون هم که به مسعود رجوی دستور داده اند مرحومشود و به کمای معزی برود . مریم رجوی هم که بدش نمی آید و سکوت کرده است و نمی گوید مسعود رجوی مرده است یا زنده ، یا شاید هم در کمای مغزی!؟ اما آقای مسعود رجوی در این مصاحبه که فیلم آن را می بینید  زیر عکس ایت الله خمینی ایستاده است و می گوید که : جمهوری اسلامی هم دمکراتیک است و هم ضد امپریالیسم. او در این مصاحبه در پاسخ به پرسش خبرنگار می گوید:

جبهه مذهبی بسیار وسیع است و گرایش ها و گروه های مختلف را گرد هم می آورد ولی آنطوری که من اسلام انقلابی را می شناسم و آن را با برادران و تشکیلاتم مورد مطالعه قرار داده ام فکر می کنم که جمهوری اسلامی به علت خصوصیت دمکراتیک و ضد امپریالیستی اش متمایز است . حتما مشکلات زیادی وجود دارد ولی فکر می کنم مبارزان ما!! مصمم هستند برای رسیدن به آزادی تمام تلاششان را انجام دهند.

خبرنگار: فکر می کنید برای بدست آوردن این پیروزی  مبارزه مسلحانه لازم است؟

مسعود رجوی: تا آنجاییکه من تاریخ مطالعه کرده ام فکر می کنم تا به حال هیچ نمونه تاریخی وجود نداشته است که امپریالیسم کشوری را بدون مبارزه مسلحانه ترک کرده باشد البته امیدواریم که امپریالیسم ایران را ترک کند بدون اینکه مجبور باشیم به مبارزه مسلحانه متوسل شویم پایان نقل قول

اما مسعود رجوی و سازمان مجاهدین که خود را تنها نیروی ضد امپریالیستی در صحنه داخلی و بین المللی معرفی می کرد و  سرود نبرد با آمریکا می ساخت و شعار های فراوان ضدامپریالیستی می داد ، کارش به جایی رسید که بعد از صدام حسین مزدور و جاسوس تمام عیار برای عربستان ، اسرائیل و آمریکا شده است و تقاضای حمایت  از ” خشن ترین و  درنده ترین جناح های امپریالیستی  ” می کند و  خلاصه شعارش شده است :

از آمریکایی بیرون شو به آمریکایی دو باره بیا رسید.

https://www.youtube.com/watch?v=KILfvs_C87M&t=244s

////////////////////////////////

https://www.youtube.com/watch?v=bG1c2w4xaqc&t=1417s

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید