انعکاس نامه بنیاد سحر به وزارت کشور در رسانه آلبانی + گزارشی از رهائی خواهران

0
927

انعکاس نامه بنیاد سحر به وزارت کشور در رسانه آلبانی

+ گزارشی از رهائی خواهران

 بنیاد خانواده سحر، تیرانا، آلبانی، هجدهم اوت ۲۰۱۷:…  نفراتی که یکی پس از دیگری از این فرقه جهنمی خارج شده و پا به دنیای آزاد میگذارند، هرکدام به سهم خود فراز و نشیبها و داستان های مختلفی دارند که اگر بخواهند آنان را به رشته تحریر درآورند دلهای بیشماری به درد خواهد آمد و البته تجارب گران بهایی برای نسل های آینده سرزمینم ایران خواهد داشت، ولی اکنون کمتر کسی به آن فکر مینماید.

تعلیم دیدگان صدام مجاهدین خلق رجوی از عراق تا آلبانیLetra e Fondacionit Familjar Sahar për Ministrinë e Punëve të Brendshme të Shqipërisë

انعکاس نامه سحر به وزارت کشور در رسانه آلبانی

لینک به منبع

نامه بنیاد خانواده سحر به وزیر کشور دولت آلبانی، که به دنبال تهدیدات فرقه رجوی نسبت به جان خانواده ها و جداشدگان تهیه و ارسال گردید، در یکی از سایت های این کشور به زبان آلبانی عینا انعکاس یافت.

لینک به انعکاس مربوطه در زیر آمده است:

لینک به انعکاس مربوطه در زیر آمده است:

Paralajmërimi për kërcënimet ndaj familjeve dhe ish anëtarëve të MEK-ut Sahar Family Foundation (SSF)   I nderuar Z. Dritan Demiraj, Siç jeni në dijeni, mbi 2000 anëtarë të një kulture terroriste të njohur si Organizata Mojahedin-e Khalq (MEK, MKO, NCR, UÇK …) banojnë në vendin tuaj si refugjatë të OKB-së. Këta individë i nënshtrohen të […]

لینک به متن انگلیسی نامه:

لینک به متن فارسی نامه:

هشدار نسبت به تهدیدات جانی علیه خانواده ها و اعضای سابق مجاهدین خلق

گزارشی از رهائی خواهران

ایرج دادگر

لینک به منبع

نفراتی که یکی پس از دیگری از این فرقه جهنمی خارج شده و پا به دنیای آزاد میگذارند، هرکدام به سهم خود فراز و نشیبها و داستان های مختلفی دارند که اگر بخواهند آنان را به رشته تحریر درآورند دلهای بیشماری به درد خواهد آمد و البته تجارب گران بهایی برای نسل های آینده سرزمینم ایران خواهد داشت، ولی اکنون کمتر کسی به آن فکر مینماید.

در این مقاله میخواهم گوشه کوچکی از ظلم مضاعفی که بر خواهران جداشده در جامعه جداشدگان در آلبانی وارد شده را به عرض خوانندگان گرامی برسانم. ظلمی که دنیا خبردار نشد.

امروز در مراجعه به رمسا (نمایندگی کمیساریا در آلبانی) در صف انتظار بودم که یکی از این خواهران جداشده نیز آنجا بود و با یکدیگر سلام و احوال پرسی نمودیم. ما که همدیگر را از سالیان دور می شناختیم بعد از صحبتهای معمول از او محترمانه سوالی نمودم و او نیز پاسخ داد. به او گفتم که چرا وقتی بیرون آمدی روسری خودت را برداشتی؟ و اضافه نمودم که چرا تمامی خواهران جداشده اینکار را کردند؟

در پاسخ به لعن و نفرین دستگاه مهندسی شده به اصطلاح انقلاب مریم پرداخت که این انقلاب تنها کارش به بند کشیدن تمامی نیروها و بطور خاص زنان بود تا هرچه بیشتر بتواند همه را اسیر مسعود رجوی کند و هر صدای مخالفی را در نطفه خفه نماید. لذا استفاده ابزاری از دین و مذهب یکی از قوی ترین و پایه ای ترین حربه های این دکان فریب و ریا بود. به همین خاطر است که هرکس که بیرون می آید اولین کاری که در نقطه مقابل فرقه انجام میدهد اینست که مذهب را کنار می گذارد. رجوی در درون تشکیلات کاری کرد که همه از دین بیزار شدند.

تمامی این اقدامات در نقطه مقابل و دهن کجی سیاسی به فرقه است. او به درستی اذعان نمود که بعد از یک پروسه که هر فرد خودش را شناخت و از نظر انسان شناسی به خودش رسید، مجددا همه چیز سر جای اول و درست خودش قرار خواهد گرفت.

من او را از مدتها قبل می شناختم. او در پاسخ به این سئوالم که چرا سایر هم قطاران از فرقه بیرون نمی آیند سکوت نمود که من در نگاهش ظلم مضاعفی که سران سرکوبگر فرقه بر آنان اعمال نموده اند را به وضوح دیدم. او در پاسخی ساده اما گویا بمن گفت: “تو برای خودت معین کردی که وقتی بیرون بیایی، در دنیای بیرون، برای همه چیز خواهی جنگید. حتی شاید گدائی هم بکنی. اما ما زنان چکار کنیم؟ چه کسی از ما حمایت میکند و چگونه میتوان به کسی اعتماد نمود؟

من چه در دل و چه در بیان به شهامتی که او و امثال او از خود نشان دادند و با تمامی مشکلات از فرقه جدا شدند افتخار نمودم و به او تبریک گفتم و حقیقتا جامعه جداشدگان که روز بروز بزرگتر می شود ابعاد جدیدی بخود گرفته است. ابعادی که خبر از فروپاشی نرم و سریع این فرقه میدهد. فرقه ای که تمام تلاشش را کرد تا به هر نحوی مانع از خروج نفرات معترضی که می خواهند از فرقه جدا شوند بگردد.

اما اکنون در تاکتیکی جدید، و البته از سر شکست و سرخوردگی، نفراتی که خواهان جدائی هستند را بصورت تکی یا دونفر با خروجشان موافقت میکنند و جالب تر از همه اینکه میگوید به هتل کمیساریا نروید و مثلا به خانه فلان جداشده بروید. غافل از اینکه جامعه جداشدگان تمامی اخبار و موارد را بصورت یک دایره به همدیگر منتقل می نمایند و همگی به ریش فرقه می خندند که به چه دل خوش کرده است.

حال بگذار فرقه در اوهام و تصورات و آرزوهای خیالی خودش فکر کند که ابرقدرت جهان است. این باعث تفریح هرچه بیشتر ما خواهد بود. فرقه در حال حاضر تنها تلاش می کند که جداشدن ها به صورت گسترده و یک جا صورت نگیرد بلکه همان روال هرازچند روز را داشته باشد.

ایرج دادگر (تیرانا.آلبانی)

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید