علی جهانی : حمله تروریستی در اسپانیا

0
558

اما در اینجا یک سوال اساسی به ذهن هر کسی می زند که چرا جهان و بطور خاص قدرت های بزرگ جهان یک ائتلاف واقعی علیه تروریست‌ها و بطور خاص علیه گروه تروریستی داعش تشکیل نمیدهند و تا کی باید مردم جهان شاهد اینگونه حوادث ناگوار باشند و تا کی باید مردم جهان شاهد بی عملی و محکوم کردن های صوری  دول بزرگ جهان  و بطور خاص دولت آمریکا که مدعی مبارزه با پدیده تروریزم  باشند؟ البته از نظر بنده جواب بسیار  مشخص است تا زمانی که  گروههای تروریستی به دو دسته  خوب و بد تقسیم بندی می شوند این معضل جهانی بطور کامل و ریشه ای حل نخواهد شد. 

حمله تروریستی در اسپانیا

علی جهانی، وبلاگ آیینه، نوزدهم اوت ۲۰۱۷
لینک به منبع

حمله تروریستی در اسپانیا

بر طبق اخبار رسیده از رسانه های جهان روز پنج شنبه در شهر بارسلون کشور اسپانیا یک تروریست با یک خودروی ون به مردم حمله ور شد و تعداد زیادی را کشته و زخمی کرد. گروه تروریستی داعش مسئولیت این اقدام جنایت کارانه را بر عهده گرفت. ضمن محکوم نمودن این عمل جنایت کارانه با باز ماندگان کشته شدگان اظهار همدردی کرده و برای شان آرزوی سلامتی و صبر می‌کنم. امیدوارم که هرچه زودتر سایه  شوم تروریست از سر مردم بی دفاع و بی گناه کوچه و بازار در سراسر جهان بر چیده شده و دیگر شاهد اینگونه صحنه های دلخراش در هیچ کجای جهان نباشیم.

اما در اینجا یک سوال اساسی به ذهن هر کسی می زند که چرا جهان و بطور خاص قدرت های بزرگ جهان یک ائتلاف واقعی علیه تروریست‌ها و بطور خاص علیه گروه تروریستی داعش تشکیل نمیدهند و تا کی باید مردم جهان شاهد اینگونه حوادث ناگوار باشند و تا کی باید مردم جهان شاهد بی عملی و محکوم کردن های صوری  دول بزرگ جهان  و بطور خاص دولت آمریکا که مدعی مبارزه با پدیده تروریزم  باشند؟

البته از نظر بنده جواب بسیار  مشخص است تا زمانی که  گروههای تروریستی به دو دسته  خوب و بد تقسیم بندی می شوند این معضل جهانی بطور کامل و ریشه ای حل نخواهد شد.

بله دوستان آمریکا از یک طرف اینگونه حملات تروریستی را محکوم می کند و از طرف دیگر سناتور هایش میروند در کمپ تیرانا با سرکرده فرقه تروریستی رجوی ملاقات می کنند و از آنها علیه مردم ایران حمایت می کنند. در حالی که این گروه تروریستی بالقوه بسیار خطرناک تر از گروه تروریستی داعش می باشد و نباید به این گروههای تروریستی تحت هر نام و عنوانی حمایت کرد. بنابراین تا زمانی که این برخورد دوگانه با پدیده تروریست و گروههای تروریستی وجود دارد ما شاهد عدم قاطعیت قدرت های بزرگ جهان و بطور خاص دولت آمریکا در مبارزه با پدیده تروریزم می‌باشیم . امیدوارم که هرچه زودتر این معضل جهانی بطور کامل ریشه کن شود و مردم جهان شاهد شاهد زندگی در صلح و آرامش باشند.

(پایان)

————————————————

//////////////////////////////////////

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید