محمد رزاقی : گربه رقصانی مریم قجر داعشی در آلبانی

0
749

گربه رقصانی مریم قجر داعشی در آلبانی 

محمد رزاقی، وبلاگ رزاقی، پاریس، بیست و یکم اوت ۲۰۱۷:…  سران مخ پوسیده فرقه رجوی داعشی از انجا که خود فهم و شعور و حتا سواد و توان تحلیل مسائل روز را ندارند با توهین به شعور ملت می خواهند به هر شکل ممکن همکاری با جنگ طلبان و سناتور های ضد ایران وایرانی ؛ وطن فروشی ؛ مزدوری ؛ همکاری با اربابان داعش را وارونه جلوه دهند . بوزینه های مخ پوسیده های رجوی داعشی سعی کرده اند ملاقات … 

امریکا علت حمله به عراق را پشتیبانی صدام از مجاهدین خلق اعلام کردHow do you explain this to the families of over 4000 US servicemen Killed in Iraq?

(مسعود رجوی و مهدی ابریشمچی در خدمت استخبارات صدام حسین)

لینک به منبع

گربه رقصانی مریم قجر داعشی در آلبانی

چند روز پیش سایت فرقه رجوی داعشی خبر ملاقات مریم قجر داعشی با ۳ سناتور جنگ طلب و ضد ایران و ایرانی با چنان اب و تابی درج کرد که گویا با این ملاقات مریم قجر داعشی دنیا دگرگون و مهم تر از همه رژیم ایران هم سرنگون شد و مریم قجر به تخت و تاجی که ۲۰ سال درحسرت ان هست رسید دنیا شد به کام کاسه لیسان !

هر چقدر فکر کردم که فهم و شعور سران این فرقه جنایتکار با چه حیوانی می توان مقایسه کرد واقعیت اینکه دیدم خوک ؛ الاغ ؛ گاو؛ … خیلی  فایده دارند و مردم کرده زمین از خدمات و گوشت ؛ پوست  و … این حیوانات بهره می برند و حتا در بعضی جاها بعنوان حیوان مقدس پرستش می شوند ومقایسه مخ پوسیده سران فرقه رجوی داعشی به معنی  بی احترامی به این حیوانات می باشد !

سایت فرقه رجوی داعشی که توسط سران فرقه از اردوگاه اور سوراواز کنترل می شود ادعا کرده ملاقات مریم قجر داشعی با ۳ سناتور جنگ طلب برای دست یابی به راه حل مشکلات منطقه به گفتگو نشسته اند !

آخرین اوضاع ایران و منطقه و راه‌ حلهای پایان دادن به بحران در منطقه که از تغییر دموکراتیک در ایران می‌گذرد، گفتگو کردند.

سران مخ پوسیده فرقه رجوی داعشی از انجا که خود فهم و شعور و حتا سواد و توان تحلیل مسائل روز را ندارند با توهین به شعور ملت می خواهند به هر شکل ممکن همکاری با جنگ طلبان و سناتور های ضد ایران وایرانی ؛ وطن فروشی ؛ مزدوری ؛ همکاری با اربابان داعش را وارونه جلوه دهند .

 بوزینه های مخ پوسیده های رجوی داعشی سعی کرده اند ملاقات مریم قجرداعشی را با هزار من سریش به پیدا کردن راه حل برای مشکلات منطقه بچسبانند که البته با هزار تن سریش هم نمی چسبه چون هرفرد بی سوادی هم می داند که در دنیا یک سازمان مللی هست . شورای امنیت ؛ ارگانهای مختلف بین المللی ؛ کشورهای قدرت مند دنیا و منطقه  و … تا بحال نتوانسته اند برای مشکلات راه حل پیدا کنند فقط نشسته بودند تا ملاقات مریم قجر داعشی با سناتورهای جنگ طلب ملاقات صورت بگیرد  و از ان  ملاقات برای مشکلات منطقه راه حل بیرون بیاد ! نویسنده مطلب که از سران فرقه می باشد  به زبانی مریم قجر داعشی نویسنده انقدر باد کرده  که بزرگتر از سازمان ملل؛ شورای امنیت ؛ شورای همکاری عرب ؛  دیپلماسی کشورهای قدرت مند دنیا مثل امریکا ؛ روسیه ؛ فرانسه ؛ المان و انگلیس و … نشان داده !

ایا این توهش  و ادعائی که فرقه رجوی داعشی مدعی شده از فکر و ذهن یک ادم نرمال می گذرد که مریم قجر داعشی را که خود با هزار درد و بلای لا علاج گریبان گیر هست  باید بند تومبون خودشان را مجکم بچسبند که نه افته و قادر نیستند حتا زنده بودن رجوی داعشی ثابت کنند با این ادعا ها اینقدر بزرگ کند؟

باید از مریم قجر داعشی پرسید :

شما که اینقدر قدرت دارید برای مشکلات منطقه راه حل پیدا می کنید و ادعا می کنید که هنوز رجوی روح پلید زنده هست پس چرا برای بیرون امدن ان روح پلید ازسوراخ موش راه حل پیدا نمی کنید؟

این ادعاهای سخیف مریم قجر داعشی حتا در ردیف سفسطه ؛ یاوه گوئی  که توهین اشکار مریم قجر داعشی به شعور مردم هست هم نمی گنجد . تنها می توان شیادی ؛ کلاشی و گربه رقصانی مریم قجر داعشی به این ادعای سخیف اسم گذاشت .

اما واقعیت چیست ؟

بر اساس خبرهائی که در خبرگزاریهای البانی درج شده قرار بوده این ۳ سناتور یک دیداری از البانی داشته باشند و از انجا که هر کجا عناصر ضد ایران و ایرانی باشد مریم قجر داعشی و سران فرقه هم دربین انها حضور دارند بنابر این مریم قجراز پاریس خودش به البانی رساند تا هم با این سناتورهای جنگ طلب ملاقاتی داشته باشد برای همکاری بیشتر برای جاسوسی و ترورهائی که داعش در داخل ایران انجام می دهد . هم اینکه برای اعضا ء نگون بخت که در چنگال فرقه رجوی داعشی در آلبانی اسیر و گرفتار هستند نشستهائی برگزار کند تا مانع جدا شدن و خروج اعضاء ناراضی شود .

البته با توجه به افزایش امار جدائی از اعضاء ناراضی از فرقه رجوی در البانی مریم قجر می خواهد این ملاقات انقدر بزرگ جلوه دهد وبه اعضاء نگون بخت خود القاء کند که گویا مریم قجر داعشی سخت در حال مبارزه هست ! و رژیم ایران هم با این ملاقاتهای مریم قجر با سناتورها در حال سرنگون شدن هست بس اعضاء نگون بخت منتظر باشند که به زودی مریم قجر رژیم با این ملاقاتها رژیم سرنگون و اعضاء فرقه هم نه با توپ و تانک بلکه با کت و شلوار و کروات با هواپیمای اختصاصی وارد ایران می شوند !

اما به مریم قجر داعشی باید بگویم شما بند تومبون خودتان را سفت بچسبید پیدا کردن راه حل برای مشکلات منطقه پیش کش . شما که توان حل مشکلات داخلی خودتان را ندارید و با اویزان شدن و دادن رشوه به مقامات کشورها و ارگانهای مختلف ؛ با دروغ و دغل و با گروگان گرفتن بوسیله حقوق پناهندگی  و …می خواهید اعضاء نگون بخت در اسارت نگه دارید چطور می توانید دم از پیدا کردن راه حل برای مشکلات منطقه دم بزنید از این به بعد هم یادتان باشد پیش توپچی ترقه در نکنید .

ما اعضاء جدا شده و حتا اعضائی که هم اکنون در اسارت فرقه به خوبی با راه حل های شما اشنا هستیم .

تها را حل هائی که شما یاد دارید کشتار ؛ شکنجه ؛ تهدید ؛ فحش ؛ تهمت و افترا ؛ وارونه گوئی ؛ شارلاتان بازی ؛ کلاشی ؛ دروغگوئی ؛جاسوسی ؛ وطن فروشی ؛ همکاری با تروریستهای وحشی داعشی ؛ همکاری با هر ضد ایران و ایرانی  و…. راه حل هائی هستند که از رجوی داعشی روح پلید تا دیگر سران فرقه رجوی داعشی تا بحال استفاده کرده اید و هنوز هم به همان شیوه ادامه می دهید .

پاریس : محمد رزاقی

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید