وعده های دروغ رجوی که باعث گرفتاری اعضای ناراضی شد

0
579

وعده های دروغ رجوی که باعث گرفتاری اعضای ناراضی شد

(+ رسیدن به نقطه مرگ) 

 Sahar_Family_Foundation_SFF_Tirana_Albaniaبنیاد خانواده سحر، تیرانا، آلبانی، دوازدهم سپتامبر ۲۰۱۷:…  فرقه بجای اینکه مشکل درونی خودش را حل کند، مثل سگ مدام پاچه نجات یافتگان را میگیرد. هر روز یک ساز جدید کوک می کند. یک روز میگوید که به جداشدگان مستمری ماهیانه می دهد، روز دیگر مبلغ همین پول ماهیانه را کم می کند. یک روز میگوید فقط تا آخر همین سال میدهد، روز دیگر میگوید این ماه آخرین پرداخت است. اول ۴۵ هزار لک می دهد، بعد … 

UN_Albania_Logoدیدار با مقام کمیساریا در آلبانی (رمسا)ا

آلبانی تیرانا پرچم دیدار با مقام وزارت کشور آلبانی (تعداد نجات یافتگان در آلبانی از ۲۴۰ نفر گذشت)ا

وعده های دروغ رجوی که باعث گرفتاری اعضای ناراضی شد

محمد هاشمی (مستعار)
لینک به منبع

وقتی از اشرف به لیبرتی منتقل شدیم، قرار شد که ریل مصاحبه ها شروع شود و کمیساریای عراق (یونامی) هم شروع به این کار کرد. من خواهان خروج از این گروه بودم و مسئولین هم میدانستند و در جریان بودند. اما آنها با دروغهای فراوان و وعده و وعید های مختلف میخواستند تا مانع خروج من و امثال من بشوند. ترسی که آنان در من ایجاد می کردند مانع از خروج من میشد.

دروغ هایی که می گفتند به این شکل بود که:

یکم. وقتی کمیساریا شما را قبول میکند، شما را به محل تخلیه اطلاعات میبرد و اطلاعات داخل لیبرتی را میگیرد و بعد به نیروهای امنیتی عراق و سفارت ایران در عراق میدهد و آنان به این وسیله اطلاعات خودشان را برای موشک باران لیبرتی تکمیل میکنند.

دوم. اگر بروید شما را به هتل مهاجر در بغداد می برند. کنترل این هتل در دست وزارت اطلاعات ایران است و شما را زیر فشار روحی و روانی میبرند و شکنجه می کنند.

سوم. بهتر است اگه برای مصاحبه به کمیساریا رفتید برای خروج جواب رد بدهید. آنها میخواهند شما را فریب بدهند و جدا کنند.

چهارم. چرا شما خودتان را با کمیساریا به دردسر بیندازید. ما خودمان داریم کاری میکنیم که شما را به خارج بفرستیم. صبر داشته باشید، ما خودمان مسئله شما را حل میکنیم.

بعد در شهریور سال ۱۳۹۵ما را به آلبانی منتقل کردند و قول و قرارهای آنها را از نزدیک دیدم. دوباره با دروغ و فریب می خواهند ما را در محلی شبیه قرارگاه اشرف تل انبار کنند.

این از وضعیت کسانی که فریب رجوی در عراق را خوردند و ماندند. من این موضوع را بیان کردم تا به خوانندگان و دوستان و کسانی که مجاهدین خلق را خوب لمس نکرده اند بگویم که رجوی کیست و چه نوع آدمی است. فریب نخورید و خودتان را نجات بدهید.

از داخل تشکیلات اطلاع دارم که چیزی حدود ۲۴۰ الی ۲۵۰ نفر از اعضای سازمان در حال حاضر تعهدی که مریم رجوی برایشان گذاشته را امضاء نکرده و لذا خواهان جدایی هستند. چند روز پیش یکی از دوستانم را در پارک دیدم. بدلیل جنگلی بودن منطقه توانستم چند دقیقه ای در خلوت صحبت داشته باشم. خبری که از داخل مناسبات می داد از این قرار بود که قرار شده است همه اعضا تا یک سال و نیم آینده تعهد ماندن در تشکیلات را بدهند و بعد به محلی همانند اشرف منتقل شوند. گفته اند هرکسی به این تعهد پایبند نباشد یعنی دشمن ملت ایران و خائن به رجوی و خود فروخته است. مدام از اسم مسعود رجوی خرج می کنند و می گویند که این تعهد نامه را خود برادر نوشته است. ولی نزدیک به ۲۵۰ نفر به همین تعهد پشت پا زده اند، به تعهدی که ظاهرا شخص مسعود رجوی خواسته است.

مریم رجوی به نفرات وعده داده که اگر تا یک سال و نیم دیگر بمانند خودش مسئله پناهندگی همه را حل می کند. درست مثل همان وعده و وعیدهایی که در لیبرتی میداد. علت این دروغها و وعده های پوشالی چیست؟ بنظرم خیلی روشن است. چون موج ریزش و نارضایتی در فرقه مدام بالا و بالاتر میرود و حتی به شورای مرکزی و نفرات قدیمی هم رسیده است. هرچه جلوتر میرویم افراد بیشتری پی به دجالگری مریم رجوی میبرند.

آلبانی دیگر عراق نیست که نفرات را در چهار دیواری با تیوال های بلند و سیم خاردار از جامعه جدا کنند. آلبانی پایان رجویسم است و با هیچ دروغ و کلک و وعده های پوشالی نمیتوانند نفرات را در اسارت خود نگه دارند.

به امید آن روزی که تمام دوستان در اسارت فرقه رجوی را از نزدیک در دنیای آزاد ببینیم.

عضو جدا شده از فرقه رجوی، تیرانا، آلبانی، محمد هاشمی

رسیدن به نقطه مرگ

رسول جعفری (مستعار)
لینک به منبع

آیا دیده اید کسی که مرگش فرا میرسد، یعنی وقتی به نقطه مرگ می رسد، حرف های نامشخص و نامفهوم و کلا هذیان می گوید.

این قضیه حکایت این روزهای فرقه پوسیده رجوی است که دارد دست و پای آخر را می زند.

مشکل رجوی چیست؟

مشکل در درون تشکیلات و در خود اوست. یعنی فروپاشی تشکیلات رجوی و مرگ این فرقه نزدیک است و این حاصل عملکرد خود رجوی است. فرقه برای جلو گیری از این مرگ دست به هر نوع تحریف و دروغ و حرفهای نامفهوم می زند.

فرقه بجای اینکه مشکل درونی خودش را حل کند، مثل سگ مدام پاچه نجات یافتگان را میگیرد. هر روز یک ساز جدید کوک می کند. یک روز میگوید که به جداشدگان مستمری ماهیانه می دهد، روز دیگر مبلغ همین پول ماهیانه را کم می کند. یک روز میگوید فقط تا آخر همین سال میدهد، روز دیگر میگوید این ماه آخرین پرداخت است. اول ۴۵ هزار لک می دهد، بعد ماه به ماه کم می کند.

آخرش نفهمیدیم حرفش چیست. هم خودشان گیج هستند و هم بقیه را گیج کرده اند. می خواهند روی نجات یافتگان فشار بگذارند، از طرفی ملاحظه کمیساریا و دولت آلبانی و تعهدات داده شده را هم دارند. نمی دانند چکار بکنند. فروپاشی خودشان را هم دارند به عینه می بینند.

رجوی بیچاره نمیداند که به این سادگی هم نیست که هر کاری خواست در آلبانی انجام دهد و هر بلایی خواست بر سر نجات یافتگان بیاورد. مسئولین فرقه شب تا صبح جلسه میگذارند که برویم فلان حرف را بگوئیم شاید از پرداخت مستمری خلاص شدیم. یکی نیست بگوید احمقها اگر میخواستید خلاص شوید چرا رفتید در ژنو تعهد دادید؟

من هم به مریم رجوی میگویم که میخواهی قطع کن یا کم کن یا دروغ بگو یا نامفهوم حرف بزن، تو و تشکیلات پوسیده ات در حال ترکیدن هستید. بی خودی دست و پا میزنید.

رسول جعفری – نجات یافته از فرقه رجوی در آلبانی

(پایان)

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید