اگر کوروش می دانست دست فرقه رجوی به خون ۱۷ هزار ایرانی آلوده است چه می کرد؟

0
1277

اگر کوروش می دانست در حالی که ایران در مرزهای غربی خود مشغول مقابله با تجاوز ارتش صدام بود، داخل کشور نیز شاهد عملیات‌های تروریستی منافقین بود چه می کرد؟ کارنامه سیاه ترورهای فرقه رجوی نشان می‌دهد که در اغلب عملیات‌های تروریستی انجام شده، ترور شدگان از افراد بی گناه و مردم عادی  بودند. اگر کوروش می دانست در میان ترورشدگان دختری ۳ساله به چشم می‌خورد که در خواب سوزانده شد چه می کرد؟  داستان شهادت فاطمه طالقانی اوج شقاوت عوامل فرقه را نشان می‌دهد که برای جنایات خود هیچ حد و مرزی قائل نبودند. اگر تاریخ را واقع بینانه نگاه کنیم، اقدامات کوروش آنگونه که او را می ستایند بی نظیر است. اگر کوروش، برای ایران و عزت این سرزمین مبارزه کرده است باید او را در مقام یک صاحب قدرت ستود اما درمقابل رفتارهای فرقه تروریستی و منفور رجوی چه باید کرد؟ اگر کوروش بداند که فرزندان مومن و انقلابی این آب و خاک هشت سال به خاطر خیانت های منافقین در مقابل تمام دنیا ایستادند تا ذره ای از خاک کشور کم نشود چه خواهد گفت؟

اگر کوروش می دانست دست فرقه رجوی به خون ۱۷ هزار ایرانی آلوده است چه می کرد؟

انجمن فراق ـ 05.11.2017

 

هفته گذشته فرقه تروریستی و جنایتکار رجوی برای بزرگداشت کوروش تمام تلاش خود را به کار بست تا خود را دلسوز وی نشان دهد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فراق، اینکه منافقین و این فرقه کثیف برای هر موضوعی خود را سینه چاک می کنند جای تعجب نیست اما ذکر این موضوع مهم است که اگر کوروش بود و می دانست سران جنایتکار رجوی ۱۷ هزار هموطن و هم میهن او را ناجوانمردانه کشتند چه می کرد؟

۱۷ هزار نفر که نه به دست دشمن اجنبی، بلکه به دست فرقه تروریستی – تکفیری منافقین که لوله تفنگ را به سمت هموطن خود نشانه رفته است شهید شدند .

اگر کوروش می دانست که فرقه رجوی جنایت را به حدی رساند که وقتی نتوانست تیری شلیک کند، زنده زنده پوست هموطن جوان خود را کند چه می کرد؟

اگر کوروش می دانست فرقه رجوی غیر از شخصیت‌های سیاسی به ترور شخصیت‌های برجسته مذهبی اقدام ‌نمود چه می کرد؟ سید اسدالله مدنی تبریزی، سید محمدعلی قاضی طباطبائی، سیدعبدالحسین دستغیب، محمد صدوقی و اشرفی اصفهانی روحانیون بزرگی بودند که همگی آنها در محراب مسجد به شهادت رسیدند و به شهدای محراب معروف شدند.

اگر کوروش می دانست در حالی که ایران در مرزهای غربی خود مشغول مقابله با تجاوز ارتش صدام بود، داخل کشور نیز شاهد عملیات‌های تروریستی منافقین بود چه می کرد؟

کارنامه سیاه ترورهای فرقه رجوی نشان می‌دهد که در اغلب عملیات‌های تروریستی انجام شده، ترور شدگان از افراد بی گناه و مردم عادی  بودند.

اگر کوروش می دانست در میان ترورشدگان دختری ۳ساله به چشم می‌خورد که در خواب سوزانده شد چه می کرد؟  داستان شهادت فاطمه طالقانی اوج شقاوت عوامل فرقه را نشان می‌دهد که برای جنایات خود هیچ حد و مرزی قائل نبودند.

اگر تاریخ را واقع بینانه نگاه کنیم، اقدامات کوروش آنگونه که او را می ستایند بی نظیر است.

اگر کوروش، برای ایران و عزت این سرزمین مبارزه کرده است باید او را در مقام یک صاحب قدرت ستود اما درمقابل رفتارهای فرقه تروریستی و منفور رجوی چه باید کرد؟

اگر کوروش بداند که فرزندان مومن و انقلابی این آب و خاک هشت سال به خاطر خیانت های منافقین در مقابل تمام دنیا ایستادند تا ذره ای از خاک کشور کم نشود چه خواهد گفت؟

به قطع کوروش موجب افتخار ایرانیان است اما منافقین کوردل به یقین بدانند که مردم ایران نیازی به دلسوزی شما جنایتکاران و بی شرمان تاریخ ندارند و اربابان شما نیز نمی توانند از این وضعیت برای خود آبی گرم کنند.

انتهای پیام

http://feraghnews.ir/?p=11491

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید