از هم گسیختگی در فرقه رجوی بعد از انتقال به اشرف سه

0
491

از هم گسیختگی در فرقه رجوی بعد از انتقال به اشرف سه

 بنیاد خانواده سحر، تیرانا، آلبانی، بیست و سوم دسامبر ۲۰۱۷:… مریم رجوی و سران این فرقه شرایط بحرانی را کاملا حس کرده اند و برای جلوگیری از شورش و فرار افراد، تصمیم گرفته اند تا تعدادی از نفراتی که خواهان جدایی هستند را به مرور زمان و به تدریج آزاد کنند یا حداقل این وعده را به آنها بدهند تا ریزش نیرو زیاد بچشم نیاید. بر اساس اخباری که از داخل تشکیلات فرقه رجوی … 

Anne Khodabandeh (Singleton) exposing Maryam Rajavi’s MEK activities in Albania
https://youtu.be/yt-rXbs8014

لینک به منبع

از هم گسیختگی در فرقه رجوی بعد از انتقال به اشرف سه

محمد هاشمی (مستعار)

بعد از جابجایی اجباری تعدادی از افراد فرقه رجوی به محلی که شرایط و وضعیت آن از زندان هم به مراتب بدتر است و مخالفت اکثریت کسانی که به این محل منتقل شده اند، بنا به اخباری که از دوستان گرفتارمان در تشکیلات فرقه رجوی بدستمان رسیده است، نفرات اسیری که به محلی که مریم رجوی به آنها وعده داده بود که همه نوع امکانات دارد و بهتر از مقر مفید است منتقل شده اند آنرا در بدو ورود غیر قابل تحمل دیده اند و خیلی زود به وعده های کذب مریم رجوی پی برده اند.

به قرار اطلاع، تعداد زیادی از اعضای اسیر در فرقه رجوی معترض به شرایط موجود هستند بطوری که وضعیت داخل تشکیلات را بحرانی کرده اند و تعدادی نیز خواهان خروج از فرقه می باشند و حتی برخی از افراد با سرکردگان تشکیلات برخوردهای لفظی داشته اند.

مریم رجوی و سران این فرقه شرایط بحرانی را کاملا حس کرده اند و برای جلوگیری از شورش و فرار افراد، تصمیم گرفته اند تا تعدادی از نفراتی که خواهان جدایی هستند را به مرور زمان و به تدریج آزاد کنند یا حداقل این وعده را به آنها بدهند تا ریزش نیرو زیاد بچشم نیاید.

بر اساس اخباری که از داخل تشکیلات فرقه رجوی بدست آمده است تاکنون حداقل صد و سی و پنج نفر خواهان جدایی هستند ولی مریم رجوی دستور داده است که نباید به این افراد اجازه خروج همزمان داده شود. در نتیجه به خیلی از نفرات اعلام کرده اند که در فرصت مناصب آزادشان خواهند کرد. در ضمن تهدید کرده اند که اگر کسی فرار بکند هیچ پولی به وی پرداخت نخواهد شد.

مریم رجوی میخواهد این افراد را مدتی نگه دارد تا شاید بعضی از آنان تصمیمشان عوض شود.

باید به مریم و سران این فرقه تروریستی گفت که دیگر با مغزشویی و فشارهای روحی و محدودیت و زندانسازی نمیتوان به زور  افراد را نگه داشت. روز فروپاشی و از بین رفتن این فرقه پوسیده فرا رسیده است. همه می دانند که آلبانی پایان راه است.

جدا شده از فرقه رجوی در آلبانی – محمد هاشمی

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید