محمد رزاقی: شکست رجوی داعشی و اربابانش از ملت ایران

0
622

شکست رجوی داعشی و اربابانش از ملت ایران
محمد رزاقی، وبلاگ رزاقی، پاریس، ششم ژانویه ۲۰۱۸:… مزدوری رجوی داعشی برای موساد ؛ شیوخ مرتجه عرب برای پیشبرد اهداف کثیف دشمنان ایران و ایرانی ؛اشک تمساح و ادعاهای متناقض ترامپ در مورد مردم ایران ؛ یاوه های نتانیاهو بچه کش و پرداخت دلار به یک مشت وطن فروش و مزدور ؛ پرداخت ملیونها دلار توسط شیوخ مرتجع عرعرستان به یک …
لینک به منبع
شکست رجوی داعشی و اربابانش از ملت ایران .
هفته پیش با شروع تظاهرات و اعتراضات نسبت به گرانی و بیکاری ؛ اختلاس و فساد …. در داخل ایران روز دوم اعتراضات مریم قجر داعشی و رجوی روح پلید از گورستانهای بی نام و نشان عرعرستان با موج سواری بر خواسته های به حق خواسته های ملت ایران با صدور چند اطلاعیه مدعی د رهبری قیام و جنبش شد ! فرقه رجوی داعشی که در وطن فروشی ؛ جاسوسی ؛ ترور ؛ کشتار سابقه بد نامی در کارنامه سیاه خود دارد بعد از صدام ملعون برای دریافت دلارهای خونین افسار خود را به اربابان جدید داده به دستور اربابانش ( ترامپ ؛ نتانیاهو؛ محمد بن سلمان ) در نقش اپوزسیون ایرانی به میدان فرستاده شد تا نقش داعشی های وحشی را که در عراق و سوریه ؛ لیبی ؛ افغانستان مشغول قتل ، کشتن ، سر بریدن ویران کردن بوده و هستند در ایران ایفا کند .
نقشه شوم اربابهای رجوی داعشی از قبل مشخص شده ( تبدیل کردن ایران به سوریه ؛ عراق ؛ لیبی ؛ افغانستان و …
فرقه رجوی داعشی بعنوان الت دست سازنده گان اصلی داعش مریم قجر داعشی بکار گرفت تا به اسم مرحوم رجوی روح پلید اطلاعیه صادر کنند و مردم ایران را به درگیری با نیروهای نظامی ؛ امنیتی و تشکیل تیمهای عملیاتی وخلع سلاح کردن نیروهای نظامی و تسخیرمراکز دولتی و رادیو تلویزیون و … دعوت کنند !
درست همان نقشه ای که ۶ سال پیش در سوریه پیاده کردند . ( سازنده گان داعش مسیر تظاهرات چند شهر سوریه را به بی راهه کشاندند و زمینه حضور داعش و تروریستها را فراهم کردند و انچه نباید اتفاق می افتاد متاسفانه افتاد دهها هزار کشته ؛ ملیونها نفر آواره شهرها ویرانه و ….
وگرنه چطور می شود ترامپ که مردم ایران تروریست می داند و اجازه ورود به امریکا را به مردم ایران نمی دهد پولهائی که ایرانیان به زلزله زده ها جمع کرده بودند بلوکه می کند و … یکشبه طرفدار مردم و دلسوز مردم ایران می شود ؟!
نتانیاهو بچه کش که مدام خواهان تحریم ایران هست و بر طبل جنگ می کوبد به یکباره طرفدار مردم ایران می شود ؟!
شیوخ مرتجع عرب بطور خاص عربستان که اخوندهای وهابی دربارش فرمان قتل ایرانی را به جرم شیعه بودن می دهند یکباره طرفدار مردم ایران می شوند ؟!
البته در این میان یک عده مفت خور و لاشخور دلقک هم همراه با دشمنان ایران و ایرانی در امریکا و اروپا در جای گرم و نرم نشسته با عربده های اینترنتی چنان گرد و خاکی راه انداختند که گویا در داخل ایران در صف جلو در حال سرنگون کردن رژیم ایران هستند !
اما واقعیت چیز دیگری هست . این مفت خورها در حقیقت لاخورهائی هستند که خود و خانواده شان در جای امن و راحت نشسته اند و با شعار های پر طمطراق اینترنتی مردم داخل ایران را تشویق و مرگ می کنند تا شاید طغاری بشکند ماستی بریزد این مفت خورها و لاشخورها به نان و نوائی برسند . شاید
اما نتیجه دخالت رجوی داعشی و اربابانش .
ــ مردم ایران با هوشیاری وعدم همراهی با دشمنان ایران و ایرانی نقشه شوم تبدیل ایران به سوریه ؛ عراق ؛ لیبی کردن را به شکست کشاندند .
ــ سران فرقه رجوی داعشی با فرستادن پیامهای خوشنت امیز و دعوت به درگیری مسلحانه ثابت کرد که این فرقه هیچ وقت دست از خشونت بر نداشته و همواره بر خون و خونریزی تاکید دارد .
ــ بار دیگر ثابت شد که مردم ایران با داشتن مشکلات معیشتی و اقتصادی و … حاضر نیستند با گروهی که سابقه وطن فروشی ؛ همدستی با دشمن ؛ جاسوسی ؛ ترور و … دارند همصدا شوند و اجازه ندادند وطن فروشان مزدوران موساد شیوخ مرتجع عرب با موج سواری بر خواسته های به حق صنفی و معیشتی به نیات پلید خود برسند .
ــ فرقه رجوی داعشی پت سر هم علاوه برصدوراطلاعیه از شیاد خانه رجوی داعشی با درست کردن کلیپ های تقلبی و حتا جا زدن فیلم و عکسهای کشورهای دیگر و جا زدن انها بعنوان اتفاقات داخل ایران در دنیای مجازی جواب دندان شکنی از ایرانیان با شرف مواجه شد و همه یکصدا واکنش نشان دادند و گفتند : تو خفه شو !
ــ فرقه رجوی داعشی مدعی شده اینبار موضع گیری امریکا بر خلاف زمان اوباما فرق کرده !
با این موضع گیری رجوی داعشی معلوم می شود که فرقه رجوی داعشی تمامآ امیدش به امریکا و دشمنان ایران هست .
ــ در چند روز گذشته مریم قجر داعشی مجبور شد قبر رجوی روح پلید باز کند و از زبان مرحوم روح پلید پیام درگیری مسلحانه و شلیک ؛ تسخیر ؛ خلع سلاح و … مردم ایران با بی اعتنائی به یاوه های رجوی داعشی ثابت کردند که اجازه موج سواری به دشمنان ایران و ایرانی نخواهند داد .
ــ ملت ایران با داشتن مشکلات اقتصادی ؛ اجتماعی و… حاضر نشدند با فرقه رجوی داعشی و اربابانش( ترامپ ؛ نتانیاهو ؛ محمد بن سلمان و … ) همراه شوند و این به معنی شکست رجوی داعشی و اربابانش می باشد .
همچنین اتفاقات روزهای اخیر در داخل ایران چهره دشمنان ایران و ایرانی را برای همه عریان کرد .
مزدوری رجوی داعشی برای موساد ؛ شیوخ مرتجه عرب برای پیشبرد اهداف کثیف دشمنان ایران و ایرانی ؛اشک تمساح و ادعاهای متناقض ترامپ در مورد مردم ایران ؛ یاوه های نتانیاهو بچه کش و پرداخت دلار به یک مشت وطن فروش و مزدور ؛ پرداخت ملیونها دلار توسط شیوخ مرتجع عرعرستان به یک مشت مزدور جهت تبلیغات دروغین تمامآ برای تبدیل کردن ایران به سوریه ؛ عراق ؛ لیبی ؛ افغانستان و … لا غیر . که با هوشیاری مردم و جدا کردن صف خود با مزدوران خود فروخته شکست خورد .
عدم همراهی مردم ایران با رجوی داعشی واربابانش و با یک مشت مزدور ؛ جاسوس نشان داد که مردم ایران با تمامی مشکلات معیشتی اقتصادی ؛ اجتماعی و… حاضر نیستند به هر بهائی ایران به دشمنان ایران ایرانی بفروشند .
پاریس : محمد رزاقی

 

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید