اینهمه ماهواره ی پیشرفته ندیدند،رجوی از داخل سوراخ موش دید!

0
596

اینهمه ماهواره ی پیشرفته ندیدند،رجوی ازداخل سوراخ موش دید!

 سیروس غضنفری، تبریز، ایران اینترلینک، اول فوریه ۲۰۱۸:…  یک رسانه ی مجازی وابسته به باند مافیایی وضد ملی رجوی چنین نوشته است : ” سی ان اس نیوز روز سه‌شنبه دهم بهمن گزارش داد…گروه اپوزیسیون ایران گفت گزارشهایی دریافت کرده است که نشان می‌دهد پرتاب موشکها تحت فرمان مستقیم سپاه پاسداران انجام می‌شود. این … 

http://iran-interlink.org

اینهمه ماهواره ی پیشرفته ندیدند،رجوی ازداخل سوراخ موش دید!

۱۱/۱۱/۱۳۹۶

یک رسانه ی مجازی وابسته به باند مافیایی وضد ملی رجوی چنین نوشته است :

” سی ان اس نیوز روز سه‌شنبه دهم بهمن گزارش داد…گروه اپوزیسیون ایران گفت گزارشهایی دریافت کرده است که نشان می‌دهد پرتاب موشکها تحت فرمان مستقیم سپاه پاسداران انجام می‌شود. این  موشکها در کارخانه‌های وابسته به بخش هوا فضای سپاه پاسداران تولید می‌شوند “.

منطقه ای که ما بعنوان بحرانی ترین نقطه ی جهان درآن زندگی میکنیم ، هرکمبودی که داشته باشد ، ازنظر ماهواره ، دستگاه های استراق سمع ورادارهای فوق مدرن ، کم وکسری ندارد!

وقتی اینهمه وسایل بشدت پیشرفته ، قادر به رصد کردن موشک هایی که عربستان را مورد هدف قرار داده واغلب قبل ازعمل منفجر میشوند وتلفاتی هم بدنبال ندارند ؟!، نباشد ، رجوی قرار گرفته درسوراخ موش، چگونه میتواند آنها را رصد کرده و موضوع را به اربابان امپریالیست ومرتجع اش بگزارش دهد؟!

درمورد این موشک های مشکوک ، نظریات زیر مطرح است :

۱- این موشک ها بااز مانده ی موشک های روسی کشورهای یمن جنوبی وشمالی هستند و حوثی ها ومتحدین آنها با دستکاری در آنها وکم کردن خرج و وزنشان ، قادر به پرتاب آنها با شعاع بیشتر هستند واین عمل تنها یک کار روانی و ابرازوجود دربرابر هواپیماهای بسیار پیشرفته ی عربستان است که شب وروز یمن را بمباران کرده ومردم آنجا را قتل عام میکند، میباشد.

ما هنوز فرود موشک های اسکاد عراقی در شهرهای ایران را که بردشان به ترتیبی که ذکر شد، زیاد شده بود ازیاد نبرده ایم.

این موشک ها به شهرهایی ازایران میخورد ولی تلفات محسوسی نداشت و مهمترین اثرش ، لرزش زلزله واری بود که انجام داده ومردم را می ترساند !

۲- نظر دوم این است که این موشک ها اساسا وجود خارجی ندارند و برای انحراف نظر مردم از جنایات عربستان که بدستور آمریکا عمل میکند ، سرهم بندی شده وبنمایش گذاشته میشوند!

درهرصورت ، آمریکا که ده ها پایگاه مجهز نظامی درمنطقه دارد، بهتر ازهمه به دروغ بودن این ادعاها  واقف است وبا این کارها ، هم میخواهد که به حضور سلطه گرایانه ی خود درمنطقه مشروعیت ببخشد وهم مشکلاتی برای ایران تولید کند !

اما به رجوی ها چه می رسد؟!

آنها دراین معادلات ، نقش محلل را با افتخار تمام پذیرفته اند واجازه میدهند که بنام آنها این شایعات پخش شوم وباند مسکین رجوی از بازانتشار دادن آنها ، احساس خود بزرگ بینی کند و اینقدربداشتن این احساس نیاز دارد که صفت های خائن وجاسوس را براحتی می پذیرد!

درادامه :

” اپوزیسیون ایران در یک گزارش گفت که شرکتهای حمل و نقل که گفته می‌شود در قاچاق سلاحهای رژیم ایران به یمن و نقاط دیگر شرکت دارند شناسایی شده‌اند – گاهی تحت پرچم کشورهای دیگر برای جلوگیری از برانگیختن سوءظن حمل و نقل می‌کنند. به گفته سازمان مجاهدین خلق ایران گروه صنعتی باقری دو امکان تولیدی در تهران و یکی در پارچین دارد و یک نصب نظامی در مکانی در نزدیکی پایتخت دارد. گروه صنعتی باقری قطعات موشکهای بالستیک از جمله قائم و نیز انواع مختلف موشکهای زمین به زمین که توسط سپاه پاسداران به گروه‌های نیابتی مانند حزب‌الله لبنان ارسال می‌شوند را تولید می‌کند….”.

زمانی که یمن بصورتی در محاصره ی همه جانبه ی عربستان ، دوستان واربابش قرار دارد که رساندن یک آسپیرین، بسته ای دارویی وبا چند عدلی پتو و کمک های غذایی و… به مردم بیگناه وزیر ضرب آنجا ممکن نیست ، رساندن موشک به این کشور بلازده و پایمال شده ، کاری غیر ممکن است و رساننده ی شجاع این نوع کمک های احتمالی از دید دستگاه های رصد کننده ی آمریکائی – که بوسیله ی آنها میتوانند یک انسان را بر روی زمین ترور کنند- وجود خارجی ندارد!

سیروس غضنفری

اسیر نجات یافته از تشکیلات رجوی

تبریز

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید