مردم منافع مشترکی با باند رجوی ندارند

0
283

دراین مورد که هرانسان وطن دوستی نمیخواهد عناصر باند رجوی – بعنوان ستون پنجم دشمن- وارد صفوف مردم شده و مسیر حرکت مردم را منحرف نمایند، حق با آقای محسنی است! من شخصا با کار هرکس وجریانی که بخواهد با افشای ماهیت باند رجوی ، مردم را ازخطرات احتمالی آنها با اطلاع سازد – بدون توجه به وابستگی تشکیلاتی یا ایدئولوژی آن- موافقم !

درد اینجاست که هیچ انسان عاقلی ، قبول ندارد که باند رجوی یک سازمان سیاسی ای است که درد وطن دارد وبنابراین انسجام وعدم انسجام آن مطرح نیست! انسجام یک سازمان سیاسی ومبارز ، دروجود مناسبات دموکراتیک در رده های مختلف تشکیلاتی آنست واین موضوع درمورد سازمان رجوی که همه چیز وهمه کس را دراختیار انحصاری خود قرار داده ، صادق نیست! بنابراین وظیفه ی هر جریانی که مختصر دلی برای سوزاندن به ملک وملت دارد، افشای آن درپیشگاه ملت است واگر کسانی چنین کرده اند،  شنیدن دست مریزادی طلب آنهاست!

زندانی کردن یک عنصر ستون پنجمی، حق قانونی حکومت است!

( مردم منافع مشترکی با باند رجوی ندارند )

ارسال شده از طرف آقای حمید تبریزی ـ با تشکر  از ایشان ـ 08.02.2018

” عو عو ” کردن  بی موقع رجوی ازلانه اش، بخاطر بوی کبابی بوده که به مشامش برخورده  ودرسرانجام کار ، مشاهده شده که  منشا این بو از جایی دیگر بوده و ربطی به کباب آبداری که رجوی تصورش را میکرد، نداشته است!

مریدانی مانند هادی مظفری ، این دسته گل به آب دادن بیموقع رجوی را درک کرده وآه وفغان جانگداز خود را برعلیه حکومت واپوزیسیونی که درشرایط فعلی اعتقادی به  موفقیت تاکتیک ” براندازی ”  ندارند ،  به اشکال زیر، سرداده است :

” حقیقت اینجاست که ترس و وحشت آخوندها از وجود آلترناتیوی سازمان یافته و دیرپاست که طی نزدیک به چهار دهه خواب آنها را به کابوسی تلخ تبدیل کرده است. بیخود نیست که بطور علنی اعلام می کنند که دستگیر شدگان اگر «تشکیلاتی» عمل نکرده باشند، آزاد خواهند شد “.

باند رجوی طوری رسواست که هر حکومتی بد نمی بیند که آلترناتیو ویا دشمن خود را باین نام معرفی کند !

بعبارت دیگر  ، هر حکومتی با ثابت کردن اینکه دشمن اش باند رجوی است ، برگ برنده ی ممتازی را بدست میآورد!

درمورد دستگیر شدگان باید گفت که آرزوی هرانسان شریفی است که برخورد درستی با آنها شده وتحقیقات دقیق تر ووسواس گونه ای درمورد شان بعمل آید و بعد از رعایت همه ی جوانب کار ، اگر کسانی پیدا شده باشند که وابسته به باند رجوی بوده وسعی در به خشونت کشیدن تظاهرات مردم میکردند ، بعنوان کسانی که ستون پنجم دشمنان خارجی ما هستند،  باید که مورد محاکمه ی عادلانه قرار گیرند!

بازهم :

” روی دیگر سکه این بیم و هراس در خارج از کشور تبدیل به جیغهای بنفشی شده است که ظاهرا از ترس فروریختن رژیم و ورود مقاومت ایران به صحنۀ سیاسی آن سرزمین، عنان از کف داده و داد و هوار راه انداخته اند. این جماعت نیز که بوی الرحمن حکومت جهل و فساد را شنیده اند، همزمان با قیام و به خصوص پس از آن به سرعت دست به کار شده و با قلمفرسایی و انجام مصاحبه ها و ارسال پیام های ویدیویی سعی بر این دارند تا بزرگترین و منسجم ترین اپوزیسیون ایران را به خیال خودشان به چالش کشیده و با هوچی بازی از صحنه خارج کنند “.

دراین مورد که هرانسان وطن دوستی نمیخواهد عناصر باند رجوی – بعنوان ستون پنجم دشمن- وارد صفوف مردم شده و مسیر حرکت مردم را منحرف نمایند، حق با آقای محسنی است!

من شخصا با کار هرکس وجریانی که بخواهد با افشای ماهیت باند رجوی ، مردم را ازخطرات احتمالی آنها با اطلاع سازد – بدون توجه به وابستگی تشکیلاتی یا ایدئولوژی آن- موافقم !

درادامه :

” راستی! کدام عقل سلیم می پذیرد که بزرگترین مقاومت منسجمِ ملتی، که تحت سخت ترین شرایط قرار دارد و در زیر ضرب شلاق و شکنجه و اعدام و خفقانِ سرسام آور، به ستوه آمده است را در این روزهایی که حاکمیّیت آخوندی تلو تلو خوران به سوی درۀ سقوط و نابودی پیش می رود، مورد حمله و هجوم قرار داد و نسبت به تضعیف آن مبادرت نمود “؟!

درد اینجاست که هیچ انسان عاقلی ، قبول ندارد که باند رجوی یک سازمان سیاسی ای است که درد وطن دارد وبنابراین انسجام وعدم انسجام آن مطرح نیست!

انسجام یک سازمان سیاسی ومبارز ، دروجود مناسبات دموکراتیک در رده های مختلف تشکیلاتی آنست واین موضوع درمورد سازمان رجوی که همه چیز وهمه کس را دراختیار انحصاری خود قرار داده ، صادق نیست!

بنابراین وظیفه ی هر جریانی که مختصر دلی برای سوزاندن به ملک وملت دارد، افشای آن درپیشگاه ملت است واگر کسانی چنین کرده اند،  شنیدن دست مریزادی طلب آنهاست!

همچنین :

” کاش این جماعت یکبار برای همیشه آنقدر شجاعت و صداقت داشتند که می آمدند و علنا بر زبان می آوردند که ادامۀ حیات ننگین آخوندها را به موفقیت این مقاومت با کمک مردم در امر سرنگونی، ترجیح می دهند. اما متاسفانه در اینها نه از صداقت خبریست و نه از شجاعت نشانی “.

جماعت مورد اشاره ی شما ، با استناد به اعمال سیاه وننگین تان ، شمارا بعنوان نیروی مقاومت بحساب نیآورده وبرخوردی که مورد نظر شماست ، نخواهند داشت!

مردم منافع مشترکی با باند رجوی ندارند و اغلب گروه های دیگر سیاسی، سازمان مجاهدین رجوی را بعنوان زائده های نظام سلطه وتابعیت جهانی می شناسند وتوقع  انجام کارهای مثبتی از آن ندارند!

حمید  تبریزی

 

 

////////////////////////

 

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید