آقای حسین پویا! ” عمو صابر ” فیلسوف نیست اما قرار دارد قلم اش درخدمت منافع ملی باشد نه امثال رجوی و …

0
338

آقای حسین پویا! ” عمو صابر ” فیلسوف نیست اما قرار دارد قلم اش درخدمت منافع ملی باشد نه امثال رجوی و … 

إBehzad Moezi Mojahedin Khalq Rajavi cultصابر از تبریز (امضاء محفوظ)، سوم فوریه ۲۰۱۸:… اینجانب یاد داشتی در سایت ایران اینترلینک منتشر کرده ام که عنوان ” مریم رجوی نمیتواند ازجدائی دین وقدرت سخت بگوید “! لینک نوشته ی من بشرح زیر است واز خوانندگان محترم درخواست دارم که در صورت داشتن وقت آنرا ملاحظه کرده ونظریات من و جواب بیهوده وخارج از موضوع آقای حسین پویا ی رجویست  راکه در سایت همبستگی ملی رجوی آمده ملاحظه کنند. کاش ایشان قسمت … 

مک کین و مریم رجوی و لیست شهدای سازمان مجاهدین خلق ایرانبرای این که از مریم رجوی رذل تر پیدا نشده
(اهدای کتاب شهدای مجاهد خلق به جان مک کین)ا

http://iran-interlink.org

آقای حسین پویا! ” عمو صابر ” فیلسوف نیست اما قرار دارد قلم اش درخدمت منافع ملی باشد نه امثال رجوی و … !ا

۱۲/۱۲/۱۳۹۶

اینجانب یاد داشتی در سایت ایران اینترلینک منتشر کرده ام که عنوان ” مریم رجوی نمیتواند ازجدائی دین وقدرت سخت بگوید “!

لینک نوشته ی من بشرح زیر است واز خوانندگان محترم درخواست دارم که در صورت داشتن وقت آنرا ملاحظه کرده ونظریات من و جواب بیهوده وخارج از موضوع آقای حسین پویا ی رجویست  راکه در سایت همبستگی ملی رجوی آمده ملاحظه کنند:

 ”  یکی از سربازان بدنام آقا که خیلی هم ادعای فیلسوف و سیاسی بودن دارد و با نام مستعار “صابر از تبریز (امضا محفوظ)” در سایتهای وزارت بدنام اطلاعات به اصطلاح مطلب و “ردیه” می نویسد، در مطلبی ضمن لجن پراکنی معمولش علیه خانم رجوی، رئیس جمهور برگزیده شورای ملی مقاومت، در باره قیام دیماه اینگونه نظر میدهد”.

کاش ایشان قسمت های اصلی نوشته ی مرا نقل کرده و به چالش میکشید واجازه میداد که قضاوت بعهده ی خوانندگان باشد که البته این شیوه ی مرضیه در بین بچه مرشد های رجوی متداول نیست وکاری هم نمیتوان کرد!

هرانسان منصفی با خواندن یادداشت های من که از نیات پاکی نشات میگیرد ولاجرم جایی در دلهای ناپاک پیدا نمیکند ، هرگز ادعای فیلسوف بودن مرا به قلم یا زبان خودم نشنیده ودرمورد  متهم به سیاسی بودنم هم باکی نیست که اگر اینطور باشد دربین میلیون ها ایرانی قرار دارم که بدرجات متعدد سیاسی هستند ومنهم قدری!

او قسمت کوچک نوشته ی مرا ، برای محکوم کردن من ، بشرح زیر نقل کرده است :

“…دیگر اینکه قیامی در ایران نبوده و مثل اغلب کشورها تظاهرات و مطالباتی بوده که بخش مسالمت آمیز آن بر قسمت خشونت گرایش میچربید… اعتراضات آن بخش ازمردم کم برخوردار از وسایل معیشت، بلحاظ مسالمت آمیز بودن خود، قیام نبوده و بطوری که گفتم، نقش زنان بخاطر مسائلی که این تظاهرات بخاطر آنها انجام شد، بسیار ناچیز بوده است!دیگر اینکه بارها گفته شده که متاسفانه بدلایلی، قسمتی از مردم ایران در تضاد با منافع ملی خود، ارزش حضور قانونی و محدود ایران در سوریه را درک نمیکنند و در تجمعاتی این قبیل به دادن شعار انحرافی که از جاهای دیگر بدانها تلقین میشود، می پردازند!.من قبول دارم که ناف تعدادی از روشنفکران ما به غرب وصل است و سبب طرح این شعار ضد ملی، آنها میباشند که وظیفه ی روشنفکران مردمی و با هوش تر، مواجهه با این ایده ی انحرافی است!”

حسین آقا با وجود نقل قسمت کوچکی ازنوشته های من ، نقد منصفانه یا ردیه ای برای آن ننوشته که سبب اصلاح امور گردد ؟! و درمقابل ، عبارت بی معنی ونامفهوم زیر را نوشته تا قسمتی از خشم خانم رجوی بمناسبت نوشته ام که لینک اش دربالا آمده  را فرو بنشاند و ” آ بارک الهی ” از زبان او بشنود:

” بیچاره “سیدعلی خامنه ای”! با این دیلماج های حقه باز تر از خودش که عمری از کیسه مردم به آنها خورانده است. لابد وقتی از رئیس همین “صابرک مستعار”! می پرسد که این سرو صداها چیه؟ بیرون چه خبر است؟ پاسخ می شنود که: – … خبری نیست قربان. خیالتان راحت باشد. “مردم” نامی! که از آنطرف مرز آمده اند دارند به جنابعالی اظهار ارادت! می کنند. این سر و صدا ها هم “نواره”!.

جواب این مزه پرانی های حسین آقا این است که ” عمو صابر ” درموقعیتی نیست که مورد پرسش رهبری کشور باشد وحتی زورش به مامورین دون پایه ی محلی هم نمیرسد که اینقدر امرو نهی براو کرده وزندگی اش را صرف دوندگی های بیمورد  اداری و … میکنند!

ازاین حرف ها خبری نیست هموطن حسین پویا!

عمو صابر ازاعماق جامعه برخاسته ومشکلاتی بدان غایت که عرض شد،  دارد وبنابراین کسی نیست که مورد حسادت شما ومریم رجوی باشد!

صابر

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید