بنیاد سحر: فرار دو نفر از اسارتگاه رجوی

0
543

فرار دو نفر از اسارتگاه رجوی 

 Sahar_Family_Foundation_SFF_Tirana_Albaniaبنیاد خانواده سحر، تیرانا، آلبانی، سیزدهم مارس ۲۰۱۸:… فرار از جهنم رجوی در این شرایط معنی و مفهوم خاص خودش را دارد. ما نجات یافتگان معنی آن و ضربه ای که به رجوی خورده است را خوب درک میکنیم. چنین اقدامی به این معنی است که افراد جانشان به لبشان رسیده و با پذیرش ریسک فرار را بر قرار ترجیح داده اند. این اقدام در این شرایط اثبات اسیرسازی و … 

چرا انتقال به اشرف ۳؟

محمد رضا هخامنشیان (مستعار)، بنیاد خانواده سحر، تیرانا، آلبانی
لینک به منبع

در این مقاله ترجیح دادم از وضعیت فعلی سازمان مجاهدین خلق یا بهتر است بگویم فرقه رجوی بنویسم و اینکه فلسفه انتقال افراد به زندان معروف به اشرف ۳ چیست؟

قبل از اینکه بخواهم به این موضوع اشاره کنم ترجیح میدهم کمی به قبل یعنی به عراق برگردم.

سازمان مجاهدین خلق در آن زمان ضوابطی را برای افراد وضع میکرد و همه نفرات خواه نا خواه مجبور به اجرای آن بودند چون به هر حال ما در عراق بودیم و دشمن زیاد داشتیم و هر روز و هر شب به هر طریق ممکن بود مورد حمله و هجوم قرار بگیریم و این خیلی سخت و فرساینده بود و همه ما اینرا میدانستیم که این ضوابط خواه نا خواه جلوی خیلی از عوارض بعدی را میگیرد به همین دلیل هر چند سخت بود اجرا میکردیم.

اما امروز بعد از اینکه همه افراد از عراق به آلبانی منتقل شدند دلیل وضع چنین ضوابطی چیست و چرا باید باز هم نفرات در قرارگاهی زندگی کنند که با ۳ لایه سیم خاردار احاطه شده است و چرا نفرات باید تلخ ترین خاطرات زندگی خودشان را با دیدن این سیاج ها به یاد بیاورند؟ پس آن آرامش نسبی که نفرات بایستی بعد از نزدیک به ۱۵ سال طاقت فرسا به آن برسند کجاست؟

چرا خودتان با دست خودتان همان زندانی را درست میکنید که به قول خودتان دولت دست نشانده عراق به فرمان ملایان حاکم بر ایران برای این افراد درست کرده بود؟ آیا دولت آلبانی هم مانند دولت عراق وابسته به جمهوری اسلامی است؟

واقعیت اصلی این است که شما از همان زندان سازی بیشترین استفاده را بردید چون توانستید به راحتی افراد را از محیط خارج ایزوله کرده و مغزشویی نمایید و با وعده های کذب سرنگونی در سرفصل های مختلفف تشکیلات را آنطور که خودتان میخواهید حفظ کنید.

اما امروز توان آن را ندارید و کنترل امور از اراده شما خارج است و نمیتوانید با مغزشویی هایی که به دلیل عدم آگاهی افراد نسبت به شرایط خارج از سازمان انجام می دادید نیروها را حفظ نمایید.

در زمانی که در مقر موسوم به مفید بودیم هر روز به اسم انقلاب ایدئولوژیک و فردیت نشست می گذاشتید و به نفرات می گفتند که در آلبانی به سرنگونی نزدیک تر شده ایم. اما خودتان دیدید که در عوض ریزشها هر روز بیشتر شد و در نهایت به این نتیجه رسیدید که همان شرایط عراق را برای نفرات ایجاد کنید و با گذاشتن یک زمان بندی کاذب دیگر برای سرنگونی حداقل نفرات را تا یکسال دیگر در این فرقه جهنمی نگه دارید .

اما حنای شما دیگر رنگی ندارد و نمیتوانید با ایجاد سخت ترین شرایط ممکن، تشکیلات از هم گسیخته این فرقه را از فروپاشی نجات دهید. بزودی سرکلاف ریزش ها باز خواهد شد و افراد گروه گروه فرار خواهند کرد چون آلبانی پایان راه است و آنوقت نه از تاک نشان ماند و نه از تاکنشان

به امید آزادی هرچه زودتر همه عزیزان و وصلشان به خانواده هایشان

محمدرضا هخامنشیان – نجات یافته از فرقه رجوی در آلبانی

فرار دو نفر از اسارتگاه رجوی

محمد هاشمی (مستعار)، بنیاد خانواده سحر، تیرانا، آلبانی
لینک به منبع

بعد از جابجایی اعضای فرقه رجوی در آلبانی به اسارتگاه جدید موسوم به اشرف سه در خارج از تیرانا و مواجه شدن آنان با شرایط کاملا ایزوله و سخت در این اردوگاه و برملا شدن وعده های دروغین مریم رجوی و اذیت و آزارها و شکنجه های روحی که همچنان اعمال می گردد، موج جدید نارضایتی و در خواست خروج شدت گرفته است.

از طرف دیگر خبر پرداخت مستمری پناهندگی جداشدگان از طرف کمیساریا و نه از طریق مجاهدین خلق به گوش تعدادی از افراد داخل تشکیلات رسیده و همین موضوع باعث شده تا افراد بیشتری تصمیم به خروج و جدایی از تشکیلات را بگیرند و بدون واهمه از مسئولین، این موضوع را در میان خود در میان بگذارند.

در روزهای گذشته دو نفر از اعضای اسیر در فرقه رجوی بدون توجه به پیام های مکرر مریم رجوی طی این مدت و وعده و وعیدهای دروغینش و بدون اطلاع دادن به مسئولین خود فرار کرده و خود را به کمیساریا در تیرانا معرفی نموده اند.

این فرار بنا بر اذعان مسئولین فرقه رجوی در آلبانی ضربه مهلکی بر پیکر تشکیلات پوسیده و جهنمی رجوی وارد کرده و بر روی دیگر اعضا تأثیر گذاشته است. خبرها حاکی است که مریم رجوی و سران این فرقه ریزش های به مراتب بیشتری را در آینده پیش بینی می کنند.

همه می دانند که فرار از اسارتگاه های رجوی چقدر سخت است. فرار از نظر تفکرات فرقه ای رجوی گناه کبیره محسوب شده و جزای آن مرگ است. لازم به ذکر است که این فرار در زمانی اتفاق افتاد که مریم رجوی تصور می کرد حصار ها را محکم کرده و این روزها مدام پیام همراه با وعده سرنگونی تا سی خرداد را می دهد.

فرار از جهنم رجوی در این شرایط معنی و مفهوم خاص خودش را دارد. ما نجات یافتگان معنی آن و ضربه ای که به رجوی خورده است را خوب درک میکنیم. چنین اقدامی به این معنی است که افراد جانشان به لبشان رسیده و با پذیرش ریسک فرار را بر قرار ترجیح داده اند.

این اقدام در این شرایط اثبات اسیرسازی و برده داری رجوی است که افراد مجبور به فرار می شوند. در آینده خبرهای خوشحال کننده بیشتری در راه است. به امید روزی که چشم همه خانواده ها به دیدار با عزیزانشان روشن شود.

نجات یافته از فرقه رجوی در آلبانی – محمد هاشمی

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید