جواد فیروزمند: زن، زندگی و سکسوالیته در سازمان مجاهدین خلق ایران

0
1042

سوء رفتارهایی که همگان با مدل های متفاوت آن آشنا هستیم و هر روز خود را به شکلی عریان و زشت به نمایش می گذارد. از پزشک تیم ملی ژیمناستیک آمریکا که به اغلب دختران تیم ملی تجاوز کرده و بیش از ۳۰۰ مورد سوء استفاده از زنان را در پرونده خود دارد. تا هاروی وایْنْسْتین تهیه ‌کننده مشهور هالیوود که آمریکایی است و بیش از ۱۰۰ مورد تجاوز و سوء استفاده جنسی از زنان را در کارنامه خود دارد. از احزاب و سازمان های سیاسی تا پناهندگان سیاسی و اجتماعی از پزشکان بدون مرز، تا دیدبان حقوق بشر، صلیب سرخ بین المللی، سازمان ملل متحد، کابینه برخی از دولت ها و بالاخره پارلمان اروپا، نقض حقوق انسانی و سوء استفاده جنسی و جنسیتی از زنان، رسوایی بسیار بزرگی را به نمایش گذارده است که اگر کنترل و از بین برده نشود، تاریخ بشریت را با چالشی بسیار بزرگ مواجه خواهد ساخت. در ادامه این مسیر که خود مبارزه ای انسانی بر علیه انواع بهره کشی های ضد انسانی از زنان می باشد، می خواهیم نظری بیاندازیم به سازمان مجاهدین خلق، به فرقه مسعود و مریم رجوی، تا ببJavad_Firoozmand_2018ینیم زنانی که آنها پرچمدار و پیشگامان زنان ایران و جهان می نامند، چگونه زنی است؟  زن مجاهد کیست؟ زن سازمان رجوی کجاست؟ چگونه رفتار می کند، در پی چیست و چه وضعیتی بر روابط آنان حاکم می باشد؟ ….

زن، زندگی و سکسوالیته در سازمان مجاهدین خلق ایران

 جواد فیروزمند، آریا ایران، چهاردهم مارس ۲۰۱۸

لینک به منبع

زن، زندگی و سکسوالیته در سازمان مجاهدین خلق ایران

هشتم مارس هفته گذشته روز جهانی زن بود. روز میثاق برای بزرگداشت زنان، برای برابری و به رسمیت شناختن حقوق برابر انسانی، برای تحقق آرمانی که نیمه متکامل کننده انسان دیروز تا امروز است. روزی مبارک و افتخار آفرین.

از خانواده من تا خانواده شما، و هر گوشه از جهان که انگشت بگذاریم، دنیا و جامعه بدون زن متصور نیست. از درون خانه ها تا مدارس و دانشگاه ها، از کارگاه ها تا کارخانه ها و به شکل کلی در جامعه ای که زندگی میکنیم، زنان در کنار مردان سهم بزرگی در ساختن آینده بشریت دارند.

تاریخ انسان ها زنان تاثیر گذار و بزرگی را در خاطره اش حفظ نموده است. زنانی که سهم بزرگی از پیشرفت ها و دگرگونی های بشریت را به ارمغان آوردند و همچنان در ساختن سرنوشت ما و نسل های جدید موثر بوده اند.

اما در این میان، ساختار حاکم بر جهان، زمینه سوء استفاده از این نیروی بالنده را نیز فراهم کرده است. زنانی که هر روز در گوشه ای از جهان مورد سوء رفتار و سوء استفاده های مختلف قرار گرفته و درواقع ارزش های انسانی را هدف قرار داده است.

سوء رفتارهایی که همگان با مدل های متفاوت آن آشنا هستیم و هر روز خود را به شکلی عریان و زشت به نمایش می گذارد. از پزشک تیم ملی ژیمناستیک آمریکا که به اغلب دختران تیم ملی تجاوز کرده و بیش از ۳۰۰ مورد سوء استفاده از زنان را در پرونده خود دارد. تا هاروی وایْنْسْتین تهیه ‌کننده مشهور هالیوود که آمریکایی است و بیش از ۱۰۰ مورد تجاوز و سوء استفاده جنسی از زنان را در کارنامه خود دارد. از احزاب و سازمان های سیاسی تا پناهندگان سیاسی و اجتماعی از پزشکان بدون مرز، تا دیدبان حقوق بشر، صلیب سرخ بین المللی، سازمان ملل متحد، کابینه برخی از دولت ها و بالاخره پارلمان اروپا، نقض حقوق انسانی و سوء استفاده جنسی و جنسیتی از زنان، رسوایی بسیار بزرگی را به نمایش گذارده است که اگر کنترل و از بین برده نشود، تاریخ بشریت را با چالشی بسیار بزرگ مواجه خواهد ساخت.

در ادامه این مسیر که خود مبارزه ای انسانی بر علیه انواع بهره کشی های ضد انسانی از زنان می باشد، می خواهیم نظری بیاندازیم به سازمان مجاهدین خلق، به فرقه مسعود و مریم رجوی، تا ببینیم زنانی که آنها پرچمدار و پیشگامان زنان ایران و جهان می نامند، چگونه زنی است؟  زن مجاهد کیست؟ زن سازمان رجوی کجاست؟ چگونه رفتار می کند، در پی چیست و چه وضعیتی بر روابط آنان حاکم می باشد؟ ….

سه‌شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ – Tuesday 13 March 2018

جواد فیروزمند، عضو سابق شورای مرکزی سازمان مجاهدین خلق ایران

————————————–

آرشیو موضوع : جواد فیروزمند

فیروزمند: از مسعود رجوی و ترور مستشاران نظامی تا بزم مریم رجوی… بخش ۲

جواد فیروزمند: نگاهی از درون به نقش سازمان مجاهدین خلق در انفجار حزب جمهوری اسلامی

از مسعود رجوی و ترور مستشاران نظامی تا بزم مریم رجوی با رفقای جنگ طلب – بخش دوم جواد فیروزمند، آریا ایران، پنجم مارس ۲۰۱۸:… مواضع ضد امپریالیستی مسعود رجوی و سازمان تحت رهبری او آنچنان پر شور و افسار گسیخته شده بود که امکان کنترل بر آن وجود نداشت، طوریکه با عنوان نمایندگی اسلام توحیدی …

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید