جواد فیروزمند:افشاگری جدید خانم فرشته هدایتی درباره مجاهدین خلق …

0
658

افشاگری جدید خانم فرشته هدایتی درباره مجاهدین خلق کاندیدای سابق شورای رهبری مجاهدین

جواد فیروزمند، آریا ایران، پاریس، دوم آوریل ۲۰۱۸:…  با توجه به اینکه خانم هدایتی در بخش اطلاعات و امنیت سازمان مجاهدین بوده اند، بهتر و بیشتر از هر کسی می توانند این سیستم سیاه و تاریک مجاهدین را که در مسیر قدرت طلبی رهبران سازمان از هیچ جنایتی فروگذار نکرده، به نحو احسن به جهانیان معرفی نمایند تا همگان دریابند که این خائنان و فروشندگان اطلاعات مردم … 

فرشته خلج هدایتیفرشته هدایتی: سکوت نکنیم

لینک به منبع

افشاگری جدید خانم فرشته هدایتی درباره مجاهدین خلق

کاندیدای سابق شورای رهبری مجاهدین

روز گذشته ویدیویی در اینترنت مشاهده کردم که مصاحبه جدید خانم فرشته خلج هدایتی با همنشین بهار بود.

تقریبا از آذر ماه سال ۱۳۹۴ تا کنون، این دومین بار است که از خانم هدایتی مطلب افشاگرانه می بینم.

جدای از حقایقی که ایشان شجاعانه درباره مجاهدین خلق مطرح کرده اند، لازم دیدم چند نکته را عنوان نمایم:

۱. خانم هدایتی در ویدیوی مورد نظر چندین بار بصورت مکرر از وابستگی به چپ و راست برائت جسته و اعلام مرزبندی نموده اند.

صرف اینکه چنین مرزبندی حق ایشان است، اما شبهاتی را برایم بوجود آورد که گویا هنوز ترس و واهمه ای از مجاهدین خلق در وجودشان نهفته است، تا مبادا اتهامی از جانب مجاهدین بر ایشان وارد شود. غافل از آنکه بیان حقایق نیازی به کسب جواز یا تبری جستن از این و آن ندارد.

کلام حق، جوی روان و زلالی است که گذشته ها را شستشو داده و در نهایت به سرچشمه خواهد رسید. بنابراین گل آلود نمودن آن توسط مجاهدین امری طبیعی است اما چیزی از ارزش و شفافیت اش نخواهد کاست!

همت در تن دادن به فضای ترس و لرز ایجاد شده توسط مجاهدین نیست، بلکه شکافتن و شکستن تابویی است که آنها تلاش کرده اند جداشدگان را عامل شرق و غرب معرفی نمایند.

هر جداشده ای، گوشه ای از تاریخچه و موجودیت سازمان مجاهدین است. جداشدگان صاحب اصلی تشکیلات و دارایی سازمانی هستند که رجوی ها آن را به یغما برده اند، دزدیده اند و به مسیر خیانتبار خود کشانده اند تا در رویاپردازی های قدرت طلبانه خرج نمایند. بنابر این اگر جداشده ای بخواهد لب به سخن بگشاید، نباید تیغ و قیچی برداشته و به خواست مجاهدین، زبان خود را قیچی نماید تا مبادا آنها نیشتری در او فرو ننمایند.

۲. خانم هدایتی که خود با بیش از سی سال سابقه تشکیلاتی، سابقا کاندیدای شورای رهبری مجاهدین بوده اند بر بسیاری از حقایق و رویدادهای درون تشکیلاتی اشراف دارند. ایشان که در درون مجاهدین زیر تیغ جراحی اجباری زنان رفته اند، بمراتب بیشتر از هر شخص دیگری می توانند ابعاد فساد رقص رهایی و همبستری مسعود رجوی با زنان مجاهدین را به افکار عمومی بازگو نمایند. ایشان بهتر از هر کسی می توانند تبلیغات دروغین مریم رجوی درباره زنان را به چالش کشیده و افکار عمومی را از دروغپردازی های آنان آگاه سازند. ناگفته نماند که در کنار ایشان و پیش از این زنان دیگری از همرزمانشان وجود داشته و دارند که دست به افشاگری زده و بخشی از حقایق همبستری مسعود رجوی با زنان مجاهدین را فاش نموده اند.

۳. با توجه به اینکه خانم هدایتی در بخش اطلاعات و امنیت سازمان مجاهدین بوده اند، بهتر و بیشتر از هر کسی می توانند این سیستم سیاه و تاریک مجاهدین را که در مسیر قدرت طلبی رهبران سازمان از هیچ جنایتی فروگذار نکرده، به نحو احسن به جهانیان معرفی نمایند تا همگان دریابند که این خائنان و فروشندگان اطلاعات مردم ایران چگونه عمل می کردند و مابه ازای هر مراوده اطلاعاتی با شرق و غرب عالم چه چیزی برای رجوی فراهم می ساختند؟

۴.خانم فرشته هدایتی از جمله کسانی است که در اثر فشارهای درون تشکیلاتی و انحراف استراتژیک رهبران مجاهدین از دست سازمان فرار کرده و پس از دستگیری مورد شکنجه روحی و روانی قرار گرفته است. پرداختن به این مسئله نیز می تواند ابعاد زندان ها و شکنجه گاه های درون سازمان مجاهدین را که از چشم ارگان های حقوق بشری و بین المللی مخفی بوده، کمک شایانی به شناخت محتوی درونی این فرقه مخوف و مخرب نماید.

بدرستی که بیان سرگذشت و یا افشاگری ها، بیان بخشی از زندگی همه جداشدگان در همان جهنمی است که خانم هدایتی در مصاحبه سال ۱۳۹۴ با نشریات نروژی داشته اند. در این مسیر بدون هیچ گونه تزلزل و هراسی یا چپ و راست شدن در برابر این و آن دسته سیاسی-اجتماعی، یا قیچی کردن زبان بدلیل ترس از مجاهدین، باید به خلق ایران گزارش داد. افشاگری هر جداشده ای، وقتی ارزش واقعی خود را باز می یابد که گزارش به همان خلق قهرمان باشد!

با تبریک مجدد به خانم فرشته هدایتی، آرزومند موفقیت روزافزون ایشان هستم

یکشنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۷ – یکم آوریل ۲۰۱۸ – جواد فیروزمند

***
همچنین مطلب ایشان در آذر ماه ۱۳۹۴

سکوت علامت رضایت نیست

و حالا باید به خاطر تمام آنهایی که زندگی شان را در تحقق یک آرمان ازدست داده اند، حرف زد.
من یک شاهد عینی هستم، شاهدی که از درون یک غار، رهایی یافته ام.
رهایی یافته از درون یک ماشین شستشوی مغزی !رها شده از دخمه ای که روح انسانها را در آن از پای میانداختند.
تا به کی باید صبر میکردم و به خاطر پرهیز از خوردن مارک و برچسبهای احتمالی به سکوت ادامه میدادم؟
من مدت سی سال از عمرم را به طور حرفه ای درتشکیلات رجوی گذرانده ام.
هرکس که بودم وهررده ای که داشتم اصلا مهم نیست، مهم این است که من سی سال شاهدعینی بودم .
تا امروز سکوت کرده بودم چرا که باور داشتم باید زمان شکستن سکوت فرا برسد حالا فکر میکنم زمان آن فرا رسیده است :
به خاطر تمام بیگناهانی که هنوز در لیبرتی هستند .وهنوز نمیدانند که دنیای بیرون از این تشکیلات جهنمی، از اساس متفاوت از هر آن چیزی است که آنها میپندارند .
به خاطر عزیزانی که بطورخاص در دوسال اخیر، بیدلیل و بیگناه و فقط به خاطر قدرت طلبی رجوی جانشان را از دست داده اند.
به خاطر تمام سالهای از دست رفته همه افراد جداشده ای که اکنون بخاطر برخوردهای غیر انسانی تشکیلات رجوی در آلبانی و برخی کشورهای اروپایی سرگردان شده اند .
به خاطر خیانت رجوی به تمام آرمانهایی که سالیان به عشق آنها جنگیدیم وخون دادیم وحال میفهمم که همه اشتباه و دروغ بوده است.
به خاطر همه مادرانی که تنها به خاطر بی خبری از فرزندانشان و در حسرت یک بوسه عزیزانشان چشم از این جهان بستند .
به خاطر همه تحقیرهای بی پایان و ناروایی که متحمل شدم و یا شاهد بودم .
به خاطر تنفر از میزان جنگ طلبی و آشوب طلبی رجوی که تنها بخاطر اینکه عمر خودش را طولانی کند صورت میگرفت.
به خاطر تنفر از تمام فرمالیسم و نمایشهای مضحک مریم رجوی که کوته بینانه به فکر فریب دادن دنیای غرب است و امکاناتی را که با نثار خون افراد سازمان جمع شده، خرج ظاهر و نمایشات خود میکند.
به خاطر ایمان به بی آیندگی این تشکیلات فرقه ای که تنها با زد وبندهای پشت صحنه سیاست، به حیات خفیف خود ادامه میدهد .
به خاطر انزجار مفرط از اینکه رجوی با نشست های شبانه روزی و تحمیل اجباری توهمات و موهامات ذهنی اش ،سالها چشم وگوش واحساس مرا به بازی گرفت .
و بخاطر یک دنیا حرف ناگفته از این سی سال که در سینه ام مانده است .
آری، از این پس حرف خواهم زد، هرجا که باشم و هر چقدر که زنده باشم .
ضمن انزجار از “فرقه منحوس و قرون وسطایی رجوی” ازهر نوع رابطه ای به اسم این تشکیلات جهنمی تبری میجویم .و هرکس نیز هرسوالی در این ارتباط داشته باشد پاسخگوخواهم بود.

تصاویری از مصاحبه خانم فرشته هدایتی با روزنامه محلی نروژ در توصیف سی سال زندگی درجهنم رجوی.

فرزانه خلج هدایتی مصاحبه

فرزانه خلج هدایتی مصاحبه فرزانه خلج هدایتی مصاحبه فرزانه خلج هدایتی مصاحبه

(پایان)

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید