تعقیب و مراقبت توسط مزدران مریم رجوی

0
599

تعقیب و مراقبت توسط مزدران مریم رجوی، تشدید فشارهای مریم رجوی بر اعضا، سکوت مریم رجوی در خصوص حمله موشکی

 بنیاد خانواده سحر، تیرانا، آلبانی، بیست و دوم آوریل ۲۰۱۸:…  روز بعد با دوستم داشتم بسمت هتل مندیال می رفتم که او متوجه حضور مزدوران فرقه رجوی در پشت سر ما شد و مرا آگاه کرد که اگر اقدامی کردند بتوانیم از خودمان دفاع کنیم. خلاصه این روزها هر کجا و در هر خیابانی نفرات فرقه در گروه های سه نفره سازماندهی شده و در حال تهیه فیلم … 

تعقیب و مراقبت نجات یافتگان توسط مزدوران مریم رجوی

پیام رستمی (مستعار)
لینک به منبع

همانطوری که قبلا به اطلاع شما خوانندگان محترم و خانواده های عزیز رسانده شد، به دستور مستقیم مریم رجوی، طرحی جهت تعقیب و مراقبت نجات یافتگان ریخته شده که بر اساس آن همیشه حداقل یک گروه سه نفره مراقب تمامی تحرکات آنان در تیرانا هستند.

قبلا فکر می کردم شاید اینها دنبال یک مورد ویژه هستند و زیاد موضوع را جدی نگرفتم. هر چه دوستان گفتند اما فکر نکردم که سران فرقه رجوی این همه وقت و انرژی و نفر برای چنین موضوع بگذارند و فایده ای برای آن نمی دیدم.

این هم یکی از همان موارد دست و پا زدن های سران فرقه مخصوصا مریم رجوی در باتلاق به اصطلاح منطقه امن (به قول خودش) می باشد. چند روزی بود که احساس می کردم نفراتی مرا در خیابانهای تیرانا تعقیب می کنند. اما چون عادی سازی کامل کرده بودند نتوانستم شناسایی کنم.

روز بعد با دوستم داشتم بسمت هتل مندیال می رفتم که او متوجه حضور مزدوران فرقه رجوی در پشت سر ما شد و مرا آگاه کرد که اگر اقدامی کردند بتوانیم از خودمان دفاع کنیم. خلاصه این روزها هر کجا و در هر خیابانی نفرات فرقه در گروه های سه نفره سازماندهی شده و در حال تهیه فیلم و عکس و شناسایی تحرکات نجات یافتگان و ارتباط آنان با سایر نفرات و شهروندان آلبانیایی می باشند.

همین دیروز نفرات فرقه درخیابانهای تیرانا اقدام به تهدید و توهین نسبت به یکی از افراد نجات یافته از فرقه کردند. حتما در مرحله بعدی یک قدم فراتر می گذارند و اقدام عملی هم می نمایند. حتما نفرات محلی را با پرداخت هزینه های هنگفت برای این کار اجیر می کنند. شکی نیست که این امر با توجه به سوابق تروریستی این فرقه بعید و دور از انتظار نیست.

راستی مریم رجوی علی رغم اینکه می داند کارش غیر قانونیست، البته هیچ کار او قانونی نیست و فرقه ها همه کارهایشان غیر قانونی است، این کارش و آگاه است که تعقیب افراد و عکس و فیلم گرفتن از آنها و تهدید و توهین نسبت به آنها جرم محسوب می شود، چرا به این کارهای پست و حقیر علیه نجات یافتگان در البانی رو آورده است؟

همانطوری که در جریان هستید بعد از فرار تعدادی از افراد از مقر کاملا حفاظت شده فرقه در آلبانی و علی رغم تمهیدات امنیتی شدیدی که در مقر خارج از شهر برای افراد گرفتار در فرقه درست کرده اند، مریم رجوی به یقین رسیده که نفرات بیرون که نجات یافتگان از فرقه می باشند در فرار این افراد نقش داشته اند.

البته که جامعه نجات یافتگان برای نجات دوستان خود از جهنم رجوی از هیچ کمکی دریغ نمی کنند و در این راه از هیچ کس و هیچ چیز هم ترس و واهمه ای ندارند.

فرقه بعد از این فرار ها، در قدم اول دست به بسیج گسترده ای زد تا ارتباطات و ترددات و محل های سکونت افراد نجات یافته از فرقه را شناسایی کند و در مرحله بعد همانطوری که از ماهیت این فرقه بر می آید قصد دارد به حذف فیزیکی افراد مؤثر از طریق دادن پول به  گروههای مافیایی در این کشور بپردازد. مسئولین فرقه هم در بحث های درونی به این موضوع اشاره کرده اند.

ما جامعه نجات یافتگان از فرقه رجوی در آلبانی از تمامی ارگانهای بین المللی و دولت آلبانی نسبت به اقدامات اخیر فرقه رجوی در این کشور علیه نجات یافتگان از فرقه هشدار می دهیم و درخواست کمک برای نجات جان نجات یافتگان را داریم.

تا دیر نشده جلوی طرحهای تروریستی این فرقه علیه جداشدگان در آلبانی را بگیرید.

نجات یافته از فرقه رجوی در آلبانی – پیام رستمی

تشدید فشارهای مریم رجوی بر اعضای گرفتار

مجید آتش افروز (مستعار)
لینک به منبع

طی این چند ماه گذشته کینه مریم رجوی آنچنان بالا گرفته که سر هر بهانه ای نفرات را تحت فشار قرار می دهد و بعد فقط یک چیز از آنها میخواهد و آن اینست که علیه دوست رهاشده اش چرندیات فرقه رو بنویسد و در این نوشته حتما مارک مزدور وزارت اطلاعات بزند و او را به کارهای تروریستی علیه فرقه متهم نماید.

هر کسی این کار را نکند بلافاصله تحت شدیدترین فشارها قرار میگیرد. بعد مریم رجوی میگوید مسلمان است و دم از قران میزند. او کارهایی با افراد فرقه خودش می کند که حتی دشمن ما چنین کاری با ما نکرده است.

وقتی دستگاه کثیف فرقه روی دروغ گفتن به اعضای خودش سوار باشد بیشتر از این انتظار نداریم. عملکردهای مریم رجوی اینجا خوب خودش را نشان داده و بروشنی پیداست که چقدر در عراق به ما دروغ گفتند چون دسترسی به هیچ رسانه ای نداشتیم. ولی اینجا در آلبانی هر حرکتی که فرقه رجوی انجام میده همه با خبر میشن چون میدونن با دروغ داره کارش رو پیش میبره و با مزد بگیران خودش که به اسم هوادار رابطه داره خبرهای جعلی پخش میکنه که بگوید فلان نفر اخراج شده چون با وزارت اطلاعات ایران رابطه داشته که دیگر دست فرقه رو شده و کسی باور نمی کنه.

بله مریم رجوی که این همه از دست جداشدگان عصبانی است بخاطر این است که هر دروغ او را در لحظه در جلسات کمیساریا بر ملا میکنند. مریم رجوی حتی کمک های کمیساریا به نفرات را حرام میداند و تا میتواند علیه این ارگان بین المللی دروغ و جعلیات به خورد نفرات اسیر در فرقه میدهد چون علیرغم خواست فرقه مستمری جداشدگان را خودش می دهد.

دور نیست روزی که همه دوستان ما از شر این فرقه مخوف و جنایتکار رها شوند.

نجات یافته از فرقه رجوی در آلبانی – مجید اتش افروز

سکوت مریم رجوی در خصوص حمله موشکی آمریکا به سوریه

محمد هاشمی (مستعار)
لینک به منبع

مریم رجوی در خصوص تهاجم موشکی آمریکا به دو نقطه از خاک سوریه مقداری دروغ و وعده های توخالی به اعضای گرفتار در فرقه رجوی در آلبانی تحویل داد. در این خصوص برای او و دیگر سران فرقه بخوبی روشن شد که هیچ یک از اعضا و حتی مسئولین روی حرفها و تحلیلهای مریم رجوی حساب باز نمیکنند و همه آنها به درستی به این نتیجه رسیده اند که این حرفها صرفا برای مشغول نگاه داشتن اذهان و منحرف کردن افراد از موضوعات اصلی و منصرف کردن از جدا شدن عنوان می گردند.

سکوت مریم رجوی بعد از حمله موشکی آمریکا به سوریه و عوض کردن سریع تعهدات و بحثهایش و شتافتن و رساندن خود به آلبانی نشانی از وخامت اوضاع است. او باز هم تلاش می کند تا اذهان را منحرف کند. در این شرایط که آبی از چند موشک آمریکا به خاک سوریه برای مریم رجوی گرم نشد و افراد جواب وعده های دروغ و دغل او را گرفتند، حالا مریم برای منحرف کردن افکار بحث فعالیت های ستاد داخله و موضوع هزار کانون شورش و تعهدات مربوط به آن را مطرح کرده و توجهات افراد را این موضوع متمرکز کرده است.

ما اعضای سابق فرقه رجوی در طی عضویت در تشکیلات چنین وعده های مفت زیاد از رجوی ها شنیده ایم و اکنون در دنیای آزاد خوب فهمیده ایم که همه این حرف ها برای فریب افراد گرفتار است تا آنان را در اسارت حفظ کند. ما اکنون خوب میدانیم که تغییر سریع یک بحث و جایگزین کردن آن با بحثی دیگر چیزی جز فریب برای اسیر سازی نیست.

باید به مریم رجوی گفت که آب از سرت گذشته و دیگر کسی برای تو و وعده هایت تره خورد نمی کند و هر چه در گرداب آلبانی بیشتر دست و پا میزنی بیشتر فرو میروی. پس لطفا دست از حیله گری و دغلبازی بردار و بگذار تا انسانهایی که به بند کشیده ای انتخاب آزاد داشته باشند و هر کس به اراده خودش راه زندگی خودش را انتخاب کند. این تشکیلات پوسیده دوام چندانی نخواهد داشت و دل به آن نبند.

تلاشهای مزبوحانه و منحرف کردن ذهن افراد از خواسته هایشان راه به جایی نخواهد برد. این را مریم رجوی هزاران بار تجربه کرده است و دیگر کسی گول این ترفندها را نخواهد خورد.

رها شده از فرقه رجوی در آلبانی – محمد هاشمی

(پایان)

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید