شاهدی از کشتار ۱۹ فروردین ۱۳۹۰ قسمت اخر

0
378

 شاهدی از کشتار ۱۹ فروردین ۱۳۹۰ قسمت اخر

Rajavi_Saddamفریاد آزادی، هشتم می ۲۰۱۸:… جامعه ایران که مثل تشکیلات فرقه نیست که اینترنت حرام باشه براش؛ داشتن گوشی موبایل جرم باشه؛ بدتر از اون رادیو رو هم بخوان یواشکی گوش کنند و داشتن رادیو حکمش تقریبا برابر با اعدام باشه. حالا اومدن میخوان چنگال های رجوی خون آشام رو تمیز جلوه بدن و مثل توی فرقه که شده بود برابر با امام معصوم شده بود که حتما باید صلوات میفرستادن تازه مریم قجر … 

شاهدی از کشتار ۱۹ فروردین ۱۳۹۰ قسمت اخر

سعدالله سیفی، تیرانا، آلبانی
لینک به منبع

این مصاحبه از گفتاری به نوشتاری تبدیل شده است.

دلیل جدا شدن آدمها و منفوریت فرقه هم خیانتی است که به اعتماد آدمها کردند . بله دراشرف امکانات بود ولی در شرایط غیرمعمول همه چیز فرق میکند.

سربی:بله دوستان دارند میگویند رجوی میگفت اگر صد نفر در اشرف بمیرد فایده ای ندارد فقط تعدادی جسد روی دست ما میماند اما اگریکی در درگیری کشته شود جوشش خونش راه سرنگونی رو هموار میکندو میگویند نیرو تربیت کرده بود خلع سلاح کنند اگر رجوی چنین کاری کرده معجزه است پس چه نیازی داشت به صدام و غیرو اینها رو کتاب میکردی و در دسترس عموم میگذاشتی وصاحب مکتب و دستگاه می شدی واقعا حقش خورده شده

بگذریم اگر آقای رجوی صاحب چنین معجزه های بوده حتما دوستانش بعدا به اطلاع عموم می رسانند.باز من ساکت میشوم تاشما که شاهد این صحنه های تکان دهنده واز دست رفتن دوستان بودید ادامه بدهید تاکسی یکی رواز دست نداپه باشه وسرد شدن آدمها رو با چشم خودش ندیده باشه نمیتونه بفهمه.

خواهش دارم اگر سئوالی باشه من در خدمتم یاد آوری این موضوعات برای من کار ساده ای نیست.

سربی:توضیحات یکی سر کثافت کاریهای ترامپ وسر برآوردن جولیانی برای تبرعه او و علم کردن داستان برجام توسط ترامپ که دودش مستقیم به چشم مردم ایران و کودکان آیینده اش میرود.

خوب؟شما ادامه بدهید حتما؟اسم این داستان هم گذاشتن پیروزی خلاصه ما گیج شدیم نفهمیدیم این یک فرهنگ جدید و لغت نامه جدید میخواهد. شما بفرما.

این تناقض گوی نه تنها بر سر ۱۹فروردین بلکه در کل تاریخچه اینها بوده و هیچگاه پاسخ واقعی و منطقی برای آن نداشته و نداده اند از خلع سلاح تا جابجای از اشرف به لیبرتی و از لیبرتی به آلبانی.ومانفهمیدیم بالاخره چی پیروزیه و چی شکست،اگر جابجای از لیبرتی به آلبانی هجرت و پیروزی بزرگ است پس چرا چند سال آدمها رو با وضعیت جسمی درد ناک وبا انواع و اقسام مشکلات با اون ابزاردوران کمون اولیه نگهه داشتی که زمین بکنند و بعد هم زیر رگباذی از موشک به خاک وخون کشیده بشن و کشته شوند و واقعا کجا شما ولو یک بار پاسخ این سئولات که سئوال هر آدم شریف و وطن پرستی هست دادید.

حالا ما داریم یک گوشه کوچیکی آنهم با زبان الکن و ناقص به اسم ۱۹فروردین روتوضیح می دهیم در حالیکه این تناقض گوی در کل پروسه اینها بوده و هیچگاه پاسخ ندادن آخرآدم پاسخگوومسئول دست به انجام خود سرانه این کارها که نتیجه اش ریخته شدن خون افراد باشد نمیزند.

حالا شما بروید پای صحبت همین افراد جدا شده که خیلی هایشان هنوزم در اسارت فرقه به دلیل مالی هستند با انبوهی سئوال وتناقض سراعمال چندین ساله آنها می شوید که پاسخی نگرفتنددر حالیکه دم از انتقاد پذیری می زنند ،کجا اینها و کجا اینها طی این سالیان حتی یک انتقاد رو پذیرفته و جواب دادن اگه بوده واقعا بیایند و بگویند.

 سعدالله سیفی :۲۰۱۸ /۰۵/۰۷

(پایان)

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید