قیام مردم و برجام؟! – باند رجوی هیچ غلطی نخواهد توانست بکند

0
939

قیام مردم و برجام؟!

Rudy_Giuliani_Maryam_Rajavi_Terrorist_Clown_1صابر از تبریز (امضاء محفوظ)، ایران اینترلینک، سیزدهم می ۲۰۱۸:…  فرقه ی رجوی که  اخیرا در نبود سوژه ای  برای ایجاد جار وجنجال درخور توجه، له له میزد، ناگهان با بیرون رفتن دولت آمریکا ازبرجام ، زبان بازکرده ومطالبی مینویسد و کم وبیش ازمگس پرانی ناشی از بیکاری رهائی یافته است ! دریکی ازاین نوشته های پرتعداد آمده است  ” علت این‌که ولی‌فقیه رژیم آخوندی حتی بعد از خروج آمریکا … s

http://iran-interlink.org

قیام مردم و برجام؟!

۲۳/۰۲/۱۳۹۷

فرقه ی رجوی که  اخیرا در نبود سوژه ای  برای ایجاد جار وجنجال درخور توجه، له له میزد، ناگهان با بیرون رفتن دولت آمریکا ازبرجام ، زبان بازکرده ومطالبی مینویسد و کم وبیش ازمگس پرانی ناشی از بیکاری رهائی یافته است !

دریکی ازاین نوشته های پرتعداد آمده است :

” علت این‌که ولی‌فقیه رژیم آخوندی حتی بعد از خروج آمریکا از برجام قادر به اعلام یک سیاست قاطع و یک‌سویه نیست بن‌بستی است که حکومت آخوندی در آن گرفتار آمده است. اگر به شروط خواسته شده تن بدهد یعنی از برنامه موشکی و بحران‌آفرینی تروریستی در منطقه دست بردارد… برنامه موشکی، دخالتهای تروریستی در منطقه و برنامه بمب‌سازی اتمی همه اجزا ستونی هستند که در کنار سرکوب و خفقان ۲پایه اصلی حفظ رژیم آخوندی به‌شمار می‌آیند. عقب‌نشینی از آنها پایه‌های دیکتاتوری فاشیسم مذهبی را سست و راه را برای قیام مردم ایران بیش‌از‌پیش هموار خواهد کرد “.

بنظر شما ، دولت ایران چه میبایست میکرد تا ازطرف شما قاطع باشد؟!

 اتفاقا رئیس جمهور ایران، با صراحت لازم ، اقدامات مرحله ای دولت ایران را برشمرد و اقدامات خود دراین زمینه را آغاز کرده است واین اگر قاطعیت نیست پس چیست وآیا شما دیوانه بازی ها را قاطعیت میدانید؟!!

خواسته های آمریکا ربطی به برجام ندهد و هرآنچه که مطرح کرده، بیجا وغیر قابل پذیرش بوده وبرای او و شما آبی ازاین درخواست ها گرم نخواهد شد!

دست کشیدن ازارتقای توان دفاعی کشور ، خط قرمز دولت وملت است ومسلما  فرقه ی رجوی و ترامپ وحواریونش تحقق این آرزو را فقط درخواب میتوانند ببیند!

هیچ منبع بیطرف وسازمان های جهانی  درگیر با بحران آفرینی وتروریزم ، انجام این اعمال ازطرف ایران وبمب اتمی سازی اش را قبول ندارد وبنابراین ایران مسئولیتی دربرابر این ادعاهای سخیف ندارد!

 همچنین ،تقویت بنیه ی دفاعی کشور ، ربطی به اینکه کدام حکومت برسر کار است ، یک ضرورت ملی است وارتباطی به سرکوب مردم ندارد ومردم ایران نیز هرگز بخاطر ساخت موشک های حافظ حریم امنیتی کشور ، قیام نخواهند کرد!

بازهم :

“از سوی دیگر اگر حکومت آخوندی به شروط جدید تن ندهد و دست به ایستادگی بزند باید در گام نخست فشار تحریمها را تحمل کند و در چنین شقی وضعیت به‌سرعت به همان شرایطی برخواهد گشت که رژیم پیش از این برای خلاصی از آن موقعیت بود که حاضر شد با «زانونان خونین»‌به پای میز مذاکرات اتمی برود “.

ما باید فکر جدی بحال خود بکنیم و باتمام قوا ومتکی به وحدت ملی، گام های بزرگی برای عقب نگه داشته شدگی ۴۰۰ ساله ی خود برداریم !

آنچه که  از ما خواسته میشود ، تسلیم بلا قید وشرط است واگر حکومت بخواهد باین درخواست نفرت انگیز امریکا تن بدهد، با وجود اینکه  دیگر با اتهاماتی مانند نقض حقوق بشر، موشک سازی وتروریزم مواجه نخواهد بود، اما با مسائل سخت تری مواجه خواهد شد که برای اجتناب ازآنها، ایجاب میکند شروط شما را نپذیرد!

بنابراین، ما زمانی میتوانیم با آمریکا براه بیآییم که بردگی را به جان خریده و ماحصل هزاران سال فرهنگ غنی و نتیجه ی مبارزات ۱۰۰ ساله ی بی امان اخیر خود را دوراندازیم که بنظر می رسد ، مردم هرگز تن به چنین ذلتی نخواهند داد!

درادامه :

” این وضعیت بن‌بستی است که تمام سردرگمی‌های رژیم آخوندی در این شرابط پیچیده و دشوار از آن ناشی می‌شود. صورت‌مسأله اصلی این است که رژیم در هر مسیری که برود یعنی یا قبول جام‌زهرهای موشکی و منطقه‌یی و یا ایستادگی در مقابل خواست آمریکا، در انتها با مردم و قیام مردم ایران و مقاومت آنها روبر می‌شود “.

ایران قطع مبارزه با تروریزم درسوریه را که با امنیت ملی اش مرتبط است، قبول نخواهد کرد ونخواهد پذیرفت که موشک های دفاعی خود را برچیند وبنابراین ، ازهمین حالا درخواست امریکا جواب منفی دارد و البته حفظ حقوق انسانی وشرافت ملی، هزینه هایی دارد که خواهیم پرداخت ! وسرانجام کار؟

باند رجوی هیچ غلطی نخواهد توانست بکند ومردم درقیامی که رجوی ها دران ذینفع اند، شرکت نخواهند نمود وچه بسا که اقلا خانواده های گرفتار دستان خون چکان رجوی ، گام های اساسی تری برای رهائی فرزندان خود ودرهم ریختن تشکیلات تارعنکبوتی رجوی ، بردارند!

صابر

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید