محمد کرمی: جنازه مرضیه رضائی توسط اهالی برگشت خورد

0
736

جنازه مرضیه رضائی توسط اهالی برگشت خورد

 محمد کرمی، وبلاگ عیاران، هجدهم می ۲۰۱۸:… به چه حقی شما این را بدون اجازه در این محل دفن کردید . شما ها را امریکائی ها اوردند اینجا ، شما در اینجا امکانات ، پول ، اب ، برق وهمه چیز دارید در حالی که برای ما جیره بندی است . شما نمی توانید از امکانات محدود ما استفاده کنید. شهر دار و مقامات که برای حل فصل این مناقشه به محل امده بودند حق را به مردم البانی دادند … 

لینک به منبع

جنازه مرضیه رضائی توسط اهالی برگشت خورد

فیلم اهالی منطقه که برای نبش قبر به قبرستان امده اند

درتاریخ ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ صدیقه رضائی یکی از فرماندهان ارشد فرقه رجوی مرد.افسوس که این عناصری که دست در خون مردم ایران و کرد کشی داشتند یکی ، یکی کشته می شوند .البته این چند سال اخیر بنا بر شهدات دوستان جدا شده وی بر سر خیلی از موضوعات با شخص مریم قجر عضدانلو و تشکیلات مجاهدین ختلاف نظر داشت . این تشکل را دیگر قبول نداشت . در ان زمانی نام برده بیمار بود سران تشکیلات وی را بخارج از عراق نفرستادند . در حالی که نور چشمی ها را به سادگی از عراق خارج می کردند .و نام برده جز سری های اخربود که عراق را ترک کرد و به البانی انتقال داده شد . متاسفانه در تاریخ ۱۳ اردیبهشت مرد. فرقه رجوی جسد وی را از تیرانا در البانی انتقال داد به روستای که در حال حاضر تبعد گاه تشکیلات این فرقه است . مد نظر داشتند که از طریق دفن کردن وی در قبرستان عمومی روستا بتوانند با این بهانه خودشان را اهالی این منطقه قاطی کنند … در تاریخ ۱۴ اردیبهشت مرضیه رضائی را قبرستان روستا دفن کردند ، اهالی سه روز بعد وقتی که متوجه این مسله شدند با بیل وکلنک امده بودند که ان نبش قبر بکنند و جسد را بیرون کنند .در همین رابطه در مرحله اول مسولین امنیت خارجی فرقه افرادی مانند حسن محصل که از بازجویان و شکنجه گران معروف تشکیلات فرقه و از مسئولین ارشد اطلاعات و ضد اطلاعات فرقه می باشد به همراه علی ذولجلالی و چند نفر دیگر وارد بحث و گفتگو با اهالی شدند . اما اهالی از خواسته خود کوتاه نمی امدند. این جر وبحث ها بالا گرفت که شهردار منطقه برای حل و فصل موضوع به محل امد. به همین منظور یکی از فرماندهان ارشد فرقه به نام ماندانا بیدرنگ با یک شاخه گل در دست و با خنده مصنوعی به اصطلاح می خواست مسله فیصله بدهد. اما اهالی به هیچ وجه از خواسته خود کوتاه نیامدند و میگفتند که باید این جسد را از این قبرستان ببرند.با پادرمیانی شهردار منطقه قرار شد که بعد از چهار روز این جسد به جائی دیگر انتقال داده شود و در این قبرستان نباشد .

همان طور که در فیلم ضمیمه می بینید اهالی اعتراض دارند و نمی پذیرند که در این مکان باشد .

قسمت های مهم صحبت اهالی به این شرح است :

به چه حقی شما این را بدون اجازه در این محل دفن کردید. شما ها را امریکائی ها اوردند اینجا ، شما در اینجا امکانات ، پول ، اب ، برق وهمه چیز دارید در حالی که برای ما جیره بندی است . شما نمی توانید از امکانات محدود ما استفاده کنید .

شهر دار و مقامات که برای حل فصل این مناقشه به محل امده بودند حق را به مردم البانی دادند . مردم البانی نفرات فرقه رجوی را تروریست می دانند ، که امریکائی انها را انتقال داده اند .

این گوشه ای از نفرت مردم البانی نصبت به فرقه ای است که مدت زمان کوتاهی است در بین مردم البانی هستند . مردم اینطور از این تشکل متنفر هستند .

فیلم دوم هم تلویزون تاپ چنال در همین رابطه تهیه کرده که با مردم منطقه گفتگو میکنند

گزارش تلویزون تاپ چنال ازمخالفت مردم با حرکت فرقه رجوی

وجود تشکیلات فرقه رجوی و این دفن کردن جنازه در قبرستان منطقه ، در اکثر رسانه های کشور البانی منعکس شده است .در گزارشات اینده تلاش می شود که تمامی انها سرجع انتشار داده شود .

محمد کرمی ۲۰۱۸ / ۰۵ /۱۷

فبرستان موقت مجاهدین خلق فرقه مریم رجوی در تیرانا آلبانیAlbanian media fooled by MEK ‘misdirection’ (aka Mojahedin Khalq, Rajavi cult, MKO, NCRI …)

لینک به منبع

شتاب بی سابقه فروپاشی تشکیلات مخوف مجاهدین با فرارهای پی در پی

وبلاگ ادوارد

چند روز پیش باز هم دو فرار موفق از تشکیلات لرزان مجاهدین در تیرانا به وقوع پیوست،یکی از کسانی که تشکیلات را رها کرد و به آزادی سلام گفت و خود را به دنیای آزاد رساند، مرتضی مرتضوی(مالک) است که از مسئولین قدیمی سازمان بوده و در حفاظت اشرف تا جائی که بیاد دارم و او را دیده ام در هنگام خروج از اردوگاه اشرف، ویزاهای خروجی را چک و کنترل میکرد. اما دومین نفر که یکی از بهترین و نزدیکترین دوستان اینجانب در دوران اسارت در عراق بوده میباشد که فعلآ از اسم بردن ایشان معذورم می باشد. هم به مالک و هم به ( خ ا ) بازگشت به دنیای آزاد و رهائی از تشکیات مخوف را تبریک می گویم و برایشان بهترین آروزها را دارم.

اگر مروری کوتاه به فرارها و جداشدنهائی که در همین دو سال اخیر درون تشکیلات صورت گرفته نگاهی کنیم در می بابیم که تمام تلاش های خانم رجوی و دیگر مسئولین فرقه برای سرپا نگهداشتن تشکیلات لرزان خود واقعآ بیفایده بوده و سرنوشت مهتوم این تشکیلات نهایتآ چیزی نیست به غیراز ازهم پاشیدگی کامل در آینده بسیار نزدیک که هم اکنون شاهد شتاب بی سابقه آن هستیم، با تمام مانورهای فریبکارانه و باتمام وعده های تکراری مثل سرنگون شدن رژیم و با دلخوش کردن افراد به اینکه همین امروز و فردا کار رژیم تمام است و به تهران خواهید رفت، امروز تمام نفرات گرفتار در دستگاه شستشو به خوبی دریافته اند که این وعده ها پوچ و بی اساس و تکراری است، نفرات امروز خود را با دیروز مقایسه می کنند و باخود می گویند، دیروز در کنار مرزهای ایران و با داشتن آنهمه توپ و تانک و انواع سلاح های گوناگون و حمایت مالی ووووو صدام حسین، کاری انجام نشد هیچ، که اوضاع سازمان بدتر و بدتر هم شد، حال با دور شدن از ایران و با دست خالی و با هزاران تعهد به خارجی ها که نتها حق نفس کشیدن برایشان قائل شده اند چه کاری از دست سازمان و تشکیلات بر میاید؟ و با همین افکار هم به نتیجه میرسند که به هر شکلی و به هر قیمتی تنها و تنها راه امید به آینده خارج شدن از تشکیلات است، پا گذاشتن به دنیائی که اربابی بالا سر نباشد و بتوان هر طور که خواست زندگی کرد.

فروپاشی و خط پایان سازمان همان چیزی است که در طول این سالیان مرتب از سوی اعضای جدا شده به آن اشاره شده و بر آن تاکید داشته ایم، دیر نیست آن روزی که لیلی بماند حوضش.

این فرارها پیامی است برای کسانیکه هنوز در تشکیلات عنکبوتی در خواب خرگوشی بسر می برند و گمان دارند که سازمان دیروز و فرقه امروز در آینده سیاسی ایران نقشی خواهد داشت، مطعنآ یک فرقه تروریستی نمی تواند با حمایت مشتی جنگ طلب امریکائی مثل بلتون و جولیانی و امثال اینان در سرنوشت مردمی آگاه تاثیری داشته باشد، فراموش نکنیم اینان همان جنگ طلبانی هستند که در دوران جنگ با صدام به بهانه برنامه هسته ای عراق که بعد ها دروغ از آب درآمد هزاران تن بمب بر سر مردم عراق ریختند و اکنون هم به دنبال تکرار همان بازی و سناریوی بیشرفانه برای ایران برنامه ریزی می کنند که مجاهدین هم برای زود اجرا شدن سناریوی مزبور آویزان دماغ امریکائی شده اند، افراد درون تشکیلات آگاه و هوشیار باشند و تا دیر نیست خود را از درون تشکیلات فرقه رها کنند که اگر در فردا حتی یک بمب و یا یک موشک به سمت مردم ایران از سوی هرکشوری شلیک شد از نظر مردم ایران شریک جرم خواهند و و از لعن و نفرین مردم ایران خلاصی نخواهند داشت، باور داشته باشید یا نه، اما من بر این باور هستم که سرنوشت صدام را همین لعنت و نفرین مادران و پدران داغدیده ما رقم زد.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید