حسین نژاد:مریم قجر برسرسفرۀ رنگین افطار، حضرت علی افطارش را به گرسنگان می داد

0
907

مریم قجر برسرسفرۀ رنگین افطار: حضرت علی افطارش را به گرسنگان می داد

مزدور مریم رجوی قجر عصدانلو مجاهدین خلق و سوء استفاده از ماه رمضان1

قربانعلی حسین نژاد، پیوند رهایی، بیست و ششم می ۲۰۱۸:…  مریم قجر برسرسفرۀ رنگین افطار: حضرت علی افطارش را به گرسنگان می داد!!! مریم قجر بدون محکوم کردن و نام بردن از اسرائیل کشتار فلسطینیان را فقط «حوادث ناگوار» خواند!!! فرقۀ رجوی فیلم مراسم افطار … 

مزدور مریم رجوی و سوء استفاده از ما رمضاندکان سه نبش به نام ماه رمضان ، بکام مریم قجر عضدانلو

لینک به منبع

مریم قجر برسرسفرۀ رنگین افطار: حضرت علی افطارش را به گرسنگان می داد!!!

مریم قجر بدون محکوم کردن و نام بردن از اسرائیل کشتار فلسطینیان را فقط «حوادث ناگوار» خواند!!!

فرقۀ رجوی فیلم مراسم افطار سالانۀ اورسوراواز و سخنرانی مریم رجوی در آن را بعد از فقط یک روز از یوتیوب حذف کرد!!

سایتهای الجزائری در مورد جنایتهای غزالی لابی سفره خوار مریم قجر چه ها نوشته اند؟

چرا غزالی جرأت ندارد به الجزائر که تا حدی دموکراتیک می باشد برگردد؟

نوشتۀ قربانعلی حسین نژاد مترجم ارشد سابق رهبری مجاهدین در عراق

مزدور مریم رجوی قجر عصدانلو مجاهدین خلق و سوء استفاده از ماه رمضان1

روز اول ماه رمضان مریم قجر یک سفرۀ افطار رنگین با هزینه های هنگفت دلاری نفتی صدامی سعودی برای لابی های همیشگی خود برخی با القاب «سابق» دار و این بار از رجال اسلامی!! پاریس و حومه ترتیب داد. مریم رجوی در این سخنرانی اش آیاتی را از قرآن به عربی بدون مراعات هر گونه مخارج حروف و قطع و وصل همزه و… قرائت کرد که به یقین حضرات مسلمان حاضر در آنجا فکر کرده اند ادامۀ صحبتهای فارسی سرکار خانم رئیس جمهور!! می باشد چون به فارسی بیشتر شبیه بود تا عربی!! و کاملا هم معلوم بود که از روی نوشته (صفحۀ پرومتر روبرویش) می خواند آن هم نوشته ای که معلوم بود نه خودش بلکه درباریان قلم به دست قدیمی نشریۀ فرقه امثال محمد علی توحیدی (فرید لمپن عربده کش) یا بعدا آخوند شدۀ دستگاه رجوی عباس داوری (رحمان) آن را نوشته اند چرا که تکیه ها روی بعضی حروف در تلفظ کلمات توسط مریم قجر کاملا می رساند که خودش ننوشته است. مثلا کلمۀ «نزدیکی» را در جملۀ «به علت رابطۀ نزدیکی که با رژیم دارد» طوری تلفظ کرد که انگار یای نزدیکی یای مصدری است نه یای نکره!! یعنی با همان تکیه و تلفظ در جملۀ «نزدیکی با همسر»!! که اگر خودش متن سخنرانی را نوشته بود هر گز اینگونه تلفظ نمی کرد.

تازه وقتی هم ترجمه های فارسی آیات را می خواند عینا همان ترجمه های همسر مقبورش را که در نشستهای شبهای ماه رمضان اشرف برایمان می خواند تکرار می کرد که معلوم بود نویسندۀ دربارش به خوبی درس انشاء و املایش را از «ولی» عقیدتی اش فراگرفته است.

آخر حضرت غایب مقبور در ترجمۀ «کافر» می گفت: حق پوش!! کسی جرأت نمی کرد بگوید حضرت مرجع تقلید مجاهدین بلکه مسلمانان و مردم جهان! یعنی تو می گویی در طول هزار سال سابقۀ تفسیر و ترجمه های قرآن هیچ مفسر و مترجمی معنی کفر و کافر و کافرون را نفهمیده و خداوند متعال منتظر بود که یک رجوی در قرن پانزدهم هجری ظهور کند تا معنی این واژۀ قرآنی را به مسلمانان جهان یاد بدهد و اعلام کند؟؟!!

در تمام ترجمه ها و تفسیرهای قرآن مسلمانان جهان بویژه عربها که قرآن زبان مادری خودشان است کافر یعنی کسی که دین اسلام را قبول ندارد و مسلمان نیست هر کس باشد این معنی واقعی است که همۀ مفسران هزار سال نوشته اند حالا اینها می خواهند بگویند که در این هزار سال کسی و هیچ عربی هم معنی این واژه را نفهمیده و مافهمیده ایم!!!!

وقتی رجوی در ترجمۀ این آیات می گفت: ما را به حق پوشان پیروز کن یعنی حق فقط ما هستیم و هر کس با ما مخالف باشد محکوم به شکست است پس باید خردشان کرد.

آن که گفته ما را بر کافران پیروز کن یا علیه کافران یاری کن یعنی علیه قریش و یهودیان و مسیحیان که دین مرا قبول ندارند.

مریم و فرقه اش از قدیم تا حالا می بینند اگر بگویند ما را بر کافران پیروز کن می بیند که در فضای سکولار ایرانیان برایشان بد می شود یعنی هر کس مسلمان نیست باید کشته شود.

بعد هم می گوید: «همۀ ادیان منادی رهایی و انسانیت هستند»!!! از بیسوادیش حد اقل نمی گوید: «ادیان آسمانی» چون دین حتی بت پرستی را هم شامل می شود و الا پیغمبر نمی گفت: «لکم دینکم ولی دین». هنوز در جهان قبایلی و گروههایی هستند که طبق دین و آیین خود انواع قتل و جنایت را انجام می دهند.

اما افتضاح دیگر و بزرگتری که مریم قجر در این بزم اسلامی اش! به بار آورد و حتما هم بوی گند آن به مشام برخی مهمانان مسلمان سفرۀ مریم باجی رسیده است محکوم نکردن کشتار فلسطینیان در بیت المقدس به دست سربازان اسرائیلی و انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس بود که آن موقع خبر یک جهان شده بود و حتی غیر مسلمانان و اروپایی ها هم آن را محکوم کردند. مریم قجر این کشتار را فقط «حوادث ناگوار» نامید و سریعا از کنار آن رد شد بدون اینکه آن را محکوم کند و بدون اینکه حتی نامی از اسرائیل و عامل این «حوادث ناگوار» ببرد و این امر برای مهمانان مسلمانش کاملا رابطۀّ ارباب و نوکری فرقۀ رجوی با اسرائیل را ثابت کرد.

از اینها بگذریم؛ مریم رجوی در سخنرانی خودسانسور شده اش که فقط متن مکتوب آن را در این لینگ می توانید در سایت «همبستگی» فرقه بخوانید (با تنها یک تصویر از مهمانی و یک کلیپ خالی کاملا پاک شده بدون هیچ تصویر و صدایی)، گفت: « مگر پیامبر اسلام نفرموده به من ایمان نیاوده کسی که شب سیر بخوابد در حالی که همسایه‌اش گرسنه باشد؟ و مگر حضرت علی نبود که تنها غذای افطارش را به گرسنگان و مستمندان می‌بخشید؟» که دقیقا به این معنی بود که «ولی ما به شما حضرات سیران فرانسه می دهیم چون شرایط زمانی و مکانی حدیث بسیار پیشرفته شده است و دیگر گرسنه ای در فرانسه و اروپا و جهان پیدا نمی شود… حداقل در همسایگی مان در اورسوراواز وجود ندارد!!».

این احادیث را کسی نقل قول می کند و ادعا می کند که به این حرفها ایمان و اعتقاد دارد که خودش را «رئیس جمهور» و اکنون هم در فقدان همسر و مرجع تقلیدش و ولی امرش خود را «رهبر مقاومت» و الگوی مسلمانان و زن مسلمان می شمارد و به توصیف شوهر مقبورش «مهر تابان» و«جوهر بهار»!! است ولی در همان حال که این احادیث را می خواند جلویش و جلوی از ما و از همه بهتران آنچنانی خارجی که همگی در خانه شان بسا بهتر و بیشتر از آن را دارند که بخورند!! (بدون حتی یک ایرانی غیر خودی!) سفرۀ رنگین افطار آنهم تازه مقدماتش! پهن شده چنانکه در عکسی که من از فیلم «سابق»! حذف شده شان در یوتیوب گرفته ام می بینید!. فکر کنم برخی از لابیهای باسواد همیشه در سفره شان به سران فرقه رسانده اند که این افطاریه با این سخنان یک مدعی «رهبری یک جمهوری اسلامی دیگر» و به «این نمط» قرآن خوانی اش چقدر افتضاح است و رسوایی به بار می آورد که مجبور شده اند فردای همان روز فیلم آن را از یوتیوب حذف کنند چنانکه در این لینگ می بینید.

خوب؛ اما برویم ببینیم این حضرات از ما و از همه بهتران خارجی کی ها بودند؟ فقط یک نمونۀ همیشه در صحنه و آویزان دائمی و قدیمی دامن مریم قجر را اینجا معرفی می کنیم که درحقیقت مهمترین آنها و گل سرسبدشان می باشد (بقیه که فاقد موقعیت و شهرت ویکی پدیایی هستند):

حضرت و جناب آقای سید احمد غزالی نخست وزیر «سابق» و صحیح تر «اسبق» الجزائر (۸۱ ساله) در تمام عمر خود فقط یک سال نخست وزیر دولت الجزائر بوده (از ژوئن ۱۹۹۱ تا ژوئیۀ ۱۹۹۲) آن هم یک سالی سراسر قتل و جنایت و سرکوب و ترور که موجب برکناریش و فرارش به فرانسه شده و اکنون نیز جرأت نمی کند به الجزائر که فضایی نسبتا دموکراتیک دارد برگردد. ولی با اینهمه و یک سال نخست وزیری واقعی اش اکنون بیست و شش سال است که «نخست وزیر اسبق» مریم رجوی است!!! حتما اگر یک روز یا یک ساعت هم نخست وزیر می بود تا آخر عمرش بهش می گفتند آقای نخست وزیر؟!!!

به گوشه ای از سوابق این نخست وزیر سابق و اسبق مریم رجوی در الجزائر در همان یک سال ریاست دولتش توجه کنید: (ترجمه از ویکی پدیای عربی در این لینگ):

«دوران دولت سید احمد غزالی شاهد خطیر ترین رویدادها در الجزائر بعد از استقلال این کشور بود. در زمان دولت او رویدادهای خونین ژوئن ۱۹۹۱ روی داد که در نتیجۀ آن صدها جوان الجزائری به قتل رسیدند. در زمان دولت او کودتای نظامی ۱۱ ژانویۀ ۱۹۹۲ روی داد که طی آن شاذلی بن جدید رئیس جمهور الجزائر کنار گذاشته شد که در نتیجۀ آن الجزائر وارد یک سیکل خشونت گردید که طی آن ۲۰۰ هزار نفر از مردم این کشور کشته شدند. همچنین در زمان نخست وزیری احمد غزالی بود که محمد بوضیاف رئیس جمهور بعدی الجزائر در ۲۹ ژوئن ۱۹۹۲ ترور شد».

به همین دلیل است که این آقای غزالی که هیچگونه فعالیتی در فرانسه و اروپا در رابطه با کشورش و مردم کشورش ندارد ظهورش در عرصۀ سیاسی تنها به حیاط مقر مریم رجوی در اورسوراواز فرانسه منحصر است و تمام نوشته ها و سخنانش نشخوار حرفهای فرقۀ رجوی در رابطه با ایران و رژیم ایران است. معلوم نیست که حضرت ایشان آن یک سال را هم نخست وزیر الجزائر بوده یا ایران؟؟!! بطوریکه انگار در همین فرانسه هم به دربار مریم قجر در قلعۀ اورسوراواز پناهنده شده است!!.

جالب این است که فرقۀ رجوی او را در سالهای بعد از سقوط صدام حسین و اشغال عراق در راستای سیاستش مبنی بر ماندن در عراق و اشرف تا کشته شدن همگی با شعارهای «چون اشرف نباشد تن من مباد»!! و«اشرف کانون استراتژیک نبرد» مأمور تشکیل کمیته ای به نام «کمیتۀ همبستگی عربی اسلامی دفاع از اشرف» کردند. ولی اکنون که دیگر اشرفی در کار نیست و موضوع فرقه دیگر باقی ماندن در عراق نیست و بلکه بعد از آنهمه شعر و شعار ماندن در عراق اکنون در شیپور گشاد «پیروزی بیرون رفتن از عراق» می دمد اسم آن کمیتۀ موهوم تک نفری به ریاست!! همین جناب احمد غزالی را به «کمیتۀ عربی اسلامی برای حمایت از مقاومت» تغییر داده اند و در همین مهمانی افطار هم او را با همین سمتش هم علاوه بر لقب همیشگی اش معرفی کردند. در حالیکه هنوز هم سایت این کمیته با همان نام دفاع از اشرف به عربی (ولی با سربرگ و نام کمیته به انگلیسی!!!) می باشد که دراین لینگ می بینید.

مزدور مریم رجوی قجر عصدانلو مجاهدین خلق و سوء استفاده از ماه رمضان2

مضحک تر اینکه این سایت به اصطلاح کمیتۀ «همبستگی عربی اسلامی» تماما ترجمه از اصل فارسی است و عربی آن فارسیزه درجه یک می باشد!! و همان اخبار فرقه در سایتهای فارسی زبانش را دارد و حتی آگهی عربی شوی سالانۀ مریم قجر در ۳۰ ژوئن امسال در ویلپن پاریس هم در آن چسبانده شده. حالا این اخبار فرقه در رابطه با ایران و فرقه در آلبانی و… چه ربطی به عربها و مسلمانان (همبستگی عربی اسلامی) دارد و کدام اشرف؟!! جواب را فقط باید از مریم قجر درخواست کرد اگر بتواند و همین به خوبی کشک و موهوم بودن تشکلهای ادعایی این فرقه را می رساند و به خوبی گویای این است که اصلا سید احمد غزالی از این سایت خبر ندارد و اگر هم ببیند اصلا نمی فهمد عربی است یا فارسی؟؟!!.

اما از هر چیزی جالب تر در این شوی اسلامی خارجی منهای ایرانی غیر خودی! مریم قجر و سفرۀ حضرت مسعودش! علاوه بر دعوت و کشاندن یک کشیش مسیحی از میخهای قدیمی مریم قجر به نام اسقف گایو به این سفرۀ افطار رمضانی مسلمانی! سرنوشت رقت بار و توسری خوری آقا جلال گنجه ای با آن لباس آخوندی شیعی است که آخرین سخنرانش گذاشته بودند! به عنوان تنها سخنران ایرانی این «سفرۀ افطار مقاومت ایران و نه کاتانگا»!! و اصلا کسی توجهی به او نداشت و ایزوله شدنش و ممنوعیت تماس گیری و ارتباطش با بیرون را کاملا می رساند.

خلاصه این که این شوی اسلامی مذهبی مریم قجر و فرقه اش که مدعی سکولاریسم یا جدایی دین از دولت می باشد و به اعتراف خودشان به قدری مفتضح بود که مجبور شدند فیلم آن را از یوتیوب بردارند به خوبی سرنوشت شوی ژوئن مریم قجر را برملا می کند که جز رسوایی و افتضاحی دیگر برای مریم قجر و فرقه اش به بار نخواهد آورد.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید