علیرضا نصراللهی: مریم رجوی این همه دورغ و ریا و تهمت برای چیست؟

0
634

چندی پیش خبرگزاری بلومبرگ با آقای رضا پهلوی مصاحبه می کرد و طبق همه گزارشها در مورد فردای بعد از جمهوری اسلامی صحبت میکرد در همین راستا از ایشان سوال شد اگر زمانی مردم ایران بخواهند بین مجاهدین و رژیم حاکم بر ایران انتخاب کنند شما فکر میکنید مردم به کی رأی میدهند.آقای رضا پهلوی هم مثل همه مردم ایران به صراحت گفت به آخوندها رأی میدهند نه به مجاهدین… واقعأ وقتی داشتم این چرندیات فرقه را میخواندم از خشم سرم درد گرفت آخه مگه میشه این همه دورغ را به راحتی بیان کرد،مثلا در یک اشاره به کودتای ۲۸ مرداد مصدق که به قول فرقه( مریم رجوی) میگفت: که در ۱۹۵۳ دربار شاه به کمک یک کودتای طراحی شده توسط سیا و اینتلجنت سرویس تنها حکومت دموکراتیک و ملی تاریخ معاصر ایران برهبری دکتر محمد مصدق را سرنگون کرد و به‌مدت ۲۵سال حکومت ترور و وحشت در ایران حاکم گردید. کاشانی، سلف خمینی مهمترین عامل داخلی کودتا و سرکوب آزادیخواهان بود. در ۱۹۰۸ دو سال بعد از انقلاب مشروطه هم وقتی شاه قاجار به کمک روسیه تزاری مجلس شورای ملی را به توپ بست، پشتیبان داخلی‌اش آخوندهای مرتجع به رهبری شیخ فضل‌الله نوری بودند. این دو آخوند مرتجع، الگوهای خمینی و رژیمش بودند و بارها توسط او مورد تجلیل قرار گرفتند.

مریم رجوی این همه دورغ و ریا و تهمت برای چیست؟ 

علیرضا نصراللهی ـ انجمن یاران ـ 23.06.2018

لینک به منبع

چندی پیش خبرگزاری بلومبرگ با آقای رضا پهلوی مصاحبه می کرد و طبق همه گزارشها در مورد فردای بعد از جمهوری اسلامی صحبت میکرد در همین راستا از ایشان سوال شد اگر زمانی مردم ایران بخواهند بین مجاهدین و رژیم حاکم بر ایران انتخاب کنند شما فکر میکنید مردم به کی رأی میدهند.آقای رضا پهلوی هم مثل همه مردم ایران به صراحت گفت به آخوندها رأی میدهند نه به مجاهدین.

در قرنی که الان همه در حال زندگی هستند میتوان به راحتی صحبت کرد و هر کسی نظر خودش را آزادنه بزنند حالا چه درست و چه غلط،دیگه نباید او را به خاطر نظرش محاکمه کرد و تمامی اشتباهات پدران او را هم تقصیر اون انداخت.

درضمن برای آگاهی شما میفرمایم خانم رجوی همین الان اگر انتخابات آزاد در ایران و خارج کشور گذاشته شود به جرأت قسم میخورم ۹۰ درصد مردم ایران به آقای رضا پهلوی رآی میدهند نه به شما وطن فروشان

واقعأ وقتی داشتم این چرندیات فرقه را میخواندم از خشم سرم درد گرفت آخه مگه میشه این همه دورغ را به راحتی بیان کرد،مثلا در یک اشاره به کودتای ۲۸ مرداد مصدق که به قول فرقه( مریم رجوی) میگفت: که در ۱۹۵۳ دربار شاه به کمک یک کودتای طراحی شده توسط سیا و اینتلجنت سرویس تنها حکومت دموکراتیک و ملی تاریخ معاصر ایران برهبری دکتر محمد مصدق را سرنگون کرد و به‌مدت ۲۵سال حکومت ترور و وحشت در ایران حاکم گردید. کاشانی، سلف خمینی مهمترین عامل داخلی کودتا و سرکوب آزادیخواهان بود. در ۱۹۰۸ دو سال بعد از انقلاب مشروطه هم وقتی شاه قاجار به کمک روسیه تزاری مجلس شورای ملی را به توپ بست، پشتیبان داخلی‌اش آخوندهای مرتجع به رهبری شیخ فضل‌الله نوری بودند. این دو آخوند مرتجع، الگوهای خمینی و رژیمش بودند و بارها توسط او مورد تجلیل قرار گرفتند.

جالب اینجاست که این فرقه همه رو وابسته به سرویسهای اطلاعاتی کشورهای بیگانه مرتبط میکنه،و جالبتر از آن اینه که خودش را مستقل و آزاد می نامد.(سازمان مجاهدین خلق ایران از روز نخست ورود به عراق بطور علنی بر استقلال کامل مالی، سیاسی و نظامی خود تاکید کردند، اصلی که تا اخرین روز حضور درعراق در ۹ سپتامبر ۲۰۱۶ به آن پایبند بودند) این همه سند این همه اطلاعات بعد از سرنگونی صدام از شما پخش شد،آخه چرا این همه دروغ میگید،

همین الان با چند تا از سرویسهای اطلاعاتی کشورهای مختلف رابطه دارین،و روزانه چند هزار بار مردم را به خاطر خودخواهی خودتان در معرض فشارهای تحریم قرار میدهید؟

بعد هم با دجالیت تمام میاد میگه: دفاع بقایای فاشیسم سلطنتی از فاشیسم دینی-جوابیه سازمان مجاهدین خلق ایران به خبرگزاری بلومبرگ،چرا نمی خواهید که قبول کنید که شما برای همیشه منفور شدید و دارید تلاش مزبوهانه می کنید باور کنید من به جرأت قسم میخورم که شما فرقه رجوی هیچگاه رنگ حکمت کردن بر ایران را نخواهید دید.

///////////////////

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید